Osm procent českých uživatelů by se nebránilo platbám za zpravodajství

Z omnibusového výzkumu agentury Mediaresearch vyplývá, že téměř polovina české internetové populace si dokáže představit existenci svých oblíbených novin pouze na Internetu. Na otázku Dokážete si představit, že by noviny, které obvykle čtete, by byly již jen na Internetu? odpovědělo 29 procent dotázaných určitě ano a 19 procent pak spíše ano. Rezolutní ne vyslovilo 23 procent dotázaných a spíše ne pak 5 procent oslovených respondentů. Názor utvořený nemá 24 procent účastníku výzkumu. Zapojilo…

Z omnibusového výzkumu agentury Mediaresearch vyplývá, že téměř polovina české internetové populace si dokáže představit existenci svých oblíbených novin pouze na Internetu. Na otázku Dokážete si představit, že by noviny, které obvykle čtete, by byly již jen na Internetu? odpovědělo 29 procent dotázaných určitě ano a 19 procent pak spíše ano. Rezolutní ne vyslovilo 23 procent dotázaných a spíše ne pak 5 procent oslovených respondentů. Názor utvořený nemá 24 procent účastníku výzkumu. Zapojilo se do něj celkem 508 respondentů starších 15 let.

Pokud jde o zpoplatnění zpravodajství na Internetu, o kterém se v posledních měsících hodně hovoří hlavně díky záměrům mediálního magnáta Ruperta Murdocha, tak 84 procent oslovených nepředpokládá, že by vydavatelství začala v horizontu dvou let vyžadovat platby za přístup ke zpravodajství na Internetu. Zaplatit by bylo ochotno jen osm procent respondentů. Většina účastníku výzkumu, konkrétně 59 procent, by přešla k bezplatným zdrojům na Internetu. Třetina respondentů by pak hledala raději zpravodajství jinde, než na Internetu. Právě to jsou důvody, proč někteří analytici smělým záměrům Ruperta Murdocha nedávají příliš šancí. (Tisková zpráva)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 1. 2010 11:23

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »