ODS aktivity na Twitteru bere vážně, má i krátký návod pro začátečníky

Podle informací těch co obdrželi „Twitter pro začátečníky“ byl základní krátký návod rozeslán až dvaceti tisícům členů či příznivců ODS.

ODS spustila předvolební kampaň založenou hlavně na využití Twitteru (slouží i typické logo Twitteru v podobě modrého ptáčka) a hashtagu (štítku) #volím_pravici. Součástí kampaně jsou i billboardy obsahující pouze tuto uvedenou informací a účty volebních lídrů ODS na Twitteru – @Nemcova_Mirka či @Kuba_Martin.

CIF16

Pravděpodobně včera ODS navíc rozeslala zhruba dvaceti tisíci členům (či příznivcům) dvou stránkový krátký návod se základními informacemi o tom jak používat Twitter. „Twitter pro začátečníky“ v PDF podobě se velmi rychle objevil na Internetu, najdete ho tak například zde v Google Docs.

Osobně si myslím, že je dobře, že se ODS vydala tam, kam se nikdy pořádně předtím nepokusila vydat. Na případné hodnocení toho jak kampaň dopadne (a co ještě přinese) je podle mého názoru příliš brzy. Každopádně už jenom volba #volím_pravici umožnila kreativnímu českému Twitteru vytvářet skvělé varianty – což přesně odpovídá tomu, jakým způsobem se vyvíjely jiné kampaně na Twitteru (převážně) v zahraničí. 

22 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 9. 2013 14:42

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »