Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Odmítnout pomoc se může i vyplatit

Jindra
Jindra (neregistrovaný)
19. 11. 2008 9:30 Nový

U dost :-)

celé vlákno
Autorka by si uz konecne mela poridit miminko.
stope
stope (neregistrovaný)
19. 11. 2008 9:51 Nový

Re: U dost :-)

celé vlákno
No nevim, mozna by pak zacala timhle zpusobem trapit navstevnice portalu pro novopecene maminky... Opravdu byste je chtel takto tyrat? =) Ale k veci, i jako glosa mi tenhle clanek prijde jako absolutni zbytecnost... Mozna by se ujal jako IT sloupek nekde v Reflexu, ale tady???
N/A
N/A (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:10 Nový

Re: U dost :-)

celé vlákno
autorka je proste zvykla klikat na vsechno, co je v mailu podtrzene. v duchu "podle sebe soudim tebe" usoudila, ze to tak delaji i ctenari Lupy. tak ji jeji naivitu prejme a pojdme se venovat necemu uzitecnemu.
Ferda
Ferda (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:15 Nový

Dobrý článek

celé vlákno
Občas byste možná měli sestoupit ze svých olympkých stolic, vy IT-bohové, a třeba si uvědomíte, že na server o českém internetu zdaleka nechodí jen odborníci. Chodí sem i lidé, kteří toho o internetu a o jeho temných stránkách moc nevědí a chodí sem právě proto, aby se dověděli. Takže takovýhle článek sice nic nedá ajťákovi, ale zaplaťpámbů za každou sekretářku, která si ho přečte a přestane klikat na vše, co jí přijde mailem.
stope
stope (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:21 Nový

Re: Dobrý článek

celé vlákno
No ale ted uprimne, znate alespon JEDNU sekretarku, ktera by cetla clanky na Lupe? Ja bohuzel ne (a to delam s jedou v IT), i kdyz s tim, ze by je to poucilo souhlasim... Ale na Lupe to sekretarky proste nenajdou =(
lol
lol (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:34 Nový

Re: Dobrý článek

celé vlákno
Taky sestupte z výšin. Lupu jsem začala číst před 8 lety ještě jako sekretářka a zatím jsem u ní zůstala. Takže proč by to nemohla nějaká nebo dokonce nějaké číst i teď?
Diviš
Diviš (neregistrovaný)
19. 11. 2008 12:43 Nový

Re: Dobrý článek

celé vlákno
Pokud sem nějaká sekretářka zavítá, případně zůstane jako Vy, pak nepotřebuje číst takovýto stupidní článek.
stope
stope (neregistrovaný)
19. 11. 2008 14:41 Nový

Re: Dobrý článek

celé vlákno
1* =)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2008 23:12 Nový

Re: Dobrý článek

celé vlákno
Článek stupidní není, ale s komentáři je to už horší :)
randomofamber
randomofamber (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:12 Nový

LOL

celé vlákno
NAK s popisem pojmu LOL... LOL se studem nemá nic společného... Nejblíž by se k LOL hodilo "Směju se Ti" v nedoslovném překladu, doslovný je k nalezení např. na Wikipedii...
BTW IMHO možná by se dalo použít urážlivé BDU.
Zdenek
Zdenek (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:18 Nový

Re: LOL

celé vlákno
WTF? Spis nez se ucit akronymy, byses mel naucit co znamena to interpunkcni znamenko mezi "LOL" a "Styd se".
stope
stope (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:22 Nový

Re: LOL

celé vlákno
Jste jen slepy, nebo vas nenapadl lepsi zpusob, jak si do autorky zaryt? =)
Click
Click (neregistrovaný)
19. 11. 2008 17:14 Nový

Re: LOL

celé vlákno
To je takový roztomilý dvojsmysl..:o)
bývalý? čtenář
bývalý? čtenář (neregistrovaný)
19. 11. 2008 13:11 Nový

je mi to líto...

celé vlákno
vážená redakce, milý pane miklíku,
je mi to líto, že se v poslední době objevují na lupě články tohoto typu, které píší lidé tohoto typu (mám na mysli 5 článků od 1 konktétní osoby).
zdá se, že lupa potřebuje asi lézt někomu do pr....
už to není, co bývalo. možná vás uživí noví pseudo-it-manageři. avšak od okamžiku, kdy si odhlásím odběr newsletteru lupa.cz, tak už můj svět bude navždy jiný...
je mi to líto, kam to spěje :-(
milí pánové z internet info, asi mě nebudete brát vážně, škoda, no ale pak ani já nebudu brát vážně vás.
bývalý? čtenář
Souhlas
Souhlas (neregistrovaný)
19. 11. 2008 13:25 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
Plne souhlasim.
kecy
kecy (neregistrovaný)
19. 11. 2008 13:27 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
Až na to, že si všichni pletete glosy a články. Navíc se koukněte, jaký glosy píšou ostatní. Taky bez valné informační hodnoty, prakticky úplně stejné. Možná proto, že je to právě glosa a ne článek.
A ta Australanka má u mě plus. Takovýhle šmejdy je potřeba nachytat a zavřít, až budou černý.
z
z (neregistrovaný)
19. 11. 2008 14:02 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
Mozna proto, ze se lupa tvari(la), jako srv "odborny", tak ctenari ocekavaji i u glosy zamereni na nejaky zajimavejsi problem, nez uzivatelskou blbost, o ktere se pise vsude a ktera je stejne nekonecna a nevylecitelna.
stoural
stoural (neregistrovaný)
19. 11. 2008 14:04 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
Jak uz tu nekdo psal. Toto neni klasicky clanek, ale GLOSA a od normalnich clanku na uvodni stranek je pomerne jasne rozlisena. Mimo jine i tim, ze perex je kurzivou.
Sniper
Sniper (neregistrovaný)
19. 11. 2008 15:24 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
No nevim jak kdo, ale ja, kdyz ctu lupu pres RSS ctecku v thunderbirdu, tak jedinej zpusob, jak odlisit glosu od normalniho clanku je drobeckova navigace, kterou nidky nectu. Jinak vypadaj vsechny clanky i glosy uplne stejne, zadnej perex kurzivou nevidim.

2redakce: Nestalo by za to do predmetu clanku posilanejch pres RSS pridavat nejaky rozlisovatko glosa/seriozni clanek?
SK
SK (neregistrovaný)
19. 11. 2008 20:42 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
Nevím jak ostatním, ale mně už začíná vadit výmluva typu "je to glosa, tak tam lze napsat cokoliv a vy držte hubu". Od toho jsou přece soukromé blogy.
věrný čtenář ;-)
věrný čtenář ;-) (neregistrovaný)
20. 11. 2008 12:58 Nový

Re: je mi to líto...

celé vlákno
"bývalý?" čtenáři,
mě se glosy Báry líbí, jsem rád, že se na Lupě objevuje i nějaká ta žena. Myslím, že rubrika glosy je i správné zařazení těchto příspěvků. Koneckonců z vás cítím zášť - nevím jestli jste chtěl práci, kterou místo vás získala Bára, nebo pracujete v nějaké konkurenční firmě a takhle to chcete natřít Microsoftu. Každopádně jen doufám, že vaším užití slova "bývalý?" budu ušetřen vašich komentářů.
tmp
tmp (neregistrovaný)
19. 11. 2008 20:46 Nový

Ježíííííš

celé vlákno
.. WTF ?
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 9:30 Nový

Mě se glosa líbila

celé vlákno
Mě se glosa líbila, je taková milá. Venku prší, takže uvítám cokoliv, co mi zvedne náladu. Nevidím nic špatného, gdyž je glosa (ne článek) psána takhle uvolněně a nic neřeší.

I když je pravda, že v poslední době na Lupě není moc článků, do kterých bych se začetl. Když je to tady:
Peterka
PR
glosa
glosa

Tak to samotný Peterka chudák neutáhne. Jednak Lupa je odborný web a chtělo by ubrat glos, PR článků a přidat informací. Začíná se to tu silně plnit reklamou, kecy (glosami, což v malé míře je ku prospěchu) a je z toho cítit bulvár. Že by nebylo na českém webu dost odborných autorů? Já nevím.
jezevec
jezevec (neregistrovaný)
23. 11. 2008 18:33 Nový

Re: Mě se glosa líbila

celé vlákno
až taky bude tisíc čtenářů, kteří za odbornost lupy přispějí po pětilitru měsíčně - můžete si tady každý den počíst článek tak odborný, že na pochopení jeho obsahu budete potřebovat logaritmické pravítko a další rok studia.
dokud je lupa financována z toho jak neklikáte na reklamy - bude tady peterka pr a glosy. máte lepší nápad? byl by na nobelovu cenu.
BobTheBuilder
BobTheBuilder (neregistrovaný)
20. 11. 2008 10:17 Nový

Odmítnout pomoc se vyplatí skoro vždycky

celé vlákno
Alespoň podle R-strategie: neplýtváte časem, silami, penězi pro druhého, ani se při tom neušpiníte a taky nenaletíte podvodníkům.
Musíte mít ale obrněné svědomí. Svět plný r-stratégů je smutné (a kruté) místo k životu.
Patrik Ján aura:97
20. 11. 2008 12:49 Nový

OK, toto sa dalo čítať

celé vlákno
Na glosu je to IMHO výborné - text je zaujímavý. Na predchádzajúce glosy pani redaktorky som nadával, teraz však musím pochváliť. Len tak ďalej, osobne vnímam posun správnym smerom.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 11. 2008 17:10 Nový

Aneb jak vidí Internet slepice

celé vlákno
Možná kdyby měl článek tento podtitul, tak by to byla opravdu dobrá glosa.
Ale já prostě nechápu chování některých uživatelek, i kdzž jsem před lety byl na brigádě v drůbežárně.
Především, když mi přijde nějaký dopis (zvláště pak s žádostí o peníze), tak se podívám na zdrojový tvar (včetně hlaviček).
Když mi někdo nabízi (opět třeba dopisem), co si mám stáhnout, tak se vždy dívám na IP-adresu, a to i přes cizí name-server.
Pro mě jako zaškoleného pracovníka z drůbežárny a učitele slepic ze středních škol z toho plyne jediný závěr.
C Austrálii se prostě slepice neučí používat Web-mail ani nslookup. No a když někdo pracuje u Microsoftu, tak to se ani nesmí odvážit něco takového se naučit dodatečně. To by pak třeba vykládal českým IT-kohoutům v Microsoftu, že v nslookupu mají špatně háčky a čárky a oni by se opravdu zlobili, protože se o věcem, které jim nejdou dobře, nikde v Microsoftu nesmí přece mluvit!
Lukáš Vychopeň
Lukáš Vychopeň (neregistrovaný)
20. 11. 2008 18:48 Nový

Re: Aneb jak vidí Internet slepice

celé vlákno
Tak to jste ďábel, že jste už ovládl tu práci s IP adresami a podobně interesantní fígle.

Já zase nechápu, jak může mít někdo v hlavě tak nasráno, že je donucen jít na brigádu, kde se pracuje rukama.
cc
cc (neregistrovaný)
21. 11. 2008 19:33 Nový

Re: Aneb jak vidí Internet slepice

celé vlákno
No tak to je opravdu prudce inteligentní odpověď.
viprion
viprion (neregistrovaný)
23. 11. 2008 19:11 Nový

Re: Aneb jak vidí Internet slepice

celé vlákno
Zato Vás otec asi málo řezal, že se o práci vyjadřujete takhle.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem