Hlavní navigace

O2 poskytuje podporu přes sociální sítě a chystá nové fórum

Jiří Macich ml.

Telefónica (O2) následuje konkurenci a konečně rozjíždí zákaznickou podporu pro klienty přes sociální sítě. Té se bude věnovat nově sestavený tým čtyř pracovníků každý den od osmé do dvacáté hodiny a to včetně víkendů a svátků. Největší telekomunikační operátor v zemi chce s klientelou komunikovat skrze Facebook, Twitter a YouTube. 

Telefónica (O2) následuje konkurenci a konečně rozjíždí zákaznickou podporu pro klienty přes sociální sítě. Té se bude věnovat nově sestavený tým čtyř pracovníků každý den od osmé do dvacáté hodiny a to včetně víkendů a svátků. Největší telekomunikační operátor v zemi chce s klientelou komunikovat skrze Facebook, Twitter a YouTube

V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat, uvedl Jindřich Fremuth, ředitel online divize české Telefóniky.

Našli jste v článku chybu?
26. 5. 2011 2:41
Bob (neregistrovaný)

Bude tam cenzura, nijak si nepomuzes, smaznou to. Na telekominiky nadava kazdej a pochybuju, ze by to verejne strpeli na svym vlastnim propagacnim mediu.

25. 5. 2011 12:53
ttx (neregistrovaný)

Už se těším na to fórum. To, co tam napíšu o jejich diletanství, naschválech a "vyškolenejch" pracovníkách, to budou asi čumět. A to si rozhodně nic z toho ani trochu nevymyslím.