Názory k článku
Odborné blogy jsou lepší, než se běžně soudí
Seržant (neregistrovaný)
16. 9. 2005 6:42
Nový
No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
Máš spoustu webů, které se prostě zaškatulkovat nedají ... Kam by patřilo takové Eleferno ? Profesionální redakci nemáme a blog to, podle mně, taky není :-)
Ruda (neregistrovaný)
16. 9. 2005 6:50
Nový
Re: No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
Profesionální obsah to taky nemá, nuda.
_xdrm_ (neregistrovaný)
16. 9. 2005 9:16
Nový
Re: No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
blog je psany vice mene jednim clovekem a obcas se tam objevi osbni hlasky typu: narodila se mne dcera, prestavuji auto na pohon olejem do fritaku
Marcela Meixnerová (neregistrovaný)
16. 9. 2005 15:03
Nový
Re: No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
Nuda ? Tak to bych rozhodně neřekla ! Vůbec jsem netušila, že něco takového může existovat. Pokud za tím není nějaká firma, tak bych řekla, že je to hodně profesionální práce - vezmi si jen, jak mají důsledně dodržený design fotek za poslední roky. Je znát, že se to vyvíjelo, ale bude v tom hrozné práce. Chat je teda obludný, taky ho moc nepoužívají, ale jinak klobouk dolů. Navíc se mi líbí to téma, asi to zkusím ;-)
Sofr (neregistrovaný)
18. 9. 2005 19:44
Nový
Re: No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
To tě lituju...
Marcela (neregistrovaný)
18. 9. 2005 20:35
Nový
Re: No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
A proč, prosím tě ? Máš nějaké problémy s nekonvenční sexualitou ?
Alex (neregistrovaný)
16. 9. 2005 17:04
Nový
Re: No, ono je to o pojmenování
celé vlákno
Ehm, není to tak trochu SKRYTÁ reklama? :))
No radši se v tom nebudu vrtat...:)
No radši se v tom nebudu vrtat...:)
Viktorka (neregistrovaný)
16. 9. 2005 7:48
Nový
Nebude-li pršet, nezmoknem.
celé vlákno
S autorem musím souhlasit, ale přesto - co takhle nějaký jmenovat.
Obecné konstatování že někdo je hloupý a někdo chytrý, někdo píše lepší články a někdo horší, to je jak z chytré horákyně ...oblečená, neoblečená; přijela, nepřijela; ...
Obecné konstatování že někdo je hloupý a někdo chytrý, někdo píše lepší články a někdo horší, to je jak z chytré horákyně ...oblečená, neoblečená; přijela, nepřijela; ...
_xdrm_ (neregistrovaný)
16. 9. 2005 9:14
Nový
na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
www.marigold.cz
blog.macich.net
www.pooh.cz
fuxoft.blogspot.com
blog.lide.cz/ilblog
www.warezblog.net
Kolik blogu ctes tolikrat jsi clovekem.
blog.macich.net
www.pooh.cz
fuxoft.blogspot.com
blog.lide.cz/ilblog
www.warezblog.net
Kolik blogu ctes tolikrat jsi clovekem.
Martin Šrubař (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:53
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Myslím, že můj blog lze co do kvality a množství obsahu srovnávat s leckterým ezinem o vědě, případně i s populárním časopisem 21. Století. :)
Fry (neregistrovaný)
16. 9. 2005 12:20
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Sebechvala smrdi. Srovnavat se s 21. stoletim je ale spis sebekritika... ;)
Martin Šrubař (neregistrovaný)
16. 9. 2005 17:08
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Připadá mi to lepší, než na blog upozorňovat pod vtipným pseudonymem Jan Novák a říkat: "Podívejte, to je taky super blog!"
S tím jednadvacátým stoletím jsem to přehnal. Průměrný článek na Techblogu je lepší než průměrný v tom pseudopopulárně věděckém-šarlatánském časopise. Ale ani ty nejlepší z Techblogu se nemohou srovnávat s těmi od kvalitních autorů v 21. století.
S tím jednadvacátým stoletím jsem to přehnal. Průměrný článek na Techblogu je lepší než průměrný v tom pseudopopulárně věděckém-šarlatánském časopise. Ale ani ty nejlepší z Techblogu se nemohou srovnávat s těmi od kvalitních autorů v 21. století.
David (neregistrovaný)
16. 9. 2005 21:40
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Sebechvála sice smrdí, ale Martina se musim zastat, protože je jeden z mála, kteří si ji mohou dovolit, protože opravdu odvádějí dobrou práci.
janek (neregistrovaný)
18. 9. 2005 12:30
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Noooo...
Jan Šumař (neregistrovaný)
16. 9. 2005 16:58
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Mé čtyři nej:
www.dgx.cz/trine/
blog.macich.net
www.cheese.cz
weblog.rider.cz/
www.dgx.cz/trine/
blog.macich.net
www.cheese.cz
weblog.rider.cz/
deep (neregistrovaný)
16. 9. 2005 21:48
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
No a pre uplnost este mnohi chodime na http://hulan.cz/blog/
anton (neregistrovaný)
17. 9. 2005 18:32
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
Jo jo, a taky na dilbert.com, redmeat.com a jokes.cz
llook (neregistrovaný)
17. 9. 2005 14:28
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno- Weblogy.cz
- Něco málo na Bloglines - na to řazení do kategorií moc nekoukejte, v Opeře mi to nějak blbne a ještě jsem nenašel čas+důvod to opravit z jinýho prohlížeče.
Všechny tu rozhodně vypisovat nebudu :
TOP N:
- Sova v síti
- Yuhův weblog o webu
- La Trine
- Krutá realita
- PHP triky
- Geeklandia
- Loud Thinking
- Dagblog
- Chose.cz - weblog
- Kryl Blog
- Plaváčkův blábolník
- Marigold - rubrika "historie českého internetu"
Snad jsem na žádný nezapomněl.
binarniladin (neregistrovaný)
17. 9. 2005 15:51
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno- ... mrtvý muž v Yossarianově stanu ...
- aKB@large
- Binární Ládin
- binární světlo
- Blog počítačového nadšence
- Blok Filipa Rožánka
- CVS
- fe$tival sup€r m@ll
- GeoN
- Google Sightseeing
- hanyZbloq
- Chaloupka na muří nožce
- ILblog - Ivo Lukačovič a jeho blog
- Jan Ambrož
- JitkaCL - weblog
- Kyklop
- La Trine
- Laco stále bloguje
- letinka
- Manfredův dočasný věčník
- mlejnek na maso
- Nargilé
- Ohníček
- paralaksa
- Pixylophone
- Převážně neškodný...
- Spisy Semíra Semíroviče
- Strychninová chaloupka
- Středně propečený blog
- VÚČAKO
- WELL.DONE (c) Radek Hulan
- WWW.POOH.CZ * aktovka-x
- Yuhůův weblog o webu
- z lední obory
llook (neregistrovaný)
17. 9. 2005 21:56
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
aKB@large se nepočítá, ten už skončil.
binarniladin (neregistrovaný)
17. 9. 2005 22:19
Nový
Re: na jake blogy chodite? Poradte.
celé vlákno
a je to věčná škoda. Koneckonců to pixylophone taky. Ovšem čistě pro jistotu jsem ze čtečky nevymazal ani jeden z nich.
Alex (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:22
Nový
Blog nikdy nesplyne s e-zinem
celé vlákno
Blogy se vždycky budou lišit od e-zinů. Bloggeři mohou vystupovat na e-zinech jako redaktoři, ale blog bude mít vždy jednu věc navíc: OSOBNÍ NÁZOR. Ten na e-zinech nenajdete - a přitom právě osobní stanovisko a zkušenosti činí spoty tak čtivými a zajímavými.
Navíc spoty často vycházejí z e-zinů, ke kterým se blogger pouze vyjadřuje a upřesňuje. Možná jsou si tyto dvě média blízké, ale myslím si že nesplynou nikdy...
Navíc spoty často vycházejí z e-zinů, ke kterým se blogger pouze vyjadřuje a upřesňuje. Možná jsou si tyto dvě média blízké, ale myslím si že nesplynou nikdy...
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:46
Nový
dva rozdíly
celé vlákno
blogy se od e-zinů odlišují a budou odlišovat ve dvou věcech:
osobní názor a novinářská etika
respektive ona je to vlastně jen jedna věc, tedy ta novinářská etika, která mimo jiné hlásá, že novinář se má snažit pro objektivní pohled.
Místo na trhu má oboje, protože sto subjektivních názorů vám nedá jeden objektivní, blogy tedy pro správné pochopení vyžadují znalejšího čtenáře.
osobní názor a novinářská etika
respektive ona je to vlastně jen jedna věc, tedy ta novinářská etika, která mimo jiné hlásá, že novinář se má snažit pro objektivní pohled.
Místo na trhu má oboje, protože sto subjektivních názorů vám nedá jeden objektivní, blogy tedy pro správné pochopení vyžadují znalejšího čtenáře.
Viktorka (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:59
Nový
Re: dva rozdíly
celé vlákno
Někdy spíš e-zin vyžaduje znalého čtenáře, hranice mezi prostou informací o problému a PR článkem bývá tak tenká, že neznalý čtenář lehce zabředne. Kdežto na blogu počítám s tím, že je to subjektivní názor.
Většinou ještě zajímavější informace člověk nalezne "pod čarou", v reakcích na článek.
Pravda, někdy je dost votrava prokousávat se "objevnými" informacemi typu: Je to shit,... To by udělal jen lama ... a pod.
Většinou ještě zajímavější informace člověk nalezne "pod čarou", v reakcích na článek.
Pravda, někdy je dost votrava prokousávat se "objevnými" informacemi typu: Je to shit,... To by udělal jen lama ... a pod.
jk (neregistrovaný)
16. 9. 2005 13:20
Nový
Máte pravdu
celé vlákno
V podstatě neliší. Vše záleží na lidech - kdyby svoje odborné čánky umísťovali do něčeho onálepkovaného "blog" např. pánové Peterka, Satrapa, Krsek... bude to mít vysokou odbornou úroveň. Teď pozvedají úroveň "webzinů", takže na Lupě dosud stojí za to něco číst.
Naopak když píše např. Hlava, Macích, Ambrož, Bitto... je to téměř vždy odborně břečka, ať to vychází ve "webzinu" nebo "blogu". Např. na Lupě tito autoři snižují průměrnou úroveň natolik, že se asi dají najít lepší blogy.
Naopak když píše např. Hlava, Macích, Ambrož, Bitto... je to téměř vždy odborně břečka, ať to vychází ve "webzinu" nebo "blogu". Např. na Lupě tito autoři snižují průměrnou úroveň natolik, že se asi dají najít lepší blogy.
Sofr (neregistrovaný)
18. 9. 2005 19:42
Nový
Re: Máte pravdu
celé vlákno
Vidím to úplně stejně a bylo to to první, co mne napadlo. Bohužel, pan Hlava tohle zřejmě pochopí jen těžko...
meca (neregistrovaný)
16. 9. 2005 13:50
Nový
A jak se pozná blog od webzinu?
celé vlákno
Teda respektive, jak ho Google pozná? Osobně si myslím, že při hledání na blogsearch budou jak blogy, tak diskuse a webziny, poněvadž si nemyslím, že by je Google rozpoznal..
Alex (neregistrovaný)
16. 9. 2005 17:02
Nový
Re: A jak se pozná blog od webzinu?
celé vlákno
Třeba typickou stavbou stránky, která odpovídá použitému CMS. Každý publikační systém generuje stránku podle určitého modelu - a protože publikačních systémů není více než okolo stovky, není těžké naučit systém jak tyto znaky rozpoznat.
Stačí zkoumat trvalinky, komentáře nebo hlavičku. Často napoví také RSS. No a především většina blogů se vyskytuje buď na stránkách jako blogger.com nebo mají slovo "blog" v názvu.
Nějakých chyb se systém možná dopustí, ale ty se utopí v moři relevantních odkazů.
Stačí zkoumat trvalinky, komentáře nebo hlavičku. Často napoví také RSS. No a především většina blogů se vyskytuje buď na stránkách jako blogger.com nebo mají slovo "blog" v názvu.
Nějakých chyb se systém možná dopustí, ale ty se utopí v moři relevantních odkazů.
meca (neregistrovaný)
16. 9. 2005 19:06
Nový
Re: A jak se pozná blog od webzinu?
celé vlákno
"Google defines blogs as sites that use RSS and other structured feeds and update content on a regular basis." - http://searchenginewatch.com/searchday/article.php/3548411
Což kdyby Google dodržoval, tak by se tam dostalo IMHO i pár webzinů a diskusí.. Navíc, jak to zatím (prý) vypadá, tak by se ztratili v moři nerelevantních odkazů ;)
Což kdyby Google dodržoval, tak by se tam dostalo IMHO i pár webzinů a diskusí.. Navíc, jak to zatím (prý) vypadá, tak by se ztratili v moři nerelevantních odkazů ;)
Radek Hulán (neregistrovaný)
18. 9. 2005 19:06
Nový
Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
Základní rozdíl mezi blogem a "seriózním" médiem je fakt, že člověk na blogu nemusí vyvíjet žádnou snahu o objektivitu, naopak může být nesmírně tendenční a subjektivní. To je na jednu stranu zajímavé, protože nejsou psána jen diplomatická prohlášení, a vše je řečeno "natvrdo", ale na druhou stranu to pro méně chápavého či méně nadaného čtenáře může znamenat silně jednostranný pohled na svět.
Jinak ke kvalitě blogů, stačí se podívat sem: http://toplist.cz/webziny/
Nejlepší blogy a webziny jsou samozřejmě ty nejčtenější.
Dlouhodobě se v konkurenci udrží jen kvalita, když má čtenář dostupných více než 100 blogů o webdesignu a IT, a jen pár z nich má více než 2.000 UIP denně (ten můj třeba 4.500 UIP) je jasné, co je odpad, a co ne ;-)
Lidé co mají 50 UIP denně budou samozřejmě pořvávat, že tomu tak nemusí být, ale ... čtenáři zde hlasují naprosto jednoznačně.
Kniha, auto, výrobek, který se neprodá, je špatný výrobek (cena, marketing). WEb, který nikdo nečte je špatný web. Je to taková veřejná onanie bez svědků :-)
Jinak ke kvalitě blogů, stačí se podívat sem: http://toplist.cz/webziny/
Nejlepší blogy a webziny jsou samozřejmě ty nejčtenější.
Dlouhodobě se v konkurenci udrží jen kvalita, když má čtenář dostupných více než 100 blogů o webdesignu a IT, a jen pár z nich má více než 2.000 UIP denně (ten můj třeba 4.500 UIP) je jasné, co je odpad, a co ne ;-)
Lidé co mají 50 UIP denně budou samozřejmě pořvávat, že tomu tak nemusí být, ale ... čtenáři zde hlasují naprosto jednoznačně.
Kniha, auto, výrobek, který se neprodá, je špatný výrobek (cena, marketing). WEb, který nikdo nečte je špatný web. Je to taková veřejná onanie bez svědků :-)
Ondřej Kokeš (neregistrovaný)
9. 2. 2006 18:48
Nový
Re: Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
Dovolím si nesouhlasit. Návštěvnost se odvíjí nejen od kvalitního obsahu, ale taky formy spamu či kvalit CMS. Může být weblog s výborným obsahem a menší návštěvnost než blog o warezu.
Puchta (neregistrovaný)
19. 3. 2006 2:41
Nový
Re: Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
Nejčtenější = nejznámější, to ale neznamená nejlepší. Tvuj blog je tak navstevovany jen kvuli tvym bulvarnim kontroverznim clankum. Tvoje zaujatost vuci urcitym znackam je az povestna a to ze nepublikujes zadne negativni nazory v prispevcich jasne naznacuje ze mezi blogy jsou hodne velci paraziti. Kazdopadne bezpochyby zastavas nazor ze i negativni reklama je reklama :D
Kopr (neregistrovaný)
11. 4. 2007 21:25
Nový
Re: Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
Nejlepsi casopis = Blesk = protoze nejctenejsi :) jestli todle neni demagogie tak uz nic
piko (neregistrovaný)
21. 11. 2008 18:03
Nový
Re: Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
Nejlepší blog :
http://www.promile.jeba.sk/usr/576/
http://www.promile.jeba.sk/usr/576/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.cust.avonet.cz
7. 2. 2009 19:21
Nový
Re: Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.static.spk.cz
2. 4. 2010 8:36
Nový
Re: Nejlepší blog = nejčtenější
celé vlákno
Nemam rada fergii ...a tento blog je hezky a moc... podívej se na náš blog www.misa-a-ada.blog.cz vše jsme udelalii sami a okomentuj....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 5. 2007 19:57
Nový
jak nazvat příspěvky odborníků
celé vlákno
Plánuji umístit na stránky e-zinu pro podnikatele a manažery články, rady a odborné příspěvky vybraných odborníků. Ovšem s tím, že se tam vyskytne kontakt na firmu, což může dotyčný využít i k propagaci firmy. Neuznávám skryté PR články, proto jsem chtěla nazvat celou sekci jako "Odborný blog". Obávám se však, že mě někteří z vás ukamenují. Poradíte mi, prosím, jak nazvat takovouto sekci?
odkaz: www.bizz-net.com
odkaz: www.bizz-net.com
TaaTaaR (neregistrovaný)
21. 10. 2007 0:20
Nový
Nejlepší blog
celé vlákno
Za nejlepší blog považuji www.niceone.filipruzicka.net . Píše se na něm o aktuálních tématech, články jsou napsány srozumitelně a blog celkově je velice přehledný.