Outlook.com na vlastní doméně zdarma, Microsoft nenásleduje Google

Microsoft nadále hodlá zdarma nabízet využívání jeho e-mailových služeb na vlastní doméně uživatelů. Google před časem tuto možnost pro nové uživatele zrušil.

Microsoft bude dál uživatelům nabízet možnost využívat jeho e-mailových služeb na vlastní doméně zdarma. Lupě to potvrdil Tomáš Koška, produktový manažer pro Windows ve středoevropském a východoevropském regionu. Google před časem svým uživatelům tuto možnost sebral, když zrušil bezplatnou verzi Google Apps

Cloudový balíček Google Apps nejdříve umožňoval bezplatný provoz až padesáti e-mailových schránek, později jen deseti a teď již pro nové uživatele není jeho bezplatná verze k dispozici. Google se chce soustředit na poskytování služeb Google Apps firmám, školám a úřadům, kde hodlá konkurovat především Microsoftu.

Na tuto klientelu cílí i Microsoft s balíčkem Office 365, který čeká brzká obroda. S novou nabídkou opřenou o Office 2013 jsou již seznamováni partneři, kteří Office 365 nabízejí koncovým zákazníkům. Přesto Microsoft nadále počítá s tím, že uživatelům umožní využívat jeho e-mailové služby na vlastní doméně zdarma. 

MIF16

To nyní lze díky službě s nepříliš výstižným názvem Windows Live Admin Center (dříve Windows Live Custom Domain). Zdarma je možné si zde založit až pět stovek e-mailových schránek služeb Hotmail.com nebo Outlook.com poskytujících teoreticky neomezenou kapacitu. Uživatelé tak zaplatí jen cenu domény u libovolného registrátora. 

Tomáš Koška nicméně pro Lupu uvedl, že Microsoft bude v první řadě propagovat a podporovat svou novou e-mailovou službu Outlook.com s adresami na erární doméně outlook.com. Outlook.com má časem zcela nahradit Hotmail.com, který Microsoft koupil v roce 1997 a dlouho platit za největší e-mailovou službu na světě, než jej nedávno překonal Gmail spuštěný teprve v roce 2004. 

18 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 1. 2014 8:32

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »