Ombudsman napadl postup ČTÚ ohledně dialerů

Veřejný ochránce práv napadl postup Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) o stížnostech proti vyúčtování za nevědomé přesměrování internetového připojení prostřednictvím tzv. dialeru na linku se zvýšenou tarifikací. Ombudsman podle zprávy Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) shledal závažná pochybení a zároveň vyzývá k spolupráci s ČTÚ v této věci i Českou obchodní inspekci (ČOI) , která zde svou působnost dosud odmítala.

Veřejný ochránce práv napadl postup Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) o stížnostech proti vyúčtování za nevědomé přesměrování internetového připojení prostřednictvím tzv. dialeru na linku se zvýšenou tarifikací. Ombudsman podle zprávy Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) shledal závažná pochybení a zároveň vyzývá k spolupráci s ČTÚ v této věci i Českou obchodní inspekci (ČOI) , která zde svou působnost dosud odmítala.

Rádi bychom vyzvali poškozené uživatele, aby nás o každém pokroku v této věci informovali. Jde o vleklou kauzu, kde dílčí informace od jednoho spotřebitele mohou pomoci i všem ostatním. To dokazuje i tento příklad s podáním k veřejnému ochránci práv, uvedl právník SOS Martin Reisinger. (Tisková zpráva)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 8. 2006 20:29

Školení Správa Stránek na Facebooku

  •  
    Jak pokročile spravovat Stránku, Události, Skupiny.
  • Jak tvořit i netvořit příspěvky.
  • Jak nepřijít o účet, nenaletět a neztratit všechno.

Detailní informace o školení Správa stránek na Facebooku »