Hlavní navigace

I k Office 2010 má Microsoft připravený program technologické záruky

Jiří Macich ml.

Microsoft poskytne tzv. technologickou záruku i v rámci příprav na uvedení kancelářské sady Office 2010. Kdo si koupí a aktivuje kancelářskou sadu Office 2007 v období od 5. března 2010 do 30. září 2010, může později bezplatně přejít na ekvivalentní edici Office 2010. Platí to i pro sadu Office 2007 dodanou k novému počítači, který byl koupen v uvedeném časovém období. Office 2010 čeká už příští měsíc uvolnění do výroby. Velmi pravděpodobně tak již nedojde na veřejné testování release candidate…

Microsoft poskytne tzv. technologickou záruku i v rámci příprav na uvedení kancelářské sady Office 2010. Kdo si koupí a aktivuje kancelářskou sadu Office 2007 v období od 5. března 2010 do 30. září 2010, může později bezplatně přejít na ekvivalentní edici Office 2010. Platí to i pro sadu Office 2007 dodanou k novému počítači, který byl koupen v uvedeném časovém období. Office 2010 čeká už příští měsíc uvolnění do výroby. Velmi pravděpodobně tak již nedojde na veřejné testování release candidate verze. Podniky se nejnovější verze kancelářské sady Microsoftu dočkají už 12. května 2010. Koncoví uživatelé si Office 2010 budou moci pořídit od června.

Požadavek na bezplatný upgrade v rámci programu technologické záruky je nutné vznést do 31. října tohoto roku přes web Microsoftu. Potřeba je účet Windows Live ID. Ekvivalentní edici Office 2010 si pak uživatelé budou moci bez dalších nákladů stáhnout přes Internet. Nebudou tak muset čekat na doručení instalačního média a platit ještě další režijní náklady. Vzhledem k téměř totožným systémovým požadavkům by s přechodem z Office 2007 na Office 2010 neměly být ani problémy např. s výkonem počítače. Microsoft tyto informace publikoval v rámci oficiálního blogu Office 2010 Engineering.

Našli jste v článku chybu?

9. 3. 2010 17:09

Hynek Olchava (neregistrovaný)
Na webu: http://www.vahal.cz/cz/novinky/office-2010-technologicka-zaruka.html si všimli zajímavé drobnosti. U jedné z verzí neplatí, že se jedná o přechod na ekvivalentní edici, ale získáte vyšší verzi. Někomu se ta informace může hodit...
Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?