Hlavní navigace

ODS aktivity na Twitteru bere vážně, má i krátký návod pro začátečníky

Daniel Dočekal

Podle informací těch co obdrželi „Twitter pro začátečníky“ byl základní krátký návod rozeslán až dvaceti tisícům členů či příznivců ODS.

ODS spustila předvolební kampaň založenou hlavně na využití Twitteru (slouží i typické logo Twitteru v podobě modrého ptáčka) a hashtagu (štítku) #volím_pravici. Součástí kampaně jsou i billboardy obsahující pouze tuto uvedenou informací a účty volebních lídrů ODS na Twitteru – @Nemcova_Mirka či @Kuba_Martin.

START17

Pravděpodobně včera ODS navíc rozeslala zhruba dvaceti tisíci členům (či příznivcům) dvou stránkový krátký návod se základními informacemi o tom jak používat Twitter. „Twitter pro začátečníky“ v PDF podobě se velmi rychle objevil na Internetu, najdete ho tak například zde v Google Docs.

Osobně si myslím, že je dobře, že se ODS vydala tam, kam se nikdy pořádně předtím nepokusila vydat. Na případné hodnocení toho jak kampaň dopadne (a co ještě přinese) je podle mého názoru příliš brzy. Každopádně už jenom volba #volím_pravici umožnila kreativnímu českému Twitteru vytvářet skvělé varianty – což přesně odpovídá tomu, jakým způsobem se vyvíjely jiné kampaně na Twitteru (převážně) v zahraničí. 

Našli jste v článku chybu?
7. 9. 2013 13:23
Xan_ (neregistrovaný)

Když Vám nepomohl Word, který ve skutečnosti několik chyb odhalil, pošlu Vám, pane Dočekale, opravu. Některé věci by šly i lépe formulovat. http://jpeg.cz/obrazek/2dq

Přeji pěkný slunečný den.

8. 9. 2013 8:10

Pokud ODS spouští kampaň s tak výrazným krátkým sloganem, který si vyloženě říká o využití pomocí domény (ať k přesměrování na web ODS nebo na nějaký předvolební mikroweb), a přitom si ajťáci s marketingem nezjistí, komu patří doména volimpravici.cz, nemůžu to nazvat jinak, než absolutním diletantstvím. A tleskám Svobodným za to, jak tenhle marketingový fail ODS skvěle využili v předvolebním boji. Přes URL volimpravici.cz jim teď na web chodí kvanta lidí. 8^)

O spekulativní registraci ne…