Doby, kdy polovina národa seděla u televize a koukala na olympiádu, se už nikdy nevrátí, vyjma výjimečných situací (čeští hokejisté ve finále olympijského turnaje). Díky internetu mají dnes lidé podstatně širší možnosti využití volného času a olympiáda je jen jednou z mnoha atraktivních nabídek. Mrtvý koncept olympiáda IMHO není a dlouho ještě nebude (pokud ji nezabije doping), ale postupem času se z ní stane záležitost konkrétní cílové skupiny sportovních fandů, nikoli událost, kterou sleduje většina populace, protože "to přece je olympiáda".
Olympijské hry jsou byznys. Proč se tedy pozastavujete nad tím, že "Jde o další z dlouhé série absurdních zákazů, které mají sloužit pouze finančním zájmům organizátorů."?
SAMOZŘEJMĚ, že jde organizátorům o podřízení všeho kolem olympiády jejich finančním zájmům :-) a pokud v sociálních sítích a on-linu okolo (zatím) nevidí finanční přínosy, tak se proti nim logicky vymezují...