Ondřej Tomek investuje. Tentokrát se zaměřuje na audioknihy

Polská Audioteka se zaměřuje na čtené knihy v jiných jazycích než je angličtina. Tomka láká vstup na burzu.

Namluvené knihy ve svém jazyce. Audioteka dnes funguje v třiadvaceti zemích a v jedenácti jazycích. Za své klíčové trhy považuje firma Polsko, Německo a Česko. Na konci loňského roku službu používalo kolem pěti milionů registrovaných uživatelů. V tuzemsku je Audioteka.cz provozována ve spolupráci s Pemic Books. 

„Jsem velmi rád, že se Ondřej stal součástí Audioteky coby investor a člen představenstva, protože s ním přicházejí jeho mimořádné zkušenosti s budováním elektronického obchodu,“ říká v tiskové zprávě zakladatel Audioteky Marcin Beme. Výši podílu ani cenu nechce ani jedna ze stran obchodu komentovat. 

Content

Podle Tomka zapadá Audioteka do jeho investiční strategie. „Audioteka má pro celý neanglicky mluvící trh velké plány. Je to firma, která má v úmyslu vstoupit na burzu, což jsem chtěl vždy zažít,“ dodává Tomek.

Tomek se během posledních let postupně dostal do několika zajímavých projektů z Brna. Ať už to je bezpečnostní Safetica nebo nejrychleji rostoucí tuzemský startup Skypicker. Podíl ale držel i v Mallu a významnou pozici má v e-shopové službě Shoptet

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 2. 2016 10:55
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »