Názory k článku
Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
Jeden z napálených (neregistrovaný)
9. 12. 2008 8:16
Nový
Advokati Zonek, Kaleta a partneři, v.o.s. - bude horko
celé vlákno
Ctu v tiskove zprave (http://www.feedit.cz/a.asp?a=2004115), ze do toho jde advokatni kancelar Zonek, Kaleta a partneři, v.o.s. To jsou hooodne vyhlaseni pravnici v Ostrave. Bude horko, dobre panu Proseckemu tak.
utRum (neregistrovaný)
9. 12. 2008 8:34
Nový
Re: Advokati Zonek, Kaleta a partneři, v.o.s. - bude horko
celé vlákno
Jo, delají myslim pro Bakalu (OKD a spol.), pro Mittal (indové) ap. Trochu se divím, že jdou do takové ultra malé věci. Myslím, že netdirect vytáhl s kanónem na komára, ale zase na druhou stranu je to dobře, protože s podvodníky je třeba zacvičit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 3:42
Nový
Ať to bylo jakkoliv, pan Dočekal není seriózní novinář
celé vlákno
A dokazuje to nejen zde, ale i na svém blogu, kde často firmy prostě jen pomlouvá, aniž by jim dal prostor k reakci a podobně.
14. 12. 2008 18:32
Nový
Re: Ať to bylo jakkoliv, pan Dočekal není seriózní novinář
celé vlákno
Ano, a Jaroslave Peňaško, kdo všechno vám něco ukradl? Zneužil? Hrozil vyvražděním rodiny?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 8:45
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
kdo je takove pako, ze posle penize cloveku, ktery je schopen napsat "vyplívá", tak si nic jineho nezaslouzi :-P
Demether (neregistrovaný)
9. 12. 2008 8:51
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
jj :):):)
9. 12. 2008 8:54
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
Pan Prosecký se snažil před pár měsíci všechny své weby i firmu prodat, přičemž na to hodně spěchal: http://webtrh.cz/14723-prodam-ceskeshopy (rozhodně součástí prodeje původně mel být i obchodroku.cz a další podobné). Myslím jsem to stejné viděl i na aukru nebo někde jinde. ceskeshopy.cz mu už ostatně nepatří, asi je tedy prodal.
jasně (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:41
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
ten chlap od začátku lhal na webu, jeho tvrzení že jsou největší, nejstarší a nevím co ješte něj i když to byla evidentně kravina, návštevnost žádná, registrace předražené ... ale chápu že pár shopů mu na to skočilo :-) ale dávat mu ješte peníze za soutěž která je už od počátku větší blbost než Křištálová lupa, a to už je co říct! :-) to mu může dát jen blbec!
To že se k tomu přihlásilo pár partnerů který dotyčného v životě v realu ani nevideli to se divím ... Příšte si snad dají větší pozor pod co se podepíšou :-)
To že se k tomu přihlásilo pár partnerů který dotyčného v životě v realu ani nevideli to se divím ... Příšte si snad dají větší pozor pod co se podepíšou :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 18:03
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
Dobrý den,
protože jsme byli uvedeni v článku a skutečně jsme se s panem Proseckým dohodli na určité spolupráci, budu zde reagovat.
Pan Prosecký nás oslovil začátkem června 2008 jestli nechceme být jedna z firem, která bude hodnotit přihlášené e-shopy. Po osobní schůzce, řadě telefonátů a e-mailů jsme se po měsíci domluvili na určité formě spolupráce za určitých podmínek. Nazývat nás partnery je sice dost nadhodnocené, nicméně jsme měli hodotit e-shopy v jedné či dvou kategorií oboru činnosti a to kategorií, ve kterých nebudou naši klienti.
Během srpna jsme od pana Proseckého dostali poslední e-mail se seznamem přihlášených e-shopů, ze kterého jsme vyřadili několik našich klientů. Pořadateli jsme se v průběhu podzimu několikát ozývali, ale ani jednou už se zpět neozval. Pro dokreslení pojmu "partnerství" bych chtěl dodat, že jsme neměli domluvenou žádnou finanční odměnu.
Pokud vím, tak ostatní "partneři" do této soutěže investovali více času a energie, tedy je zřejmé, že mají větší důvod žádat náhradu.
protože jsme byli uvedeni v článku a skutečně jsme se s panem Proseckým dohodli na určité spolupráci, budu zde reagovat.
Pan Prosecký nás oslovil začátkem června 2008 jestli nechceme být jedna z firem, která bude hodnotit přihlášené e-shopy. Po osobní schůzce, řadě telefonátů a e-mailů jsme se po měsíci domluvili na určité formě spolupráce za určitých podmínek. Nazývat nás partnery je sice dost nadhodnocené, nicméně jsme měli hodotit e-shopy v jedné či dvou kategorií oboru činnosti a to kategorií, ve kterých nebudou naši klienti.
Během srpna jsme od pana Proseckého dostali poslední e-mail se seznamem přihlášených e-shopů, ze kterého jsme vyřadili několik našich klientů. Pořadateli jsme se v průběhu podzimu několikát ozývali, ale ani jednou už se zpět neozval. Pro dokreslení pojmu "partnerství" bych chtěl dodat, že jsme neměli domluvenou žádnou finanční odměnu.
Pokud vím, tak ostatní "partneři" do této soutěže investovali více času a energie, tedy je zřejmé, že mají větší důvod žádat náhradu.
10. 12. 2008 11:16
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
V předchozí zprávě se nezobrazil můj podpis. Vyjádření jsem psal za společnost H1.cz.
Desmos (neregistrovaný)
9. 12. 2008 9:41
Nový
Nejlepší reklama
celé vlákno
Nejlepší reklama je spokojený zákazník který předá informaci dalším. Můj skromný názor je, že je hloupost dát 1200 Kč za registraci do nějaké pofiderní soutěže. Sám provozuji e-shop a trvale mi chodí různé nabídky plné velkých vizí, na registraci někam. Automaticky je mažu, i když se občas někam bezplatně zaregistruji. Tu nějakou minutu tomu obětuji. Potom stejně chtějí za příplatek rozšířit informace, přidat logo atd. To již odmítám.
Nechci tvrdit, že reklamu zásadně nepoužívám, ovšem postupně ji opatrně zkouším a v té osvědčené pokračuji.
Pokud si někde zaplatím zobrazení reklamy, je výsledek měřitelný, pokud zapadnu někam mezi zoufalce kteří si bezpodminečně potřebují zvětšovat obraty svých e-shopů, jsou to vyhozené peníze.
Nechci tvrdit, že reklamu zásadně nepoužívám, ovšem postupně ji opatrně zkouším a v té osvědčené pokračuji.
Pokud si někde zaplatím zobrazení reklamy, je výsledek měřitelný, pokud zapadnu někam mezi zoufalce kteří si bezpodminečně potřebují zvětšovat obraty svých e-shopů, jsou to vyhozené peníze.
Jakub Skořupa (neregistrovaný)
9. 12. 2008 11:25
Nový
Re: Nejlepší reklama
celé vlákno
Osobně bych do toho taky jen tak nešel, ale když za soutěží stojí renomované firmy tak to svědčí o nějakém jménu... jsem si říkal do doby než to všechno zkrachovalo :(
Michal (neregistrovaný)
10. 12. 2008 19:21
Nový
Re: Nejlepší reklama
celé vlákno
Mě do soutěže přihlásila spokojená zákaznice. Registrační poplatek jsem ale neuhradil, protože soutěž pro mě neměla valný význam. Každopádně do soutěže jsem byl přidán i přes nezaplacení poplatku. Jen jsem na tom vidělal, pár zákazníků mi to přilákalo.
9. 12. 2008 11:31
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
Jistě, stejně jako není těžké najít kde (teoreticky) sídlí jeho firma. A co s tím?
jasně (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:43
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
ty nám to jistě povíš co? ale asi to bude stejný kec jako 99% tvých příspěvků na Lupě :-)
stoural (neregistrovaný)
9. 12. 2008 17:56
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
Ty nevis, k cemu vyuzit adresu, at uz firmy nebo soukromou? To je mi te lito. Jak je ve skole pro intelektualne chude?
jasně (neregistrovaný)
9. 12. 2008 18:06
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
no tak nám to řekni ty chytrolíne! :-)
víš co bych chtěl k vánocům? jeden jediný rozumný příspěvek od štourala co by byl k věci, měl hlavu a patu a byl by k věci a k článku nebo k diskuzi, prosííím! alespon jeden, ne jen shluk nesouvislých tlachů jen proto abych tady neco vyblil ...
víš co bych chtěl k vánocům? jeden jediný rozumný příspěvek od štourala co by byl k věci, měl hlavu a patu a byl by k věci a k článku nebo k diskuzi, prosííím! alespon jeden, ne jen shluk nesouvislých tlachů jen proto abych tady neco vyblil ...
stoural (neregistrovaný)
9. 12. 2008 18:36
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
Ja jsem stoural, ja tu nejsem, abych vas chvalil, ze pouzivate Linux, alternativni ICQ klienty a dalsi podobne chujoviny.
jasně (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:40
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
takže dárek nebude, díky, potvrdil jsi že chuj opravdu jsi :-)
stoural (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:51
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
Darek nepotrebuji :)))) A oznaceni chuj od jiny chuju me nedojima :)))
Patrick Zandl (neregistrovaný)
10. 12. 2008 14:53
Nový
Redakčně smazáno
celé vlákno10. 12. 2008 22:26 smazal Patrick Zandl, důvod: Odesilatel příspěvku se vydává za mne, smazáno.
Patrick Zandl (neregistrovaný)
11. 12. 2008 15:18
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
cenzore nevyhrajes, JA se totiz jmenuji take Patrick Zandl.. kdo vi ale jestli se tak jmenujes ty?
jak je to,3 doktori ho musi prohlasit za nesvepravneho?
jak je to,3 doktori ho musi prohlasit za nesvepravneho?
Patrick Zandl (neregistrovaný)
11. 12. 2008 15:23
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
kam ti mam soudruhu cenzore poslat kopii obcanky?
11. 12. 2008 15:28
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
Nejsem zdejší cenzor, ale tu kopii bych pro tu srandu taky rád viděl :)
stoural (neregistrovaný)
11. 12. 2008 16:00
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
woe, dej ji nekam na web, treba na uloz.to, bude sranda.
11. 12. 2008 16:25
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
Nejlépe ji přijďte ukázat k nám do kanceláře, kontakty jsou níže. Rád se podívám na občanku i vám na zoubek :)
Patrick Zandl (neregistrovaný)
11. 12. 2008 16:58
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
slysel jsem ze mi delas v tomto ohledu ostudu...
ale naskenuji, vylozene citliva data smazu a postnu sem aby si mohl kazdy udelat obrazek
ale naskenuji, vylozene citliva data smazu a postnu sem aby si mohl kazdy udelat obrazek
11. 12. 2008 17:41
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
Scanovanou ne. Pošlete notářsky ověřenou kopii nebo přineste originál na adresu níže. Do té doby si zvolte jinou přezdívku a pod tou pište, do ověření vaší totožnosti budou příspěvky mazány.
ten lepsi Patrick Zandl (neregistrovaný)
11. 12. 2008 20:12
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
me by stacilo, ze si je stihne precist par lidi a ze tam bude spousta odkazu na tvoji cenzorskou praci :-)
nakonec postovani sem muzu automatizovat, ale zase za to mi to nestoji
mam tedy jinou prezdivku docasne
nakonec postovani sem muzu automatizovat, ale zase za to mi to nestoji
mam tedy jinou prezdivku docasne
Martin V (neregistrovaný)
11. 12. 2008 20:17
Nový
Re: Redakčně smazáno
celé vlákno
Z občanského průkazu nelze udělat notářsky ověřenou kopii, takže se těšte na osobní návštěvu :-)
9. 12. 2008 21:26
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
Asi takhle -- je vícero věcí, ke kterým se dá použít reálná adresa.
Můžeš tam přijít a zkusit se s dotyčným osobně setkat.
Můžeš tam přijít a začít mu vyřvávat před domem / bytem, abys mu udělal ostudu před sousedy.
Můžeš najmout pár ukrajinců s baseballkami a letlampou, aby si trochu zablbli na dané adrese.
Jenže si nejsem jistý, zda oklamaní účastníci soutěže chtějí mít kvůli 1.200 Kč per capita na rukou případnou krev podvodníkových příbuzných/sousedů, kdyby se něco zvrtlo. Tak nějak mám spíše pocit, že firma, která chce usilovat o vítězství v soutěži e-shop roku, chce mít co nejlepší obraz na veřejnosti, a že se jí násilí bude příčit.
Takže šťourale, otázka platí: Co by asi tak měli s tou adresou dělat?
Můžeš tam přijít a zkusit se s dotyčným osobně setkat.
Můžeš tam přijít a začít mu vyřvávat před domem / bytem, abys mu udělal ostudu před sousedy.
Můžeš najmout pár ukrajinců s baseballkami a letlampou, aby si trochu zablbli na dané adrese.
Jenže si nejsem jistý, zda oklamaní účastníci soutěže chtějí mít kvůli 1.200 Kč per capita na rukou případnou krev podvodníkových příbuzných/sousedů, kdyby se něco zvrtlo. Tak nějak mám spíše pocit, že firma, která chce usilovat o vítězství v soutěži e-shop roku, chce mít co nejlepší obraz na veřejnosti, a že se jí násilí bude příčit.
Takže šťourale, otázka platí: Co by asi tak měli s tou adresou dělat?
stoural (neregistrovaný)
9. 12. 2008 22:51
Nový
Re: kde bydlí:
celé vlákno
No, vzhledem k tomu, ze se kolem toho zacinaji motat pravnici, myslim, ze je vsem jasne, co se da udelat s adresou.
Jan Svoboda (neregistrovaný)
9. 12. 2008 11:45
Nový
Aktuální seznam připojujících se ...
celé vlákno
Díky článku na Lupě se začínají ozývat poškozené firmy, které se chtějí připojit ke společnému trestnímu oznámení. Jejich seznam je k nalezení na konci článku: http://www.netdirect.cz/cz/novinky/art_448/netdirect-s-r-o-a-acomware-s-r-o-pripravuji-podani-trestniho-oznameni-na-organizatora-souteze-shop-roku-2008-a-nabizeji-poskozenym-pravni-podporu.aspx
ABC (neregistrovaný)
9. 12. 2008 12:06
Nový
jeho blog s fotkou
celé vlákno
Jeho blog s fotografií je tady
http://prosecky.blog.idnes.cz/
http://prosecky.blog.idnes.cz/
9. 12. 2008 12:13
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno
Ano, proto je také odkazován z článku. Bohužel i blog je poněkud mrtvý.
Desmos (neregistrovaný)
9. 12. 2008 13:10
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno
Heh, tak ten blog jsem před časem namátkově prolétnul, také mi přišlo ve spámu nabídka do soutěže Obchodroku, když jsem si tenkrát přečetl článek "Jak se volí obchod roku 2008", v duchu jsem si rekl co do je za joudy. Žřejmě ale takový jouda uplně nebude, když mu nalétlo přes 200 ještě větších joudů. Ten ztracený poéplatek jim tedy plně přeji, je to spravedlivá pokuta za hloupost.
Ještě bych si dovolil podotknout, že za podobně hloupou soutěž považuji Křišťálovou lupu. Výsledky hovoří v kategorii e-shopů zvítězilo Aukro které není žádný e-shop a o vítězství skomírající Zive na otřesném redakčním systému není třeba polemizovat.
Ještě bych si dovolil podotknout, že za podobně hloupou soutěž považuji Křišťálovou lupu. Výsledky hovoří v kategorii e-shopů zvítězilo Aukro které není žádný e-shop a o vítězství skomírající Zive na otřesném redakčním systému není třeba polemizovat.
9. 12. 2008 14:25
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno
Nemyslim, ze by svedcilo o vasem hlubsim zamysleni, srovnavate-li soutez typu Obchod roku s Kristalovou Lupu. Oba projekty jsou pojaty zcela jinak (pominu-li takove podruznosti jako motivace, zajisteni, zpusob oslovovani partneru a jeho vysledek, pripravu apod.): zucastnene weby neplati zadne poplatky, volbu maji ve svych rukou uzivatele (a ve trech kategoriich odborna porota) atd. Ze uzivatele vnimaji Aukro jako e-shop, asi nebude nahoda, stejne jako ze ctenare Zive jeho redakcni system zrejme tolik nezajima. Mozna jste se ale jenom nestihl seznamit s informacemi o tom, jak KL funguje, pak vam tedy muzu jenom doporucit jeji web.
Desmos (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:05
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno
Ano, přiznávám, že soutěže Obchod roku a Křišťálová lupa jsou od sebe svým způsobem vzdálené, ve výsledku jsou ale nesmyslnosti podobné. To, že uživatelé Aukro vnímají jako e-shop, neznamená, že ve skutečnosti e-shopem je. V tom případě by se na Aukro musely vztahovat i zákonné povinosti e-shopů což v žádném případě není. Bylo ale na pořadatelích ankety, aby sami posoudili vhodnost nominace a zařazení. Takto mi to připomíná svého času soutěž o Zlatého Slavíka kterou svého času vyhrál jistý nezpěvák Ruda Kovada.
No a o upadající Zive snad nebudeme diskutovat, sám se divím, že ji mám m.j. ještě v Oblíbených.
No a o upadající Zive snad nebudeme diskutovat, sám se divím, že ji mám m.j. ještě v Oblíbených.
jasně (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:49
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno
aktuálně odhaduji počet eshopů v čr kolem 10 000, takže se chytlo pouze 2% lidí, s tím jistě ten podvodník počítal že mu to bude stačit :-)
o nesmyslnosti Kristalove Lupy se už napsalo dost, to není třeba rozebírat, další ročník už snad nebude a když jo tak né v podobě v jaké byl letos
o nesmyslnosti Kristalove Lupy se už napsalo dost, to není třeba rozebírat, další ročník už snad nebude a když jo tak né v podobě v jaké byl letos
Patrick Zandl (neregistrovaný)
10. 12. 2008 14:54
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno10. 12. 2008 22:25 redakčně upravil Patrick Zandl, důvod: Odesilatel příspěvku se vydává za mne, smazáno.
ten lepsi Patrick Zandl (neregistrovaný)
11. 12. 2008 20:15
Nový
Re: jeho blog s fotkou
celé vlákno
autor prispevku verejne prohlasuje, ze by se za toho patricka zandla v zivote vydavat nechtel...
megagay (neregistrovaný)
9. 12. 2008 12:17
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
Heh, já bych to viděl spíš tak, že 200 shopů + partneři je slušná banda idiotů, která rozdává prachy podle velkohubých prohlášení kdekoho. I kdyby ta "soutěž" regulérně proběhla, tak to nemá k naleštěnému prdu daleko(bohužel stejně jako soutěže iinfa).
Desmos (neregistrovaný)
9. 12. 2008 13:12
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
Řekl jste to stručně a jasně. A i za mne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 13:45
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
Najivní pako je i pachatel. 300000 je sice pěkná částka, ale není to dost na to, aby se mohl do konce svých dní schovávat (na to je potřeba o dva řády výše).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 14:40
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
ja si myslim to same, navic si pan Prosecky podle me spis zaslouzi nominaci na Podnikatele roku:-).. Kdyz si vezmeme, ze dostal od eshopu 300 tisic korun jen tak, tak neverim, ze by mel potrebu nekam "utikat a schovat se".... Mozna se neco stalo, tezko ric...
Keff (neregistrovaný)
9. 12. 2008 16:03
Nový
RE: Obchod roku 2008: kde jsou peníze až dvou set e-shopů?
celé vlákno
Hihi, přesně tak. Kdyby teď Prosecký vyrobil ikonku obchodník roku, zaplatil raut za 10% vybraných peněz a vylosoval náhodně někoho komu tu ikonku dá, tak je to úplně to samé jako Křišťálová lupa a ještě se mohl napakovat na reklamě - třeba 5 000 za metr čtvereční banneru na rautu, dostatečně blbou skupinu zákazníků už zjevně objevil :).
FH (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:03
Nový
Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Dobrý den,
bohužel můj internetový obchod www.doplnky-vyzivy.cz patří mezi postižené chováním pana Proseckého a podle názorů některých jsem vlastně JOUDA za to, že jsem, nebo jsme všichni zúčastnění naletěli.
Troufám si říci, že se dá na zaslaných 1200,- dívat několika pohledy. Někdo tyto peníze nesmyslně prosází na fotbal, hokej či jiný sport, jiný tyto peníze propije s kamarády v hospodě, jiný zase projezdí v benzínu na motorce.
Asi by se dalo říci, že my všichni co jsme přispěli panu Proseckému na vánoční dárky a nebo na zaplacení jiných dluhů jsme hlupáci, ale můj názor je jiný. Snažili jsme se pouze zviditelnit své projekty v jedné z mnoha soutěží, kterých je na internetu mnoho.
Co zde ovšem nikde nezaznělo krom těch JOUDŮ je to, že se z podnikání zcela vytrácí slušnost, etika a vážení si zákazníka. Uvědomme si prosím, že všech 200 poškozených firem se zachovalo slušně a eticky, když na výzvu k úhradě reagovali tím, že zaplatili. Kdo v celé této kauze je ten špatný, je pořadatel, kterým byla firma pana Proseckého.
Krom toho, že na hrubý pytel patří hrubá záplata a tím je hromadná žaloba společnosti NetDirect, je třeba si říci, že každý z nás asi v životě promrhal více než 1200,- a tady z toho byly aspoň chvíli zpětné odkazy, které se na internetu přece počítají:-)
Takže lidi, nevymýšlejte kdo je větší blbec a komu to patří a komu ne a zamyslete nad tím, že nejdůležitější je chovat se slušně a korektně a pamatujte, že každé prase má svého řezníka a že boží mlýny melou a melou a jednou semelou každého a že ucho se fakt jednou utrhne u toho džbánu co se s ním chodí pro vodu :-)
P.S. Vzkaz panu Proseckému:
Pokud byste tento projekt jako jediný ze svých projektů dotáhl do konce a stačilo fakt jen maličko, mohl jste příští rok vybrat ne 240.000, ale třeba 500.000 a další rok milión.
bohužel můj internetový obchod www.doplnky-vyzivy.cz patří mezi postižené chováním pana Proseckého a podle názorů některých jsem vlastně JOUDA za to, že jsem, nebo jsme všichni zúčastnění naletěli.
Troufám si říci, že se dá na zaslaných 1200,- dívat několika pohledy. Někdo tyto peníze nesmyslně prosází na fotbal, hokej či jiný sport, jiný tyto peníze propije s kamarády v hospodě, jiný zase projezdí v benzínu na motorce.
Asi by se dalo říci, že my všichni co jsme přispěli panu Proseckému na vánoční dárky a nebo na zaplacení jiných dluhů jsme hlupáci, ale můj názor je jiný. Snažili jsme se pouze zviditelnit své projekty v jedné z mnoha soutěží, kterých je na internetu mnoho.
Co zde ovšem nikde nezaznělo krom těch JOUDŮ je to, že se z podnikání zcela vytrácí slušnost, etika a vážení si zákazníka. Uvědomme si prosím, že všech 200 poškozených firem se zachovalo slušně a eticky, když na výzvu k úhradě reagovali tím, že zaplatili. Kdo v celé této kauze je ten špatný, je pořadatel, kterým byla firma pana Proseckého.
Krom toho, že na hrubý pytel patří hrubá záplata a tím je hromadná žaloba společnosti NetDirect, je třeba si říci, že každý z nás asi v životě promrhal více než 1200,- a tady z toho byly aspoň chvíli zpětné odkazy, které se na internetu přece počítají:-)
Takže lidi, nevymýšlejte kdo je větší blbec a komu to patří a komu ne a zamyslete nad tím, že nejdůležitější je chovat se slušně a korektně a pamatujte, že každé prase má svého řezníka a že boží mlýny melou a melou a jednou semelou každého a že ucho se fakt jednou utrhne u toho džbánu co se s ním chodí pro vodu :-)
P.S. Vzkaz panu Proseckému:
Pokud byste tento projekt jako jediný ze svých projektů dotáhl do konce a stačilo fakt jen maličko, mohl jste příští rok vybrat ne 240.000, ale třeba 500.000 a další rok milión.
Desmos (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:21
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Výraz Joudové jsem napsal já. A etika od vás? to fakt sedí, jinak by jste nedal do příspěvku odkaz na svůj e-shop s doplňky výživy. Za pár tisíc s prominutím sračky na údajné formování postavy a růst svalů. Vy to samozřejmě považujete za solidní byznys, můj názor je jiný. Je to stejné blbnutí lidí jako přípravky na hubnutí, růst vlasu a potenci.
Je ale faktum, že se najde spousta lidiček, kteří než aby se šli proběhnout a žili zdravě, ničí se podobnými, s prominutím sajrajty. No a vy na jednou balení stejně vyděláte prachy o které vás pan Prosecký připravil.
Ani se nedivím, že vás nabídka pana Proseckého oslovila, na rozdíl ode mne. Mne zase naopak urazilo jeho pohrdání živnostníky kteří provozují e-shopy. Jsem jednim z nich a dost se snažím a také to funguje. Ani si nepotřebuji dělat reklamu někde ve fórech.
Je ale faktum, že se najde spousta lidiček, kteří než aby se šli proběhnout a žili zdravě, ničí se podobnými, s prominutím sajrajty. No a vy na jednou balení stejně vyděláte prachy o které vás pan Prosecký připravil.
Ani se nedivím, že vás nabídka pana Proseckého oslovila, na rozdíl ode mne. Mne zase naopak urazilo jeho pohrdání živnostníky kteří provozují e-shopy. Jsem jednim z nich a dost se snažím a také to funguje. Ani si nepotřebuji dělat reklamu někde ve fórech.
Korek (neregistrovaný)
9. 12. 2008 16:49
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Desmosi, vy jste asi spadl z visne. Cvicil jste nekdy ve fitaku nebo jen cumite do monitoru? Potravni doplnky normalne funguji. Mozna bych doporucil zkusit nejaky na povzbuzeni IQ :)
Desmos (neregistrovaný)
9. 12. 2008 17:31
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Korku, s pohybem nemám problém, po práci jej mám dost, trochu jsem sportoval a tak se snažím stále udržet v tempu. Docela mne baví, jak se lidé postupně zbavují veškeré fyzické námahy a následně aby zase tělo dostali do formy, ládují bobule a mučí se na posilovacích strojích. A ještě za to musí platit. Místo sekačky na trávu lze také použít kosu, dříví se dá sekat sekerou a do cíle dojet na kole. No civilizace se samozřejmě nedá zastavit.
TM (neregistrovaný)
10. 12. 2008 12:08
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Tak tento nazor musim ohodnotit: 1+
Naprosty souhlas
Naprosty souhlas
altos (neregistrovaný)
10. 12. 2008 14:52
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
desmosi ses absolutnej vul :
>Místo sekačky na trávu lze také použít kosu
jasne vidim tvuj kratce strirenej travnicek kterej je pannesky nesahnut sekackou
> dříví se dá sekat sekerou
zive si predstavuji jak se v lese ohanis sekyrou aby pokacel strom na drivi
>a do cíle dojet na kole
jiste neni problem dochadzet denne do prace na kole kdyz to mas za nejblizsim rohem...lidi ktori jezdi do prace 50-60 kilaku jiste oceni tvuj napad
by me hodne zajimalo co za obchod provozujes, protoze s temahle nazorama to muze byt nejakom prodej tricek greenpeace
>Místo sekačky na trávu lze také použít kosu
jasne vidim tvuj kratce strirenej travnicek kterej je pannesky nesahnut sekackou
> dříví se dá sekat sekerou
zive si predstavuji jak se v lese ohanis sekyrou aby pokacel strom na drivi
>a do cíle dojet na kole
jiste neni problem dochadzet denne do prace na kole kdyz to mas za nejblizsim rohem...lidi ktori jezdi do prace 50-60 kilaku jiste oceni tvuj napad
by me hodne zajimalo co za obchod provozujes, protoze s temahle nazorama to muze byt nejakom prodej tricek greenpeace
Desmos (neregistrovaný)
11. 12. 2008 9:54
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
altosi, týkáme si si?
Zase jeden ode zdi ke zdi.
Jinak řežu dřívi motorovkou, trávník mám dost zanedbaný, jednou za čas jej sejmu kosou a o sousedovi který mi každý víkend vrči sekačkou za plotem si myslím, že je snob. Jezdím autem a hlavně na motorce, protože ve věčných zácpách jsem všude dříve a mnohem levněji. Teď to samozřejmě bohužel pro počasi nejde. Také mám velkou firemní dodávku. Tedy žádný zelený nejsem. Na druhé straně se ale v rámci možnosti snažim chovat ekologicky.
No a možná vás to překvapí, můj e-shop je zaměřen na motoristy. Prodávám ale nutné spotřební věci a ne žádné xenony a nebo pitomosti na "tuning".
Zase jeden ode zdi ke zdi.
Jinak řežu dřívi motorovkou, trávník mám dost zanedbaný, jednou za čas jej sejmu kosou a o sousedovi který mi každý víkend vrči sekačkou za plotem si myslím, že je snob. Jezdím autem a hlavně na motorce, protože ve věčných zácpách jsem všude dříve a mnohem levněji. Teď to samozřejmě bohužel pro počasi nejde. Také mám velkou firemní dodávku. Tedy žádný zelený nejsem. Na druhé straně se ale v rámci možnosti snažim chovat ekologicky.
No a možná vás to překvapí, můj e-shop je zaměřen na motoristy. Prodávám ale nutné spotřební věci a ne žádné xenony a nebo pitomosti na "tuning".
Diviš (neregistrovaný)
11. 12. 2008 15:16
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
altosi.....na tobě už se užívání těch super doplňků začíná projevovat...měl bys toho rychle nechat, než zblbneš nevratně ;)
z (neregistrovaný)
9. 12. 2008 15:35
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Ja vam tedy nevim, poslu vam fakturu, klidne na ni napisu ze je "na vanocni darky pro deti" a bude to i pravda (taky sem takovy decko ;) ). Vy mi ji slusne zaplatite ? OK, hodte sem adresu.
Podobne akce mi pripadaji uplne stejne, jako kdyz nekdo rozesila faktury za blize nespecifikovane sluzby, vetsinou taky na "smesne" castky a ti chytrejsi vetsim firmam, kde stejne kazdy vi kulove, jestli nekdo takovy pro firmu neco delal.
Ja se principielne lidem verit, ale ... Kazdemu dam zkratka sanci, ovsem pouze jednu.
Podobne akce mi pripadaji uplne stejne, jako kdyz nekdo rozesila faktury za blize nespecifikovane sluzby, vetsinou taky na "smesne" castky a ti chytrejsi vetsim firmam, kde stejne kazdy vi kulove, jestli nekdo takovy pro firmu neco delal.
Ja se principielne lidem verit, ale ... Kazdemu dam zkratka sanci, ovsem pouze jednu.
Accuphose (neregistrovaný)
9. 12. 2008 20:10
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Přijde na to, já bych taky mohl chtít rozjet nějakou soutěž, ale zase neznám nikoho koho bych dal do poroty a mohl bych za něj dát ruku do ohně.
Leda udělat mezinárodní porotu a to stojí řádově mnohem více úsilí a to Vám tady nikdo nezaplatí. Další věc jsou záruky. Bez záruk Vám do toho žádný pořádný partner nepůjde a to platí i pro soutěžící. Takže začarovaný kruh.
A nechat to na uživatelích je soutěž o hovně.
Leda udělat mezinárodní porotu a to stojí řádově mnohem více úsilí a to Vám tady nikdo nezaplatí. Další věc jsou záruky. Bez záruk Vám do toho žádný pořádný partner nepůjde a to platí i pro soutěžící. Takže začarovaný kruh.
A nechat to na uživatelích je soutěž o hovně.
Václav Stryka (neregistrovaný)
12. 12. 2008 21:40
Nový
Re: Slušnost a etika podnikání
celé vlákno
Dobrý den,
kounečně objektivní názor, se kterým jako dvonásobný jouda (rozuměj zaplatil jsem dva obchody a vůbec se za to nestydím) musím jen souhlasit.
Ještě bych rád podotkl, že projekt podle mého soudu špatnou myšlenku neměl, ale tak jako u všeho je to pouze a pouze o lidech.
Kdyby pan Prosecký dotáhl projekt do konce příští rok bych přihlásil všechny své e-shopy tzn. 8.
kounečně objektivní názor, se kterým jako dvonásobný jouda (rozuměj zaplatil jsem dva obchody a vůbec se za to nestydím) musím jen souhlasit.
Ještě bych rád podotkl, že projekt podle mého soudu špatnou myšlenku neměl, ale tak jako u všeho je to pouze a pouze o lidech.
Kdyby pan Prosecký dotáhl projekt do konce příští rok bych přihlásil všechny své e-shopy tzn. 8.
Hasan (neregistrovaný)
9. 12. 2008 17:08
Nový
Kde jsou ostatní spolupořadatelé? To našel odvahu jenom netdirect, acomware a nexum trilog?
celé vlákno
Je smutne cist ve clanku jak naleteli vyjmenovani partneri projektu i nebozi soutezici. Jeste smutnejsi je, ze si z partneru dokazou posypat hlavu jenom 3!!! firmy (podle clanku na netdirect.cz kde je seznam firem co se pripojily) a dalsi "spoluvinici", kteri svym pusobenim zajistili prisun soutezicich HRAJOU MRTVEHO BROUKA a zrejme se ani nezastydi. Mozna nevedi co je zodpovednost a co znamena postavit se k problemu celem. No at se jim dari ...
Daniel Dočekal (neregistrovaný)
9. 12. 2008 17:31
Nový
Re: Kde jsou ostatní spolupořadatelé? To našel odvahu jenom netdirect, acomware a nexum trilog?
celé vlákno
Je smutné vidět, jak někdo nechápe, že dnes ráno vyšel článek a o pár hodin předtím, na základě mého pátrání a mluvení s postiženými, se rozeběhla zmíněná akce.
ještě smutnější je vidět, že někdo hovoří o nějaké spoluzodpovědnosti poškozených. To má být jako proboha co? Proč by si měl někdo sypat popel na hlavu?
ještě smutnější je vidět, že někdo hovoří o nějaké spoluzodpovědnosti poškozených. To má být jako proboha co? Proč by si měl někdo sypat popel na hlavu?
utRum (neregistrovaný)
9. 12. 2008 18:07
Nový
Re: Kde jsou ostatní spolupořadatelé? To našel odvahu jenom netdirect, acomware a nexum trilog?
celé vlákno
Ten článek je super dílo, je přínosný a investigativní. Vážně smekám v úctě a oceňuju, že vznikl v takovém pressu. Starý známý Dodo se nám dostává do vrcholové formy!!!
Té spoluzodpovědnosti, ale trochu rozumím, protože přece ti partneři na trh nesli svou kůži a pomáhali pořadateli sice v dobré víře, ale přece, nahánět ovečky. Chtěli se propagovat a mít z toho prospěch a tak by se teď neměli schovávat v koutě, ale ukázat, že svoje ovečky tvrdě uhájí. 3 (slovy POUZE TŘI) partneři už se spojili a snad přibudou i další. Anebo raději nebudou vířit vodu a počkají až všechno vyšumí??????
Já myslím, že je to třeba dotáhnout do konce a udělat z toho exemplární případ, aby už podobní podvodníci napříště dostali bobky z tvrdé ruky, která na ně dopadne.
Dodo! Doufám, že vydržíte.
Té spoluzodpovědnosti, ale trochu rozumím, protože přece ti partneři na trh nesli svou kůži a pomáhali pořadateli sice v dobré víře, ale přece, nahánět ovečky. Chtěli se propagovat a mít z toho prospěch a tak by se teď neměli schovávat v koutě, ale ukázat, že svoje ovečky tvrdě uhájí. 3 (slovy POUZE TŘI) partneři už se spojili a snad přibudou i další. Anebo raději nebudou vířit vodu a počkají až všechno vyšumí??????
Já myslím, že je to třeba dotáhnout do konce a udělat z toho exemplární případ, aby už podobní podvodníci napříště dostali bobky z tvrdé ruky, která na ně dopadne.
Dodo! Doufám, že vydržíte.
10. 12. 2008 11:09
Nový
Re: Kde jsou ostatní spolupořadatelé? To našel odvahu jenom netdirect, acomware a nexum trilog?
celé vlákno
Vážený pane, pokud jde o H1.cz (na webu soutěže jsme uvedeni jako "partneř"), tak mohu zodpovědně prohlásit, že nejsme žádnými spolupořadateli, ale že jsme v dobré vůli slíbili panu Proseckému, že mu pomůžeme s hodnocením kvality těch webů.
K žádnému dalšímu kontaktu s ním už nedošlo, a tak je uvedení našeho jména na jeho webu jako partnera značně nadsazené. Rozhodně jsme ani nikdy nikomu aktivně nenabízeli účast v této soutěži.
K žádnému dalšímu kontaktu s ním už nedošlo, a tak je uvedení našeho jména na jeho webu jako partnera značně nadsazené. Rozhodně jsme ani nikdy nikomu aktivně nenabízeli účast v této soutěži.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 21:18
Nový
moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
ale co když je pořadatel třeba někde v nemocnici po úrazu? taky možnost, takže hned dělat závěry o podvodu? ale jak říkám, moc jsem to nečetl, je to bulvár, takže jen prolétl očima, možná tam někde jsou důkazy o tom, že to podvod je..
9. 12. 2008 21:59
Nový
Re: moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
Ano, i tato možnost je v článku uvažována. Jinak doporučuji si najít definici pro "bulvár" :)
Jakub Skořupa (neregistrovaný)
9. 12. 2008 22:51
Nový
Re: moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
Přece nemůžete pořádat soutěž za které vybíráte peníze, a taháte do toho partnery s tím rizikem, že když jedete na dovolenou nebo se náhodou dostanete do nemocnice tak vše zmizí. Toto přece musí mít ošetřené, jde o jména firem a o peníze. To je jako by byla přerušena soutěž F1 proto, že umřel šéf. ANO je to až nesmyslně přehnané přirovnání, ale kde jinde vidět důsledky než na extrémech.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 22:55
Nový
Re: moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
výpadek serveru lze tezko osetrit, nemyslite?
Martin V (neregistrovaný)
10. 12. 2008 8:09
Nový
Re: moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
Opravdu? Stránky nefungují ani dnes, za jak dlouho najdete řešení problému nebo náhradní hosting?
jasně (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:52
Nový
Re: moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
co to je za blbost? si myslíš že když vypadne server Seznamu tak jej nahazují 2 dni? haha nám když vypadne server tak do hodiny musí fungovat, ale spíš funguje do 10 minut zda jsem na dovolené nebo ne, přece se o nej nekdo musí starat proboha! leda by kompletne vyhořela celá budova :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 3:02
Nový
Re: moc jsem to nečetl, ale
celé vlákno
a vy si myslite, ze inzerenti u F1 si neproveri, ze se to nestane ? :))))
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
9. 12. 2008 22:23
Nový
Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Dovolte abych reagoval článkem:
http://prosecky.blog.idnes.cz/c/61083/Vypadek-serveru-verejna-katastrofa.html
http://prosecky.blog.idnes.cz/c/61083/Vypadek-serveru-verejna-katastrofa.html
Jakub Skořupa (neregistrovaný)
9. 12. 2008 22:55
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Pane Prosecký, buďte té dobroty a slušnosti a odpovídejte tam, kde se o dané věci diskutuje, nebo potřebujete svůj BLOG zviditelnit?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 23:02
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
osobně myslím, že na tom KDE pan Prosecký své vysvětlení zveřejnil, absolutně nezáleží. Vypadá to, že si pletete pojmy s dojmy. Tohle přeci není o slušnosti ani o zviditelnění blogu...
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
9. 12. 2008 23:02
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Myslím, že reagovat můžu kdekoliv, důležité je, že jsem na to zde upozornil.
Vy by jste například zde mohl sám doložit jak nekomunikuji a schovávám se, že mi napíšete email a já vás sám kontaktuji během několika hodin... Proč to není ve vašem citátu také? To se asi do článku moc nehodilo, že?
Vy by jste například zde mohl sám doložit jak nekomunikuji a schovávám se, že mi napíšete email a já vás sám kontaktuji během několika hodin... Proč to není ve vašem citátu také? To se asi do článku moc nehodilo, že?
janek (neregistrovaný)
10. 12. 2008 9:20
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Pochopení psaného textu Vám zřejmě dělá potíže, komentáře nepíše jen autor článku ;-)
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:33
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
áoval na autora článku ale autora příspěvku. Pan Skořupa mne jako jeden z registrovaných obchodů kontaktoval a během několika hodin jsme ho kontaktovali, nyní se připojuje k tvrzení že nekomunikujeme, to je směšné... Sám totiž ví že jsme komunikovali normálně.
Jakub Skořupa (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:57
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Ano pan Prosecký mě skutečně kontaktoval na druhý den co jsem mu posílal e-mail. Nic méně mi celé jeho vysvětlení nepřišlo moc věrohodné vzhledem ke zkušenostem ostatních shopů. Se všemi, kterými jsem komunikoval tak mi chodili +- stejné e-maily, které se ovšem shodovaly v jednom = vyhozené peníze. A to, že NEkomunikuje jsem nikde NEUVEDL.
Jirka Hronec (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:02
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Koukám pan Dočekal tentokrát přestřelil.
Potopit svými fabulacemi startující soutěž, která má drobné potíže, to už by mohlo dát docela kulatou náhradu škody!
Potopit svými fabulacemi startující soutěž, která má drobné potíže, to už by mohlo dát docela kulatou náhradu škody!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 14:28
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
naprosto souhlsím! Celé je to přehnané, z pana Proseckého se rázem stal podvodník číslo 1, i když k tomu nikdo nemá žádné důkazy! Opravdu se pozastavuji nad touto situaci!
Bananarama (neregistrovaný)
10. 12. 2008 17:28
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Vybral peníze, slíbenou soutěž neuspořádal. Server mu vypnuli protože neplatí.
Kdo jiný je tedy už podvodník když ne tento pán?
Kdo jiný je tedy už podvodník když ne tento pán?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 17:43
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
soutez se usporadala, jen se odlozilo vyhlaseni odborne poroty. Vysledky hlasovani verejnoti vyhlaseny byly. prectete si clanek, pak delejte zavery
Bananarama (neregistrovaný)
10. 12. 2008 18:01
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Delam zavery ze predchozi prispevek pise Prosecky.
Koho zajima nejaka webova anketka (za 280000!).
Soutez mela byt vyhlasena oficialne, s pozvanymi hosty a medii.
Tohle neni nic.
Koho zajima nejaka webova anketka (za 280000!).
Soutez mela byt vyhlasena oficialne, s pozvanymi hosty a medii.
Tohle neni nic.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 18:11
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
pripada mi ze ja o voze, vy o koze...vysledky hlasovani odborne poroty vyhlaseny budou. a suma 280000 taky nevim kde se vzala.
jasně (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:46
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
vždyt ti ty weby nefungují!! ty jsi mi ale podnikatel ... něco jako banánový spamer, nehostuješ náhodou u něj? :-)
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
10. 12. 2008 11:50
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Tady je snad tak trochu důkaz toho že jsme server nevypnuli ale že máme technické problémy :
http://mereni.kyblsoft.cz/hosting/123Hosting.cz/2008-12
http://mereni.kyblsoft.cz/hosting/123Hosting.cz/2008-12
jasně (neregistrovaný)
10. 12. 2008 11:55
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
ty kráávo, ty nemáš ani na pořádný server a hosting a jdeš dělat nějaké soutěže roku? haha tak ted jsem se pobavil :-) ty bys měl dostat cenu looser roku!
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
10. 12. 2008 12:27
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Váš komentář nechápu, máme vlastní server... a navíc do 5.12.2008 s dostupností 99,998%
10. 12. 2008 13:17
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Dovolte mi, pane Prosecký, připomenout, že váš vlatní server byl vypnut, protože jste za něj neplatili. Nebo možná spíš neplatil, nemáte žádnou "velkou" firmu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 14:33
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
nějak mi uniká spojitost velikosti firmy a touto diskuzí...?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 0:01
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Že se ptáš, Mirku. S největší pravděpodobností si všechno děláš sám a přitom vystupuješ jako "my máme, s námi se spojili" apod. Jako bys byl Karel IV.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 12:34
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
s nejvetsi pravdepodobnosti mluvi za firmu ne za sebe jako osobu. Karel IV. to nejspis bohuzel neni, ale nevdim duvod proc nemluvit v mnoznem cisle, kdyz se mluvi o firme. i ja to tak delam:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 13:50
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Já to beru v případě firmy, kde těch lidí je opravdu několik. Ale pokud je to firma o jednom člověku, tak neustálé používání "uděláme, zavoláme, pošleme", když to stejně všechno bude dělat Mirek, je takové.... no, komické.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 18:46
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
a ze je jedinej majitel firmy znamena ze je to jeden clovek?:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 14:29
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
ty krááávo a ty bys měl dostat cenu prudič roku!
Právník (neregistrovaný)
10. 12. 2008 11:38
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Fandím žalobě na Proseckého a doufám že to Kaleta dotáhne do konce. Slíbil, a nic nedodal v termínu a ve slibované kvalitě, jasný podvod.
Mladýho drzýho zrznunka si v base pořádně podaj. Neshýbej se pro mejdlo, "podnikateli" a podvodníku.
Mladýho drzýho zrznunka si v base pořádně podaj. Neshýbej se pro mejdlo, "podnikateli" a podvodníku.
Právník (neregistrovaný)
10. 12. 2008 12:34
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Pan Svoboda z Netdirectu už jednoho podvodníka za mříže dostal.
Držím mu palce i v tomto případě.
Zrzavá hlavo, už si kup tepláky.
Držím mu palce i v tomto případě.
Zrzavá hlavo, už si kup tepláky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 15:15
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
paneboze, nic tak trapného jsem v zivote necetl,jako prispevek od vas.Mam taky zrzave vlasy,ale narazku na to jsem naposled slysel na zakladni skole. Jen to svedci o vasi "inteligenci." Jste chudak a je mi vas lito.
Právník (neregistrovaný)
10. 12. 2008 17:07
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Prosecký, sklapni betlém.
Hájit 22letého podvodníka a "podnikatele" může jen naivka.
Hájit 22letého podvodníka a "podnikatele" může jen naivka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 17:46
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
a delat ukvapene zavery a psat nechutnosti muze jen blbec.
romik (neregistrovaný)
11. 12. 2008 16:12
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
ale ale, edison je porad v kursu :)
hexx (neregistrovaný)
10. 12. 2008 13:06
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Nejlepsi prispevek v teto diskusi!
opi (neregistrovaný)
10. 12. 2008 13:27
Nový
Re: našlápne si na hrábě
celé vlákno
jestli se do toho opre Kaleta tak si Prosecky pekne naslapl na hrabe a rana do cela bude drsna - Kaleta je neco jako Tomas Sokol ale v Ostrave - je nejdrahsi ale nejvyhlasenejsi protoze vyhrava spor za sporem a soupere honi jak psy a ti se radej predem dohodnou
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 13:58
Nový
Re: našlápne si na hrábě
celé vlákno
bububu, ted jsem si cvrknul do gati za toho Proseckeho.. jako nevim na ci strane je pravda, ale jak to nekteri dramatizujete, to je az k smichu, stejne jako vasi ostravsti sokolici.. on i ten sokolik prazsky by byl podle me nula, kdyby nedisponoval informacemi ze sveho pusobeni jako polistopadovy ministr vnitra... to musel byl proverenej drive rudej nyni modrej sluzebnicek..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 14:35
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
nechápu co si dovolujete psát takovehle hnusy. Nemůžete o tom nic vedet, tak nemejte takove hloupe komentare
NO NAME (neregistrovaný)
11. 12. 2008 2:20
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Ano reagovat na to můžete kdekoliv a konečně jste na něco upozornil. Nemyslíte, že by bylo na místě první narovinu kontaktovat zaregistrované eshopy, které Vám zaplatili registrační poplatek?
Dále Vám musím říct, že máte opravdu odvahu napsat:
# O zpoždění s vyhlášením výsledků a jeho důvodech byly všichni účastníci hromadně emailem informování, komu email nedorazil sám napsal a já odpověděl... Lze jednoznačně prokázat.
Nevím jak je to možné, ale e-mail na který mi od Vás dorazila nabídka soutěže shoproku stále funguje a měněn nebyl. Pravděpodobně se email s Vaší informací zdržel na nějaké dovolené jak je u Vás zvykem.
Více ale přes diskuzi reagovat nebudu, nemyslím že to je ten pravý kanál na řešení problémů.
PS: Jen bych chtěl informovat všechny, kteří nejsou účastníky této soutěže, že toto není jediný problém, který celou soutěž provází... Mohu s klidným srdcem říci, že v soutěži nebyl dodržen jediný termín, který byl před zasláním registračního poplatku udán. Panu Proseckému se mi dovolat nepodařilo a nekonečné odvolávání na to že přijde za hodinu a dnes tady není mne po 6-tém pokusu o jakékoliv informace odradilo.
Jméno ani adresu zde neuvádím záměrně, jelikož nejsem zastáncem této formy reklamy.
Pro pana Proseckého se mohu identifikovat variabilním symbolem platby pod kterým jsem mu zasílal registrační poplatek (Var.s 33894748)
Dále Vám musím říct, že máte opravdu odvahu napsat:
# O zpoždění s vyhlášením výsledků a jeho důvodech byly všichni účastníci hromadně emailem informování, komu email nedorazil sám napsal a já odpověděl... Lze jednoznačně prokázat.
Nevím jak je to možné, ale e-mail na který mi od Vás dorazila nabídka soutěže shoproku stále funguje a měněn nebyl. Pravděpodobně se email s Vaší informací zdržel na nějaké dovolené jak je u Vás zvykem.
Více ale přes diskuzi reagovat nebudu, nemyslím že to je ten pravý kanál na řešení problémů.
PS: Jen bych chtěl informovat všechny, kteří nejsou účastníky této soutěže, že toto není jediný problém, který celou soutěž provází... Mohu s klidným srdcem říci, že v soutěži nebyl dodržen jediný termín, který byl před zasláním registračního poplatku udán. Panu Proseckému se mi dovolat nepodařilo a nekonečné odvolávání na to že přijde za hodinu a dnes tady není mne po 6-tém pokusu o jakékoliv informace odradilo.
Jméno ani adresu zde neuvádím záměrně, jelikož nejsem zastáncem této formy reklamy.
Pro pana Proseckého se mohu identifikovat variabilním symbolem platby pod kterým jsem mu zasílal registrační poplatek (Var.s 33894748)
10. 12. 2008 11:12
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vláknoPane Prosecký, nechci hodnotit, jestli jste podvodník, nebo jen zoufalec, co mu v nejhorší chvíli vypadly servery. Přesto však lžete, pokud tvrdíte, že "s ohledem na nemožnost časově zorganizovat hodnocení poroty jsme prodloužili výsledky odborné poroty".
Jelikož jsme měli být členy poroty (alespoň tak to bylo domluveno a také proto zřejmě uvádíte naše jméno na webu soutěže), tak bychom o nějakém posunu termínu měli něco vědět. Nemyslíte?
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
10. 12. 2008 11:46
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Dobrý den,
jsem rád že píšete zrovna Vy, od Vaší firmy do dnešního dnepokud se nepletu, nedorazily ani jména porotců, ani vybraný okruh obchodů k hodnocení, přesto že jste dostali požadované kategorie...
Mimochodem si nemyslím, že pokud nebyly dosud zveřejněny výsledky odborné poroty znamená to že jsem podvodník nebo zoufalec... to jsou trochu silná slova.
Myslím, že všichni co zaplatili za účast v soutěži jí dostali, to že jsme nedodrželi termíny, na jejihž změnu jsme si ponechali právo, neznamená, že máme v úmyslu někoho podvádět.
jsem rád že píšete zrovna Vy, od Vaší firmy do dnešního dnepokud se nepletu, nedorazily ani jména porotců, ani vybraný okruh obchodů k hodnocení, přesto že jste dostali požadované kategorie...
Mimochodem si nemyslím, že pokud nebyly dosud zveřejněny výsledky odborné poroty znamená to že jsem podvodník nebo zoufalec... to jsou trochu silná slova.
Myslím, že všichni co zaplatili za účast v soutěži jí dostali, to že jsme nedodrželi termíny, na jejihž změnu jsme si ponechali právo, neznamená, že máme v úmyslu někoho podvádět.
10. 12. 2008 12:33
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Dobrý den, jsem rád, že píšete "pokus se nepletu", protože se jednoznačně pletete.
Poslední zprávu od Vás máme 7. srpna, kde jste nás žádal, abychom ze seznamu soutěžících eshopů vyškrtli naše klienty, které bychom kvůli potenciálnímu střetu zájmů nemohli hodnotit. My jsme Vám 11. srpna odpovídali a poslali seznam těchto klientů. Od té doby už od Vás nemáme žádnou zprávu, ačkoliv jsme se Vám posléze minimálně dvakrát připomínali e-mailem.
O nějakých našich nesplněných závazcích vůči Vám tedy nemůže být žádná řeč.
Poslední zprávu od Vás máme 7. srpna, kde jste nás žádal, abychom ze seznamu soutěžících eshopů vyškrtli naše klienty, které bychom kvůli potenciálnímu střetu zájmů nemohli hodnotit. My jsme Vám 11. srpna odpovídali a poslali seznam těchto klientů. Od té doby už od Vás nemáme žádnou zprávu, ačkoliv jsme se Vám posléze minimálně dvakrát připomínali e-mailem.
O nějakých našich nesplněných závazcích vůči Vám tedy nemůže být žádná řeč.
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
11. 12. 2008 0:40
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Pane Špinar, já tu tedy mám ještě email s Vámi odfiltrovanými klienty, následně žádost o vypsání kategoriií kde nefigurují a následně email od nás s odfiltrovanými kategoriemi, a ten rozhodně není ze 7. srpna, prosím prohledejte poštu znovu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 10:51
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
No jo zakerna technicka porucha, vy jste poslal spoustu emailu a nikdo je nedostal. To se nedivim, ze se potom citite opusteny.
Kdy zaplatite za hosting?
Kdy zaplatite za hosting?
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
11. 12. 2008 14:19
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Zadna technicka porucha, věřim že H1 tyto emaily má a dohledá.
PS: Jen pro informaci, za žádný hosting naše firma nikomu nedluží. Pokud by dlužila, pak by jste byl i tak ten poslední kdo by mi mohl pokládat tuto otázku.
PS: Jen pro informaci, za žádný hosting naše firma nikomu nedluží. Pokud by dlužila, pak by jste byl i tak ten poslední kdo by mi mohl pokládat tuto otázku.
11. 12. 2008 16:13
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Pane Prosecký, můžete mi na sebe poslat e-mailový kontakt, ať to můžeme dořešit mimo diskusi Lupy.
Poslal jsem vám e-mail na vaši původní e-mailovou adresu a je nedoručitelný. Nebo mi napište na krutis @ h1.cz. Díky.
Poslal jsem vám e-mail na vaši původní e-mailovou adresu a je nedoručitelný. Nebo mi napište na krutis @ h1.cz. Díky.
romik (neregistrovaný)
11. 12. 2008 16:00
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Tak už se to na tebe valí... konečně. Vzpomínám si, jak jsi mě před dvěma roky věšel na nos bulíky s návštěvností na ceskeshopy.cz a vybral tak ode mě příspěvěk za zápis do katalogu cca 3500,-kč. Ještě, že jsem na to včas přišel a peníze z tebe dostal nazpátek, ale dělal jsi krky, ti řeknu :)
Tak ti přeju hodně zdaru, budeš ho potřebovat.
P.S. Já tě potkat, seřežu tě jak psa.
Tak ti přeju hodně zdaru, budeš ho potřebovat.
P.S. Já tě potkat, seřežu tě jak psa.
romik (neregistrovaný)
11. 12. 2008 16:03
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Tak už se to na tebe valí... konečně. Vzpomínám si, jak jsi mě před dvěma roky věšel na nos bulíky s návštěvností na ceskeshopy.cz a vybral tak ode mě příspěvěk za zápis do katalogu cca 3500,-kč. Ještě, že jsem na to včas přišel a peníze z tebe dostal nazpátek, ale dělal jsi krky, ti řeknu :)
Tak ti přeju hodně zdaru, budeš ho potřebovat.
P.S. Já tě potkat, seřežu tě jak psa.
Tak ti přeju hodně zdaru, budeš ho potřebovat.
P.S. Já tě potkat, seřežu tě jak psa.
jasně (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:30
Nový
Re: Dovolte abych reagoval
celé vlákno
Na každé prase se někde vaří voda :-)
Mirek Prosecký (neregistrovaný)
10. 12. 2008 14:13
Nový
Oficiální vyjádření k soutěži Shop Roku
celé vlákno
Vážení zákazníci a účastníci soutěže Shop Roku 2008,
rád bych vyjádřili politování nad průběhem soutěže www.ShopRoku.cz, kterou se nepodařilo včas dotáhnout do očekávaného konce, nicméně bych rád konstatoval, že soutěž neměla a nemá v úmyslu poškodit její odborné porotce ani účastníky. Některé nešťastné události, shody okolností i vlastní nezkušenost s pořádáním prvního ročníku tak rozsáhlé soutěže, poškodily její pověst a proto, budeme během příštího týdne vyjednávat o novém složení odborné poroty a její složení nejpozději 22.12.2008 zveřejníme na webu soutěže. Ujišťuji Vás, že momentální situace, je jen shodou okolností, kdy výpadek serveru nemá nic společného se závěrem soutěže a společnost Prosecký Consulting s.r.o. ani já nemáme v úmyslu soutěž předčasně uzavřít. Tak jako byly registrované obchody k účasti zveřejněny, vyhlášeny výsledky veřejného hodnocení uživatelů, budou vyhlášeny i výsledky odborné poroty. V průběhu soutěže jsme díky organizačním změnám byly nuceni změnit kontaktní údaje, tuto změnu jsme veřejně prezentovali na firemním webu www.prosecky.cz již v průběhu září, bohužel ji však většina zákazníků přehlídla neboť při problémech nás na nových kontaktech téměř nikdo až na pár vyjímek nekontaktoval.
Dnes ráno zároveň proběhla oficiální komunikace se společnostmi NetDirect a AcomWare, které organizovaly hromadnou žalobu soutěžících a některých partnerů soutěže. Obě společnosti nalezly společný konsensus a dohodly se na tom, že pokud bude nespokojeným soutěžícím veřejně nabídnuto vrácení registračních poplatků společnost NetDirect své právní aktivity namířené proti firmě Prosecký Consulting s.r.o. zastaví a je ochotna pokračovat v soutěži jako partner, pokud budou jasně vydefinována pravidla a termíny do 22.12.2008.
Omlouváme se za nedodržení termínu vyhlášení výsledků odborné poroty a jako projev vstřícnosti nabízíme vrácení registračního poplatku nespokojeným účastníkům soutěže, s tím že přislibuji pokračování soutěže s vyhlášením výsledků odborné poroty nejpozději do 20.1.2009. Dále bych rád informoval, že od začátku soutěže jsme si jako provozovatel soutěže ponechali právo na jakékoliv změny v konání soutěže i průběhu jak bylo veřejně prezentováno, proto naše vůle k vrácení registračních poplatků je čistě dobrovolnou.
Žádáme nespokojené zákazníky aby nás kontaktovali na emailu miroslav.prosecky@gmail.com. Všechny reklamace budou řešeny.
Miroslav Prosecký, jednatel společnosti Prosecký Consulting s.r.o.
rád bych vyjádřili politování nad průběhem soutěže www.ShopRoku.cz, kterou se nepodařilo včas dotáhnout do očekávaného konce, nicméně bych rád konstatoval, že soutěž neměla a nemá v úmyslu poškodit její odborné porotce ani účastníky. Některé nešťastné události, shody okolností i vlastní nezkušenost s pořádáním prvního ročníku tak rozsáhlé soutěže, poškodily její pověst a proto, budeme během příštího týdne vyjednávat o novém složení odborné poroty a její složení nejpozději 22.12.2008 zveřejníme na webu soutěže. Ujišťuji Vás, že momentální situace, je jen shodou okolností, kdy výpadek serveru nemá nic společného se závěrem soutěže a společnost Prosecký Consulting s.r.o. ani já nemáme v úmyslu soutěž předčasně uzavřít. Tak jako byly registrované obchody k účasti zveřejněny, vyhlášeny výsledky veřejného hodnocení uživatelů, budou vyhlášeny i výsledky odborné poroty. V průběhu soutěže jsme díky organizačním změnám byly nuceni změnit kontaktní údaje, tuto změnu jsme veřejně prezentovali na firemním webu www.prosecky.cz již v průběhu září, bohužel ji však většina zákazníků přehlídla neboť při problémech nás na nových kontaktech téměř nikdo až na pár vyjímek nekontaktoval.
Dnes ráno zároveň proběhla oficiální komunikace se společnostmi NetDirect a AcomWare, které organizovaly hromadnou žalobu soutěžících a některých partnerů soutěže. Obě společnosti nalezly společný konsensus a dohodly se na tom, že pokud bude nespokojeným soutěžícím veřejně nabídnuto vrácení registračních poplatků společnost NetDirect své právní aktivity namířené proti firmě Prosecký Consulting s.r.o. zastaví a je ochotna pokračovat v soutěži jako partner, pokud budou jasně vydefinována pravidla a termíny do 22.12.2008.
Omlouváme se za nedodržení termínu vyhlášení výsledků odborné poroty a jako projev vstřícnosti nabízíme vrácení registračního poplatku nespokojeným účastníkům soutěže, s tím že přislibuji pokračování soutěže s vyhlášením výsledků odborné poroty nejpozději do 20.1.2009. Dále bych rád informoval, že od začátku soutěže jsme si jako provozovatel soutěže ponechali právo na jakékoliv změny v konání soutěže i průběhu jak bylo veřejně prezentováno, proto naše vůle k vrácení registračních poplatků je čistě dobrovolnou.
Žádáme nespokojené zákazníky aby nás kontaktovali na emailu miroslav.prosecky@gmail.com. Všechny reklamace budou řešeny.
Miroslav Prosecký, jednatel společnosti Prosecký Consulting s.r.o.
Jan Svoboda - NetDirect (neregistrovaný)
10. 12. 2008 16:33
Nový
Re: Vyjádření NetDirectu
celé vlákno
Rád bych potvrdil, že dnes proběhl dlouhý rozhovor mezi mnou, panem Proseckým a kolegy z ACOMWARE.
Pan Prosecký uznal, že organizaci soutěže v některých důležitých aspektech nezvládl a že podcenil komunikaci s partnery i soutěžícími, což se mu logicky vymstilo v nedůvěře klientů v poctivý průběh soutěže. "Korunu" všemu pak nasadila nefunkčnost webu, dovolená, nevyhlášené výsledky odborné poroty v termínu a změněná e-mailová schránka, o které se pravděpodobně většina účastníků nedozvěděla. Pan Prosecký nás ujistil, že zajistí znovuzprovoznění webu a zveřejnění informace o tom, že v případě nespokojenosti vrátí na vyžádání jednotlivých soutěžících registrační poplatky, pokud si nebudou přát v soutěži pokračovat - právě TOTO ROZHODNUTÍ považujeme za klíčové a poctivé. Jak je vidět dostál v tomto ohledu svému slibu a své prohlášení rozeslal na média, viz např. zde http://www.justit.cz/a.asp?a=2002496
Dále pan Prosecký deklaroval, že soutěž bude pokračovat. Z celého rozhovoru jsem cítil, že to k čemu došlo je mu skutečně líto a že si z událostí vezme poučení.
Věřím, že pan Prosecký dodrží vše co slíbil ve svém vyjádření výše (zejména možnost vrácení peněz na vyžádání).
Společnosti NetDirect a ACOMWARE nyní budou informovat o posunu všechny společnosti, které se na ně obrátily ve věci právního zastupování a vyčkají na jejich vyjádření, aby zjistily, zda se situaci podařilo urovnat. Zároveň budou již nyní odstraněny články na našich webech, které o problémech soutěže Shop Roku 2008 informují.
Pan Prosecký uznal, že organizaci soutěže v některých důležitých aspektech nezvládl a že podcenil komunikaci s partnery i soutěžícími, což se mu logicky vymstilo v nedůvěře klientů v poctivý průběh soutěže. "Korunu" všemu pak nasadila nefunkčnost webu, dovolená, nevyhlášené výsledky odborné poroty v termínu a změněná e-mailová schránka, o které se pravděpodobně většina účastníků nedozvěděla. Pan Prosecký nás ujistil, že zajistí znovuzprovoznění webu a zveřejnění informace o tom, že v případě nespokojenosti vrátí na vyžádání jednotlivých soutěžících registrační poplatky, pokud si nebudou přát v soutěži pokračovat - právě TOTO ROZHODNUTÍ považujeme za klíčové a poctivé. Jak je vidět dostál v tomto ohledu svému slibu a své prohlášení rozeslal na média, viz např. zde http://www.justit.cz/a.asp?a=2002496
Dále pan Prosecký deklaroval, že soutěž bude pokračovat. Z celého rozhovoru jsem cítil, že to k čemu došlo je mu skutečně líto a že si z událostí vezme poučení.
Věřím, že pan Prosecký dodrží vše co slíbil ve svém vyjádření výše (zejména možnost vrácení peněz na vyžádání).
Společnosti NetDirect a ACOMWARE nyní budou informovat o posunu všechny společnosti, které se na ně obrátily ve věci právního zastupování a vyčkají na jejich vyjádření, aby zjistily, zda se situaci podařilo urovnat. Zároveň budou již nyní odstraněny články na našich webech, které o problémech soutěže Shop Roku 2008 informují.
z (neregistrovaný)
10. 12. 2008 15:17
Nový
;)
celé vlákno
Ja se vskutku bavim, primo kralovsky.
Konstatujme par fakt (neoverenych - zdrojem je diskuse, clanek a web).
a) nekdo panu X zaplatil nejake $ za ucast v nejake soutezi
b) nekdo nechal pana X uvest sve jmeno jakozto parnera souteze
c) a i b maji ted pocit, ze byli podvedeni, jedni ze byli okradeni o sve penize, jelikoz zadna soutez neni, druzi proto, ze bylo zneuzito jejich jmeno.
d) a by podle informaci kolem melo byt cca 200 a castka 1200Kc = cca 240kKc
e) Prosecký Consulting s.r.o.
f) jedinym jednatelem je pan Prosecky a vklad je 200k
=> pokud dojde na soudni spor, ktery jak znamo neni zdarma, muselo by dojit k dokazani ze dotycny jednal s umyslem poskodit/obohatit se, coz je prakticky nemozne, aby slo o trestnepravni spor.
V soukrome pravnim sporu = zaloba a + b na vraceni plneni/uroku/poskozeni dobreho jmena/... dojde pravdepodobne k tomu, ze jednatel "zavre kram" => zbude tu pouze majetek firmy, pravdepodobne prave ve vysi 200kKc. Z toho se primarne uhrani naklady na spor/konkurnzi rizeni/... a zbude z toho "par tisic".
=> a i b dostanou tak jako tak kulovy, jen je ta sranda bude stat $ za soudni vylohy, pravniky, .... .
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 0:11
Nový
Re: ;)
celé vlákno
Milej pane, ani jste si nevšiml, že pan velkouzenář ze základního jmění splatil polovinu.
z (neregistrovaný)
11. 12. 2008 11:19
Nový
Re: ;)
celé vlákno
Na tom preci nesejde, do vyse zakladniho jmeni jsou pohledavky vymahany i na jednatelove soukromem majetku. Ale samozrejme jen a pouze do te castky 200k.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 15:24
Nový
KLOBOUK DOLU
celé vlákno
Teda vazeni, kloubouk dolu. Takto dramatizovanou situaci jsem uz dlouho nevidel. Objevi se jeden problem v soutezi a kazdy z vas uz mysli na to nejhorsi. Je videt ze zijeme v republice, ktera je plna zlodeju a podvodniku, ale nemusime hned prece hazet spinu na kazdeho. Nenechate si nic vysvetlit a delate zavery bez sebemensich dukazu, ze se nejaky podvod opravdu stal. Verim, ze pan Prosecky brzy vsem dokaze jak velky omyl se stal a doufam, ze kazdy z vas, co psal tyto nechutne prispevky se bude jeste hodne stydet! Opravdu vedete odpornou kampan.
Accuphose (neregistrovaný)
10. 12. 2008 19:22
Nový
Re: KLOBOUK DOLU
celé vlákno
Můj dojem je spíš ten, že pan Prosecký zkoušel, co si může dovolit a jakmile šlo do tuhého, tak vzal rozum do hrsti. Nicméně, je to jen čistě subjektivní názor.
Pokud se pletu, tak pan Prosecký měl jen hodně velkou smůlu. Nicméně po téhle zkušenosti bych do dalšího ročníku jako soutěžící nešel. E-shop nemám, tak čistě hypoteticky.
Pokud se pletu, tak pan Prosecký měl jen hodně velkou smůlu. Nicméně po téhle zkušenosti bych do dalšího ročníku jako soutěžící nešel. E-shop nemám, tak čistě hypoteticky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 12:40
Nový
Re: KLOBOUK DOLU
celé vlákno
myslim, ze i pan Prosecký si poradani dalsich soutezi dobre rozmysli, protoze takova odporna kampan co se tady vede, by odradila kazdeho.
Petr (neregistrovaný)
11. 12. 2008 14:10
Nový
Re: KLOBOUK DOLU
celé vlákno
Ovšem, komunikace a dodržování termínů nejsou vůbec důležité. Takže se celá soutěž může klidně odložit třeba na rok 2158 a zůčastněným se o tom dá vědět v roce 2142.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 18:50
Nový
Re: KLOBOUK DOLU
celé vlákno
i kdyz samozrejme prehanite, i to je mozne:) ale jak vidite, pan Prosecky ma preci jen snahu to doresit drive, tak mu ten cas dejte a pak budeme delat zavery
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 17:35
Nový
Re: KLOBOUK DOLU
celé vlákno
jen bych dodal takove rceni: "Podle sebe soudim tebe".
Joff (neregistrovaný)
10. 12. 2008 19:07
Nový
Celá ta soutěž je podvod od samého začátku
celé vlákno
Chtít nazývat "Obchodem roku" něco, co má být vybráno z několika obchůdečků natolik bezvýznamných, že jim nepřijde žinantní dávat peníze ledva postpubescentnímu nýmandovi, který podle míry negramotnosti nemohl zdárně absolvovat ani obecnou školu, je samo o sobě podvod.
V zásadě by pak šlo už jen o to, že hlavní podvodník by mohl ještě více okrást těch pár malých podvodníčků, kteří se "chtěli zviditelnit" placenou klamavou reklamou, i když nechápu, proč by to dělal - i kdyby už se mu nepodařilo najít tak velkého vola, aby si za "vítězství" ještě extra připlatil, mohl prostě zcela náhodně vylosovat jednoho z těch dvouset menších volů a napsat to zas na nějaký pitomý blog, což by ho nic nestálo a nikdo ze zúčastněných by nemohl ani ceknout.
Mě osobně jen mrzí, že ten původní web už nefunguje - mohl to být užitečný seznam e-shopů, u nichž nemám nikdy nakupovat.
V zásadě by pak šlo už jen o to, že hlavní podvodník by mohl ještě více okrást těch pár malých podvodníčků, kteří se "chtěli zviditelnit" placenou klamavou reklamou, i když nechápu, proč by to dělal - i kdyby už se mu nepodařilo najít tak velkého vola, aby si za "vítězství" ještě extra připlatil, mohl prostě zcela náhodně vylosovat jednoho z těch dvouset menších volů a napsat to zas na nějaký pitomý blog, což by ho nic nestálo a nikdo ze zúčastněných by nemohl ani ceknout.
Mě osobně jen mrzí, že ten původní web už nefunguje - mohl to být užitečný seznam e-shopů, u nichž nemám nikdy nakupovat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 12:48
Nový
Re: Celá ta soutěž je podvod od samého začátku
celé vlákno
Nic o tom nevite, tak nechapu, co se takto vyjadrujete. Proc byste nenakupoval u e-shopu, kteri se prihlasili?
Nechapu jak si nekdo muze dovolit soudit podle veku nebo takhle obvinovat bez nejakych dukazu. To opravdu gratuluji k Vasi tuposti!
Nechapu jak si nekdo muze dovolit soudit podle veku nebo takhle obvinovat bez nejakych dukazu. To opravdu gratuluji k Vasi tuposti!
Joff (neregistrovaný)
11. 12. 2008 18:04
Nový
Re: Celá ta soutěž je podvod od samého začátku
celé vlákno
Hloupý chlapče, nenakupoval bych u e-shopů, kterÉ se ti přihlásilY z toho prostého důvodu, že jejich majitelé musí být pěkní kreténi a já u kreténů nenakupuji, protože je reálná perspektiva, že záhy zkrachují a já nebudu mít kde uplatnit eventuální reklamaci.
K druhé výhradě: stejně jako bych se od desetiletého spratka nenechal vozit autem, nedal bych nikdy ani haléř dvaadvacetiletému, evidentně zcela nevzdělanému cucákovi bez nejmenších zkušeností a zázemí k pořádání údajné celostátní soutěže (nehledě k tomu, že kdyby taková měla být, je základním předpokladem seriosnosti a objektivity, že do ní automaticky budou zařazeny všechny e-shopy bez jakéhokoli poplatku - cokoli jiného je právě ten apriorní podvod).
Ovšem je jistě ztrátou času zkoušet cokoli vysvětlovat trdlu tak decerebrovanému, že všechny ty nečetné příspěvky, které se ho v této diskusi jako hodného pana Proseckého zastávají, vkládá jako "uživatel si přál zůstat v anonymitě", místo aby si konspirativně jednou říkal Novák a jindy pro změnu třeba Procházka...
K druhé výhradě: stejně jako bych se od desetiletého spratka nenechal vozit autem, nedal bych nikdy ani haléř dvaadvacetiletému, evidentně zcela nevzdělanému cucákovi bez nejmenších zkušeností a zázemí k pořádání údajné celostátní soutěže (nehledě k tomu, že kdyby taková měla být, je základním předpokladem seriosnosti a objektivity, že do ní automaticky budou zařazeny všechny e-shopy bez jakéhokoli poplatku - cokoli jiného je právě ten apriorní podvod).
Ovšem je jistě ztrátou času zkoušet cokoli vysvětlovat trdlu tak decerebrovanému, že všechny ty nečetné příspěvky, které se ho v této diskusi jako hodného pana Proseckého zastávají, vkládá jako "uživatel si přál zůstat v anonymitě", místo aby si konspirativně jednou říkal Novák a jindy pro změnu třeba Procházka...
Petr (neregistrovaný)
10. 12. 2008 19:46
Nový
Kde byl na dovolené?
celé vlákno
Teď mě tak napadlo, ví někde kde ten šikula byl na tak dlouho na dovolené? Trochy bych si to tipnul na nějakou menší cestu kolem světa tak za 280 000,- Kč ;-)))
Mimochodem co se podle mě na celé téhle akci ukázalo? Že i zdánlivě 'seriozní a zkušené' firmy jako je třeba H1 dokáží skočit na takové nesmysly jako nějaká podobná soutěž pořádaná naprosto neznámým individuem... A pak si někomu věř, když dokážou i takovíhle lidé nalítnout takovému podvodníčkovi :-(
Mimochodem co se podle mě na celé téhle akci ukázalo? Že i zdánlivě 'seriozní a zkušené' firmy jako je třeba H1 dokáží skočit na takové nesmysly jako nějaká podobná soutěž pořádaná naprosto neznámým individuem... A pak si někomu věř, když dokážou i takovíhle lidé nalítnout takovému podvodníčkovi :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 12:52
Nový
Re: Kde byl na dovolené?
celé vlákno
Co je komu do toho kde byl? Nevite jestli je to podvodnik, takze bych uz prestal s tim obvinovanim. Hm...cesta kolem sveta za takovyhle penize? Tak to se proberte:)
Majkl (neregistrovaný)
10. 12. 2008 19:47
Nový
Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
Pan Prosecky jejiz nekolik let znam jako podvodnik na internetu a tudiz je zcela jsne, ze dany projekt je podvod a nikdy bychom se ho nezucastnili.
To co predvadi je drzost vuci vsem zucastnenym dane souteze a proto by meli podniknout razantni kroky.
To co predvadi je drzost vuci vsem zucastnenym dane souteze a proto by meli podniknout razantni kroky.
jasně (neregistrovaný)
11. 12. 2008 11:29
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
Bohužel zatím byl znám jenom jako malý podvodníček a proto mu na špek skočilo hodne lidí, doufám že po teto kauze už jej bude znát každý a už mu na jeho podvody neskočí další chudáci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 12:53
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
Muzu se zeptat jak konkretne Vas podvedl?
Petr Novák (neregistrovaný)
11. 12. 2008 20:12
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
Mě Prosecký podvedl.
Prodal mi reklamu na ceskesopy.cz a při jednání nadhodnotil návštěvnost asi dvacetkrát. Z jeho webu přišlo třicet lidí, návratnost mizivá.
Jestli ho uvidíte, prosím, dejte mu ránu pěstí do ksichtu.
Jeho fotografie:
http://prosecky.blog.idnes.cz/bloger/2674/bloger.jpg
Prodal mi reklamu na ceskesopy.cz a při jednání nadhodnotil návštěvnost asi dvacetkrát. Z jeho webu přišlo třicet lidí, návratnost mizivá.
Jestli ho uvidíte, prosím, dejte mu ránu pěstí do ksichtu.
Jeho fotografie:
http://prosecky.blog.idnes.cz/bloger/2674/bloger.jpg
romik (neregistrovaný)
11. 12. 2008 21:04
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
to stejné jsem psal o něco výše...rezavec drzej...
jasně (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:25
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
ceskeshopy.cz lhali od začátku, prezentovali se jako největší a nejstarší katalog obchodů a přitom bylo lehce dohledatelné že je to kravina :-)
to že nadhodnocoval statistiky je už pak logické, jak jnak by nachytal chudáky provozovatele eshopů aby mu zaplatily tak nehorázné poplatky za tak zbytečnou registraci?
Jo připomíná mi to ten zkrachovalý projekt Tejkít, ty dělali to samé ...
Prostě internet je plný vyčůránků :-)
to že nadhodnocoval statistiky je už pak logické, jak jnak by nachytal chudáky provozovatele eshopů aby mu zaplatily tak nehorázné poplatky za tak zbytečnou registraci?
Jo připomíná mi to ten zkrachovalý projekt Tejkít, ty dělali to samé ...
Prostě internet je plný vyčůránků :-)
12. 12. 2008 15:59
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
Tejkííít zdaleka ještě nezkrachoval a v oblbování zdárně pokračuje.
Dokonce pokud zavítáte na idnes a vypnete AdBlock, tak Tejkííít smrdí v každém článku.
Dokonce pokud zavítáte na idnes a vypnete AdBlock, tak Tejkííít smrdí v každém článku.
marconi (neregistrovaný)
13. 12. 2008 21:37
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
To dělal (a možní stále dělá) etarget taky
Petr Novák (neregistrovaný)
80.250.18.---
10. 8. 2009 7:53
Nový
Re: Pan Prosecky - dlouholety podvodnik
celé vlákno
...říká Petr Novák, jak netradiční jméno:)
ttt (neregistrovaný)
11. 12. 2008 14:32
Nový
vydelavat je tak snadne
celé vlákno
Nikdy bych netusil ze vydelavat je tak snadne.
Vymyslet jakoukoliv trapnost na netu, prekecat par znamych firem aby slibili pomoc a sup rovnou je uvest jako partnery.
Pak staci obeslat provozovatele e-shopu a ono se jich par chyti a 1200 posle.
Pak staci povesit na web anketu, a po par mesicich povesit na web nejaky zebricek.
Co mne opravdu prekvapuje je, ze se dnes jeste nekdo napali a tech 1200 za takovy nesmysl opravdu zaplati (pomer cena vykon je u takove reklamy otresny).
Vymyslet jakoukoliv trapnost na netu, prekecat par znamych firem aby slibili pomoc a sup rovnou je uvest jako partnery.
Pak staci obeslat provozovatele e-shopu a ono se jich par chyti a 1200 posle.
Pak staci povesit na web anketu, a po par mesicich povesit na web nejaky zebricek.
Co mne opravdu prekvapuje je, ze se dnes jeste nekdo napali a tech 1200 za takovy nesmysl opravdu zaplati (pomer cena vykon je u takove reklamy otresny).