Hlavní navigace

O2 přichází s webovou samoobsluhou, Vodafone kvůli ní čelí kritice

Martin Vyleťal

Telefónica dnes spustila webovou samoobsluhu. Jejím prostřednictvím budou zákazníci moci nově sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů. Služba je spuštěna v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Samoobsluha je dostupná zdarma na portálu Moje O2, a to jak paušálním, tak zákazníkům předplacených služeb.

Telefónica dnes spustila webovou samoobsluhu. Jejím prostřednictvím budou zákazníci moci nově sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů. Služba je spuštěna v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Samoobsluha je dostupná zdarma na portálu Moje O2, a to jak paušálním, tak zákazníkům předplacených služeb.

Webovou samoobsluhu nabízí svým zákazníkům například také Vodafone, který v poslední době čelí kritice ze strany uživatelů kvůli špatnému fungování služby. Zákazníci si ve zvýšené míře na Vodafone stěžují také na Českém telekomunikač­ním úřadě.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
24. 8. 2011 15:32
Václav (neregistrovaný)

Kdyby alespoň O2 fungovaly služby a já nemusel již měsíc řešit, že se mi nedá dovolat. Tohle odradí více, než nějaká špatná samoobsluha.

24. 8. 2011 8:49
robik007 (neregistrovaný)

A to jste ještě zapomněl napsat, že u nastavování O2 televize není možné zrušit balíčky. Máme třeba balíček filmových kanálů a chtěl jsem je po více jak roce zrušit. To nejde. Nové se aktivovat můžu ale zrušení opět jenom přes jejich tel. linku. Takhle si samoobsluhu nepředstavuji.