Ogilvy pohltila internetovou agenturu Advertures

Agentura Advertures, jež se dlouhodobě věnuje internetovému marketingu, se stala součástí skupiny Ogilvy and Mather, od nynějška tak bude vystupovat pod novým názvem Mather Advertures. Spojením s agenturami ze skupin Ogilvy and Mather chceme pro naše společné klienty dosáhnout skutečně komplexní nabídky řešení marketingových kampaní propojením všech forem reklamní komunikace – od klasické reklamy až po inovativní kampaně na internetu, uvedl ředitel Advertures Petr Hameister.

Agentura Advertures, jež se dlouhodobě věnuje internetovému marketingu, se stala součástí skupiny Ogilvy and Mather, od nynějška tak bude vystupovat pod novým názvem Mather Advertures.

Spojením s agenturami ze skupin Ogilvy and Mather chceme pro naše společné klienty dosáhnout skutečně komplexní nabídky řešení marketingových kampaní propojením všech forem reklamní komunikace – od klasické reklamy až po inovativní kampaně na internetu, uvedl ředitel Advertures Petr Hameister.

Mezi významnými klienty Advertures nalezneme například Click4Sky, Nokia, SUN Microsystems nebo Vodafone. Společnost vznikla v roce 2001 a pracuje pro ni 28 zaměstnanců. (Aktuálně.cz)

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »