O2 poskytuje podporu přes sociální sítě a chystá nové fórum

Telefónica (O2) následuje konkurenci a konečně rozjíždí zákaznickou podporu pro klienty přes sociální sítě. Té se bude věnovat nově sestavený tým čtyř pracovníků každý den od osmé do dvacáté hodiny a to včetně víkendů a svátků. Největší telekomunikační operátor v zemi chce s klientelou komunikovat skrze Facebook, Twitter a YouTube. 

Telefónica (O2) následuje konkurenci a konečně rozjíždí zákaznickou podporu pro klienty přes sociální sítě. Té se bude věnovat nově sestavený tým čtyř pracovníků každý den od osmé do dvacáté hodiny a to včetně víkendů a svátků. Největší telekomunikační operátor v zemi chce s klientelou komunikovat skrze Facebook, Twitter a YouTube

V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat, uvedl Jindřich Fremuth, ředitel online divize české Telefóniky.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 5. 2011 2:41

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »