Vrací se Oskarta, Vodafone ji uvede začátkem prosince

Oskarta bude prodávána a podporována mimo běžné kanály Vodafonu, jako samostatná značka. Oskartu koupíte třeba na benzínce, a bezplatně ji nastavíte pouze sami přes samoobsluhu.

Vrací se „Oskarta“ — předplatná SIM, odpověď od Vodafonu na nabídky virtuálních operátorů. Bude prodávána oddělenými kanály jako samostatná značka. Oskartu totiž nepořídíte v prodejnách Vodafonu nebo na jeho webu, objednat si ji budete moci na jejím vlastním webu, anebo ji koupíte v trafikách, na benzínkách, v samoobsluhách a tak podobně, a to od druhého prosince.

Nabízena bude ve dvou provedeních: s počátečním kreditem 10 korun — takovou půjde objednat jen na webu a pošlou ji zdarma do schránky — anebo s kreditem 100 korun; tu se vyplatí koupit osobně na výše jmenovaných místech, jinak byste za dobírku zaplatili 69 korun navíc.

Oskarta chce zaujmout jednoduchým účtováním: hovory do všech sítí za 2 koruny za minutu, SMS do všech sítí za 1,50. Hovory se přitom počítají takzvaně „60+1“, tedy první započatá minuta celá, a pak po vteřinách.

Pokud jde o data, pak do konce května 2014 má být na kartě bezplatných 500 kB na den. Od června bude stát megabajt korunu.

Anebo půjde nastavit „Internet na týden“ v objemu 60 MB za 49 korun, a dalších 60 MB půjde přikoupit za 39 korun. Anebo „Internet na měsíc“ v objemu 200 MB za 149 korun za kalendářní měsíc, a dalších 200 MB půjde dokoupit za 99 korun.

Content

Po vyčerpání předplacených objemů spadne datový přenos na 20 kb/s bez dalších poplatků.

Zákazníci si budou moci služby nastavovat sami ve webové samoobsluze, nebo v hlasové samoobsluze na čísle *30, nebo v SMS samoobsluze na čísle 7700. Bude‑li někdo vyžadovat pomoc operátora, vyjde ho to na 39 korun. Všeobecné dotazy však půjde pokládat bezplatně na facebookovém profilu služby.

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 1. 2015 8:52
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »