Když se na ty stránky podíváte, tak jsou opravdu dělané za jediným účelem: ne pomoci zákazníkovi, ale opravdu jenom z důvodů zištných. A podle nás velice nemorálně. My taky děláme byznys, profitujeme z něho, ale ne na úkor někoho jiného. Nemáme žádná diskusní fóra proti konkurenci. Nechceme parazitovat na vaší značce, takové věci se prostě nedělají. Pan Soldán tyto věci dělá, a nám to nepřijde v pořádku. Nám to přijde nemorální. - TAK TOHLE UŽ BERU JAKO URÁŽKU!
No nic, všichni tady stejně ví, že jsem na kontextové reklamě vydělal miliony díky Oresi, tak frčím zase někam jinam. Bahamy jsou ještě volný? :-D
Názory k článku
Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
cc (neregistrovaný)
3. 5. 2008 7:54
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Tahkle firmička (Oresi) by vám měla být vděčná, že se o ní někdo vůbec dozví. :-)
l@dik (neregistrovaný)
3. 5. 2008 15:46
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Tak toto je fakt síla. Už delší dobu vybíráme zařízení pro kuchyně ve dvougeneračním domě u rodičů a něco taky pro sebe, každý chce něco trochu jiného, takže jsme toho prozkoumali už opravdu celkem dost. To, že na trhu kuchyňského vybavení existují i nějací Ořeši, jsem se ale dozvěděl až z tohoto článku. Jsem opravdu rozčarován a nevím, proč nám v žádném kuchyňském studiu tuto světoznámou značku nepředstavili. Je to určitě zaplacené konkurencí a na ta studia bych, být Ořechama, podal trestní oznámení.
Jrk (neregistrovaný)
3. 5. 2008 21:24
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Kdybych si vybiral kuchyn a tohle se dozvedel, ze se takto snazi potirat negativni ohlasy, rozhodne bych si Orechy nevybral. Nastesti jsem byl v kuchyni Sykora a naprosta spokojenost jak mi vysli vstric. (tohle bude taky zalovano jako reklama?)
iq (neregistrovaný)
3. 5. 2008 23:18
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
myslim, že jste to nepochopil ať, už si vyberete kuchyň od koho chcete :)
Když budeš podnikat a v diskusi na tvůj produkt nebo činnost(službu) bude hned vedle blikat reklama na souseda co dělá to samé jako ty tak se zachováš stejně.
Zamysli se nad tím, protože, jestli ani tohle nechápeš tak musíš být lidově hloupá ovce a pracovat s lopatou :)
Když budeš podnikat a v diskusi na tvůj produkt nebo činnost(službu) bude hned vedle blikat reklama na souseda co dělá to samé jako ty tak se zachováš stejně.
Zamysli se nad tím, protože, jestli ani tohle nechápeš tak musíš být lidově hloupá ovce a pracovat s lopatou :)
maxvel (neregistrovaný)
4. 5. 2008 11:21
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Nezachovám, takový už je prostě život a tohle se děje dnes a denně. Naopak trestní oznámení je přesně ten prazitismus, jakým se Oseri, či jak, dopouští. Je to natolik průhledné a ubohé, že jen hlupák a lopata by u takové firmy ještě něco kdy koupila.
Pavel K. (neregistrovaný)
4. 5. 2008 14:07
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Idiotský názor, s prominutím.
Většinu reklam majitel stránek neovlivní, jako pravidelný čtenář ROOT.cz musím říci, že mne mnohokrát rozesmála reklama na Microsoft na těchto stránkách :-)
Většinu reklam majitel stránek neovlivní, jako pravidelný čtenář ROOT.cz musím říci, že mne mnohokrát rozesmála reklama na Microsoft na těchto stránkách :-)
Jrk (neregistrovaný)
6. 5. 2008 11:49
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Vzhledem k tomu ze ten kriticky banner dodava firma Google, nema vlastnik fora moznost tohle ovlivnit.
a je jasne ze tam blika konkurence, protoze si to zaplatila a google adsence funguje tak ze vybira reklamni bannery na tema zobrazene na strance. Takze by jste musel jeste zazalovat Google co si to dovoluje zobrazovat placenou reklamu dle pribuznosti tematu.
Ano nelibilo by se mi to pokud bych klienty nemel presvedcene o sve kvalite vyrobku. Pokud bych vyrabel opravdu kvalitne a bez problemu pristupoval k zakaznikum, tak by tam bylyi i pozitivni nazory a bylo by jich vice. Lide radi diskutuji. A podeli se i o to dobre, k tomu internet slouzi.
Asi by jste mel zmenit taktiku pristipu k zakaznikovi, potom se nemuzete divit a rozhodne toto trestni oznameni mi zavani omezenim svobody slova.
Take hledam na internetu (neni li ustni reklama) nazory na dany vyrobek temi kteri si jej jiz poridili a verte mi jsou i pozitivni ohlasy, nevim jenom jestli na Vas produkt.
a je jasne ze tam blika konkurence, protoze si to zaplatila a google adsence funguje tak ze vybira reklamni bannery na tema zobrazene na strance. Takze by jste musel jeste zazalovat Google co si to dovoluje zobrazovat placenou reklamu dle pribuznosti tematu.
Ano nelibilo by se mi to pokud bych klienty nemel presvedcene o sve kvalite vyrobku. Pokud bych vyrabel opravdu kvalitne a bez problemu pristupoval k zakaznikum, tak by tam bylyi i pozitivni nazory a bylo by jich vice. Lide radi diskutuji. A podeli se i o to dobre, k tomu internet slouzi.
Asi by jste mel zmenit taktiku pristipu k zakaznikovi, potom se nemuzete divit a rozhodne toto trestni oznameni mi zavani omezenim svobody slova.
Take hledam na internetu (neni li ustni reklama) nazory na dany vyrobek temi kteri si jej jiz poridili a verte mi jsou i pozitivni ohlasy, nevim jenom jestli na Vas produkt.
Kurt (neregistrovaný)
6. 5. 2008 16:32
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
To je ovšem zajímavý fakt. Máte pravdu - pokud se zde někdo chová nemorálně, pak to není provozovatel webu, nýbrž zadavatel reklamy - a tím je společnost Google. :)
Sova (neregistrovaný)
12. 5. 2008 18:36
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
A uz to mame odkryto. Ve firme Google vzplalo zidozednarske spiknuti, ktere ma jediny cil - znicit jakesi s.r.o.cko s jednim spolecnikem a zakladnim kapitalem 200 000,- Kc. Doufam ze se ten pan Simek denne kouka pod postel zdali tam nejakeho spiona neobjevi :-)
neregistrovaný (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:47
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Pořádně jsem si přečetl článek a všechny potřebné věci na internetu.
Firma Oresi s.r.o. vlastní certifikát systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001. Podle tohoto certifikátu musí mít tato firma zdokumentovaný celý systém řízení jakosti.
Ted´jen záleží na ni,jestli chce své údaje na ochranu známky a proti nekalé soutěži zveřejnit na svém webu.
Totéž může uvést v diskusním fóru www.poradte.cz.
Je to rychlé a přesvědčivé.
Firma Oresi s.r.o. vlastní certifikát systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001. Podle tohoto certifikátu musí mít tato firma zdokumentovaný celý systém řízení jakosti.
Ted´jen záleží na ni,jestli chce své údaje na ochranu známky a proti nekalé soutěži zveřejnit na svém webu.
Totéž může uvést v diskusním fóru www.poradte.cz.
Je to rychlé a přesvědčivé.
radek (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:04
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Systém řízení jakosti 9001 je o něčem jiném. Tohle je spíš spor staré myšlení versus svoboda projevu
Reklest (neregistrovaný)
3. 5. 2008 20:58
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
ano, systém jakosti je spíše o tomto :-) :
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.05.2007/207452801080529-17:40-1-cerne-ovce-pojisteni-reklamace-linky.html?index%5B%5D=119312
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.05.2007/207452801080529-17:40-1-cerne-ovce-pojisteni-reklamace-linky.html?index%5B%5D=119312
Al Bunda (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:57
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Koukám, že bych pro Tebe měl konečně přestat dělat zadarmo! :-D
Pavel K. (neregistrovaný)
4. 5. 2008 14:04
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
No, tuto firmu jsem si dal do "černých ovcí" (nikdy nic nekupovat !) a doporučím to klidně i ostatním. Pokud někdo kvůli takovéto blbosti udělá takový humbuk a utrácí tisíce za právníky, kolik je ta firma ochotná použít financí a právníků pak proti Vám, až budete něco reklamovat ?
To raději nechci ani tušit.
To raději nechci ani tušit.
Alfik (neregistrovaný)
4. 5. 2008 21:12
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
můj názor je, ta firmička nemá na reklamu, sama si napsala pár urážek a teď se levně zviditelňuje. K výrobcům kuchyní mám poměrně blízko a nikdy jsem oresi neslyšel.
Jrk (neregistrovaný)
6. 5. 2008 11:51
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
toto neni dobre zviditelneni. Osobne bych si u nich po tomto nic nekoupil a opet to doporucim znamym. Holt ustni reklama je ta nejlepsi.
Petr (neregistrovaný)
4. 5. 2008 21:13
Nový
Re: jak jsem vydělal na Oresi
celé vlákno
Povím Vám, že kdybych měl svou firmu, snažil bych se ji taky co nejvíc bránit. V dnešní době musí být člověk fakt opatrnej, aby Vás někdo nezneužil k vlastnímu prospěchu. Já je chápu.
honza (neregistrovaný)
3. 5. 2008 8:34
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
to je ale vůl
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 8:37
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
ti dva jsou solidne mimo, ok, ale myslim, ze kazdy uz ma jasno..a uz bylo dost o tomhle pripadu
iq (neregistrovaný)
3. 5. 2008 23:21
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
no mimo nejsou.. je to logický postup.. Spíš bych si taky zaplatit reklamu na tom webu , který jim vadí, aby se objevovala u konkurence apod.
Oko za oko .. zub za zub.. Nelítostně jejich konkurencí zničít a smést z povrchu zemského. Ve finále to přece děláme, aby jsme se živili bo ne? tak jaké servítky :)
Oko za oko .. zub za zub.. Nelítostně jejich konkurencí zničít a smést z povrchu zemského. Ve finále to přece děláme, aby jsme se živili bo ne? tak jaké servítky :)
Sancho (neregistrovaný)
4. 5. 2008 23:13
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
Si uplne mimo. Keby neboli taki skrblici, tak si proste zaplatia reklamu a na tych strankach by sa ukazovalo ich logo.
Toto bol trapny pokus o zviditelnenie sa a myslim, ze sa im to vypomsti...
Toto bol trapny pokus o zviditelnenie sa a myslim, ze sa im to vypomsti...
mamkotatic (neregistrovaný)
---.hfpro.cz
19. 1. 2010 16:39
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
bo=protože
3. 5. 2008 8:47
Nový
Lupa bude další?
celé vlákno
Tak podle tohoto článku i toho minuleho, se mi zda, ze je firma oresi tezce proti svobode slova!!! Je skoro az drzost, co si dovoluje chtit, ale snad ma policie i soudy aspon trochu rozumu.
Je zajimave, ze na Lupe je Oresi v TITLE i v H a jeste i v URL a clanky ani diskuze nevyznivaji moc kladne. Tazu se tedy, proc (dle slov advokata Oresi) legitimuji takoveto clanky a diskuze, svym prispevkem, kdyz to same moli udelat i na poradte.cz...?
BTW je jiste, ze Oresi kuchyne nikdy a spis se podivam na poradte.cz, takze dalsi minus pro Oresi.
Je zajimave, ze na Lupe je Oresi v TITLE i v H a jeste i v URL a clanky ani diskuze nevyznivaji moc kladne. Tazu se tedy, proc (dle slov advokata Oresi) legitimuji takoveto clanky a diskuze, svym prispevkem, kdyz to same moli udelat i na poradte.cz...?
BTW je jiste, ze Oresi kuchyne nikdy a spis se podivam na poradte.cz, takze dalsi minus pro Oresi.
maxvel (neregistrovaný)
4. 5. 2008 11:29
Nový
Re: Lupa bude další?
celé vlákno
Oni nejsou proti svobodě slova, ale pro rating své značky na internetu. Nějaký hlupák jim nejspíš poradil, že i negativní raklama je reklamou, a tak se tohoto klišé drží a věří mu. Až budou hodnotit ekonomické výsledky této kampaně, budou se divit. Zaměstnej si ve své firmě zmrdský management, a zapláčeš nad vejdělkem.
PeTe (neregistrovaný)
4. 5. 2008 19:54
Nový
Re: Lupa bude další?
celé vlákno
ale je to tak.. negativni reklama je taky reklama. kolik lidi asi tedka zkusilo do googlu napsat "oresi"? notabene, o par prispevku vyse nekdo hledal kuchyne a o firme oresi se dozvedel az na zaklade techto clanku. je pravda, ze moc dobreho se o nich nepise, ale aspon se neco pise a znacka se dostava mezi lidi. a prestoze verim, ze ti, co tu prohlasili "oresi nikdy", tak to opravdu dodrzi, vedle nich bude urcite i par takovych, co do diskuzi psat nebudou, ale podivaji se rovnou na nabidku firmy, protoze zrovna zarizuji kuchyn.. a prece jen je sance, ze aspon nekdo tam neco koupi, dost mozna vice nez kdyby o firme oresi nikdo nevedel...
Sova (neregistrovaný)
12. 5. 2008 18:48
Nový
Re: Lupa bude další?
celé vlákno
No o tomto je cely spam. Vsichni vykrikuji ze to co mi prislo spamem bych si nikdy nekoupil a ejhle... spam funguje velmi dobre a firmy ho provozuji a vydelavaji na nem vsichni (firmy i rozesilatele). Tohle bude to same par lidi is odplivne a par se necha zlakat. Ucel sveti prostredky. Sice mame poplivanou znacku, ale hodne zakazniku v krame.
Bumbrlicek (neregistrovaný)
3. 5. 2008 9:10
Nový
Pane Drahovzale a pane Jelene - netroškařte!
celé vlákno
Jedinou reklamu, kterou na strankach poradte.cz u diskuse na Oresi vidim, dodava Google AdSense (tedy krome toho bananu :-). Mozna by bylo lepsi kdyby Drahovzal s Jelenem zazalovali Google, protoze ten na Oresi urcite rejzuje vic nec pan Soldan. Pro pany s jejich inteligenci to urcite nebude problem.
Los.Propagandos (neregistrovaný)
3. 5. 2008 9:39
Nový
Re: Pane Drahovzale a pane Jelene - netroškařte!
celé vlákno
Jo, to by byl konecne zajimavy spor .... No a jinak vypada to, ze i Lupa ma zadelano na trestni oznameni od Oresi, nechcete radeji diskusi zrusit :-)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 10:07
Nový
Oresi do vlastních řad sere si!
celé vlákno
Oresi do vlastních řad sere si. Držím palce porad'te.cz a panu Soldánovi, protože se nedopustil ničeho protizákonného!
Láďa (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:11
Nový
Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
Stačí se podívat do inzerátů napravo a je to jasný :-)
LOL (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:42
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
Lupa uz je s tim odkazem na 4 a 5 miste, fakt bych se zacal pripravovat na zalobu od Oresi. To je jasny parazitovani na znacce. Praskat se nema, ale oznamit se to musi, ne?
Los.Propagandos (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:48
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
Presne tak, tolik reklamy od konkurencnich kuchyni !!
e (neregistrovaný)
3. 5. 2008 11:01
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
looool :) fakt ze jo :))) To se z toho ti dva kasparci asi podelaji :) Lupo, nastartuj sveho pravnika :)
:-) (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:05
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
Tyjo, teď jsem se na to taky podíval :-DDDDDD LOOOOL :-DDDDDDDDD To je moc... a mají s Lupou ten samej problém, co s poradsi.cz - třeba budou žalovat i Lupu a nebo Českou Televizi za tuto reportáž:
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.05.2007/207452801080529-17:40-1-cerne-ovce-pojisteni-reklamace-linky.html?index%5B%5D=119312
Pánům by se evidentně nejvíc zamlouval minulý režim :-))) Chudáci... njn, když je člověk dement, to je jasný, že svoboda projevu a svobodné prostředí jako internet je pro něj nežádoucí :-)))
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.05.2007/207452801080529-17:40-1-cerne-ovce-pojisteni-reklamace-linky.html?index%5B%5D=119312
Pánům by se evidentně nejvíc zamlouval minulý režim :-))) Chudáci... njn, když je člověk dement, to je jasný, že svoboda projevu a svobodné prostředí jako internet je pro něj nežádoucí :-)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 14:55
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
jojo, jen pro upresneni, jednim, kdo se nad internetem tak pohorsoval byl take prezident Klaus :)
Vladimir (neregistrovaný)
5. 5. 2008 18:28
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
Aaa, dalsi prispevek do sekce "co Klaus nikdy nerekl"...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 5. 2008 13:02
Nový
Re: Příští na řadě je Lupa
celé vlákno
Az na to, ze jsem to slysel na vlastni usi. Mimochodem Klaus na tech strankach opakovane lze. Napr. ke kontroverzni nedavne amnestii ze zdravotnich duvodu pro sponzora ods, ktery ridi automobil a firmu, ale trpi dusevni poruchou :))) Klaus pri svem nedostatecnem zduvodneni jeste pridava, ze to je prvni jeho kontroverzni amnestite, ze zadna drivejsi jeste nevyvolala polemiku. Nikoliv. Jako casto i nyni Klaus lze. Dalsi kontroverzni a drivejsi amnestie byla pro cloveka, ktery nastoupil po Topolankovy do VAE. Skoro to dokonce vypada, ze papirove na sebe vzal Topolankovu spinu a vse mohlo byt predem domluvene. Asi neprekvapi, ze opet ze zdravotnich duvodu, tentokrat jeho rodicu, o ktere on pry musi pecovat, dostal amnestii od Klause. Sestra podnikatelka by na to asi sama nestacila :) A ostatni vezni samozrejme v podobne situaci nejsou :) Upozornila na to organizace RP zabyvajici se informovanim o korupci tiskovou zpravou a bylo to nekolikrat verejne diskutovano. Klaus je stary lhar.
MoB (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:21
Nový
To je absurdní...
celé vlákno
Oba pánové jsou zjevně naprosto a neodvolatelně MIMO. Netvrdí nic konkrétně, pořád uhýbají, je to jako když se snažíte chytit v dešti žížalu. Melou páté přes deváté, nic z toho co říkají nedává smysl. K pláči...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 10:37
Nový
Re: To je absurdní...
celé vlákno
Také nechápu kde berou tu drzost. Lidé poukážou na určité problémy a místo aby je začali řešit, tak se hned ohání žalobou. Místo toho, aby zlepšili jejich služby a poučili se ze současných chyb, tak svoji neschopnost svádí na parazitování registrované obchodní značky Oresi.
Akorát tu jejich registrovanou značku ještě více poškozují. Jestli se takhle chovají i k zákazníkům, tak se těm příspěvkům v diskusi ani moc nedivím.
Akorát tu jejich registrovanou značku ještě více poškozují. Jestli se takhle chovají i k zákazníkům, tak se těm příspěvkům v diskusi ani moc nedivím.
e (neregistrovaný)
3. 5. 2008 10:58
Nový
Oresi
celé vlákno
Oba panove z ORESI spadli asi z hodne hodne prevelike visne a nejspise rovnou na hlavu. Jinak si to vysvetlit nedokazu. Pracovat pod takovymi individui musi byt opravdu parada. Panove, dejte se dohromady a medialne se neztrapnujte. Je to fakt na poklepani na celo.
neregistrovaný (neregistrovaný)
3. 5. 2008 11:25
Nový
Re: Oresi
celé vlákno
Pozor na to.
Vystupování těchto dvou pánů je běžná praxe v této republice.Každý brání pověst své firmy za každou cenu,a to je správné.
Jen forma musí mít reálný podklad.A to oni vědí moc dobře.
Proto vystupují jen na serveru Lupa.cz a nechtějí podat trestní oznámení.
Vystupování těchto dvou pánů je běžná praxe v této republice.Každý brání pověst své firmy za každou cenu,a to je správné.
Jen forma musí mít reálný podklad.A to oni vědí moc dobře.
Proto vystupují jen na serveru Lupa.cz a nechtějí podat trestní oznámení.
Martin Mareš (neregistrovaný)
3. 5. 2008 19:23
Nový
Re: Oresi
celé vlákno
Inu, zatímco předtím u většiny lidí žádnou pověst neměli (neboli pes po nich neštěkl), teď už mají. A prvotřídní! ;-)
Honza (neregistrovaný)
3. 5. 2008 11:19
Nový
Parazitování
celé vlákno
Mám z toho spíš dojem, že si někdo mastí kapsu na tom, že na někoho jiného podal trestní oznámení. Tolik jsem o nich ještě neslyšel. Je to nesmysl. Třeba IT magazíny už by dávno nebyly, kdyby je společnosti jako Intel/AMD/nVidia/... žalovaly za to, že jejich čtenáři o nich napíšou něco, co se jim nemusí líbit. Ať žije sterilní internet.
Arkin (neregistrovaný)
3. 5. 2008 12:04
Nový
First Place
celé vlákno
Zajímavé by bylo, kdyby příspěvek na Lupě se postupem času dopracoval v Google na první místo - to by bylo řevu
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 14:57
Nový
Re: First Place
celé vlákno
jojo lidi, nechcu radit, to vubec ne, ale par odkazu bysme kazdy pridat mohli, ne ? :)
:-) (neregistrovaný)
3. 5. 2008 12:09
Nový
To jsem nežral :-DDDDD
celé vlákno
LOOOL ??? Co to je za dementy? :-))) :-DDDDDD No už úplně živě vidím jak musí vypadat komunikace s něma a realizace nějakých projektů - takoví debilové podle mě nedokážou udělat dobře nic :-)
Jinak je fakt krása jak jim vadila jedna stránka s pár příspěvky od anonymů a teď každej může vidět co je to zač v dalších různých článcích :-))) Přál bych jim prostor v Televizních novinách na Nově v 19:30 :-DDDDD
V kuchyních se nevyznám, ale DEMENTA poznám bezpečně :-DDD
Jinak je fakt krása jak jim vadila jedna stránka s pár příspěvky od anonymů a teď každej může vidět co je to zač v dalších různých článcích :-))) Přál bych jim prostor v Televizních novinách na Nově v 19:30 :-DDDDD
V kuchyních se nevyznám, ale DEMENTA poznám bezpečně :-DDD
3. 5. 2008 12:49
Nový
Re: To jsem nežral :-DDDDD
celé vlákno
Souhlas, ješte že mám kuchyň od konkurence, s takovým blbcem bych nechtěl řešit nějakou závadu, to by me jistě zažaloval :-)
:-) (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:58
Nový
Re: To jsem nežral :-DDDDD
celé vlákno
Oni už dokonce byli skoro před rokem v Černých Ovcích a můžete se podívat jak "ochotně" řešili reklamaci - mimochodem na záznamu krásně vidět logo na obchodě LINKY ORESI - sakra, teď podají trestní oznámení i na Českou Televizi :-DDDD
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.05.2007/207452801080529-17:40-1-cerne-ovce-pojisteni-reklamace-linky.html?index%5B%5D=119312
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.05.2007/207452801080529-17:40-1-cerne-ovce-pojisteni-reklamace-linky.html?index%5B%5D=119312
edois (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:04
Nový
diky zpusobu jednani tech dvou
celé vlákno
vim sakra dobre, kde si kuchyn rozhodne neporidim. musel bych bejt asi padlej na hlavu.. kdyz si predstavim jakoukoliv reklamaci, jeste by me za ni mohli pomalu zazalovat.. je tohle vubec firma? navic kdyz se podivam na ty jejich webovky, tak na kazde strance musim scrollovat dolu, protoze prvni obrazovku zabira nejaka nesmyslna a na vsech strankach zcela stejna reklama... :) drzim palce panu Soldanovi, tohle proste musi vyhrat. Oresi je absolutne mimo a ti dva panove se asi nekde poradne prastili do hlavy
neregistrovaný (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:16
Nový
Vrána k vráně sedá.
celé vlákno
Zde skoro všichni kritizuji dva pány z firmy Oresi s.r.o..
To je v pořádku.Ale jakou formou je kritizují.To jen dokazuje,že jsou ještě větší myšlenkovou žumpou,než oni.
To je v pořádku.Ale jakou formou je kritizují.To jen dokazuje,že jsou ještě větší myšlenkovou žumpou,než oni.
edois (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:28
Nový
Re: Vrána k vráně sedá.
celé vlákno
prominte, ale kdyz je nekdo takhle mimo a jen kvuli tomu, ze nechape, ze je absolutne mimo, obtezuje chudaka pana Soldana, ktery je v tom zcela nevinne a zatezuje zbytecne nasi policii, nedivim se, ze forma nekterych reakci je taky trosku mimo (nikoliv ale absolutne). predstavte si, ze podam trestni oznameni na google, protoze bere kusy meho autorskeho dila a pouziva je. a vydelava na tom. nereagoval byste podobne? nerekl byste si, co jsem to za idiota?
neregistrovaný (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:21
Nový
Re: Vrána k vráně sedá.
celé vlákno
Trochu jsem to přehnal,mně šlo hlavně o primitivní vulgarity.Jinak věcně s příspěvky souhlasím a jsou přínosem pro diskuzi.
Kybernet (neregistrovaný)
3. 5. 2008 16:03
Nový
Re: Vrána k vráně sedá.
celé vlákno
Pravnici by vas za idiota mozna nepovazovali: http://www.lupa.cz/clanky/jsou-internetove-vyhledavace-nelegalni/
edois (neregistrovaný)
3. 5. 2008 16:24
Nový
Re: Vrána k vráně sedá.
celé vlákno
pravnici nikoliv, ale soudny clovek ani
edois (neregistrovaný)
3. 5. 2008 16:25
Nový
Re: Vrána k vráně sedá.
celé vlákno
oprava: soudny clovek ano
Johan (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:26
Nový
Oresi Oresi Oresi
celé vlákno
Ti dva pánové bohužel nemají ani ponětí, jak funguje reklama na internetu. Doufám, že alespoň Policie ČR má rozum a tímto naprosto zcestným výkřikem do tmy se nebude vůbec zajímat. Dle mého jde těm pánům už pouze o reklamu. Např. zmínka, že jsou lídři :-) Nene, Oresi v žádném případě ne. Pokud se neumí postavit objektivní kritice čelem (a snažit se zlepšit, aby k negativnímu hodnocení nedocházelo!), tak to není žádná firma.
J (neregistrovaný)
4. 5. 2008 1:51
Nový
Re: Oresi Oresi Oresi
celé vlákno
"Doufám, že alespoň Policie ČR má rozum a tímto naprosto zcestným výkřikem do tmy se nebude vůbec zajímat."
Obavam se ze nikoli, policie nema ani rozum, ani schopnosti ani znalosti => dotycneho budou minimalne 1/2 roku pravidelne otravovat (bude podava vysvetleni), kterazto se budou nasledne za $$$ overovat (paac cajti netusi jak to funguje, budou se paltit odborne posudky) aby se to nasledne odlozilo.
Obavam se ze nikoli, policie nema ani rozum, ani schopnosti ani znalosti => dotycneho budou minimalne 1/2 roku pravidelne otravovat (bude podava vysvetleni), kterazto se budou nasledne za $$$ overovat (paac cajti netusi jak to funguje, budou se paltit odborne posudky) aby se to nasledne odlozilo.
MoB (neregistrovaný)
4. 5. 2008 10:39
Nový
Re: Oresi Oresi Oresi
celé vlákno
Cajti určitě netuší spoustu věcí, ale v tom není problém, on nikdo nemůže vědět všechno. Ani ten odborný posudek není přece problém, pokud bys byl v něčem odborník a někdo tě požádal o radu (jako business), taky bys to chtěl zaplatit. Tak co se čílíš?
V tomto případě ale asi na externího odborníka nedojde, PČR má tuším nějaké oddělení pro internetovou a počítačovou kriminalitu, takže by to mělo být řešeno interně - ale to je teorie, nejsem cajt a popisuji ideální stav :)
V tomto případě ale asi na externího odborníka nedojde, PČR má tuším nějaké oddělení pro internetovou a počítačovou kriminalitu, takže by to mělo být řešeno interně - ale to je teorie, nejsem cajt a popisuji ideální stav :)
polygon (neregistrovaný)
3. 5. 2008 13:33
Nový
uroven interview
celé vlákno
Musim rict, ze takto neprofesionalni interview jsem uz dlouho necetl. Prece neni novinarsky korektni s nekym delat rozhovor z pritom obhajovat jednu stranu! At uz ma firma oresi jakkoli absurdni stanovisko, ucelem interview je pomoci nestrannych otazek to stanovisko zjistit. Nazor si ma udelat az ctenar.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 13:54
Nový
Firma Oresi, ta má vážně divné móresy
celé vlákno
Koukám, že už začínají být populární i jinde. Za chvilku budou muset zažalovat celý internet :-D http://www.abclinuxu.cz/blog/show/223967#18
w3m (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:01
Nový
Re: uroven interview
celé vlákno
Nestranne otazky tady neexistuji. Někdo tady je MIMO a podle toho rozhovor musi vypadat.
polygon (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:19
Nový
Re: uroven interview
celé vlákno
Ja vubec nepochybuju o tom, ze lidi z oresi jsou mimo (: Tedy alespon pokud jde o internetove diskuze, reklamu na internetu, mozna internet jako takovy. O to ale nejde. Kdyz ctu rozhovor, tak se chci dozvedet jak se na vec divaji oni, postoj redaktora je mi lhostejny. Ten v tom snad neni zainteresovan.
Sancho (neregistrovaný)
4. 5. 2008 23:47
Nový
Re: uroven interview
celé vlákno
A co konkretne sa ti nepaci?
Autor sa, podla mna az prilis okato, snazil vymamit z nich nazor, ako by to vlastne malo byt. Na viacerych miestach. Odpovedou mu bolo hmliste pojednanie o moralke, dokolecka dokola...
Autor sa, podla mna az prilis okato, snazil vymamit z nich nazor, ako by to vlastne malo byt. Na viacerych miestach. Odpovedou mu bolo hmliste pojednanie o moralke, dokolecka dokola...
ck (neregistrovaný)
5. 5. 2008 10:03
Nový
Re: uroven interview
celé vlákno
Co to je za nesmysl? Kde je psano tohle pravidlo?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 5. 2008 11:47
Nový
Re: uroven interview
celé vlákno
Ja s tim souhlasim, podle me to nebylo profesionalne udelane interview a navic otazky misty byly hloupe. A ne nejsem na strane oresi.
w3m (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:05
Nový
To si delaji opravdu legraci.
celé vlákno
Kdyby alespoň tajili, že jim VŮBEC nejde o morálku, ale takhle to vyžvástnout... Jistě, kdyby Poraďte tam psali samé pozitivní příspěvky, přesto že se to nikomu nelíbí, a zvýšil se tam PageRank, tak by to přece bylo krááásně morální a nikdo si nestěžoval, že?
Nemo kapitan (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:07
Nový
Tak to tedy nevím, co na to říct
celé vlákno
Vlastně vím:
1. Pánové z Oresi mají jednoznačně štěstí, že neexistuje přečin, nebo trestný čin záměrného zneužití Policie. Kdyby existoval, už bych na ně podával trestní oznámení. Člověk by se měl bránit stejnou zbraní.
2. Nedivím se, že Policie nestíhá, když musí řešit takovéto nesmysly. To je jasně obchodní kauza a navíc nesmyslná. Jenže na obchodní kauzu by museli skládat kauci u soudu a vykonstruovat podstatně lepší žalobu, což oni neumí (hlavně by museli mít důkazy na svá tvrzení). Bohužel v této zemi nelze žádné trestní oznámení hodit do koše, ani jej stáhnout i když je sesmolí kdokoliv. Trestní oznámení se končí až konstatováním, že se žádný trestný čin nestal buď soudem, nebo Policií, popřípadě trestem.
3. Pokud mi obchodník otevřeně řekne, že se nedá dělat nic s tím, že zákazníci jsou nespokojení, tak nemá co být podnikatelem. Taková firma by měla být smetena z trhu konkurencí (leda by konkurence byla stejná), protože z hlediska veřejnosti je důvodem existence obchodníka, plnění potřeb zákazníka. Jestliže obchodník odmítá svou povinnost vůči zákazníkovi plnit, měl by raději dělat něco jiného.
4. Četl jsem si ten rozhovor několikrát a zjišťuji, že drzost a opovážlivost těch dvou pánů je opravdu nebetyčná. Místo, aby se snažili držet se zpátky a nevířit vodu, raději vše rozmazávají.
Jsem zvědav, jak to všechno dopadne. A už se těším na další barvité líčení chudáků z Oresi, kterým tak vadí pravda.
1. Pánové z Oresi mají jednoznačně štěstí, že neexistuje přečin, nebo trestný čin záměrného zneužití Policie. Kdyby existoval, už bych na ně podával trestní oznámení. Člověk by se měl bránit stejnou zbraní.
2. Nedivím se, že Policie nestíhá, když musí řešit takovéto nesmysly. To je jasně obchodní kauza a navíc nesmyslná. Jenže na obchodní kauzu by museli skládat kauci u soudu a vykonstruovat podstatně lepší žalobu, což oni neumí (hlavně by museli mít důkazy na svá tvrzení). Bohužel v této zemi nelze žádné trestní oznámení hodit do koše, ani jej stáhnout i když je sesmolí kdokoliv. Trestní oznámení se končí až konstatováním, že se žádný trestný čin nestal buď soudem, nebo Policií, popřípadě trestem.
3. Pokud mi obchodník otevřeně řekne, že se nedá dělat nic s tím, že zákazníci jsou nespokojení, tak nemá co být podnikatelem. Taková firma by měla být smetena z trhu konkurencí (leda by konkurence byla stejná), protože z hlediska veřejnosti je důvodem existence obchodníka, plnění potřeb zákazníka. Jestliže obchodník odmítá svou povinnost vůči zákazníkovi plnit, měl by raději dělat něco jiného.
4. Četl jsem si ten rozhovor několikrát a zjišťuji, že drzost a opovážlivost těch dvou pánů je opravdu nebetyčná. Místo, aby se snažili držet se zpátky a nevířit vodu, raději vše rozmazávají.
Jsem zvědav, jak to všechno dopadne. A už se těším na další barvité líčení chudáků z Oresi, kterým tak vadí pravda.
4. 5. 2008 0:01
Nový
Trestní oznámení bohužel nikoho nic nestojí.
celé vlákno
Trestní oznámení bohužel nikoho nic nestojí, a pak to podobné firmy zneužívají.
Stačí si vzpomenout na "haf haf", která doslova chrlila trestní oznámení v přesně podobném stylu, pokud někdo popisoval zkušenosti s nimi.
Je absurdní, aby firma potlačovala svobodu projevu, když se jí nelíbí, že o ní zákazníci mluví špatně (asi mají důvod...).
Stačí si vzpomenout na "haf haf", která doslova chrlila trestní oznámení v přesně podobném stylu, pokud někdo popisoval zkušenosti s nimi.
Je absurdní, aby firma potlačovala svobodu projevu, když se jí nelíbí, že o ní zákazníci mluví špatně (asi mají důvod...).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 5. 2008 0:20
Nový
Re: Trestní oznámení bohužel nikoho nic nestojí.
celé vlákno
Kdo je to "haf haf" ? Katerina Jacques ?
Jakub Moc (neregistrovaný)
4. 5. 2008 0:25
Nový
Re: Trestní oznámení bohužel nikoho nic nestojí.
celé vlákno
Tesne vedle... :P Haf haf!
Jakub Moc (neregistrovaný)
4. 5. 2008 17:11
Nový
Re: LOL
celé vlákno
Tak jau jau nebo haf haf, vono to vyjde skoro nastejno... ;o))
4. 5. 2008 18:57
Nový
Nechápu.
celé vlákno
Stále nechápu, můžeš mi to vysvětlit. Já totiž politiku v poslední době úspěšně ignoruji, tak mi možná něco ušlo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 5. 2008 20:08
Nový
Take jste to cetli ?
celé vlákno
O nic jsi neprisel. Jedna Katerina o ktere se siri po internetu tohle:
Kateřina Jacques pochází ze zámožné a dobře situované rodiny. Přesto je o ní dostatečně známo, že má za sebou řadu deliktů násilné povahy a nemalou zkušenost s návykovými látkami.
V polovině 90. let obývala se skupinou squatterů prázdný činžovní dům Na Praze 7, poblíž Strossmayerova náměstí. Narušovali zde veřejný pořádek, vyvolávali pouliční rvačky a napadali kolemjdoucí. Scénář i závěr těchto incidentů byl zpravidla stejný.
Jakmile bylo zahájeno vyšetřování a trestní stíhání, objevil se rodinný právník, povolaný rodiči nezdárné dcerušky, a kontroval obviňováním těch, kdo byli přepadeni.
Soudce přitom nevynikal žádnou zvláštní nestranností a v jeho snažení mu nepokrytě pomáhal. Neoficiální zdroje uvádějí, že v pozadí těchto právně-soudních intrik stál Jiří Dienstbier, politik, bývalý ministr a rodinný přítel. Přepadení, zbití a často i oloupení občané měli najednou vysvětlovat, proč se dopustili násilí na bezbranné dívce.
Fakt, že minimálně čtyři osoby musely po útoku Jacques a jejích kumpánů vyhledat lékařské ošetření, že Kateřina osobně ztloukla násadou od lopaty muže, jenž se pokoušel chránit svou těhotnou manželku, to vše připadalo panu soudci jaksi nedůležité. Bezvýznamné a irelevantní.
Všichni se jako mávnutím kouzelného proutku ocitli v roli podezřelých!
O charakteru paní Jacques svědčí i to, že po celou dobu její Squatterské "kariéry" se jí o nezletilého syna starali rodiče.
Ona sama totiž jevila větší zájem o drogy, výtržnosti a pouliční rvačky, než o roli milující matky. Orgán péče o dítě se přesto neodvážil zasáhnout, i když se tato skutečnost vícekrát objevila i v průběhu soudního projednávání.
... a vzhledem k tomu, ze Katerina Jacques byla adresat mailu, ve ktere ji Bursik psal, ze jinou poslankyni strany zelenych "prinuti hlasovat s nimi silou", tak bych se nedivil, kdyby to byla pravda, se proslavila svym nasilnickym konfliktem s policistou Cermakem, pri kterem se dle soudu dopustila prestupku a pak zinscenovala predvolebni hysterickou scenu udajneho jejiho napadeni, pri ktere mj. podle videozaberu utrhla policistovi sluzebni cislo a pak tvrdila, ze ho nemel a pri ktere prave kricela na kameru to svoje Jau Jau, coz bylo mnohymi povazovano za herectvi. Policistu 2x soud a tedy jiz definitivne osvobodil, samozrejme az po volbach. Dalsi spor obdobneho druhu mela se sousedkou. To asi uz nebude jen nahoda. A to je tak vse, zivot jde dal, Katerine vychazeji dalsi PR rozhovory v stejnych mediich, ona hlasuje jak si Topolanek a Bursik preji a vsichni spolu budou zit strastne az do doby, nez se odstehuji do USA.
Kateřina Jacques pochází ze zámožné a dobře situované rodiny. Přesto je o ní dostatečně známo, že má za sebou řadu deliktů násilné povahy a nemalou zkušenost s návykovými látkami.
V polovině 90. let obývala se skupinou squatterů prázdný činžovní dům Na Praze 7, poblíž Strossmayerova náměstí. Narušovali zde veřejný pořádek, vyvolávali pouliční rvačky a napadali kolemjdoucí. Scénář i závěr těchto incidentů byl zpravidla stejný.
Jakmile bylo zahájeno vyšetřování a trestní stíhání, objevil se rodinný právník, povolaný rodiči nezdárné dcerušky, a kontroval obviňováním těch, kdo byli přepadeni.
Soudce přitom nevynikal žádnou zvláštní nestranností a v jeho snažení mu nepokrytě pomáhal. Neoficiální zdroje uvádějí, že v pozadí těchto právně-soudních intrik stál Jiří Dienstbier, politik, bývalý ministr a rodinný přítel. Přepadení, zbití a často i oloupení občané měli najednou vysvětlovat, proč se dopustili násilí na bezbranné dívce.
Fakt, že minimálně čtyři osoby musely po útoku Jacques a jejích kumpánů vyhledat lékařské ošetření, že Kateřina osobně ztloukla násadou od lopaty muže, jenž se pokoušel chránit svou těhotnou manželku, to vše připadalo panu soudci jaksi nedůležité. Bezvýznamné a irelevantní.
Všichni se jako mávnutím kouzelného proutku ocitli v roli podezřelých!
O charakteru paní Jacques svědčí i to, že po celou dobu její Squatterské "kariéry" se jí o nezletilého syna starali rodiče.
Ona sama totiž jevila větší zájem o drogy, výtržnosti a pouliční rvačky, než o roli milující matky. Orgán péče o dítě se přesto neodvážil zasáhnout, i když se tato skutečnost vícekrát objevila i v průběhu soudního projednávání.
... a vzhledem k tomu, ze Katerina Jacques byla adresat mailu, ve ktere ji Bursik psal, ze jinou poslankyni strany zelenych "prinuti hlasovat s nimi silou", tak bych se nedivil, kdyby to byla pravda, se proslavila svym nasilnickym konfliktem s policistou Cermakem, pri kterem se dle soudu dopustila prestupku a pak zinscenovala predvolebni hysterickou scenu udajneho jejiho napadeni, pri ktere mj. podle videozaberu utrhla policistovi sluzebni cislo a pak tvrdila, ze ho nemel a pri ktere prave kricela na kameru to svoje Jau Jau, coz bylo mnohymi povazovano za herectvi. Policistu 2x soud a tedy jiz definitivne osvobodil, samozrejme az po volbach. Dalsi spor obdobneho druhu mela se sousedkou. To asi uz nebude jen nahoda. A to je tak vse, zivot jde dal, Katerine vychazeji dalsi PR rozhovory v stejnych mediich, ona hlasuje jak si Topolanek a Bursik preji a vsichni spolu budou zit strastne az do doby, nez se odstehuji do USA.
4. 5. 2008 20:56
Nový
Aha :).
celé vlákno
Aha :), tak zmíněný videozáznam, kdy ji policista "cpal" do auta jsem samozřejmě viděl.
Netušil jsem, že jde ale asociace tudy :D.
Teď už chápu :). A začínám chápat i mnoho lidí, kteří začínají bojovat proti zeleným, protože i mě osobně se zdá, že zelení by nejraději měli krásnou planetu, na které by ale nebyl žádný člověk a snaží se to prosadit silou, mnohdy podobnou pravicovým extrémistům.
Takže nakonec je pravda, že extrémní levice a pravice se stýká v jednom bodě a je z toho takový "kolotoč" :).
Jak vidím, tak jsem opravdu o nic moc nepřišel, a dále se na zprávy dívat nebudu a číst noviny nebudu taky, protože se vždy jen zbytečně naštvu a nebo rozesmutním nad spoustou negativních informací :).
Díky za vysvětlení, fakt to oceňuji, že jsi mi věnoval, při neděli :), trochu čásu.
Měj se.
Netušil jsem, že jde ale asociace tudy :D.
Teď už chápu :). A začínám chápat i mnoho lidí, kteří začínají bojovat proti zeleným, protože i mě osobně se zdá, že zelení by nejraději měli krásnou planetu, na které by ale nebyl žádný člověk a snaží se to prosadit silou, mnohdy podobnou pravicovým extrémistům.
Takže nakonec je pravda, že extrémní levice a pravice se stýká v jednom bodě a je z toho takový "kolotoč" :).
Jak vidím, tak jsem opravdu o nic moc nepřišel, a dále se na zprávy dívat nebudu a číst noviny nebudu taky, protože se vždy jen zbytečně naštvu a nebo rozesmutním nad spoustou negativních informací :).
Díky za vysvětlení, fakt to oceňuji, že jsi mi věnoval, při neděli :), trochu čásu.
Měj se.
Agnus (neregistrovaný)
3. 5. 2008 14:33
Nový
Lekce z reklamy na internetu
celé vlákno
Pánové z Oresi, tomu co je na poradte.cz se říká cílená reklama a tato je ze všech nejúčinnější. Nebo si opravdu myslíte, že ve fórů kde se diskutuje o kuchyních má smysl reklama na auta ? Nebo snad na přípravky na podporu růstu rajčat ?
Chcete se bránít ? Ok. Máte možnost: Kupte si také reklamu u p. Soldána na poradte.cz :-) A nezapomeňte zdůraznit, že z morálních důvodů ji chcete mít cílenou na pěstitele tykví :-)
Chcete se bránít ? Ok. Máte možnost: Kupte si také reklamu u p. Soldána na poradte.cz :-) A nezapomeňte zdůraznit, že z morálních důvodů ji chcete mít cílenou na pěstitele tykví :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 5. 2008 14:55
Nový
Oresi - polské zmetky
celé vlákno
Tak to si to pánové z Oresi pěkně zavařili. Teď nejenže bude na hlavní stránce Googlu Poradte.cz, kde se píše o tom jaké jsou ORESI Kuchyně zmetky, ale teď i LUPA, kde se píše, že Oresi se snaží žalobami zrušit kritické názory ke značce ORESI. :))
3. 5. 2008 16:23
Nový
Mali by zažalovať Google
celé vlákno
a iné vyhľadávače, že na dotaz Oresi zobrazujú aj stránky, ktoré im neparia - nevlastnia ochrannú známku. Nato však asi nemajú gule.
Webové stránky majú svoju štruktúru - štandardy W3C - titulok, description, nadpis H1 atď. To, že podľa týchto štandardov W3C zobrazujú výsledky vyhľadávače, to nieje problém autora stránok, ale je to výsledok vyhľadávačov a ich algoritmov. Mali by žiadať od Google a iných zmenu algoritmu s tým, aby zobrazoval na dotaz Oresi len ich stránku, nakoľko len oni vlastnia ochrannú známku.
Webové stránky majú svoju štruktúru - štandardy W3C - titulok, description, nadpis H1 atď. To, že podľa týchto štandardov W3C zobrazujú výsledky vyhľadávače, to nieje problém autora stránok, ale je to výsledok vyhľadávačov a ich algoritmov. Mali by žiadať od Google a iných zmenu algoritmu s tým, aby zobrazoval na dotaz Oresi len ich stránku, nakoľko len oni vlastnia ochrannú známku.
Jako v hospodě (neregistrovaný)
3. 5. 2008 17:49
Nový
Jako v hospodě
celé vlákno
Je to jako v hospodě! Jako hostinský nemůžu ohlídat o čem hosté mluví... - třeba špatných kuchyních...
A Ořechům se to nelíbí a chtějí zavřít hospodu...
A Ořechům se to nelíbí a chtějí zavřít hospodu...
Reklest (neregistrovaný)
3. 5. 2008 19:00
Nový
A kolik je vám let
celé vlákno
A kolik je vám let pane Jelene a jaké máte vzdělání, že hovoříte truchu jako duševně chorý. Váš právník je neskutečně mimo mísu, neskutečně.
Když už rozhovor sklouzne k urážení redaktora, nemohu si pomoci, ale nejste moc inteligentní.
1. Ješitnost až na půdu
2. Absolutní neznalost prostředí internetu
3. Triviální neznalost práva (vč. právníka)
Někoho peníze duševně osvobodí, z někoho se stane neskutečně ješitná primadona. Tak to prostě je.
Když už rozhovor sklouzne k urážení redaktora, nemohu si pomoci, ale nejste moc inteligentní.
1. Ješitnost až na půdu
2. Absolutní neznalost prostředí internetu
3. Triviální neznalost práva (vč. právníka)
Někoho peníze duševně osvobodí, z někoho se stane neskutečně ješitná primadona. Tak to prostě je.
Jakub Moc (neregistrovaný)
3. 5. 2008 19:03
Nový
Nekteri jsou proste nepoucitelni...
celé vlákno
A nepochopi to, a ne a ne a ne... :-D
pig (neregistrovaný)
3. 5. 2008 19:21
Nový
No nevím
celé vlákno
Myslím, že si to pánové spíš pokakali. V létě se chystáme rekonstruovat koupelnu a kuchyň a již teď vím, že firmě Oresi se zdaleka vyhneme. A předpokládám, že nebudeme sami, ten link na Černé ovce je taky dobrý :-)
vv (neregistrovaný)
3. 5. 2008 21:15
Nový
Vypraskana firmicka...
celé vlákno
Budto nemaji na konzultaci advokata, nebo to ma byt nejake "hele, Lojzo udelame jako takovy bububu s trestnim oznamenim, nic to nestoji" a nebo je to jen pitoma reklama. A nebo kombinace...
iq (neregistrovaný)
3. 5. 2008 23:13
Nový
Jan Potůček je blázen :)
celé vlákno
Kdyby se mě takhle ptal nějaký redaktor tak si musím myslet, že je to s prominutím naprostý idiot :)
iq (neregistrovaný)
3. 5. 2008 23:28
Nový
aspoň je tu živo a tyhle věci se řeší..
celé vlákno
..časem se to zažije a tahle praxe se někam alespoň posune :)
Chce to vývoj a přijde mi, že poslední dobou internet stagnuje (na poli toho co se smí a nesmí atd.) Stejně si, každý dělá co chce a řeší se to jen tr. oznámením a pak omlouvou apod..
Chce to vývoj a přijde mi, že poslední dobou internet stagnuje (na poli toho co se smí a nesmí atd.) Stejně si, každý dělá co chce a řeší se to jen tr. oznámením a pak omlouvou apod..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 5. 2008 0:45
Nový
ORESI
celé vlákno
Jen bych chtěl zde podotknout, že tito dva pánové mě vůbec nezajímají. Kuchyň máme od oresi a jsme spokojeni motáž jsme si provedli sami a vše klaplo. Jedny dvířka jsme reklamovaly a do třech dní jsme dostali nové. No a Vy se tu mužete klidně rozčilovat. A o tom jak se u nás podniká a jací lidé se tu nemá vůbec cenu rozšiřovat.
jezevec (neregistrovaný)
4. 5. 2008 1:35
Nový
1200-1500 kuchyní měsíčně?????
celé vlákno
při průměrné ceně jedné linky 50.-60.000 a dvacetidenním pracovním měsíci má firma roční obrat téměř jednu miliardu korun!!!! jaktože jsem o té blbé kuchyni nikdá neslyšel? kdyby měli zisk jenom dvacet procent, a deset procent zisku investovali do reklamy - za dvacet mega ročně mohou kua ovládnout mediální trh!
každá firma obvykle prodá zhruba 10% svých nabídek - kolik set lidí projektuje tech 750 nabídek denně, aby prodali 75 kuchyňských linek denně? kde sídlí dvousethlavý tým co to vozí a montuje? taková firma se přece nedá schovat.
každá firma obvykle prodá zhruba 10% svých nabídek - kolik set lidí projektuje tech 750 nabídek denně, aby prodali 75 kuchyňských linek denně? kde sídlí dvousethlavý tým co to vozí a montuje? taková firma se přece nedá schovat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.raabnet.net
18. 10. 2009 9:08
Nový
Re: 1200-1500 kuchyní měsíčně?????
celé vlákno
Ta firma schovaná nikdy nebyla. Sídlí v Březí u Říčan a je nepřehlédnutelná. Již několik let.
Actimel (neregistrovaný)
4. 5. 2008 1:43
Nový
Reklama
celé vlákno
Obsah reklamy se většinou vybírá podle slov na stránce. Je to automatický proces. Na té diskusní stránce je slovo kuchyně snad stokrát. Není se čemu divit, že většina odkazů směřuje právě na výrobce kuchyňských linek. Ze strany redaktora mě zaráží, že neví, že obsah reklamy není náhodný. Právě to lidé, kteří si ji platí, chtějí --- chtějí aby na ně bylo odkazováno v souvislostech.
Pane Jelene (lepší jméno jste už opravdu do vínku dostat nemohl), žalujte Google za napomáhání trestnému činu! ;o)
A opravdu se musím smát tomu, že si stěžujete na používání názvu tématu diskuse v URL. To je opravdu neuvěřitelné. To tam má být číslo? Slyšel jste něco o nice-url? O SEO? To byste chtěl zakázat asi taky, že? A soudní příkaz k zakázání indexování vaší úžasné obchodní značky do vyhledávačů, pokud není umístěna na vámi schváleném seznamu stránek.
Rovněž byste mohl žalovat onu paní, která toto téma v diskusi založila. Jak vůbec můžete tvrdit, že s tím má provozovatel serveru něco společného. To si jako vymýšlí příspěvky a jména?
Já se opravdu nestačím divit tomu, co se tady řeší. A asi se ani nebudu divit, když ten spor snad ještě vyhrajete.
Pane Jelene (lepší jméno jste už opravdu do vínku dostat nemohl), žalujte Google za napomáhání trestnému činu! ;o)
A opravdu se musím smát tomu, že si stěžujete na používání názvu tématu diskuse v URL. To je opravdu neuvěřitelné. To tam má být číslo? Slyšel jste něco o nice-url? O SEO? To byste chtěl zakázat asi taky, že? A soudní příkaz k zakázání indexování vaší úžasné obchodní značky do vyhledávačů, pokud není umístěna na vámi schváleném seznamu stránek.
Rovněž byste mohl žalovat onu paní, která toto téma v diskusi založila. Jak vůbec můžete tvrdit, že s tím má provozovatel serveru něco společného. To si jako vymýšlí příspěvky a jména?
Já se opravdu nestačím divit tomu, co se tady řeší. A asi se ani nebudu divit, když ten spor snad ještě vyhrajete.
Uzivatel si pral zustat v anonymítě (neregistrovaný)
4. 5. 2008 5:07
Nový
raději nic od nich nekoupit
celé vlákno
Příbuzní si od nich koupili do novýho baráku a je to hrůza, nekvalitní provedení, ošklivá, a hlavně se pokazila a s reklamacema dělají drahoty, prostě nic od nich nikdy nekoupit, fakt, věřte mi.
ludvik (neregistrovaný)
4. 5. 2008 13:09
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
Ja byť majiteľom firmy, tak podám trestné oznámenie na právneho poradcu za radu, že sa vôbec mám pustiť do tejto akcie. Namiesto osohu - vylepšenia image firmy spôsobil firme škodu, ktorá zrejme bude mať za následok podstatné zníženie predaja jej výrobkov.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 5. 2008 15:36
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
a pokud maji mensinoveho vlastnika nebo dalsi vlastniky ci investory, tak bych totez ucinil za ohrozeni me investice :)
Labir (neregistrovaný)
4. 5. 2008 13:26
Nový
Chtěli jsme kuchyni..
celé vlákno
Chtěli jsme si pořizovat do roka novou kuchyni. Z reakce Oresi a té jejich žaloby už vím že Oresi to na 100% nebude...
Michal (neregistrovaný)
5. 5. 2008 12:36
Nový
Re: Chtěli jsme kuchyni..
celé vlákno
NO my letos v létě dostavíme barák. Budeme tam samozřejmně zařizovat celou velkou luxusní kuchyň...Samozřejmně, že na zemi jest nebudeme, no a samozřejmně, že od ORESI kuchyň už chtít nebudeme..:-)
Panové!! Myslím teď ty dva ubohé hochy, kdybyste to měli v hlavě v pořádku, a dali si taky inzerci u "google adsense", s klíčovýma slovama jako by byly "Oresi,kuchyně" atd, stačily by možná jen ty dvě slova, tak co si myslíte,že by se u diskuze, která se jmenuje "oresi kuchyně" objevilo?:-) Vaše reklama a předběhla by všechny ostatní velmi pravděpodobně...Jenomže když vy takové věci neznáte (teprve se učíte), tak tam naskočila jinačí kuchyně, která mohla použít všech slov až na jedno (ORESI) a to by pak bylo teprve parazitování na značce a na logu, ano tady byste to mohli použít a měli byste 99% šanci na úspěch a já bych vám držel i palce, ale takhle? Takhle se chováte jako komunisti, co zakazují svobodu slova a svobodný projev!!!!!!!!!!!!
Ale ceklem mě udivuje, když jsem teď viďel u nás na stole Váš letáček, s Vaší reklamou na kuchyně, jak máte několik poboček po ČR, a jak tady říkáte, že prodáte kolem 1500 kuchyňí měsíčně, že tam nemáte alespoň jednoho člověka, co ví, že v dnešní době je i reklama na internetu velice důležitá...
Nashle a jdu se dívat po nějaké kvalitní kuchyňi od firmy, která kvalitně vystupuje.
Panové!! Myslím teď ty dva ubohé hochy, kdybyste to měli v hlavě v pořádku, a dali si taky inzerci u "google adsense", s klíčovýma slovama jako by byly "Oresi,kuchyně" atd, stačily by možná jen ty dvě slova, tak co si myslíte,že by se u diskuze, která se jmenuje "oresi kuchyně" objevilo?:-) Vaše reklama a předběhla by všechny ostatní velmi pravděpodobně...Jenomže když vy takové věci neznáte (teprve se učíte), tak tam naskočila jinačí kuchyně, která mohla použít všech slov až na jedno (ORESI) a to by pak bylo teprve parazitování na značce a na logu, ano tady byste to mohli použít a měli byste 99% šanci na úspěch a já bych vám držel i palce, ale takhle? Takhle se chováte jako komunisti, co zakazují svobodu slova a svobodný projev!!!!!!!!!!!!
Ale ceklem mě udivuje, když jsem teď viďel u nás na stole Váš letáček, s Vaší reklamou na kuchyně, jak máte několik poboček po ČR, a jak tady říkáte, že prodáte kolem 1500 kuchyňí měsíčně, že tam nemáte alespoň jednoho člověka, co ví, že v dnešní době je i reklama na internetu velice důležitá...
Nashle a jdu se dívat po nějaké kvalitní kuchyňi od firmy, která kvalitně vystupuje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 5. 2008 14:20
Nový
Re: Chtěli jsme kuchyni..
celé vlákno
proc by melo zobrazovani podle znacky byt parazitovani. Parazitovani je, kdybych se za tu znacku vydaval. Nevim co porad blbnete. Zobrazovat reklamu podle znacky konkurence, tj. tam, kde se o konkurenci mluvi, neni prece parazitovani na neci znacce. To je jako bych nemohl v rozhovoru o student agency rict, ze podle me je prijemnejsi cesta vlakem.
Leos (neregistrovaný)
4. 5. 2008 18:10
Nový
sranda
celé vlákno
To jsou ale hlupaci. Internetu vubec nerozumi. Pekne se ztrapnuji.
w3m (neregistrovaný)
4. 5. 2008 18:49
Nový
Mají nadstandart
celé vlákno
Podle mě voříšci mají už více, než si zasloužili. Měli je policajti vykopat zadním vchodem.
pivko (neregistrovaný)
4. 5. 2008 19:14
Nový
oresi smejd
celé vlákno
Oresi je naprostej smejd navic lidem lzou jsme se 2x ptali na vyrobce a oni ze je ceska tak rikam ze jsme slyseli ze je polska a oni ze ne ze je to 100% cesky vyrobek. Tak nam udelali nabidku tak se casti kuchyne jmenovali jinak nez v oresi katalogu tak jsem ty nazvy dal googlovat a jsou to nazvy dilu te polske fabriky. Meli by je polaci zazalovat urcite maj nazvy svych kuchyni registrovany jako obchodni znamku.
Adam (neregistrovaný)
5. 5. 2008 13:21
Nový
Logika
celé vlákno
Podle jejich "logiky" by Google, Yahoo, Seznam a další nesměli prodávat reklamy typu AdSence, Sklik apod. na slova jež jsou názvy značek... Nevěřím, že třeba Google s investicemi v mld US ročně by toto neměl právně ošetřené a takto by riskoval milion soudních sporů po celé zemi... Myslím, že to velmi dobře ví i ti dva "chytráci" z Oresi co naopak parazitují na nás všech coby daňových poplatnícícíh, kdy zneužívají policii k prudění a zastrašování a poškozují tak třetí strany... V diskusi se ale maximálně ztrapnili, protože plácají páté přes deváté jak jim to pasuje...
Adam (neregistrovaný)
5. 5. 2008 13:25
Nový
Re: Logika
celé vlákno
ještě doplňuji příspěvek výše:
o výsledcíh ve svých vyhledávání, které je pro vyhledávače alfou omegou jejich příjmů a zisků (zisky: CŘ Seznam řádově stamiliony, světově Google miliardy US ročně!!!)
Když jste si tak jistí pánové z Oresi, zavřete kšeft kuchyní a pusťte se do soudních sporů s Google, Yahoo, Seznamem apod. a můžete vysoudit to co na kuchyních nevyděláte za celý život... :-)))
o výsledcíh ve svých vyhledávání, které je pro vyhledávače alfou omegou jejich příjmů a zisků (zisky: CŘ Seznam řádově stamiliony, světově Google miliardy US ročně!!!)
Když jste si tak jistí pánové z Oresi, zavřete kšeft kuchyní a pusťte se do soudních sporů s Google, Yahoo, Seznamem apod. a můžete vysoudit to co na kuchyních nevyděláte za celý život... :-)))
Adam (neregistrovaný)
5. 5. 2008 13:27
Nový
Re: Logika
celé vlákno
Apropos... za autorství nápadu si účtuji provizi 30% :-)))
Adam (neregistrovaný)
5. 5. 2008 13:29
Nový
Re: Logika
celé vlákno
zvláštní, že něco podobného nenapadlo některou z mnoha celosvětových firem na celém světě... :-)))
¨Pavel (neregistrovaný)
6. 5. 2008 17:06
Nový
Re: Logika
celé vlákno
Chyba,
pokud máš registrovanou slovní značku a požádáš Seznam, aby na jméno tvé značky se nezobrazovala reklama (PPC) tak se zobrazovat nebude. Zkus na Seznamu Čedok a jako proti pól Fischer ..... Google má toto ošetřené v pravidlech, kde uvádí, že za případné spory o využívání ochranné známky (pouze slovního spojení, nikoliv grafické ochranné známky) řeší strany vzájemně mezi s sebou s vyloučením Google. Teď jde jen o to, jak je to právně v našem státě...
pokud máš registrovanou slovní značku a požádáš Seznam, aby na jméno tvé značky se nezobrazovala reklama (PPC) tak se zobrazovat nebude. Zkus na Seznamu Čedok a jako proti pól Fischer ..... Google má toto ošetřené v pravidlech, kde uvádí, že za případné spory o využívání ochranné známky (pouze slovního spojení, nikoliv grafické ochranné známky) řeší strany vzájemně mezi s sebou s vyloučením Google. Teď jde jen o to, jak je to právně v našem státě...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 5. 2008 22:05
Nový
Re: Logika
celé vlákno
nikoliv, nejde o to jak je to pravne v kterem state. To jsou proste pravidla seznamu nebo google.. jejich vec. Ale obecne to neplati. Takze jestli se neco porusuje, tak ne ochrana znamka, ale pravidla tech konkretnich provozovatelu.
Adam (neregistrovaný)
7. 5. 2008 12:25
Nový
Re: Logika
celé vlákno
Myslel jsem to tak, že když budu prodávat produkt značky XY, tak klidně na na to XY si mohu dát v skliku reklamu (tzn. že když XY zadáš do vyhledávače, tak "vyskočím" a nebude to porušení ochranné známky ani protiprávní jednání... dovedeno do krajnosti, nebude ani protiprávní jednání když bych na slovo Oresi zadal v skliku reklamu, kde by vyskakoval odkaz na stránku s negativní diskuzí... Nebo si mohu klidně na slovo Oresi nechat vyskakovat konkurenční reklamu na kuchyně XY... Zneužití ochranné známky to dle zákona NENÍ, ani parazitování... To by potom bylo parazitování a zneužití i to, že si vedle obchodu XX otevřu obchod YY s podobným sortimentem, tj. klasický příklad všech nákupních center, kde je každý druhý obchod s hadrama vedle sebe a jeden těží z druhého ať už pozitivně nebo negativně...
MLASKAC (neregistrovaný)
5. 5. 2008 18:54
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
jsem drzitelem ochrane znamky "levny hosting" a z nikym se nesoudim :), ten pan je evidentne vysinutej.
jm (neregistrovaný)
6. 5. 2008 11:51
Nový
To si nechal pan kuchyně hooodně dobře poradit
celé vlákno
s tim trestním oznámením.
Ještě by to měli rozmazávat víc, jaký jsou borci...
V životě jsem před tím o nich neslyšel. Teď už jsem si je fakt vštípil!
Taková dobrá rada, to dovede zahejbat s byznysem.
Ještě by to měli rozmazávat víc, jaký jsou borci...
V životě jsem před tím o nich neslyšel. Teď už jsem si je fakt vštípil!
Taková dobrá rada, to dovede zahejbat s byznysem.
Zlobr (neregistrovaný)
6. 5. 2008 12:39
Nový
RE: Oresi: Parazitovat na nás můžete, ale jenom pozitivně
celé vlákno
Kuchyn od Oresi jsem kupoval pred 3/4 rokem. Duvodem byla nizka cena. Jinak - servis v prodejnach byl spatny (Praha, Konevova, M. Horakove). Montaz kuchyne firmou Woodtech (doporuceno Oresi) velmi spatna. Kvalita dodanych skrinek se zda byt dostatecna. Pri opravach po Woodtechu, zjisteno, ze material skrinek neni z drevotrisky ale lisovany papir?!.
Lukas (neregistrovaný)
12. 5. 2008 15:07
Nový
Já jen nechápu...
celé vlákno
Já jen nechápu, proč pan Potůček majitelům Oresi nevysvětlil, jak fungují Google AdSense - mohl si ušetřit tu zbytečnou (ale tuze zajímavou :-) diskusi - ti pánové to totiž evidentně nechápou a jak tady někdo píše, patrně budou za chvíli podávat trestní oznámení na Lupu a všechny blogery, kteří o tomhle napíšou a mají na webu AdSense...
Aneta (neregistrovaný)
---.bluetone.cz
16. 2. 2010 11:23
Nový
Nedorozumnění
celé vlákno
Tak jsem si to poctivě všechno přečetla a je mi jasné, o co jde. Jde pouze o nedorozumění. Všichni si tu stěžují, že O. se prostě nelíbilo, že si někdo stěžuje a kritizuje je. Ale to přece není pravda. V každé profesi se jednou za čas stane, že narazíte na nespokojeného zákazníka - ať už je to vaše vina nebo není. Ovšem O. jde o něco jiného, jde jí o to, že má pocit, že články jsou napsané jako konkurenční boj. Že tyto články píšou lidé z konkurenčních kuchyňských studií, aby je poškodili. A musíte uznat, že to určitě funguje. Představte si, že byste měli firmu a někdo se vám do ní takto navážel a váš analytik by vám potom spočítal, že kvůli pomluvám jste přišli o čtvrtinu tržby. V dnešní době se všichni bráníme kvůli nespravedlnostem a je potřeba internet, kde je vše anonymní a nespoutané, trochu krotit a dát mu určitá pravidla. Soudí se celebrity kvůli pomluvám, politici kvůli pomluvám atd. Stejně jako to uškodí politikům, protože nezískají nové voliče, tak to uškodí i firmě protože nezíská nové zákazníky a tím i nové pozitivní reference.
Ale abych řekla, že vím, o čem mluvím. Moje maminka má kuchyni od Oresi… no už to bude snad 7 let a až na běžné opotřebení s ní nemá žádné problémy. Nikdy ji nemusela reklamovat a veškerá komunikace s O. probíhá velmi příjemně a jednoduše. Já sama se teď stěhuji do nového domu s manželem a také jsme si objednali kuchyň od Oresi ovšem jiný typ než maminka. Momentálně jsme asi v polovině montáže a zítra by měla být linka zcela hotová. S přístupem firmy jsem spokojená, odpověděli mi na veškeré moje všetečné otázky a chovali se ke mě příjemně....rozhodně jsem neměla pocit, že je obtěžuji - což mám pocit skoro, pokaždé když jdu jenom nakupovat do supermarketu… znáte to, ty otrávené obličeje prodavaček.
Ale abych řekla, že vím, o čem mluvím. Moje maminka má kuchyni od Oresi… no už to bude snad 7 let a až na běžné opotřebení s ní nemá žádné problémy. Nikdy ji nemusela reklamovat a veškerá komunikace s O. probíhá velmi příjemně a jednoduše. Já sama se teď stěhuji do nového domu s manželem a také jsme si objednali kuchyň od Oresi ovšem jiný typ než maminka. Momentálně jsme asi v polovině montáže a zítra by měla být linka zcela hotová. S přístupem firmy jsem spokojená, odpověděli mi na veškeré moje všetečné otázky a chovali se ke mě příjemně....rozhodně jsem neměla pocit, že je obtěžuji - což mám pocit skoro, pokaždé když jdu jenom nakupovat do supermarketu… znáte to, ty otrávené obličeje prodavaček.
paja121 (neregistrovaný)
---.107.broadband5.iol.cz
16. 3. 2010 17:01
Nový
Oresi nekalé praktiky
celé vlákno
Pro firmu Oresi jsem dělal na akci géčko v Českých Budějovicích a dodnes mi nezaplatili...Nejdříve na všechno chvátali a plno věcí se předělávalo a teď se nemají k zaplacení nejsem na tom sám tak blbě dluží i jiným firmám.
Tiskni