Telefónica O2 od května nabídne domácnostem větší volnost v kombinování služeb

Telefónica O2 se doposud snažila své služby maximálně kombinovat. Využívala k tomu cenově výhodnějších balíčků, různých akcí i prosté nutnosti jako je pevná linka s hlasovými službami pro vysokorychlostní připojení k Internetu přes ADSL. Nyní ale dominantní telekomunikační operátor na našem trhu vyhlásil novou koncepci nabídky služeb pro domácnosti. Nabídku nadále stavíme na kvalitě stávajících služeb, hlavní rozdíl je však v možnostech jejich kombinování. Rozhodli jsme se rozbalit balíčky…

Telefónica O2 se doposud snažila své služby maximálně kombinovat. Využívala k tomu cenově výhodnějších balíčků, různých akcí i prosté nutnosti jako je pevná linka s hlasovými službami pro vysokorychlostní připojení k Internetu přes ADSL. Nyní ale dominantní telekomunikační operátor na našem trhu vyhlásil novou koncepci nabídky služeb pro domácnosti. Nabídku nadále stavíme na kvalitě stávajících služeb, hlavní rozdíl je však v možnostech jejich kombinování. Rozhodli jsme se rozbalit balíčky služeb. Jsme totiž přesvědčeni, že dnes si již zákazníci dokážou namíchat služby sami podle svých představ. Není důvod proč jim to tedy neumožnit a dostát tak slibu: O2 více možností, říká José Perdomo, viceprezident společnosti Telefónica O2.

CIF16

Od 11. května nabídne Telefónica O2 domácnostem tři základní samostatné služby: připojení k Internetu přes ADSL (za 750 korun měsíčně), IPTV službu O2TV (od 650 korun měsíčně) a pevnou linku s novými tarify Volání z domova (od 237 korun měsíčně). Tyto služby půjde různě kombinovat a k nim si pak zákazníci budou moci přiobjednávat bonusové služby ať už půjde o základní televizní nabídku O2TV, volání mezi dvěma O2 mobilními čísly v rodině za paušál, mobilní připojení k Internetu nebo slevy pro mobilní hlasové služby. Nabídka se nebude týkat jen nových klientů, ale i těch stávajících, kteří si budou moci postupně služby nakombinovat dle potřeby. Nebude to ale hned. Stávající klienti budou o změnách, které se jich týkají, informování formou dopisu.

Předem připravený algoritmus zajistí, že tito zákazníci budou nadále odebírat stejné služby za tytéž nebo nižší ceny než doposud, ujišťuje tisková zpráva, ve které naleznete i nástin ceníku a další informace o možné kombinaci různých služeb. Nové nabídce pro domácnosti se budeme ještě podrobněji věnovat i zde na Lupě.

19 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 4. 2009 14:53

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »