O2TV teď jen s jedním základním balíčkem

Telefónica O2 představila nové pojetí nabídky své IPTV služby O2TV, které je od dnešního dne k dispozici pro nové zákazníky a kdykoliv na ní mohou přejít i současní zákazníci. Několik základních programových balíčků nahrazuje jeden universální: O2TV Flexi. Ten obsahuje celkem dvacet televizních stanic: ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT 4, Nova a Nova Cinema, Prima a Prima Cool, TV Barrandov, Z1, STV 1, Markíza, JOJ a JOJ Plus, TV Noe, Metropol TV, R1, BBC World, CNN a ještě promokanál O2 Info. K tomuto…

Telefónica O2 představila nové pojetí nabídky své IPTV služby O2TV, které je od dnešního dne k dispozici pro nové zákazníky a kdykoliv na ní mohou přejít i současní zákazníci. Několik základních programových balíčků nahrazuje jeden universální: O2TV Flexi. Ten obsahuje celkem dvacet televizních stanic: ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT 4, Nova a Nova Cinema, Prima a Prima Cool, TV Barrandov, Z1, STV 1, Markíza, JOJ a JOJ Plus, TV Noe, Metropol TV, R1, BBC World, CNN a ještě promokanál O2 Info. K tomuto universálnímu základnímu balíčku si pak zákazníci mohou aktivovat volitelné tematické balíčky např. s filmovými kanály, seriálovými kanály, sportovními stanicemi, televizemi pro děti apod.

KL_NOMINACE

Každý volitelný balíček vyjde minimálně na 100 korun měsíčně. Na další aktivovaný balíček je poskytnuta sleva ve výši 50 korun, ovšem maximální výše přípustné slevy činí 150 korun. Z našich výzkumů vyplynulo, že zákazník upřednostňuje vlastní skladbu programů a nechce platit za něco, co nesleduje. Proto jsme dosavadní model nabízení služby O2 TV ve třech základních variantách nahradili jediným balíčkem programů, uvedl Aleš Veselý, marketingový ředitel segmentu domácností společnosti Telefónica O2.

Pohříchu na O2-TV.cz ještě nová nabídka v tuto chvíli není, takže zájemce o detailnější přehled cenové nabídky a možností kombinace kanálů odkazujeme jen na tiskovou zprávu.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 10. 2010 8:28

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »