Operátoři chtějí na trhu s mobilní reklamou postupovat jednotně

Tuzemští operátoři se shodují v tom, že pro další rozvoj mobilní reklamy je pro všechny strany výhodné připravit pevně dané standardy. V rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí kvůli tomu zahájila svou činnost nová samostatná pracovní skupina pro oblast mobilního marketingu. Společnosti T-Mobile, Telefónica O2 a Vodafone se v ní budou snažit definovat jasná pravidla pro mobilní marketing a šíření reklamy třetích stran prostřednictvím mobilního telefonu. Klíčové pro operátory nyní bude…

Tuzemští operátoři se shodují v tom, že pro další rozvoj mobilní reklamy je pro všechny strany výhodné připravit pevně dané standardy. V rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí kvůli tomu zahájila svou činnost nová samostatná pracovní skupina pro oblast mobilního marketingu. Společnosti T-Mobile, Telefónica O2 a Vodafone se v ní budou snažit
definovat jasná pravidla pro mobilní marketing a šíření reklamy třetích stran prostřednictvím mobilního telefonu. Klíčové pro operátory nyní bude provést standardizaci formátů pro mobilní reklamu, zajistit
standardizaci reportingu zadavatelům a včas podchytit etické a právní aspekty mobilní reklamy. (Tisková zpráva)

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »