Hlavní navigace

Telefónica O2 má nového výkonného ředitele pro rezidentní marketing

Jiří Macich ml.

S účinností od 1. února 2010 se stal Jiří Dvorjančanský novým výkonným ředitelem pro rezidentní marketing ve společnosti Telefónica O2. Čtyřicetiletý Dvorjančanský přichází ze skupiny Deutsche Telekom, kde působil jedenáct let na různých vedoucích manažerských pozicích v oblasti obchodu a marketingu. Pracoval například jako výkonný ředitel marketingové divize českého i německého T-Mobilu. Působil také ve funkci člena dozorčí rady britského T-Mobilu.

S účinností od 1. února 2010 se stal Jiří Dvorjančanský novým výkonným ředitelem pro rezidentní marketing ve společnosti Telefónica O2. Čtyřicetiletý Dvorjančanský přichází ze skupiny Deutsche Telekom, kde působil jedenáct let na různých vedoucích manažerských pozicích v oblasti obchodu a marketingu. Pracoval například jako výkonný ředitel marketingové divize českého i německého T-Mobilu. Působil také ve funkci člena dozorčí rady britského T-Mobilu.

V nové funkci v Telefónice O2 bude přímo podřízený viceprezidentovi pro rezidentní zákazníky Josemu Perdomovi a bude odpovědný za marketing hlasových i datových služeb pro rezidentní zákazníky, služeb pro SOHO segment, produktový management, rozvoj obchodu a věrnostních programů. Současně bude zodpovídat za marketing služeb určených pro domácnosti (např. O2 Internet nebo O2TV). (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
21. 1. 2010 13:03
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Doufám, že to nebude další eskalace vtíravých a opakujících se hovorů telefonistek O2 nabízejících výhodnou změnu tarifu při totální neznalosti zákaznického profilu a struktury čerpání služeb. O2 mi začíná lézt krkem.
21. 1. 2010 16:43
krakonoš (neregistrovaný)
Pochybuji, že kdokoli vymyslí něco jiného. Ještě štěstí, že s nimi už hezkých pár let nemám nic společného, takže mne mohou otravovat jen ti podomní prodavači a s těmi jsem rychle hotov. ,,Dobrý den, já jsem z Vodoprdu a..." ,,Absolutní nezájem"! A pak už jen zabouchnutí dveří.