Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Ondřej Filip: Každé mé dílo potřebuje síť

mepp
mepp (neregistrovaný)
9. 2. 2005 8:56 Nový

korytka

celé vlákno
///do budoucna bych se nebránil i změně oboru." Kam? "Netuším, kam se posunou technologie. Biotechnologie by mne bavily, ale ty jsem prošvihl, musím stejně přiznat, že na to nemám buňky. Asi by mne bavily finance /// Cimz vlastne rika, ze nevi co ve 28letech chce, hlavne aby to bylo managerske korytko...
jp
jp (neregistrovaný)
9. 2. 2005 10:52 Nový

Re: korytka

celé vlákno
Uz Jan Werich v jedne ze svych her napsal, ze "nejvetsim nepritelem cloveka je lidska houpost". Melo by se k tomu jeste doplnit "a druhym nejvetsim lidska zavist"..

<ironie>Mate pravdu, Feela je skutecne typicky manager, ktery se stara jen o "to sve korytko"</ironie>
Jirka Pech
Jirka Pech (neregistrovaný)
9. 2. 2005 15:24 Nový

Re: korytka

celé vlákno
Zrovna Feela je jedním z mála, o kterých se dá bez obav prohlásit, že pro český Internet něco udělali, takže nerozumím Vašemu kydání špíny. Korýtko mu určitě nemusíte závidět, protože jeho práce je sice zajímavá, ale natolik časově a psychicky náročná, že bych ji nikomu nepřál.

    Autor dělá do včel.

petycz
petycz (neregistrovaný)
9. 2. 2005 10:03 Nový

Hleda si praci ??

celé vlákno
To je nejake PR , hleda si snad lepsi praci ?
Cascaval
Cascaval (neregistrovaný)
9. 2. 2005 19:19 Nový

Re: Hleda si praci ??

celé vlákno
Uz si pomalu prestavam pamatovat, kdy jsem naposledy cetl clanek, ktery by nejaky [zde_doplnte_libovolny_vulgarismus] v diskuzi neoznacil jako PR.
David Nebeský
David Nebeský (neregistrovaný)
9. 2. 2005 13:21 Nový

Proč?

celé vlákno
Proč Lupa cítila neodolatelné nutkání zveřejnit toto CV? Nejprve Denisa Kera, teď Ondřej Filip, mám opravdu hrůzu z toho, kdo podlehne peru Markéty Kaclové příště. Nic proti někomu z nich, ale koho opravdu zajímá, co momentálně baví nebo co by možná bavilo D. Kera (Keru? Kerovou?) nebo O. Filipa? Když už o nich M. Kaclová chce psát a Lupa to chce za každou cenu poslat do světa, tak by se o nich dalo (doufám) napsat něco maličko pozoruhodnějšího.
dk
dk (neregistrovaný)
9. 2. 2005 13:52 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
kdyz vas to nezajima, pak nechapu, proc to tak pravidelne ctete? vas asi bavi pod tim psat a zanadavit si :-))nic proti tomu, uz to zacina patrit k lokalnimu "folkloru". prece sam do lupy pisete, a podle vseho dobre, zkuste tedy pro ostatni udelat nejaky "pozoruhodny" portret. verim, ze by vam lupa vysla vstric. pokud ne, tak asi mate pravdu, je to urcite spiknuti lupy, ktera plati Marketu Kacl, aby znicila reputaci nahodnemu vyberu lidi :-)
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
9. 2. 2005 14:44 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
to je kvuli zpetnemu linku na musicabonu :-)
David Nebeský
David Nebeský (neregistrovaný)
9. 2. 2005 16:59 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Není. Lupu (spolu s mnoha ostatními) upozorňuji na sestupnou úroveň článků v naději, že se onen sestup zastaví. Kdybych chtěl budovat zpětné linky, tak přispívám nejen na Lupě, ale všude a do příspěvků mastím jedno klíčové slovo za druhým - a stejně mi to asi nepomůže. Takhle to totiž nefunguje.
--
-- (neregistrovaný)
9. 2. 2005 16:42 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
no ja nevim, vy jste tam nasla(?) nejakou zajimavou informaci? argumentovat tim, ze neco jineho take nema smysl (cimz nerikam ze by portret pana Nebeskeho nebyl zajimvy - to ja nevim) a ani to nikdo netvrdi, to mi taky nepripada zrovna chytre..
David Nebeský
David Nebeský (neregistrovaný)
9. 2. 2005 17:18 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Deniso K., Lupu čtu, protože mě jako celek stále ještě zajímá. Kvalitu a onu pozoruhodnost konkrétního článku však - jak jistě uznáte - nezjístím bez přečtení.
S "místním folklórem" se mýlíte. Místním folklórem je nadávat Robertu Němcovi. Upozorňovat Lupu na dlouhodobě sestupnou kvalitu příspěvků nemá s folklórem nic společného, protože to (téměř) nikdo nedělá pro zábavu, nýbrž pro nápravu. A to je opravdu něco jiného. IINFO má samozřejmě plnou svobodu vydávat hloupou Lupu nebo žádnou Lupu, většina čtenářů ale pamatuje chytrou Lupu a dala by přednost tomu, kdyby se tento stav obnovil.
Pozoruhodný portrét pro Lupu psát nebudu, protože to neumím a ostatně nikoho z českého internetu osobně neznám. O tom, o čem něco vím a co se týká tématu Lupy, jsem už napsal, takže mé možnosti výpomoci Lupě se omezují na kritiku článků, které považuji za velmi slabé. Pro zábavu to opravdu nedělám, pro tu mohu dělat jiné věci. Třeba vás pošťochnout kvůli nepřechýlení jména Markéty Kaclové.
Markéta Kacl :-))
Markéta Kacl :-)) (neregistrovaný)
9. 2. 2005 17:27 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Promiňte, že ruším vašich kruhů...
Pokud si myslíte, že nepřechylováním někoho pošťouchnete, tak si raději zasedněte nad brambory. Zatímco Denisa Kera má v občance Denisa Kera, já mám v občance Markéta Kaclová. Pokud máte zájem, mohu osobně předvést. Moje -ová mi nijak nevadí, jmenuji se tak od narození.
David Nebeský
David Nebeský (neregistrovaný)
9. 2. 2005 20:07 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Na vás to mířeno samozřejmě nebylo a nebylo to "nepřechylováním" ale "kvůli nepřechylování", tedy přesně obráceně. Přečtěte si , prosím, příspěvek D.K (a svoji občanku ukažte jí) a teprve pak moji reakci na něj.

Když vás tady už máme, tak byste se možná mohla zapojit do diskuze o vývoji redakční práce Lupy. Napsala jste své články z vlastního popudu, nebo vás Lupa požádala? A byly vůbec původně zamýšleny pro Lupu? Promiňte, jsem-li přehnaně zvědavý.

P.S. Kruhy mi klidně rušte, ale laskavě mě nezapíchněte jako onen říman Archiméda.

igu
igu (neregistrovaný)
10. 2. 2005 1:05 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Musím se postavit za pana Nebeského ve věci (a) kritického přístupu obecně a (b) úrovně příspěvků Markéty Kaclové.

ad a) Pan Nebeský si *dovolil* upozornit na klesající úroveň Lupy:

1. "když se vám to nelíbí, tak to nečtěte", natož pak "když se vám to nelíbí, tak se k tomu nevyjadřujte". Zdá se, že doba minulá, vyznačující se -- kromě jiné -- důslednou aplikací těchto pouček, není zcela minulá.

2. "když se vám to nelíbí, sám jste mohl napsat lepší" popírá princip vztahu publikující versus čtenář. Asi by bylo pro každého určitým překvapením, kdyby jste obdrželi podobnou odpověď od operujícího chirurga po provedeném zákroku. Rozdíl toliko v míře zodpovědnosti.

ad b) Pan Nebeský si dovolil upozornit na klesající *úroveň* Lupy:

Jedním z měřítek kvality je pro mne informační hodnota. Jsou i jiné časopisy. Většinu z nich nečtu. Od Lupy očekávám určitou úroveň. Proto se na ni vracím. Omlouvám se všem z fan klubu Markéty Kaclové, ale informační hodnota jejích článků -- POZOR! nezaměňovat s významem interviewované osoby -- je podle mého názoru hodně pod průměrem Lupy. Vzpomínám si, jak autorka naložila s příležitostí rozhovoru s p. Berdárem, navíc tehdy v docela vypjaté situaci. Neříkám, že články jsou _nekvalitní_, ale spíše bych je čekal v příloze Lidových novin.

(Ledaže by redakční vedení opravdu rozhodlo, že dle výsledků analýzy a doporučení konzultantské společnosti _Dávej & Ber_ je daleko perspektivnější větší _koláč_.)

-igu
pankreas
pankreas (neregistrovaný)
10. 2. 2005 10:29 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Alexandr Makedonsky nebyl Riman:-)
David Nebeský
David Nebeský (neregistrovaný)
10. 2. 2005 11:15 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Alexandr Veliký opravdu Říman nebyl, s tématem to ale nemá nic společného. Větu "Neruš mé kruhy" pronesl podle tradice Archimédés po dobytí Syrakus Římem v roce -211 (tedy více než sto let po Alexandrově smrti). Římský voják, který mu po kruzích v písku šlapal, ho následně zapíchnul.
pankreas
pankreas (neregistrovaný)
10. 2. 2005 11:39 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
No jasne. Kaju se, rudnu a sypu si popel na hlavu.
bachor
bachor (neregistrovaný)
10. 2. 2005 23:36 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Není vždy duležité vyhrát, ale zůčastnit se!:))
J.R.
J.R. (neregistrovaný)
9. 2. 2005 14:47 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Tak už konečně někdo napište na Lupě o panu Nebeském!Vybudoval obchod, který už dodal CDčka s českou vážnou hudbou snad do všech koutů na zeměkouli a to je věc, kerá stojí za povšimnutí. Ať mu to není líto! Nebo ho udělejte šéfredaktorem :-)) to by možný bylo užitečnější. Vypadá to, jako by tu žádný nebyl, úroveň článků opravdu klesá.
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
9. 2. 2005 22:26 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
to vubec neni spatny napad! Pokud by se lupe povedlo necim nalakat pana Nebeskeho k redaktorske praci, byl by to IMHO velice pozitivni krok.
David Nebeský
David Nebeský (neregistrovaný)
10. 2. 2005 11:22 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Díky, ale asi to nepůjde. Bohatě by však pro začátek stačilo, kdyby Lupa na redaktorskou práci nalákala kohokoli. V posledním roce totiž redaktořinu pravděpodobně nikdo nedělá.
error
error (neregistrovaný)
9. 2. 2005 14:53 Nový

Cirkulace soudruhů

celé vlákno
Také se domnívám, že nejde o nic víc než další příklad cirkulace soudruhů v rámci jedné kasty. :-)))
Ondřej Surý
Ondřej Surý (neregistrovaný)
9. 2. 2005 14:58 Nový

Re: Cirkulace soudruhů

celé vlákno
Vite, kdybyste o tom neco vedel a tak byste takovou pitomost nikdy nemohl rict. Bohuzel kydani spiny bez jakekoli snahy o veci si neco zjistit je bohuzel uz mistni folkor.

O.
error
error (neregistrovaný)
9. 2. 2005 18:36 Nový

Re: Cirkulace soudruhů

celé vlákno
Naopak, pohled z vnějšku je daleko objektivnější. To je tentýž rozdíl mezi interním auditem a externím auditem. Proč se asi dělá ten externí? Protože ten interní by si neodvážil řici, že to je cirkulace soudruhů.
Radek
Radek (neregistrovaný)
9. 2. 2005 19:55 Nový

Re: Cirkulace soudruhů

celé vlákno
Dobrou vlastnosí lupy oproti třeba iDnes je to, že i prudiči jsou tu aspoň vtipní a snad i inteligentní, takže jsou ty diskuse mnohdy lepší než článek.

Ale vážně, ačkoliv mě pan Filip ničím zvlášť nezaujal, tyhle rozhovory obecně patří k tomu lepšímu co na Lupě vychází, takže díky za ně!
Ondřej Surý
Ondřej Surý (neregistrovaný)
10. 2. 2005 0:43 Nový

Re: Cirkulace soudruhů

celé vlákno
Hmm, a neni to nahodou tak, ze ti externi panove prijdou do firmy, zjisti si, jak to tam funguje, atd. a pak udelaji nejaky zaver?

Nebo snad mate predstavu, ze externi audit spociva v tom, ze se nejaky panove v obleku s kozenyma aktovkama hluboce zamysli a pouze na zaklade nejakou obecneho povedomi a diskuzi na Lupe :-) udelaji nejaky zaver?

Bohuzel se opravdu navazite do nepraveho cloveka. Ale ono je to tak jednoduche, hodit vsechny do jednoho pytle a pak na vsechny svorne anonymne nadavat, ze?

O.
xChaos
xChaos (neregistrovaný)
9. 2. 2005 20:34 Nový

Mediální obraz CZ.NIC

celé vlákno
...nemůže prostě zlepšit nic.

Dlužno poznamenat, že být domény levnější, tak je tu samozřejmě daleko víc spekulantů. Taky snížení velkoobchodní ceny nebylo špatný.

Ale stejně... sakra! aby měl někdo registrovanou doménu, to technicky nestojí žádné úsilí. Webhosting je proti tomu úmorná dřina, lidi furt něco chtějí... nevím, jakým způsobem tyhle věci může zregulovat trh...

jmeno
jmeno (neregistrovaný)
9. 2. 2005 20:36 Nový

ondrej filip

celé vlákno
vypada tak na 40 ne na 28.
Ondřej Surý
Ondřej Surý (neregistrovaný)
10. 2. 2005 0:49 Nový

Re: ondrej filip

celé vlákno
Se nedivte, pul roku v predstavenstvu CZ.NICu prida 10 let zivota :-D.

O.
pp
pp (neregistrovaný)
10. 2. 2005 10:49 Nový

Feela reditelem

celé vlákno
1. clanek predstavuje nynejsiho nejvyssiho okolo domen - toho faktu si nechcete povsimnout? Jeste mame jednu podobnou organizaci: nix.cz
2. taky se nikdo nezeptal kolik BIRDu lita v Internetu, resp Cz Internetu. Nevim to, muzes Fello odpovedet(pokud to tu vubec ctes) nebo nekdo jiny? Pouziva nekdo BIRDa?
3. gratuluji

(priznavam se feelu trochu znam)(snad nebudu obvinen, ze mu lezu do ...)
pp
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
10. 2. 2005 16:40 Nový

Re: Feela reditelem

celé vlákno
AFAIK par firem BIRD pouziva :-)
Ondrej Filip
Ondrej Filip (neregistrovaný)
10. 2. 2005 16:41 Nový

Re: BIRD

celé vlákno
Ahoj,
dekuji. S tim BIRDem sam prilis nemam jasno, je to free software, takze o vsech kopiich rozhodne nevim. Usuzuji pouze z toho, kdyz mi nekdo napise.

Kazdopadne vim, ze to pouzivaji 2 clenove NIXu na provoznich routerech, v ostrem provozu to maji 2 ISP v Italii, hodne si ted pisu s dalsim ISP z Kalifornie, testuje to Telecom Malaysia, neco zprav mam z Nemecka a par mailu z Cech, no a prirozene z Ruska. Ale. jak rikam, tezko rict. Sveasoft to myslim pouziva ve svem firmware do Linksysu a nikdy mi ani nenapsali.

Pocet downloadu je v radu stovek a kazdy release.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem