Hlavní navigace

Online reklama v roce 2003

Martin Kopta

Hrubý obrat internetové inzerce v roce 2003 vzrostl na 425 miliónů korun, tvrdí včerejší zpráva Unie vydavatelů (Wordu, 34 KB). Odhad na letošní rok je ještě o dvacet procent vyšší a podílet by se na něm měla podle očekávání Sekce vydavatelů internetových titulů především reklama na rychloobrátkové zboží. Loni bodovaly především nové formy reklamy, jako jsou například placené výsledky vyhledávání. Na velkých serverech klesl podíl reklam zadaných mediálními zastupiteli, objem přímo zadané…

Hrubý obrat internetové inzerce v roce 2003 vzrostl na 425 miliónů korun, tvrdí včerejší zpráva Unie vydavatelů (Wordu, 34 KB). Odhad na letošní rok je ještě o dvacet procent vyšší a podílet by se na něm měla podle očekávání Sekce vydavatelů internetových titulů především reklama na rychloobrátkové zboží. Loni bodovaly především nové formy reklamy, jako jsou například placené výsledky vyhledávání. Na velkých serverech klesl podíl reklam zadaných mediálními zastupiteli, objem přímo zadané reklamy se drží, ale roste objem reklamy zadané mediálními agenturami. (Oříšek)

Našli jste v článku chybu?