Hlavní navigace

Odstartoval PPC systém mClick, nová pardubická konkurence AdWords a Skliku

David Slížek

Pardubická firma Chovanec Media (o které jsme na Lupě před několika měsíci psali v trochu jiných souvislostech) dnes spustila nový PPC reklamní systém mClick, který se podle ní má stát přímou konkurencí služeb eTarget, AdWords od Googlu nebo Sklik od Seznamu. Systém mClick.cz má klientům nabídnout tři možnosti využití: tou první je samozřejmě inzerce svých produktů a druhou naopak vydělávání na reklamách umístěných na svém webu. Třetí možností má být příjem z provize, kterou má zákazník…

Pardubická firma Chovanec Media (o které jsme na Lupě před několika měsíci psali v trochu jiných souvislostech) dnes spustila nový PPC reklamní systém mClick, který se podle ní má stát přímou konkurencí služeb eTarget, AdWords od Googlu nebo Sklik od Seznamu.

Systém mClick.cz má klientům nabídnout tři možnosti využití: tou první je samozřejmě inzerce svých produktů a druhou naopak vydělávání na reklamách umístěných na svém webu. Třetí možností má být příjem z provize, kterou má zákazník získávat z obratu klientů, jež sám do mClicku přivede.


Autor: Chovanec Media

mClick

Našli jste v článku chybu?
22. 4. 2013 13:33
FFF (neregistrovaný)

Tak už spadla klec: http://zpravy.idnes.cz/policie-rozprasila-gang-slibovali-uvery-ff3-/krimi.aspx?c=A130418_152927_pardubice-zpravy_jah

17. 12. 2012 18:30
Martin Chovanec (neregistrovaný)

Když si čtu recenze na různých fórech, začínám čím dál častěji narážet na minulost pana Martina Chovance. Zvídavější člověk si potřebné informace najde ;) Na každém šprochu, pravdy trochu...