Ombudsman napadl postup ČTÚ ohledně dialerů

Veřejný ochránce práv napadl postup Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) o stížnostech proti vyúčtování za nevědomé přesměrování internetového připojení prostřednictvím tzv. dialeru na linku se zvýšenou tarifikací. Ombudsman podle zprávy Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) shledal závažná pochybení a zároveň vyzývá k spolupráci s ČTÚ v této věci i Českou obchodní inspekci (ČOI) , která zde svou působnost dosud odmítala.

Veřejný ochránce práv napadl postup Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) o stížnostech proti vyúčtování za nevědomé přesměrování internetového připojení prostřednictvím tzv. dialeru na linku se zvýšenou tarifikací. Ombudsman podle zprávy Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) shledal závažná pochybení a zároveň vyzývá k spolupráci s ČTÚ v této věci i Českou obchodní inspekci (ČOI) , která zde svou působnost dosud odmítala.

Rádi bychom vyzvali poškozené uživatele, aby nás o každém pokroku v této věci informovali. Jde o vleklou kauzu, kde dílčí informace od jednoho spotřebitele mohou pomoci i všem ostatním. To dokazuje i tento příklad s podáním k veřejnému ochránci práv, uvedl právník SOS Martin Reisinger. (Tisková zpráva)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 8. 2006 20:29

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - jaká slova vybrat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »