Ondřej Tomek investuje. Tentokrát se zaměřuje na audioknihy

Polská Audioteka se zaměřuje na čtené knihy v jiných jazycích než je angličtina. Tomka láká vstup na burzu.

Namluvené knihy ve svém jazyce. Audioteka dnes funguje v třiadvaceti zemích a v jedenácti jazycích. Za své klíčové trhy považuje firma Polsko, Německo a Česko. Na konci loňského roku službu používalo kolem pěti milionů registrovaných uživatelů. V tuzemsku je Audioteka.cz provozována ve spolupráci s Pemic Books. 

„Jsem velmi rád, že se Ondřej stal součástí Audioteky coby investor a člen představenstva, protože s ním přicházejí jeho mimořádné zkušenosti s budováním elektronického obchodu,“ říká v tiskové zprávě zakladatel Audioteky Marcin Beme. Výši podílu ani cenu nechce ani jedna ze stran obchodu komentovat. 

KL_NOMINACE

Podle Tomka zapadá Audioteka do jeho investiční strategie. „Audioteka má pro celý neanglicky mluvící trh velké plány. Je to firma, která má v úmyslu vstoupit na burzu, což jsem chtěl vždy zažít,“ dodává Tomek.

Tomek se během posledních let postupně dostal do několika zajímavých projektů z Brna. Ať už to je bezpečnostní Safetica nebo nejrychleji rostoucí tuzemský startup Skypicker. Podíl ale držel i v Mallu a významnou pozici má v e-shopové službě Shoptet

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 2. 2016 10:55

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »