Hlavní navigace

Oživení značky svěří Seznam reklamní agentuře Saatchi&Saatchi

Redakce

Seznam.cz konečně vybral reklamní agenturu, která mu má pomoci oživit v předchozích letech stagnující značku. Původně chtěl Seznam vybrat novou reklamní agenturu do konce února. Místo toho ale firma uspořádala druhé kolo výběrového řízení, ve kterém měly oslovené agentury na příkladu  připravovaných služeb dokázat, že jejich koncept nejlépe splní očekávání zadavatele. Seznam dnes oznámil, že si pro spolupráci vybral agenturu Saatchi&Saatchi.

Seznam.cz konečně vybral reklamní agenturu, která mu má pomoci oživit v předchozích letech stagnující značku. Původně chtěl Seznam vybrat novou reklamní agenturu do konce února. Místo toho ale firma uspořádala druhé kolo výběrového řízení, ve kterém měly oslovené agentury na příkladu  připravovaných služeb dokázat, že jejich koncept nejlépe splní očekávání zadavatele. Seznam dnes oznámil, že si pro spolupráci vybral agenturu Saatchi&Saatchi.

Po neplánovaném druhém kole výběrového řízení si Seznam.cz vybrat pro následující období agenturu Saatchi&Saatchi. Svými návrhy přesvědčila o správném pochopení produktů, potřeb značky a notné dávce empatie směrem k našim uživatelům. Agentura bude postupně navazovat na komunikaci připravenou stávající agenturou. Seznam.cz se chystá kromě hlavní značky komunikovat letos dalších 20 subbrandů a projektů, okomentoval rozhodnutí Martin Šámal, Brand Manager Senior, Seznam.cz.

Našli jste v článku chybu?
15. 3. 2012 11:01
radik (neregistrovaný)

ale no tak, tady přece vůbec nejde o cool faktory - důležitá je provize, která od nové agentury poteče k příslušným manažerům s rozhodovací pravomocí ... wo tom to totiž je...

15. 3. 2012 9:17
Ondřej Kučera (neregistrovaný)

V zahraničí firma udělá cool službu a tím se stane cool firmou.

U nás si najme reklamku s projektem "zvýšení coolness faktoru".

Geniální!

Seznam - to je něco jako ČD nebo Telecom!