Hlavní navigace

Telefónica O2 představila služby O2 Ozvi se a O2 Dobij mi

Jiří Macich ml.

Telefónica O2 dnes představila nové služby pro uživatele předplacených karet trpící akutním nedostatkem kreditu. O2 Ozvi se je prakticky to samé, jako Ozvi se SMS u Vodafonu. Pokud vám dojde kredit a již tak nemůžete volat (ani prozvánět) a posílat klasické textové zprávy, můžete pomocí speciálního požadavku nechat zdarma odeslat SMS vzkaz na mobil člověka, se kterým se potřebujete spojit. Stačí jako hovor odeslat kód *144*xxxxxxxx#, kde xxxxxxxx představuje číslo mobilu, kam má putovat textová…

Telefónica O2 dnes představila nové služby pro uživatele předplacených karet trpící akutním nedostatkem kreditu. O2 Ozvi se je prakticky to samé, jako Ozvi se SMS u Vodafonu. Pokud vám dojde kredit a již tak nemůžete volat (ani prozvánět) a posílat klasické textové zprávy, můžete pomocí speciálního požadavku nechat zdarma odeslat SMS vzkaz na mobil člověka, se kterým se potřebujete spojit. Stačí jako hovor odeslat kód *144*xxxxxxxx#, kde xxxxxxxx představuje číslo mobilu, kam má putovat textová zpráva s požadavkem na zpětné volání: Odesílatel této zprávy nemá dostatečný kredit a žádá vás o zpětné zavolání.

UX17

I Telefónica O2 (stejně jako Vodafone) počítá s omezením množství těchto požadavků. O zpětný telefonát lze požádat pouze desetkrát v jednom kalendářním měsíci. Vodafone umožňuje poslat požadavek desetkrát během jednoho dne (nebo třikrát na jedno číslo) a službu neomezuje jen na předplacené karty. Telefónika O2 však O2 Ozvi se doplňuje o službu O2 Dobij mi kdy na podobném principu lze poslat SMS požadavek na dobití kreditu. Postup je stejný, jen se mění číslo kódu z 144 na 145. Na zvolené číslo pak putuje SMS zpráva s textem Odesílatel této zprávy již nemá kredit a dovoluje si vás požádat o jeho dobití.

Obě služby jsou ideálním řešením například pro rodiče s dětmi. Díky nim se totiž děti mohou s rodiči spojit i v případě nedostatečného kreditu. Rodiče jim pak mohou buď zavolat zpátky nebo jim dobít kredit. Služby navíc není třeba složitě aktivovat, ani za ně platit. Poskytujeme je bezplatně, říká o novinkách Adrian Garrett, marketingový ředitel pro předplacené služby společnosti Telefónica O2. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
1. 6. 2009 15:11
No jo, já vím, že to je laciný humor, ale nedá mi to. Taky by mohli zavést službu O2 Polib mi, která by žádosti o dobití automaticky vracela zpět s patřičným komentářem.
1. 6. 2009 21:45
Já bych to řekl asi takhle nemáš kredit a přijde mi tohle ? Než to smažu řeknu si naser si a potom sms smažu. Když někdo něco chce ať mi zavolá. Co já bych mu volal když po něm nic nechci.