Hlavní navigace

O2 nahradí Český Telecom i Eurotel

Jiří Macich ml.

Už 1. září mají začít z trhu mizet značky Eurotel a Český Telecom. Pro někoho možná překvapivě je však nenahradí Telefónica O2, ale pouze O2. Budeme vystupovat pod jednotnou značkou O2, která bude při veškeré komunikaci podpořena i logem mateřské společnosti Telefónica jako garanta kvality a mezinárodního zázemí, upřesnil předseda představenstva společnosti Telefónica O2 Czech Republic Jaime Smith.

Už 1. září mají začít z trhu mizet značky Eurotel a Český Telecom. Pro někoho možná překvapivě je však nenahradí Telefónica O2, ale pouze O2. Budeme vystupovat pod jednotnou značkou O2, která bude při veškeré komunikaci podpořena i logem mateřské společnosti Telefónica jako garanta kvality a mezinárodního zázemí, upřesnil předseda představenstva společnosti Telefónica O2 Czech Republic Jaime Smith.

test

Příchod nové značky O2 už několik dnů připomíná rozsáhlá reklamní kampaň, která se ještě nyní zesílí. V ulicích krajských měst budou zákazníky informovat tzv. O2 andělé, kteři budou rozdávat malé dárky. V Praze se pak objeví na několika tramvajových zastávkách interaktivní ozvučená reklamní plocha, ze které si budou moci zákazníci skrze bluetooth zdarma stáhnout do svého mobilu skladbu od skupiny Leftfield, kterou Telefónica O2 využívá v televizní kampani představující značku O2.

O2 má přinést kompletní změnu tváře operátora a zároveň přinést mnohem vyšší úroveň péče o zákazníky. Právě v této oblasti se dříve Český Telecom u některých svých klientů dosti zprofanoval. Telefónica O2 zavádí jednotné prodejny, novou infolinku s číslem 800 02 02 02 a novou webovou prezentaci na adrese www.cz.o2.com (doménu o2.cz se zatím Telefónice nepodařilo získat). (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
4. 3. 2009 14:42
everner (neregistrovaný)
jste zamindrákovaný estébák, a tímk také zůstanete. e
22. 9. 2006 8:18
halík (neregistrovaný)
02: my říkáme kyslíku O2 u nás doma a ne ou tú.Vidět blba na rohu ulice s mobilem u ucha a ve druhé ruce flašku s dobrou vodou ( a může být z jakékoliv vodovodu), v hubě žvýkačku, džíny a v duši přesvědčení, že už je skoro Američan USA, je smutný výsledek sametové revoluce miliardáře Havla.