"nejsou v nich "další" (zde pracovní) servery - chybí ti nejvíce viditelní (jako třeba Jobs.cz), takže se můžete domnívat, že třeba "tam" je situace jiná. Samozřejmě, není, ale je možné, že se budete přímo od těchto zdrojů dozvídat opak. PR je mocné."
Z kolikati zdrojů to máte ověřeno, že to s takovou jistotou napíšete?
Mám pocit, že se Lupě poslední dobou nedostává editorů. Články jsou plné chyb, dokonce i těch gramatických, řada obsahuje ničím podložené domněnky autora a nebo v lepším případě agenturou JPP ...
Redaktoři si dělají co chtějí, šéfredaktor nad nimi ztratil kontrolu, přišla ekonomická krize nebo co se děje?
Názory k článku
Ohlédnutí: Český Internet v prosinci 2009
Radek (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
12. 1. 2010 9:54
Nový
Re: Lupa v krizi?
celé vlákno
Ano, Lupa upadá. Když se články píší stylem blogů, není se co divit. Škoda.
kert (neregistrovaný)
---.cz.polarion.com
12. 1. 2010 15:31
Nový
Re: Lupa v krizi?
celé vlákno
Názor, že Lupa upadá, čítávám ve zdejších diskusích pravidelně už asi tak deset let.
Již staří Římané si povšimli, že svět neustále upadá, mládí nemá úctu ke stáří a že celkově vzato nesahá dnešek starým dobrým časům ani po kotníky.
:-)
Již staří Římané si povšimli, že svět neustále upadá, mládí nemá úctu ke stáří a že celkově vzato nesahá dnešek starým dobrým časům ani po kotníky.
:-)
Kybernet (neregistrovaný)
---.aginet.cz
13. 1. 2010 7:16
Nový
Re: Lupa v krizi?
celé vlákno
Je to jeste lepsi: stesk o upadku sveta a neucte mladi je pry zaznamenan na nejstarsi dochovale hlinene tabulce snad ze stareho Sumeru... :)
pepa1 (neregistrovaný)
217.115.254.---
12. 1. 2010 21:08
Nový
Re: Lupa v krizi?
celé vlákno
Dobrý den,
provozuji personální server. Taky jsem si hned všimnul, že tam chybí Jobs.cz a Prace.cz.
Josef Nechvátal
www.Job3000.cz
provozuji personální server. Taky jsem si hned všimnul, že tam chybí Jobs.cz a Prace.cz.
Josef Nechvátal
www.Job3000.cz
Ondřej Kratěna (neregistrovaný)
---.westcom.cz
12. 1. 2010 10:07
Nový
Mobilní verze Webnode
celé vlákno
Musí reagovat, na bohužel neúplné a i nepravdivé informace, o mobilních stránkách na Webnode.
1) Detekce mobilních zařízení je samozřejmě i na projektech uživatelů. Každý web má tak svoji mobilní verzi. To samé se týká prefixu "m."
2) Mobilní verze jsou nyní v úvodní fázi dostupné výhradně na českých projektech. Proto se vámi uváděný projekt nezobrazuje v mobilní verzi. Pro příklad jiný projekt z www.webnode.cz > http://m.masaze-letkova.cz/
3) Velký rozdíl u Webnode proti ostatním systémům na tvorbu mobilních webů (viz zmiňovaný wirenode) je, že u Webnode nevytváříte speciální content pro mobilní verzi. Jednou vytvoříte "normální" web a k němu je i automaticky nabízena zdarma mobilní verze.
4) Webnode také nabízí zjednodušenou mobilní verzi celé administrace (http://m.webnode.cz). Můžete si tak z mobilu editovat svůj web (neznám konkurenční řešení nabízející podobnou službu)
Obecně mi nesedí srovnání s Wirenode, které nabízí specializovanou tvorbu mobilních stránek. U Webnode se tvoří plnohodnotné weby, které mají navíc i svou mobilní verzi.
S pozdravem
Ondřej Kratěna
BTW Trochu mne mrzí, že si autor nedal tu práci a nepodíval se detailně o čem píše. Případně nás alespoň nekontaktoval a nezeptal se. Ale to možná souvisí s příspěvky výše. Škoda.
1) Detekce mobilních zařízení je samozřejmě i na projektech uživatelů. Každý web má tak svoji mobilní verzi. To samé se týká prefixu "m."
2) Mobilní verze jsou nyní v úvodní fázi dostupné výhradně na českých projektech. Proto se vámi uváděný projekt nezobrazuje v mobilní verzi. Pro příklad jiný projekt z www.webnode.cz > http://m.masaze-letkova.cz/
3) Velký rozdíl u Webnode proti ostatním systémům na tvorbu mobilních webů (viz zmiňovaný wirenode) je, že u Webnode nevytváříte speciální content pro mobilní verzi. Jednou vytvoříte "normální" web a k němu je i automaticky nabízena zdarma mobilní verze.
4) Webnode také nabízí zjednodušenou mobilní verzi celé administrace (http://m.webnode.cz). Můžete si tak z mobilu editovat svůj web (neznám konkurenční řešení nabízející podobnou službu)
Obecně mi nesedí srovnání s Wirenode, které nabízí specializovanou tvorbu mobilních stránek. U Webnode se tvoří plnohodnotné weby, které mají navíc i svou mobilní verzi.
S pozdravem
Ondřej Kratěna
BTW Trochu mne mrzí, že si autor nedal tu práci a nepodíval se detailně o čem píše. Případně nás alespoň nekontaktoval a nezeptal se. Ale to možná souvisí s příspěvky výše. Škoda.
Marekzprahy (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
12. 1. 2010 23:44
Nový
Re: Mobilní verze Webnode
celé vlákno
Používám IE8+IE7Pro se standardním nastavením a veškeré stránky vidím defaultně v mobilní verzi - kde je chyba?
OK (neregistrovaný)
---.westcom.cz
13. 1. 2010 8:49
Nový
Re: Mobilní verze Webnode
celé vlákno
Napište mi prosím na adresu podpora@webnode.cz Rádi se na ten problém podíváme detailně.
OK
OK
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
12. 1. 2010 10:39
Nový
album.cz
celé vlákno
Samotneho me to prekvapilo ze se to rozhodli takhle zabit. Ale co jsem si vsiml maji tam nejaky text ze dnes pousteji novou verzi, zajimavy pristup, nastvat uzivatele a pak to spustit znova.
Album.cz
Vážení zákazníci,
galerie www.album.cz je z důvodu plánované technické odstávky dočasně nedostupná.
Její zprovoznění plánujeme od 12. ledna 2010.
Děkujeme za pochopení
Album.cz tým
Album.cz
Vážení zákazníci,
galerie www.album.cz je z důvodu plánované technické odstávky dočasně nedostupná.
Její zprovoznění plánujeme od 12. ledna 2010.
Děkujeme za pochopení
Album.cz tým
12. 1. 2010 11:55
Nový
Trojciferný růst
celé vlákno
Nic proti, ale než začnu psát, bylo by dobré si ujasnit základní pojmy:
jednocifený růst: o 1-9%
dvouciferný růst: o 10-99%
trojciferný růst: o 100-999%
takže Google nechce růst 100násobně na miliardy, ale stačil by mu i dvojnásobek (růst o 100%).
Docela fatální nepochopení autora.
jednocifený růst: o 1-9%
dvouciferný růst: o 10-99%
trojciferný růst: o 100-999%
takže Google nechce růst 100násobně na miliardy, ale stačil by mu i dvojnásobek (růst o 100%).
Docela fatální nepochopení autora.
indiser :) (neregistrovaný)
77.93.216.---
12. 1. 2010 16:02
Nový
Re: Trojciferný růst
celé vlákno
Povsimnul jste si vubec, ze tam se vubec o nejakych procentech rustu nic nepise? Pouze o cifrach?
Peter (neregistrovaný)
---.cust.nbox.cz
13. 1. 2010 19:07
Nový
Re: Trojciferný růst
celé vlákno
Vždyť je to z logiky věci úplně jasné :-D Jazykově možná nepřesné (neviděl jsem originální prohlášení), ale o tři cifry nad miliardu? No je přeci hloupost autora, že to vůbec zmiňuje místo aby zjistil, jak je to doopravdy...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
12. 1. 2010 12:15
Nový
je to dost slaby clanek
celé vlákno
Souhlasim s prispevky zde - autor ma jeden zakladni problem, pise do casopisu formou blogu coz je naprosta blbost. Dale pak ma porad tendenci pri popisu trendu a statistik vkladat vlastni nazory a tam uz zdaleka neni tak silny v kramflecich a dopousti se dosti fatalnich chyb. Na druhou stranu takoveto prehledove clanky chybi, chce to ale pridat na kvalite. Takze nevzdavejte se ale pridejte tohle je dosti slaby cajicek!!!
13. 1. 2010 9:01
Nový
všechny články DD jsou stejné
celé vlákno
Dobrý den,
mě to příjde že Dan Dočekal píše všechny články velice podobně. V každém je kritika všeho možného a opakování všeobecné známých informací: atlas klesá, centrum taky, novu zachranují seriály, facebook roste.... Zároveň z toho cítím ža autor by to vše jistě udělal lépe. Je tam i hodně nesmyslů, které vycházejí z autorovi neznalosti. Navíc autor staví na RU z NTM, které tak rád často kritizuje:)
Mě tyhle měsíční rekapitulace příjdou jak komentování počasí - v zimě je zima a v letě je teplo.
JS
mě to příjde že Dan Dočekal píše všechny články velice podobně. V každém je kritika všeho možného a opakování všeobecné známých informací: atlas klesá, centrum taky, novu zachranují seriály, facebook roste.... Zároveň z toho cítím ža autor by to vše jistě udělal lépe. Je tam i hodně nesmyslů, které vycházejí z autorovi neznalosti. Navíc autor staví na RU z NTM, které tak rád často kritizuje:)
Mě tyhle měsíční rekapitulace příjdou jak komentování počasí - v zimě je zima a v letě je teplo.
JS
13. 1. 2010 12:38
Nový
Re: všechny články DD jsou stejné
celé vlákno
:-) Ono je to vcelku jednoduché - Dan Dočekal se několikrát snažil něco rozjet, bohužel to vždy byl totální propadák (např. portál Quick.cz, svetnamodro.cz atd...) takže možná by hrozně chtěl něco rozjet ale prostě mu nebyl dán talent cokoli dotáhnout do konkurenčního a úspěšného stavu - tento stav je pak taková obecná líheň všech kritiků internetových projektů. tj. když to neumím stanu se kritikem :-)
Jinak také souhlasím s tím co tady píšou lidé - tyto rekapitulace jsou naprosto mimo mísu - pouze rekapituluje obecně známá témata pořád dokola a k tomu přidává svoje poznámky kde je jedna chyba vedle druhé.
Škoda že do Lupy píšou tito rádoby odborníci a nedostanou prostor kvalitnější autoři - tento žije už pouze ze svojí minulosti (a ta je dosti sporná:-)
Jinak také souhlasím s tím co tady píšou lidé - tyto rekapitulace jsou naprosto mimo mísu - pouze rekapituluje obecně známá témata pořád dokola a k tomu přidává svoje poznámky kde je jedna chyba vedle druhé.
Škoda že do Lupy píšou tito rádoby odborníci a nedostanou prostor kvalitnější autoři - tento žije už pouze ze svojí minulosti (a ta je dosti sporná:-)