Muze mi nekdo vysvetlit, jak je mozne, ze clovek, ktery stoji za ceskou podobou Mytrixu a jeho duveryhodnost byla proprana mnoha medii muze byt schopen se tvari v tvar podivat novym obchodnim partnerum a snazit se jim nabidnout obdobny produkt?
Vsude jinde by dotycny v oboru zkoncil nadobro (asi jako dopingovy sportovec ve svazu a sve discipline) a musel by se moc ohanet, aby v jinem oboru neupoutal pozornost na tuto svou minulost...
Ono je fakt, ze neco jako obchodni jmeno, uroven, solidnost, to se v nasem dravem kapitalismu nenosi, mej nejostrejsi lokty, bud svine, pouzivej nejpodlejsi zpusoby sve konkurence, co nejrychleji nahamoun co se da a zmiz nebo prodej...
Domnivam se, ze podnikatelska etika se sice muze lisit stat od statu, ale existuji jiste hranice.
Je velmi pravdepodobne, ze ja mam ty hranice jinde nez Vy. Pro me p. Vladimir Zelezny (reditel TV-Nova) rozhodne NENI archetypem solidniho podnikatele (at jiz bude vyrok soudu jakykoliv). Soud neposuzuje etiku, soud posuzuje, zda je konani v souladu se zakony.