Názory k článku
P.E.S. šije na zákazníky boudu aneb Vše pro firmu
Pletou si oprátku sami na sebe?
celé vláknoKonečně se vydali správným směrem
celé vláknoSkončí jedna nepovedená epocha (až na ty zábavné žaloby) a PES snad bude opět označením pro čtyřnohého přítele člověka a né jako doposud pro bezhlavého nepřítele...
PS: Už aby to bylo...
Majitel je prý absolvent právnické fakulty...
celé vláknoRe: Majitel je prý absolvent právnické fakulty...
celé vláknoRe: Majitel je prý absolvent právnické fakulty...
celé vláknoRe: Majitel je prý absolvent právnické fakulty...
celé vláknoP.E.S.
celé vláknoLOL, tak to myslím, že o P.E.S. Consulting už nikdy neuslyšíme :o))) Vždycky, když jedu po dálnici, vidím jejich billboard a vzpomenu si na jejich otřesný servis a ještě otřesnější jednání Mr.Grilla (a taky na tu žalobu, kterou na mě kdysi podal za poškozování dobrého jména firmy (chtěl bych vědět, kde přišel na to, že má jeho firma dobré jméno :o)) poté, co dělal svévolné zásahy do obsahu stránek na mé doméně (viz. zde na Xpressu, Svět Namodro to po Grillově žalobě musel stáhnout :o)), tak se mi otvírá kudla v kapse a volant mi cuká doprava sejmout ten billboard.
Re: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoK sejmutí billbordu doporučuji použít velký náklaďák než vlastní osobní auto :))), bude určitě jistější a efektivnější.
Re: P.E.S.
celé vláknoBýt vámi, požádám redakci LUPY o smazání příspěvku!!!
Re: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknohttp://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=1020527803&t=SNM nebo
http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=1020527847&t=SNM .
Re: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vlákno;)))))
Re: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoNení prostě možné automaticky předpokládat, že změní-li jednostranně P.E.S. smluvní podmínky, musím s nimi souhlasit. Samozřejmě nemusím.
Mimochodem, je pomalu konec 27. června a pokud vím, firma zatím ani svým zákazníkům nedoručila návrh nových smluvních podmínek.
Re: P.E.S.
celé vláknoPokud nove podminky nezaregistrujete, Vas problem, zavazali jste se s tim jiz drive souhlasit, pokud je neakceptujete, zpravidla plati doba 30 dnu po zverejneni novych pro odstoupeni...
Re: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vlákno:-)))
Re: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoRe: P.E.S.
celé vláknoŠkoda auta :-)
Re: P.E.S.
celé vláknoDalší hlod...
celé vláknoTo je fakt cirkus:-)))
Re: Další hlod...
celé vláknoZakaznikem tedy neni ten, jehoz udaje byly do objednavky vyplneny, ale ten, kdo ji vyplnil (a vyplnene udaje jsou v tomto smeru irelevantni). Pak tvrzeni, ze "se predpoklada" že objednávku vyplnila řádně zmocněná osoba, která k uvedenému kroku měla patřičná práva ma nulovou hodnotu protoze to je samozrejme pravda - zakaznikem je ten, kdo formular vyplnoval a ten ma nepochybne patricna prava sam za sebe jednat (pokud neni nesvepravny nebo prilis mlady). Kazdopadne, at uz P.E.S. bude chtit po komkoliv cokoliv, nejprve bude muset prokazat, ze ten nekdo je jeho zakaznikem podle teto smlouvy - tedy ze on ten formular vyplnil. A jelikoz to prokaze jen tezko, tezko se mu podari dohledat jakehokoliv sveho zakaznika a tedy uplatnit vuci nemu jakakoliv smluvni ustanoveni.
Ano, ten dokument je zcela evidentne pro pobaveni, protoze realne je nepouzitelny. Nicmene, ten, kdo jej predevsim krajne znevyhodnen je P.E.S. (ketry bude mit uzavrenu spoustu smluvnich vztahu aniz by vedel nebo dokazal zjistit kdo je protistrana) a nikoliv odberatele jeho sluzeb ...
Re: Další hlod...
celé vláknoKoukám všichni zde nadáváte na PES, no tak ukažte, že získáte víc zákazníků.
Ale abych neprudil: http://www.server-hosting.cz/data.asp - to při 50GB vyjde na 10000 Kč, no u CAsablanky stejný objem 50GB máte na 10mB (nebo možná 100Mb) síti za 2000 Kč/měsíc (paušál). Pokud přenesete jen 9GB, tak je o trochu levnější Pejsek.
Takže záleží na tom...
Že pár čtenářů Lupy nesnáší PES je jedna věc a že PES má haf(o) klientů a bezplatnou reklamu jako třeba tento článek je věc druhá, možná takhle vykřičené podmínky nasadili schválně, aby je později zmírnili, hold taktika je taktika...
Pan Gril je sebevědomej, to poznáte i v telefonu, asi dost frajer.
No flame please...
Re: Další hlod...
celé vláknotak to je výzva, DoSne jim to někdo a poplatky budou nulové! :-)
Re: Další hlod...
celé vláknoRe: Další hlod...
celé vláknoRe: Další hlod...
celé vláknoProč?
celé vláknoVeškeré věci, co jsem potřeboval (např. zaheslování adresářů) byly provedeny rychle a bez chyby..
Re: Proč?
celé vláknoDoufam ze se Vas nedotknu. Co znamena neomezene prenosy? 10GB 100Gb 2TB? Pokud mi Vy/vas_webhoster prodate 2TB tranzit za 200 si u nej vemu celej server :)
MK
PS: nejvice se ovsem bavim kdyz tu a tak nekdo prijde a rekne ze jinde (i velke firmy napr Globe, Ignum) plati mnohem vice jen proto, ze "nadmerne prenasi", "nadmerne zatezuje".
Re: Proč?
celé vláknoVíte kolik lidí (neznajících bohužel dost často Lupu ani konference kde se již o H.A.F. napsalo tisíce stran kritiky) si již na H.A.F. ten hosting objednalo?
Děkuji Lupě za upozorňování na takovéto lumpárny, teď ještě kdyby si také občas udělali nějaký ten atraktivní (= bulvární :-) banner a přitáhli si sem i ty uživatele Internetu, kteří to hlavně potřebují dostat do hlavy ...
Re: Proč?
celé vláknoRe: Proč?
celé vláknoRe: Proč?
celé vláknoV perexu je napsano, ze
celé vláknoRe: V perexu je napsano, ze
celé vláknoRe: V perexu je napsano, ze
celé vláknoZajimave
celé vláknoDocela by mne zajimalo co by se stalo, kdyby firma PES zmenila napriklad Obchodni podminky nebo cenu nabizeneho zbozi nejakeho obchodu, ktery je hostovan u nich a pripadny zakaznik se pak domahal sveho prava na provozovateli tohoto obchodu.
Re: Zajimave
celé vláknoMyslim ze zasahy do aplikaci delali jiz drive, kdyz zmenili nazev adresare, v jehoz nazvu bylo "varovani administratora bla bla..." samozrejme bez jakehokoli predchoziho upozorneni, ani na mail nic neposlali a dozvedel jsem se az od navstevniku stranek.
Nedavno mi jeden znamej rikal ze si chce umistit domenu k psovi... chudak... nastesti jsem mu to vymluvil... ukazal jsem mu levnejsi a predevsim SPOLEHLIVEJSI sluzbu se skutecnou technickou podporou...
Re: Zajimave
celé vláknoMohu být tak smělý a zeptat se o jakou firmu se jedná?
Díky moc!
Re: Zajimave
celé vláknoNavic lze mit vice ftp uctu, vice databazi ci dokonce domen na jeden prostor (v pripade domeny smerujici do stejneho rootu je to zdarma, jinak se tyhle vymozenosti plati docela lidova castka).
Take lze bezproblemove menit hesla jak k databazi tak k ftp bezzbytecnych mailu administratorum... sprava mailu pres www je samozrejmosti... take jsou na ftp k dispozici logy www serveru a dumpy databaze za posledni tyden (zalohy a logy se archivuji kazdy den po pulnoci). K dispozici je webalizer vcetne konfiguracniho souboru, lze vyuzivat php jak v modulove, tak cgi verzi, nejsou zakazany zadne php funkce, server obsahuje docela dost php kompilovanych featur (viz php info). Lze vyuzit perlovskych skriptu a SSI (to uz je docela zajimava nabidka, zatim jsem vsude videl docela zasadni priplatky).
atd... cena... 2000Sk bez DPH (23%) tzn necelych 2000Kč s DPH/rok
A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoOstatně, kdybych měl brát Váš argument vážně: pak by aspoň v článku mělo být napsáno, že pan Grill se k záležitostem své firmy nikdy ze zásady nevyjadřuje. (Profesionální redaktor by ale podle mě aspoň jeden telefonát zkusmo udělal.)
Re: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoRe: A co vyjadreni psa?
celé vláknoOstatně, mělo by tam být i stanovisko právníka, který by se k citované konstrukci smlouvy vyjádřil apod.
Nemám sebemenší důvod dělat firmě obhájce. Nicméně, jsem jejím klientem a po přečtení tohoto článku jsem čekal, že mi třeba dají na vědomí nové podmínky. Když se tak nestalo, ještě před platností nových podmínek jsem napsal, že žádám, aby se můj vztah i nadále řídil starými smluvními podmínkami a v případě, že je to pro firmu neakceptovatelné, že tedy své smlouvy vypovídám. Musím říct, že mi bylo sděleno, že samozřejmě mohu nadále využívat sjednaných služeb za původních podmínek - a to je tedy podle mne z novinářského hlediska podstatná informace ("Co když některý klient s novými podmínkami nebude souhlasit?", měl by se zeptat redaktor.)
Ve světle toho totiž pak článek trochu ztrácí na lesku, protože vlastně se udělá obrovské haló pro nic a za nic.
Na druhou stranu, neberte to, prosím, jako zásadní kritiku, ostatně v novinách také pracuji a o internetu mám také nějaké ponětí, takže co je okurková sezóna a jak důležitá je obrovská, moc obrovská čtenost, samozřejmě vím.
Když to shrnu: vidím jako chybu, že tam vyjádření firmy není, ale pochopitelně zase nevidím jako zásadní problém vzít holý text něčí smlouvy a okomentovat jej. S firemním vyjádřením by text měl větší hodnotu, ale i jeho původní podoba má smysl.
Re: A co vyjadreni psa?
celé vláknoV podminkach maji napsano, ze podminky plati pro vsechny domeny hostovane u nich. Neni to presna citace, ale jsou tam tyto informace. Po preteni clanku jsem si jako kazdy odpovedny clovek ty podminky sam prostudoval. O novinarine v nasem state mam sve mineni, ale v pripade tohoto clanku musim rici, ze je velmi vystizny a presny.
Pes popira sam sebe. Jediny program, ktery by tedy mohl vyuzit za jinych podminek je dohoda hosting, ale ten je tak neurcity, ze netusim kolik by takovy program stal. Presto si podle formulace podminek myslim, ze pokud nepodepisete nejake jine podminky primo na papire, v pripade nejakych problemu na Vas budou vytahovat tyto udesne podminky.
Nemam presne pravni informace, ale podle meho mineni by mela byt smlouva vzdy vyvazena pro obe strany. Nebo aspon podle nejakych "moralnich" pravidel, ale tyto podminky davaji zakaznikovi jen jedine pravo. A to pravo "DRZET HUBU A KROK"!
Re: A co vyjadreni psa?
celé vláknojízlivost není na místě. Jestli to vědí, netuším, rozhodně vím, že já jsem jim to nehlásil, abych si snad získal nějaké prebendy.
Ale myslím, že se tak chovají ke komukoliv jinému. Vy sám jste si zkusil tam napsat o jiné podmínky? Asi ne. Takže nehodnoťte a nesnažte se někomu vsouvat nekalé úmysly. BTW, důkazem budiž čtenář, který se podepsal jako Hausknecht - má stejnou zkušenost (viz reakce z 3. července).
Pravidlo, že nikdo nemůže nikoho nutit ke smluvním podmínkám, které jsou pro něj nepřijatelné, platí obecně (nejenom pro novináře). Kdykoliv se mi něco nelíbí, řídím se tím a myslím, že rozumně uvažující člověk se chová stejně. Stádo naopak křičí o pomoc, aniž by se jakkoliv situaci snažilo řešit.
Až se Vám stane, že se rozhodnete trvat na nějakých smluvních podmínkách a protistrana Vás bude nutit do něčeho nevýhodného, klidně se mi ozvěte. Rád o tom napíšu.
Nicméně, jak sleduji reakce k tomuto článku, lidé budou neustále křičet a stěžovat si na totéž. Tudíž toto je mé poslední vyjádření k věci.
Re: A co vyjadreni psa?
celé vláknoto neni o jizlivosti, ale o realnych zkusenostech o pristupu k novinarum. O novinarich se rika, ze jsou "devky prodejne" a ja mam se spoustou z nich presne tyto zkusenosti. Vas samozrejme nijak nehodnotim, protoze Vas neznam, jen se snazim vysvetlit, ze mnoho spolecnosti se snazi novinari "lezt nekam", jen aby o nich spatne nepsal.
Je to vina novinaru, tak i ale spolecnosti, ktere se snazi takto novinare ovlivnovat. To, ze se hrde hlasite k tomu, ze jste novinar, Vam jiste mnohdy otevre dvere do mist, kam se bezny clovek nedostane.
Nevim jak vy, ale ja problem se Psem sleduji uz vice jak rok. Je zajimave, ze i ostatni spolecnosti maji sem tam nejaky ten problem, ale zadna ani zdanlive v takove mire jako PES. Ani jeden z ostatnich provideru nema v diskuzich pod clanky tolik zapornych reakci a zadna se nesnazi dostat negativni a pravdive clanky ze zpravodajskych serveru. To uz myslim mluvi samo za sebe. Pokud tohle vy nevydite, tak si divate pres prilis ruzove bryle. Mel by jste si je sundat.
Co se tyka slibu Psa, tak uz mockrat cokoliv slibovali, ale skutky jsou cast jina. Pockejte, az Vase domena zacne neumerne zatezovat server Psa a vy budete presudnut do kategorie nadmerne zatezujicich domen a prijde Vam faktura na 10.000 smluvni pokuty.
dalsi problem smlouvy?
celé vláknoto tedy znamena, ze 99,998% dostupnost se nekona?
Re: dalsi problem smlouvy?
celé vláknoRe: dalsi problem smlouvy?
celé vláknoRe: dalsi problem smlouvy?
celé vláknoRe: dalsi problem smlouvy?
celé vlákno-------------------------------------
Máme několik stupňů garance
Administrator, admin@pes.cz, 11.6.2002 9:21:18
Pokud si přečtete stránky www.pes.cz, tak tam vidíte, že nabízíme několik stupňů garance. Jeden nejvyšší, potom snížený stupeň a potom negarantovaný hosting - freehosting. Podle stupně se liší cena a záruky a slevy. Z té ceny je zcela zřejmé a viditelné to, jak je těžké (a o kolik je to zároveň i dražší) dosáhnout o malinko vyššího stupně spolehlivosti a tím i garance.
Varianty s nejvyšší garancí mají ve smluvních podmínkách (speciálně pro tyto varianty) zakotveno to, že pokud je neplánovaný výpadek více než 5 minut za měsíc (kalendářní), tak je poplatek za hosting nulový! Tyto varianty hostingu jsou umistňovány na speciální stroje se speciálním nastavením. U těchto strojů je speciální technická podpora a speciální přístup při řešení problémů. U všech těchto strojů je spolehlivost z pohledu několika měsíců na úrovni 100%.
Střední typ garance - 99,87% - to jsou varianty, které jsou na sdílených strojích a které umožňují (z našeho pohledu) až hodinu výpadku za měsíc a to bez toho, že by zákazník měl na cokoliv nárok. Pokud překročíme uvedenou hodinu, tak má zákazník nárok na slevu z měsícního poplatku. Pokud by výpadek překročil určitou hranici (nikdy se nám to nestalo), tak má zákazník nárok na celý měsíc provozu zdarma. Popis je obsažen ve smluvních podmínkách.
U všech těchto strojů se z dlouhodobého hlediska spolehlivost pohybuje téměř na hranici 100%. Z pohledu na statistiku je zřejmé, že i některé tyto stroje mají spolehlivost 100% třeba i 3 a více měsíců za sebou (ano ani vteřina výpadku v průběhu několika měsíců). Je však pravdou, že zejména díky neukázněnosti jednotlivých zákazníků a chybám jejich skriptů může dojít u některých strojů například ke zpomalení chodu ASP nebo PHP a k následné potřebě restartovat webovský server jako službu.
Negarantovanou službou je freehosting.cz, ale i tento server je spolehlivý. Za dobu existence dosáhl několik měsíců po sobě spolehlivosti 100%.
Každý zákazník má právo volby a může se rozhodnout, kterou variantu zvolí. Naše podmínky a pravidla jsou přehledná a my je také dodržujeme a řídíme se tím co je v těchto pravidlech a podmínkách uvedeno.
K tomu všemu přispívá i náš monitoring, který je on-line k dispozici a umožňuje přehled až 30 dní zpět u většiny strojů.
Žádná jiná webhostingová společnost podobný veřejný systém nemá (doufám, že se nepletu)! Tímto našim veřejným monitoringem chceme předejít a také se nám to daří zbytečným dohadům ohledně toho zda byl či nebyl v uvedenou dobu na některém z našich serverů výpadek.
Naše služby neustále zkvalitňujeme a vývoj posouváme dopředu. I z tohoto důvodu máme vlastní datové centrum (včetně zabezpečení, klimatizací...) s vlastním záložním zdrojem a vlastním dieselgenerátorem. Ano i tímto dosáhneme a dosahujeme vyšší kvality. Nejsme závislí na zařízeních ISP a tím může předejít například několikahodinovému výpadku napájení jednoho pražského ISP o tomto víkendu (mít výpadek 2,5 hodiny všech služeb - nevím jak bychom to vysvětlovali...). Tím, že máme vlastní zázemí, tak předcházíme častým problémům s dieselgenerátory u jednotlivých ISP a tím i k výpadkům všech strojů. Naše zařízení jsou úplně nová a dodána přímo pro naše potřeby. Ano, je pravdou, že při zapojování bylo nutné provést několik minut odstávku (a tím došlo k prvnímu výpadku některých strojů třeba po 4 měsících), ale vše je směřováno k maximálnímu zkvalitnění služeb. Naše klimatizace, UPS, generátor a zabezpečení slouží jenom pro naše potřeby, přesněji pro potřeby našich strojů. Proto je výkon těchto zařízení nesdílený a naprosto vyhovující a dostatečný.
Ke zvýšení kavlity jistě přispívá i nová skutečnost a tou je to, že každá doména má dva záložní mailservery. Celá situace je řešena tak, že primární mailserver je na stejné síti (TGnet) jako sekundární. Třetí mailserver s nejnižší prioritou je umístněn na síti IOL. Stejným způsobem máme řešeno i DNS (jako jedni z mála v ČR - část firmiček má jako DNS jeden stroj, který má dvě IP adresy... a tak při výpadku jim nejde nic) Proto i při výpadku sítě TGnet se našim zákazníkům neztratí vůbec žádná pošta.
Kdo si chce zkusit dosáhnout vyšší spolehlivosti, tak může bez problémů umístnit do našich prostor vlastní stroj.
O tom, že postupně směřujeme vývoj správným směrem jistě svědčí i to, že jsme nyní zřejmě největší webhostingovou společností na území ČR a SR a zároveňi nejrychleji rosutoucí společností v tomto oboru. Ano, bez zákazníků nedosáhneme ničeho. To je pravda a proto se znažíme o maximální otevřenost a vstřícnost. Proto jsme zcela přehledně rozdělili varianty podle nabízených služeb. Stejně tak máme ke všem zákazníkům individuální přístup a i proto jsme zavedli novou variantu DOHODA hosting. V té si může každý zákazník dohodnout speciální pravidla a podmínky.
Jako první firma v ČR jsme nabízeli a nabízíme NONSTOP podporu a to jak na telefonu (narozdíl od jiných na pevném telefonním čísle a ne na nějakém mobilu u ospalého administrátora doma v posteli), ale i podporu prostřednictvím e-mailu. Možná si někteří zákazníci nevšimli, ale jsme tady i o vánočních svátcích a třeba i o Silvestru...
Více informací o nových službách získáte na:
htt://www.pes.cz
Informace o vývoji jednotlivých webhostingových firem získáte na:
http://www.czechweb.cz/providers/
------------------------------
Re: dalsi problem smlouvy?
celé vláknoNo comment.
Odvolavat se na zakazniky se spatnymi skripty? To snad ne? Pokud jsem zakaznik ja, tak me nezajima co ostatni, me zajima ze server nejede, proc uz neni ma starost a taky se nestaram o duvod vypadku, chci aby to jelo...
Teda
celé vláknoJa nefim, ale mit takovoutot drzost ... Neni Mr Opekac amik nahodou ?
Re: Pipni.CZ
celé vláknoRe: Pipni.CZ
celé vláknoRe: Pipni.CZ
celé vláknoHadejte pro koho to testuji? Mrknete na netname site, ve ktere jede pipni.cz a hnedle bude jasno :-)
Sankce za SPAM = jak zrušit stránky konkurence!
celé vláknoŽe bysme udělali reklamu konkurenci, která hostuje u psa ?!
Re: Sankce za SPAM = jak zrušit stránky konkurence!
celé vlákno:)))
Re: Sankce za SPAM = jak zrušit stránky konkurence!
celé vláknoRe: Sankce za SPAM = jak zrušit stránky konkurence!
celé vláknoDefinice "Nadměrné"
celé vláknoTyhle fádní definice jsou jen k smíchu, stejně jako "menší než malé množství.. ".
Re: Definice "Nadměrné"
celé vláknoano jsou jista kriteria. Napr.
- pocet hitu na server
- max pocet dotazu za hodinu
- max pocet dotazu do databaze
- delka dotazu do SQL
- max traficc/mesic
kdo uvadi tyto _PRAVDIVE_ udaje na svych www? malokdo! vsichni slibuji
1. neomezene prenosy (nesmysl)
2. neomezene pocty hitu/dotazu do db (nerealne)
proc by teda navrhcolu melo drobne tech problemy kdyz by mohl bezet na nejake shared hostingu treba za 500??
pokud to prece nekdo jenom garantuje rad k nemu umistim par webu aspon na dobu nez zbankrotuje :) Nejde ani o erotiku a warez. nabidky na muj mail :)
jeste by to chtelo clanek na tema zaplatili jste hosting na 2 roky a ted takovy podraz...
celé vláknoTo by se jiste hodilo nekolika tisicum zakazniku, kteri u PSA hostuji a netusi, co se na ne chysta!
Zajimavy namet na clanek by bylo i blokovani emailu od jiste nejmenovane webhostingove spolecnosti a jejich zakazniku, ktere PES zavedl aniz by o tom sve zakazniky predem informoval. Myslim, ze na podobne problemy mysli zakon o hospodarske soutezi...
Divim se, ze je firma (I.....cz) jeste nezalovala!
7.6.2002 Od dnešního dne jsou odfiltrovány všechny maily od jedné nejmenované webhostingové společnosti (I.....cz). Důvodem je neserióznost této společnosti, které opakovaně rozesílá spamy na všechny domény s koncovkou .cz. Jednání této společnosti je v rozporu s morálkou a právním řádem platným v ČR. Omlouváme se za potíže. Pokud nemůžete prostřednictvím e-mailu komunikovat se zákazníky této společnosti, tak doporučte protistraně (příjemci Vaší zprávy), ať vymění poskytovatele webhostingu. Hosting pro podobné případy nabízíme za zvýhodněných podmínek na www.pes.cz.
viz.: http://podpora.pes.cz/?page=diskuze
http://podpora.pes.cz/diskuze/tema.asp?id=414&kat=1
Re: jeste by to chtelo clanek na tema zaplatili jste hosting na 2 roky a ted takovy podraz...
celé vláknoRe: jeste by to chtelo clanek na tema zaplatili jste hosting na 2 roky a ted takovy podraz...
celé vláknoKdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknoRe: Kdo to ví, odpoví....
celé vláknopojďte zaspamovat
celé vláknoA nejlépe to poslat z domény nebo smtp relay někoho, kdo je u psa hostován.
Re: pojďte zaspamovat
celé vláknoTen navod by me mimochodem docela zajimal. Zejmena jak prejit bez ty 6 mesicni vypovedni lhuty. Prave jsem totiz zaplatil hostovani na 1/2 roku.
Re: pojďte zaspamovat
celé vláknoaaron.cz
about.cz
accelerando.cz
accommodation.cz
accountancy.cz
aditus.cz
ado.cz
aes.cz
affinity.cz
agile.cz
allegro.cz
alpaca.cz
amazona.cz
ambulant.cz
analyse.cz
angelic.cz
anima.cz
antarctica.cz
anthracite.cz
archimedes.cz
areality.cz
argonaut.cz
aroma.cz
arthur.cz
aspirant.cz
aspirin.cz
assessment.cz
assistant.cz
asteria.cz
attract.cz
atypy.cz
aurum.cz
avalanche.cz
aviatic.cz
ay.cz
azteca.cz
bail.cz
baking.cz
barbados.cz
baron.cz
barrington.cz
barrister.cz
baze.cz
bella.cz
bengal.cz
bib.cz
blackfoot.cz
bloom.cz
booter.cz
bota.cz
bovid.cz
brainy.cz
bram.cz
brewer.cz
brian.cz
brush.cz
bullock.cz
butterfly.cz
by.cz
cacti.cz
camerata.cz
canis.cz
capricorn.cz
carillon.cz
carmen.cz
carving.cz
casual.cz
cavalier.cz
celtis.cz
cent.cz
charleston.cz
che.cz
cheater.cz
chicken.cz
chimera.cz
chopper.cz
chris.cz
ciconia.cz
clare.cz
clown.cz
codex.cz
cold.cz
coleoptera.cz
concert.cz
content.cz
coptis.cz
cordial.cz
coursing.cz
cress.cz
cuprum.cz
curling.cz
dagmar.cz
dah.cz
dali.cz
daniel.cz
dao.cz
darkroom.cz
diorama.cz
direction.cz
distant.cz
div.cz
documentary.cz
dol.cz
domal.cz
dormouse.cz
dragonfly.cz
edward.cz
elastomer.cz
eld.cz
electro.cz
elias.cz
elizabeth.cz
eminence.cz
end.cz
energy.cz
engram.cz
ens.cz
enteron.cz
erd.cz
es.cz
evaluation.cz
evidence.cz
extravert.cz
factor.cz
faker.cz
falconet.cz
fany.cz
felt.cz
fine.cz
fishman.cz
flair.cz
flame.cz
flap.cz
fluent.cz
fluid.cz
forecast.cz
forehead.cz
formula.cz
fortissimo.cz
fu.cz
funds.cz
gabriel.cz
gamin.cz
gang.cz
gar.cz
gasper.cz
gater.cz
gem.cz
ghetto.cz
glost.cz
goods.cz
gratia.cz
gratulant.cz
greyhound.cz
grill.cz
grizzly.cz
gyps.cz
ha.cz
haggard.cz
hanus.cz
harridan.cz
hay.cz
henna.cz
herding.cz
hevea.cz
hexagon.cz
holder.cz
hoya.cz
ilk.cz
illy.cz
imagine.cz
imitator.cz
incoming.cz
indian.cz
insane.cz
inspector.cz
instruct.cz
integrate.cz
intent.cz
interest.cz
intermix.cz
interpreter.cz
isotherm.cz
ita.cz
jaggy.cz
jank.cz
jiri.cz
johanna.cz
ju.cz
kazi.cz
kelly.cz
kemp.cz
kerat.cz
kern.cz
kitchen.cz
kraut.cz
krypton.cz
kulak.cz
lab.cz
ladybird.cz
lanete.cz
lari.cz
lark.cz
latus.cz
lazar.cz
learning.cz
leguan.cz
lenticular.cz
lifetime.cz
light.cz
limit.cz
little.cz
local.cz
loket.cz
lori.cz
lumir.cz
machar.cz
madhouse.cz
magi.cz
manas.cz
mandra.cz
many.cz
maraca.cz
marmot.cz
marten.cz
martes.cz
marvel.cz
mat.cz
matador.cz
matsu.cz
maze.cz
meccano.cz
merak.cz
merchandiser.cz
mercy.cz
mes.cz
mesic.cz
metalworking.cz
metropolis.cz
mithra.cz
moderato.cz
morella.cz
morgan.cz
mount.cz
nag.cz
naif.cz
nako.cz
naprapathy.cz
nashira.cz
newsletter.cz
newsroom.cz
no.cz
nonfood.cz
normality.cz
oak.cz
object.cz
olam.cz
orthopedics.cz
outback.cz
paint.cz
pair.cz
paperback.cz
papilio.cz
papillon.cz
parabola.cz
paracelsus.cz
paraguay.cz
parent.cz
partner.cz
path.cz
pay.cz
peba.cz
people.cz
petal.cz
pip.cz
plastics.cz
polyester.cz
principal.cz
pro.cz
procyon.cz
props.cz
prototype.cz
quadrum.cz
quartet.cz
quercus.cz
quest.cz
quis.cz
radial.cz
radiatory.cz
rail.cz
rambler.cz
ramed.cz
rana.cz
random.cz
rapier.cz
raptor.cz
raven.cz
rea.cz
realm.cz
rebox.cz
recall.cz
reference.cz
regin.cz
restless.cz
result.cz
rich.cz
rigger.cz
romanes.cz
romantic.cz
roud.cz
rubicon.cz
ruff.cz
sagittarius.cz
salva.cz
schnauzer.cz
se.cz
seaway.cz
sentiment.cz
setaria.cz
shan.cz
short.cz
sib.cz
sion.cz
skipper.cz
slender.cz
smit.cz
sny.cz
sobriety.cz
solitaire.cz
some.cz
sonnet.cz
sorbent.cz
sov.cz
specialized.cz
spiegel.cz
spindler.cz
sporting.cz
stain.cz
stalker.cz
stela.cz
stoon.cz
stopa.cz
storm.cz
stream.cz
strong.cz
sumak.cz
supreme.cz
swimming.cz
switch.cz
sylva.cz
taboo.cz
taipan.cz
tam.cz
tamara.cz
tattva.cz
taw.cz
tch.cz
td.cz
tempo.cz
tete.cz
th.cz
thais.cz
transformator.cz
transplant.cz
trivia.cz
true.cz
um.cz
un.cz
una.cz
uncaria.cz
unlimited.cz
ural.cz
us.cz
vanilla.cz
variant.cz
vavrinec.cz
vehicle.cz
velarium.cz
verite.cz
vesta.cz
viga.cz
vilma.cz
vivid.cz
wave.cz
weber.cz
wese.cz
wiper.cz
wob.cz
wog.cz
zuza.cz
Uptime?
celé vlákno-Yenya
To je ale sila....
celé vláknoP.S. Osobni vzkaz pro Mr. Grilla:

Re: To je ale sila....
celé vláknoTyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoTo mohu potvrdit včera mne série výhružných e-mailů donutila zaplatit alespoň "dva" měsíce hostování, když jsem nechtěl pokračovat v hostování po zkušební době. Inzerovaná cena za normalhosting je 200 Kč. Na faktuře bylo 250 Kč za měsíc. Hostuji u nich ještě další doménu a měl jsem strach, aby nepřestala fungovat.
Bohužel pro nekomerční projekty asi stále nabízejí nejvíce (prostor, asp, db, velký počet e-mailů) za lidové ceny.
Před rokem byl PES bezkonkurenční a dnes je bohužel stále velmi výhodný.
Re: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoznamena to tedy, ze pokud si u pes.cz objednam 3+3 mesice zdarma a behem nich se rozhodnu prejit k jinemu poskytovateli, musim i tak zaplatit 400Kc?
nepodepsal jsem s nimi zadnou smlouvu a proto nic nezaplatim
Re: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoTo uz davno neni pravda. Nejlevnejsi je hosting za PAKATEL od Hosting.cz - viz: http://www.pakatel.cz
Re: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoto vam pripada jako vyhra?
25MB za 400 mesicne + 1000 CZK za registraci a 1000 CZK rocni udrzovaci poplatek?
10 MB prostoru nadlimit za 150 CZK mesicne?
Prominte to je vysoce nad prumerem cen webhostingu v CR. To nejenom my ale hromada dalsich vam jiste nabidne zaivavou cenu.
A taky nechapu narazky vsech na chude studenty. Pokud mate nekomercni projekt jiste se s radou provozovatelu dohodnete na individualnich podminkach. Necekejte od nikoho VIP servis ale cena muze byt rozhodne zajimava. I to je IMHO reseni nekomercnich projektu.
Posledni asi nejkrutejsi varianta je mit nekde variantu PIDINIC (napr redirect na freeweb)a platit jen mail (nebo ani ten ne). Na takoveto variante vam taky rada webhosteru da peknou cenu.
No a treti pripad je barter. Mate-li co nabidnout nabidnete to. Rada webhosteru Vas v zacatku podrzi v ocekavani pristich zisku nebo za ikonu.
Za 100 CZK mesicne jiste sezenete 200MB + email, neco malo GB prenosu. Jiste to vymenou za ikonu toho kdo Vas hostuje stoji.
No a dalsi moznost je spolupracovat prodavejte sluzby sveho webhostera a je to:) obvykle vam da 20% po dobu jednoho roku zplateb za hosting nebo vic % na uhradu vasich sluzeb. Takze nekoho ukecejte na hosting za 1000 a hned mate rok vas projekt zdarma - bezna praxe.
Re: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoRe: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknoJinak za korunu denně vedeme jen samotná DNSka, to je pravda... stanovit podmínky pro nejlevnější hosting je problematické, protože ono je už vůbec docela pracné hlídat to placení faktur, obtelefonovávat neplatiče, apod. :-))
Re: Tyto pravidla uplatňují již dnes
celé vláknovzpominka
celé vlákno"Protoze se nachazite v ryze soukromych www prostorech, je nutne, abyste bezvyhradne souhlasil a ridil se s nasledujicimi pravidly. V pripade, ze s nize uvedenymi pravidly bezvyhradne nesouhlasite nebo se nimi nehodlate ridit, opustte, prosim, okamzite tento server - nejste vitany host !!! V pripade, ze s nize uvedenymi pravidly bezvyhradne nesouhlasite nebo se nimi nehodlate ridit a presto vstoupite dal, budeme to chapat jako nasilne vniknuti do cizich prostor, poruseni vsech beznych etickych a prislusnych pravnich norem !!!"
Nu coz, obrazovka unese vsecko. Aspon neni nuda.
Webhosting
celé vláknoRe: Webhosting
celé vlákno:-)))
Cena pověsti
celé vláknoUvažuji špatně, když se domnívám, že to cosi vypovídá o hodnotě dobré pověsti firmy v ČR a nepřímo i o kritériích, podle kterých si u nás zákazníci vybírají?
Re: Cena pověsti
celé vláknoPodivejte, je to proste - mate-li nejaky alespon trochu "vazny" Internetovy projekt - stejne mate nebo potrebujete nekoho, kdo dane problematice rozumi - a ten vam poradi podle ceho dodavatele vybirat, na co si dat pozor a sluzby P.E.S. vam zrejme nedoporuci pripadne rozmluvi (nehodlam se prit o ojedinele vyjimky - ano, je mozne, ze u Psa je i par vaznych projektu). Na druhou stranu, pokud mate Internetovy projekt "hlavne aby me to nic moc nestalo" (a tedy zrejme setrite i za cloveka se zakladnimi znalostmi) pak skoncite jako laik u PSA - nicmene, prave pro projekty tohoto typu je P.E.S. takrka dokonaly. A popravde receno, pro projekty tohoto typu neni prilis kriticka ani dostupnost, ani rychlost ani spolehlivost ani kvalita. To, mimochodem, vysvetluje i to, proc je P.E.S. tak veliky. "Jen-tak" projektu je vzdycky daleko vice nez tech "vazne minenych".
A co se tyce hodnoty dobre povesti ? Hledat firmu s dobrou povesti nema smysl uplne vzdy - smysl to ma jen v urcitych pripadech. Kdyz si kupuji napr. balik toaletniho papiru nebo rohlik nebo boty na Vietnamske trznici (obecne receno, kdyz si kupuji "low cost" vec na ktere mi zas tak moc nezalezi) tak me povest vyrobce (a dokonce i prodejce) zajima pramalo.
Zkusenost se psem
celé vlákno*********************************
Vážení zákazníci!
Děkujeme Vám za použití naší služby www.domeny-online.cz k registraci
Vámi vybraného doménového jména:
es.cz
Váš požadavek na registraci domény byl odeslán k registraci u správce
doménových jmen - společnosti CZ.NIC, z.s.p.o.. Tento proces trvá podle
zátěže registračních automatů a to nejčastěji cca 5-10 minut. O výsledku
registrace budete informování e-mailem.
*********************************
1.4.2002 v 0:44 mi prisel dalsi email:
*********************************
Vážení zákazníci!
tímto vám potvrzujeme, že řádně proběhla registrace vámi objednané
domény:
peppers.cz
*********************************
1.4.2002 v 0:56 jsem odeslal reklamaci registrace
*********************************
Tuto domenu jsem neobjednaval, objednaval jsem domenu es.cz
*********************************
1.4.2002 v 10:17 jsem dostal odpoved:
*********************************
Dobrý den,
omlouváme se za způsobené problémy. Jedná se nejspíše o technický problém,
který v současné
době řešíme. Jakmile bude vyřešen okamžitě Vás uvědomíme. Děkujeme za
pochopení.
Administrator www.pes.cz
*********************************
2.4.2002 v 7.45 prisen tento email:
*********************************
Dobry den,
plati samozrejme objednavka domeny es.cz, ale ta je obsazena. Bylo ji mozne registrovat az od 9:00 1.4.2002.
Muzete vyuzit specialni zadosti.
Hezky den
preje
Josef Grill
*********************************
Tuto domenu si totiz mezitim zaregistroval domenovy spekulant Pavel Simon.
*********************************
2.4.2002 v 12.30 prisel dalsi email:
Dobry den,
toto nam prislo od spolecnosti NIC.CZ
PROTOCOL OF REGISTRATION (domain):
ERROR :
Id (ticket) reg.20020401-00:30:00.3
Name 'es.cz' is blocked domain for registration
takze mi s tim nic nemuzeme delat,v tu dobu jeste nemohla byt registrovana.
*********************************
Na muj email z 2.4.2002 ve 13:38 jiz nikdo neracil odpovedet a vec tim povazovali za vyrizenou.
*********************************
V tom pripade nechapu, proc jste me o teto dulezite veci informovali az dnes,
tj. 36 hodin pote ! Informaci o neuspesne registraci jsem od Vas nedostal, cimz
jsem povazoval registraci za uspesne provedenou. Proc tedy administrator v
emailu v 10.27 tuto chybu neuvedl ? Pokud byste uvedli skutecny
stav, tak bych samozrejme registraci opakoval. Nehlede nato, ze jste me nejakym
zahadnym zpusobem informovali o registraci domeny peppers.cz.
S pozdravem
Petr Herma
*********************************
Nastesti Pavel Simon domenu neuhradil a tim padem mi byla po mesici prevedena.
Re: Zkusenost se psem
celé vláknoŽádost
celé vláknoJosef Grill
Re: Žádost
celé vláknoDoufam, ze Lupa clanek neodstani, proc take, vdyt neprovedla nic spatneho!!!
Re: Žádost
celé vláknoRe: Žádost
celé vláknoPokud se ma clanek stahovat, znamena to, ze obsahuje mylne udaje (ktere?).
Dobre jmeno PES - mohu se zeptat (myslim to naprosto vazne), jak jste prisel na to, ze PES ma dobre jmeno? Neznam nikoho, kdo by s touto firmou mel dobre zkusenosti, naopak znam 3 lidi, co si u nich hosting diky prisernym sluzbam zrusili.
Re: Žádost
celé vláknoA v čem vlastně spatřujete podstatu nekalosoutěžního jednání? V tom, že se někdo snaží za Vás udělat práci, kterou jste asi odbyli - tedy více přiblížit Vašim zákazníkům nové podmínky webhostingových služeb?
Re: Žádost
celé vláknoRe: Žádost
celé vláknoRe: Žádost
celé vláknoT.M.
Re: Žádost
celé vláknoDůležitější je ale jiná věc. Pokud je můj dojem správný a skutečně se tu jen někdo za pana Grilla vydává, opravdu se mi to nezdá jako dobrý vtip. Internet sice k podobným věcem svádí, ale pokud by se takový nešvar rozšířil, dovedlo by nás to zpátky k úvahám o povinné registraci při vstupu do diskuse, která by alespoň část problémů vyřešila. Doposud jsme spoléhali na to, že máme inteligentní čtenáře - a snad nás nikdo nedonutí k tomu, abychom tenhle názor změnili.
Re: Žádost
celé vláknob) jestli je dotyčný pán skutečně právník, určitě by neuváděl jako název své firmy "PES CONSULTING", neboť žádná taková forma právnické osoby v ČR neexistuje a podnikající fyzická osoba musí v obchodním názvu firmy uvádět své jméno a příjmení
Re: Žádost
celé vláknoP.E.S. consulting, s.r.o., IČ: 25124005 - špatně hledáte pane Jarku.
Re: Žádost
celé vláknoPředpokládám totiž, že právník by nikdy nenapsal "P.E.S. consulting", ale vždy jen správně "P.E.S. consulting, s.r.o.", čímž jsem chtěl naznačit, že autorem příspěvku není dle mého názoru majitel firmy P.E.S. consulting, s.r.o., toť vše :-)
Re: Žádost
celé vláknoRe: Žádost
celé vláknoSouhlasím s registrací (dobrovolnou). Když si čtu Lupu doma a v práci, mám díky různým cookies rozhozeno, co už jsem četl a co ještě ne.
(Jedině, že bych si cookies nahrával vždy na disketu a přenášel :-)).
Re: Žádost
celé vláknoCo se tyce dobrovolne registrace, proti te nic nemam, ale neni to nutne pro reseni problemu, ktery predkladate. Ja ctu Lupu z cca 4 ruznych mist a samozrejme jsem narazil na stejny problem jako vy - reseni je ale proste. Tu cookie staci prenest pouze jednou, protoze se s casem nemeni. A ani na to jedno preneseni ta disketa neni bezpodminecne nutna - ja jsem si ji poslal postou ... ;-)
Re: Žádost
celé vláknoJde to prehrat pres Netbios, napojite se na pocitac \\IPadr\c$\Document and settings\USER\Cookie a nemusite mit nic s postou, se statnim podnikem :-D
Vcera pan mluvci posty nas poucoval v relaci 21", ze ani email neni 100%, to byla hlina.
Re: Žádost
celé vláknoJo, taky si posílám mailem soubory z/do práce, někdy je ale disketa/CD lepší.
Cookies občas promáznu. :-)
Re: Žádost
celé vláknoP.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknoZa toto období jsem se nestačil divit, moje doména jenniferlien.net hostovala na serveru diamant.pes.cz, který byl v době své 'slávy' umístěn na síti Nextra. Za pár měsíců byly servery společnosti P.E.S. consulting, s.r.o. přemístěny na síť Českého telecomu, o témo změně mě nikdo neinformoval. Za nedlouho poté došlo opět k přemístění serverů. Opět bez sebemenší informace. To už se mi nelíbilo, protože každé přemístění provázely neustálé výpadky pohybující se řádově v několika hodinách. Kontaktoval jsem tedy svého priviedera a sdělil mu, že se mi takové jednání nelíbí, protože jsem neobdržel ani žádný mail, které posílají slušné společnosti. Jako vyrozumění mi bylo sděleno, že je vše uvedeno na webových stránkách společnosti. Ty byli mimojiné v té době natolik nepřehledné a amatérské, že dohledat pořadovanou informaci bylo někdy nad lidské úsilí.
Výpadků přibývalo, doby mezi restarty serverů se prodlužovaly a situace byla k nevydržení. Jednoho dne mi přišel kuriózní mail. Dozvěděl jsem se, že mi bylo zjištěno nadměrné množství videa a mp3 na serveru, jejiž součet smí tvořit max. 60MB a ať provedu patřičné změny nebo poruším smluvní podmínky (když jsem 'podepisoval' smlouvu, tak tam žádné takové informace uvedeny nebyly). Urovnal jsem tedy soubory, abych se vyhnul zbytečnému sporu. Uvažujte, bylo mi poskytnuto 300MB pro mojí prezentaci, server nesloužil k warez účelům a byly použity pouze nahrávky videa a mp3 ze Star Treku a to jestě se souhlasem jejich autorů či vlastníků! Tak by mě tedy zajímalo, čím jsem měl zbylých 240MB zaplnit, pravděpodobně html a obrázky ;-) Z velmi výhodné nabídky 300MB se rázem stala jen slovní hříčka.
Další kuriozita se stala o dva měsíce později, kdy jsem prodlužoval platnost vlastní domény, s prodloužením domény jsem požadoval i upravení některých informací. Doména mi prodloužena byla, ale informace opraveny nebyly. Zpětně mi bylo sdelěno, že tak brzy po 'registraci' domény nelze měnit reg. informace. Každý mail který jsem obdržel se na mě vyloženě smál a jako by říkal: 'Ty blbečku, zaplať a drž hubu, my jsme tu přes všechno ostatní a deláme to kurva dobře.' Chtěl jsem tedy vědět, proč s takovými základními informacemi tito profíci v oboru nejsou obeznámeni. Proč napřed nebyla provedena změna údajů a následně doména prodloužena, odpovědí byla omluva (připadal jsem si jako Alenka v říši divů, protože mi odpověděl opět někdo jiný a vždy jsem svůj problém musel vysvětlovat znova) a možný termín provedení změny - 2 mesíce.
S prodloužením domény nastal další problém, nebyl mi doručen daňový doklad. Platba byla provedena dne 23.12.2001. V době kdy jsem opětovně žádal o výše uvedený doklad, jsem už nebyl zákazníkem této spol. O doklad jsem žádal nejprve opakovaně emailem, když jsem pochopil, že se mi odpovědi nedostane, řešil jsem problém telefonicky. To už byl konec března 2002. Mluvil jsem nejprve s nějakou paní (oni se ani nepředstaví, než jsem si na to zvyk, měl jsem pocit, že hovořím se zaměstnancem na stavbě), ta se mi omluvila a sdělila, že vše napraví. Týden uplynul a nic mi doručeno nebylo, volal jsem tedy podruhé. Nyní to zvedl nějaký pán, něco mumlal že mu ani rozumět nebylo, tak jsem se ujistil, zda opravdu mluvím se správnou společností. Opět jsem dlouze popisoval problém, měl jsem pocit, jako by mi telefon zvedla zrovna procházející uklížečka, která ani neví co to ta internetová doména je! Sdělil jsem po dlouhosáhlé diskuzi vše potřebné, pán to jistě pochopil... Byl jsem spokojen. Uplynul další týden, nic. Volal jsem tedy znova, opět mi to zvedl nějaký pán, který nic nevěděl a sdělil, že jsem minule mluvil s nějakým kolegou, takže vše znova... Nakonec z něj vypadlo, že paní do dělá fakturaci je zrovna nemocná a že si mám zalolat později. To už se mnou šili všichni čerti. Inu počkal jsem pár dnů a hovor opakoval, zvedla to nějaká paní, pravděpodobně se již uzdravila :-) opět jsem ztrácel svůj čas zbytečným vysvětlením problému...
Po několika dnech jsem nevěřil vlastním očím, daňový doklad mi skutečně po několika (!) měsících dorazil.
Nyní mám domén více a všechny hostuji u zcela jiné společnosti, kde mi sice nenabízí stovky MB za směšné ceny, ale vše funguje perfektně. K výpadkům nedochází a já se poučil, že je důležitější kvalita služeb než řádově stovky MB, které jsou vám poskytovány jako reklamní blaf.
Re: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vlákno(když jsem 'podepisoval' smlouvu, tak tam žádné takové informace uvedeny nebyly).
tak jak?
Re: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknojsou tam uvozovky...
Re: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknoRe: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknoZa tim ze tyto informace byly az docacne dodany bez vaseho vedomi si stojim!
Re: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknoRe: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vlákno...tato narazka byla myslena spise tak, ze clovek nestuduje kazdy den webovou podobu nejake smlouvy, jestli se neco nekde zmenilo :-)
...je pekne, ze si nove stanovy muzete na internetu overit, myslim si vsak, ze jako radny zakaznik mate pravo vedet o takovychto zmenach... web NEPOVAZUJI jako RADNE podani informaci o zmene, viz. informace vyse o dennim studovani...
Re: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknoTo je fakt kus. :-P
Re: P.E.S. aneb nespolehlivost za nejlepší cenu ;-)
celé vláknowww.grill.cz
celé vláknoT.M.
Re: www.grill.cz
celé vláknoRe: www.grill.cz
celé vláknotakze to asi nebude zadny kulinarsky pokus. A vlastni to docela dlouho (od 3.7.1999)
Re: www.grill.cz
celé vláknoRe: www.grill.cz
celé vláknoRe: www.grill.cz
celé vláknoRe: www.grill.cz
celé vláknonení hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoCoz kdyby lupa udelala poradny srovnavaci test? A jeste si to nechala zaplatit. Nejaky nezavisly konfigurator treba by mohl nahradit cast o diaul-up pripojeni tak je uz asi pase.
Coz takhle se webhsotingovek zeptat na konektivitu, pocet a konfigurace serveru, mesicni trasfery, max speed v pikach, pocet zamestnanci, smluvni podminky?
Prace nic moc ale to hodnotne by byla prijatelna mira nezaujatosti.
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vlákno20 největších poskytovatelů webhostingu v ČR:
| Adresa: | Jméno tarifu: | Prostor na disku: | Podpora PHP: | Podpora MySQL: | Měsíční cena: | Zřizovací poplatek: | => Cena za 1 MB |
| globe.cz | LITE | 200 MB | ANO | ANO | 590,- Kc | - | 2,95 Kc |
| pes.cz | Normalhosting | 300 MB | ANO | ANO | 200,- Kc | - | 0,66 Kc |
| czechia.com | B | 200 MB | NE | ANO | 690,- Kc | - | 3,45 Kc |
| iol.cz | WEB PLUS | 50 MB | ANO | ANO | 490,- Kc | - | 9,80 Kc |
| jet2web.cz | Unix Profesional | 100 MB | NE | NE | 300,- Kc | - | 3,- Kc |
| tiscali.cz | Web Hosting 100 | 100 MB | ANO | ANO | 490,- Kc | 990,- Kc | 4,90 Kc |
| nextra.cz | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
| euroweb.cz | 100 MB | 100 MB | ? | ? | 1 000,- Kc | - | 10,- Kc |
| skynet.cz | 200 MB | 200 MB | ANO | NE | na ádost | na ádost | ? |
| inecnet.cz | 10 MB | 10 MB | ANO | ANO | na ádost | na ádost | ? |
| contactel.cz | WEB Hosting Pro | 50 MB | ANO | ANO | 600,- Kc | 500,- Kc | 10,- Kc |
| explorer.cz | Silver | 300 MB | ANO | ANO | 490,- Kc | - | 1,63 Kc |
| ignum.cz | Expert | 350 MB | ANO | ANO | 550,- Kc | - | 1,57 Kc |
| gin.cz | Webhosting | 20 MB | ANO | ANO | 290,- Kc | 1 000,- Kc | 14,50 Kc |
| eunet.cz | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
| eurohost.cz | II | 250 MB | ANO | ANO | 580,- Kc | - | 2,32 Kc |
| pvt.cz | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
| casablanca.cz | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
| web4u.cz | Optimal | 300 MB | ANO | ANO | 169,- Kc | - | 0,56 Kc |
| inway.cz | Broad.Way | 200 MB | ANO | NE | 990,- Kc | 1 500,-Kc | 4,95 Kc |
Takže si myslím, že Vámi požadovaných 300MB nebude takový problém sehnat ani u skutečných profesionálů a za ceny přinejmenším srovnatelné jako u PSA - viz Explorer, Ignum a Web4U atd.
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoSnad proto, ze jsou hrube nespokojeni ...
Jinak u nas dostanete 500 MB (garantovanych), pricemz vezte, ze je lide vyuzivaji (pivety.cz, rosi.cz, ftipky.cz, srandicky.cz, ... ) - a jak? .. jeden si tam da video z dovolene, druhy fotky ze skejtu ... to je naprosto ok a nikoho za to nemlatime a nepiseme mu, aby si stranky smazal!...
add tabulka: trochu jste pomichal poskytovatele webhostingu a poskytovatele pripojeni (u nich jsou vetsinou otazniky), ale jinak je to pekne srovnani :-) Diky!
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vlákno... dobra :D
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoI dite si zjisti pres PHP jakekoliv heslo.
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoten velkej nepruhlednej rack. to je cely EOL :)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoA mimochodem... Taky nejradši programuju po nocích... Je větší klid :)
p.s.: být Vámi bych se porozhlédl po jiném hostingu... Vaše stránky se mi totiž bohužel opakovaně nepodařilo načíst... Hmm... Koukám, že mi nejede nic hostované na pes.cz :)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoostatne nekde jinde jsem tu zminoval jasne fortune 500 spolecnosti.. kde ta statistika je naprosto logicky zcela opacne... kdyz on ten bill je tak osklivy ze vsechny firmy nuti stavet jejich it na jeho technologiich a ne open source, vecech, kde si ani neuziji rizika, ze "dodavatel" technologie se nedej boze zabije v aute :-)
maly vypadek mi uprimne receno nevadi.. neprovozuji nic (tedy osobne) kde bych pozadoval 24x7 dostupnost
Re: není hosting jako hosting
celé vlákno1) nevím, proč bych měl ze statistiky škrtat studentské prezentace a podobný brak... ten snad na microsoftích produktech běžet nemůže?? řekl bych, že procentůálně to vyjde nastejno... a pokud ne, je to tím, že apache je zadarmo...
2) z vašeho CV jsem vyčetl, že praxi v IT máte slušnou, o to více mě zarážejí vaše zkreslené představy o vývoji Open Source. osobně si nedokáži představit, že by produkt jako apache je vyvíjel jeden člověk, jak si pravděpodobně představujete vy... jinak si nedokážu vysvětlit vaši připomínku o smrti dodavatele softwaru v autě... pokud ovšem nemáte informace, že vývojáři OS spolu často a rádi jezdí autobusem...
to je jen vtip... pravdou je, Apache, PHP, MySql považuji za kvalitní software (OS automaticky neznamená zadarmo, proto se nemusíte bát, že "euforie" autorů upadne a je už nebude bavit dělat software zadarmo... týmy mysql a php pracují i na komerčních projektech založených na OS...) a to, že mnoho velkých serverů vsadilo na Apache, je pro mě zárukou... když budou produkty MS zadarmo, budu se rozmýšlet, takhle ne... neříkám, že OS je vždy dobrý a že MS je vždy špatný... vy opačně ano... škoda..
zdravím...
md.
Re: není hosting jako hosting
celé vláknovzdyt o cem byl .com krach? Mozna jen nechapu motivaci autoru (preci to nemuze byt jen opravdu ta touha delat neco extra zajimaveho, to je sice hezke ale pak at mi nekdo odpovi, za to tihle lide ziji :-)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoA jiz pri prechodu na rok 2000 jsem zazil pekne vystrizliveni z produktu MS u sefa jedne Sw firmy. Kdyz jsem do firmy v lednu 1999 nastupoval, byla tezce MS. Vsechno na MS. Sef tvrdil, ze nelze pouzivat Open Source, protoze ten mu nedava zadne zaruky. "Nemuzu preci zakaznikum rict, ze za mnou nic nestoji nebo jen nejaci studenti. Kdyz jim reknu Microsoft, ktery vetsinou znaji, uz to je uklidni." Kdyz pak prisel slavny chybny SP6 a SP6a na posledni chvili (muselo se jeste certifikovat vyvojove prostredi pro ridici aplikaci), zjistil, ze cele slavne zaruky od MS jsou na hovno, protoze MS mu samozrejme nic nezarucuje. MS v podstate u vsech svych produktu pouze zarucuje to, ze v krabici dostanete CDcko, ktere neni poskrabane a lze ho v mechanice precist. Nic vic. Takze pres noc 31.12.1999-1.1.2000 se modlil, aby jedna velka prazska nemocnice, pro kterou delala jeho firma rizeni technologie (klimatizace, topeni, ostraha atd.) nezkolabovala ... Nu, po teto lekci se dal na Open Source. Zjistil, ze moznost nahlednout do zdrojovych kodu, kdyz opravdu o neco jde, je k nezaplaceni. S Open Source jste totiz vuci tvurci v rovnopravnejsim postaveni. U normalniho SW nevite, jake kukacci vejce kupujete. Nicmene, mnozi lide, asi napr. i Vaclav Kabat, maji neochvejnou mentalitu otroku a vzhlizet k vsevedouci modle jim vyhovuje ...
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoa open source vam neco zaruci.. pouzivaji snad neco jineho nez 1 a 0???
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknouprimne MS a jine vybrane produkty dela to co chci a problem nemam.. takze?
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknosnad jedine nejsem spokojen s Javovymi IDE.. na uroven VS.NET ani IDEA nema.. ale to jsme zase jinde
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknokdyz o neco jde je, jak snad uznate, docela specificka vec - me kdyz o neco jde pak je to nejspise vyvoj a tady (jelikoz delam primarne v jave) se vsichni snazi cele roky dostat na uroven MS Vs (potazmo jeho nove .net verze), IDEA a JB jsou daleko ale jeste ne v cili (minim. rychlost a pod), vase kdyz o neco jde zase pro MS nejspise nebude tak zajimave, ale bylo -li by tomu tak, nepochybuji, ze se zdroji, ktere MS ma k dispozici, by behem par let meli k dispozici spickovy produkt (a to zamerne pomijim akvizice :-)
a pinpongovat tu vasimi zkusenostmi tu nechci, nevim nic o MCSP, ktere to reseni delal (nebo to byl primo MS??) a podminkach zadani apod.. urcite bych nasel spoustu systemu, administracnich postupu apod. ktere funguji..
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoZe si s tebou nikdo nechtel hrat?
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoA nad čím se chcete rozmýšlet? Budete mít 2 produkty se stejnou cenou, ale naprosto rozdílnou kvalitou, volba je tedy jasná :-)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoVy jste opravdu úplně blbej... A proto IBM, HP, Sun a další dodávají unixová řešení stavěná mj. na open source. No jasně. Programují to po nocích a pak se zabijou v autě. Chudáci zákazníci. Arghhh. :-(((
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoA u IBM je to spis HYPE, jen co jim dojde na naklady, uvidime, jak posupajdi zpet k AIXu.
U HP je to podobne. Tru64 a OpenVMS RULEZ.
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoA minimalne u nas je tomu naopak - je tu spousta jejkalu, kteri se rozplyvaji nad kazdym tucnakem vymalovanym na plakatu IBM :-)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoje tomu asi tak 2-3 roky, co jsem na invexu hledal na stanku :-) IBM Merlina a nenasel NIKDE.. vsude jen Windows :-)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoa navic co to znamena vratila? a byl jeste krome toho nejaky zisk, nebo si jen financni reditel oddechl, a zalepil si odrene usi?
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoale kdyz uz jsme tak u toho, tak ti co to jeste neudelali, by meli kvuli nove sec. chybe upgradovat na verzi 1.3.26(ale pokud jedete na intelu, tak vam hrozi akorat dos)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoTrosku mi unika, jak nekdo muze srovnavat vedle sebe MySQL a Oracle. Je potreba si uvedomit, ze MySQL neni urcen k zajisteni kritickeho businessu a tudiz jeji zakaznici jsou uplne nekde jinde nez zakaznici Oracle. Samozrejme, ze Oracle jde pouzit jako rychly filesystem, ale proc jezdit na pole Jaguarem?
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknoKde sežene student tak levný hosting? Např. 300 MB za 200,-kč?
treba onlinehosting.cz a dokonce 350 mb :)
mam u nich nekolik komercnich webu se slusnou navstevnosti a taky sem k nim utekl od psa :) uz asi rok a pul, a maximalni spokojenost
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoRe: není hosting jako hosting
celé vláknosem z brna (chvalabohu za mistral/upc), zatimco onlinehosting sidli tusim v HK
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoNo je fakt, ze provozovatel sedi v Hradci, pokud mne pamet neklame, drive proozoval server www.faxmodem.cz.
Tak pane Hamak, vy jste ted v Brne?
Re: není hosting jako hosting
celé vláknonemam
a) chut rikat vic nez je nutne
b) travit cas diskuzemi na lupe
patrim ke klientum onlinehostingu, drive jsem byl u psa a globe, mam u onlinehosting nekolik webu a nejsem pan Hamak
je to muj prvni pokus "sdelit svetu" ze se jedna o vyborneho hostera, a zrejme taky posledni pokus :/
kdybych byl z onlinehosting a chtel spol. propagovat, tak to urcite neudelam podobne dementnim zpusobem.
staci kdyz budu reagovat na kazdou blbinu v kazde diskuzi tady ostatne jako spousta osubek tady - spocitejte si kolik odkazu v diskuzich existuje na onlinehosting (moc asi ne), a kolik na jine firmy zabyvajici se take hostingem
vite, po "aroganci velkych firem" me jeste porad udivuje pristup lidi z onlinehosting - rychla podpora, kdykoli neco potrebuji tak to udelaji bez reci a casto uplne zadarmo, atd. atd.
nemam na to cas - tohle je muj posledni prispevek na lupu na hodne dlouhou dobu. je to fakt jenom ztrata casu. pokud budete flamovat, tak beze me :)
Re: není hosting jako hosting
celé vláknoNo
celé vláknoCHACHACHAHIHIHIIIIII IIIII
celé vláknoJeště jedna perlička (dokud není toho 1.7.)
celé vláknoShodou okolností jsem si prohlídl i graf dostupnosti serverů - a ejhle! Ten den i přes ten minimálně půlhodinový výpadek dostupnost za ten den na všech serverech 99,9... čumím jako puk - dotazuji se podpory a ejhle! Vysvětlili mi (písemně), že když servery nefungují, tak se to přece nemůže odrazit na jejich statistice, protože ta zároveň nešla taky!!!
Hlavně upřímnou soustrast těm, kteří skočili na špek programů s vracením peněz při určité nedostupnosti. Total ojeb!
50kc za mesic ?
celé vláknoNa druhou stranu, mozna si ten pan opravdu mysli, ze ta smlouva je dobra :)
Ale vazne. Stejne si myslim, ze vetsina zakazniku PSA jsou lidi, kteri tu smlouvu ani nikdy necetli a cist nebudou. Ostatne kdo si poridi profi-hosting za 50kc na mesic ?
Ja bych do toho teda nesel.
F.
Re: 50kc za mesic ?
celé vláknoTreba nas ten pan chtel pobavit ... v tom pripade se mu to povedlo na jednicku. ale nemyslim si to.
Pri projizdeni statistik vyuzivani objednaneho mista na disku me napada jen ... lidi kteri _opravdu_nutne_ potrebuji xxx mega a nemaji na zaplaceni profesionalu si P.S.A. zaslouzi. Jiste, kazdy to dokaze zaplnit. Jde o to jestli to opravdu _potrebuje_ nebo jestli 250 mega z 300 nevyuzije k nicemu rozumnemu (a i tech 50 uz musi byt dost velka prezentace).
Pokud takto uvazoval pan gril, nedivim se jeho nenavisti k velkym souborum ... misto na disku prece jen neni zadarmo a na mensich discich se take da usetrit.
No, jsem rad ze mam web tam kde je :)
Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoRe: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoTak je nasnadě, že to udělají, až když oznámíte, že jim za domenu nezaplatíte ..
Re: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoHlavne zaregistrovat si bez vedomi zakaznika jeho domenu na sebe je take "moc fajn"
Re: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoO registraci domeny na ISP nedebatujem, to je neetika a nezastavam se PSA ani jineho ISP, ktery tuto podlost dela...
O tech nakladech, nebudme malicherni, vse neco stoji... Viz treba RONJA, super produkt pro bezdratovou komunikaci, naklady na bezdratove opticke pojitko 10Mbit/s full duplex jsou 2x1500 Kc na material. Ale musite si to postavit sami! Clock (autor, ten co to sestavil, vymyslel, zdokumentoval)by Vam to nepostavil a neprodal ani za 10000 Kc. Proste cena (primych) nakladu je ZCELA neco jineho, nez cena vysledneho produktu (sluzby)...
A to je i v Telco oblasti, vsichni rveme, jak TELECOM ma drahe ceny :-)) No tak si zridte(me) vlastni spojeni ve vlastni rezii a drzme huby, kdyz mame plne huby pokriku, jak top lze udelat levneji...
Ale to je jen tak OT a pro pobaveni :-))))
Re: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoSouhlasim ze cena nakladu je neco jineho nez cena sluzby, ale pri reseni problemu ktere jsem sam zpusobil nemam ve zvyku uctovat si marzi :)
Jinak ja pripojeni od Telecomu nevyuzivam, prave diky jeho cenam ...
A ani zrizeni vlastniho pripojeni by nebyl takovy problem, kdyby se nemuselo vyuzit infrastruktury telecomu, protoze v 90% mist nikdo jiny ji nema.
Re: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoRe: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknoRe: Domenu si zaregistrovali na sebe
celé vláknohttp://www.zive.cz/mod_Consultancy/SubChild.asp?Qst=74873&EXPS=%22RONJA%2A%22+AND+%22DIODA%2A%22#192885
Jinak upozornuju, ze s tim nemam nic spolecnyho, jen predavam odkaz :-)
RIP
celé vláknomyslim, ze pokud nekdo hleda kvalitni hosting a nevi jak na to, staci kouknout na www.lupa.cz/rip tam dostane dostatek informaci a predevsim vyhledani podkytovatele, dle zadanych kriterii.
MS
Re: RIP
celé vláknoP.E.S.
celé vláknodocela dobra sluzba ten netcraft :o)
celé vláknoPes ma problemy?
celé vláknoZrusit hosting? Ano ale zaplat 1/2 roku!
celé vláknoNicmene cituji:
"Výpovědní doba je stanovena na dobu šesti měsíců. Tuto dobu je potřeba při změně provozovatele hostingu uhradit."
To mi neprijde jako seriozni jednani, zvlast, kdyz je tato veta nenapadne vstrcena do tlusteho odstavce, to je vec na kterou by mel byt zakaznik ZATRACENE dobre upozornen a ne se spolehat, ze to snadno prehledne, co myslite?
webhosting
celé vláknoA pro srovnani:
- Czechia - Nextra
- Globe - GTS
- IGNUM - GTS
- Explorer - uz taky Casablanca
Re: webhosting
celé vláknopes
celé vlákno"pokud nebrouzdá na stránkách klientů, tak nemůže vědět, že něco nefunguje"
celé vláknoUtekl jsem od pséka něco před rokem, po naprosto zoufalé situaci. Jeden výpadek střídal druhý, administrátoři k ničemu. Dokonce jsem si nechal přesunout web ze serveru Diamant na Brilliant, protože diamant padal naprosto neskutečně. Za přesun jsem byl nucen zaplatit a i přesto, že Grill později přiznal problémy s diamantem (fakt nekecám, přiznal chybu na jejich straně :o), peníze mi stejně nevrátil ...
Po neskutečně dlouhém čekání na zprovoznění SQL serveru (ke kterému jsem měl všechny údaje pro připojení, jen ho prostě nedokázali odladit - jak psal Grill "Problem je v rozdilnem nastaveni klienta. Nam to totiz take na jednom PC neslo a na dalsich ano. Stejne tak to jde i dalsim klientum" či "Sam jiste vite, ze s pocitaci je to nekdy tezke. Nebo snad ne? Pri presunu nekolika desitek databazi o velikosti nekolika GB jsme neocekavali tolik problemu") jsem se sebral a utekl k Ignumu. A od té doby mám svatý pokoj. Grill mi sice psal něco ve smyslu, že odchodu lituje a "budeme nabizet i nove varianty webhostingu i s garanci dostupnosti. Treba Vas to potom zaujme.", ale ani nevím proč - nevěřil jsem mu. V korespondenci se Psem mám za jeden rok 10x víc mailů než od Ignumu a jde vetšinou o hádky ohledně výpadků.
A jedna perlička na závěr, už jsem to kdysi dával na Namodro (pak mi přišla žádost o pomoc ohledně té žaloby). Pes už v době, kdy jsem tam hostoval, vychvaloval nepřetržitý monitoring chodu serverů. Jednoho krásného dne mi asi na hodinu sjelo ASP. Dozvěděl jsem se to až v závěru problému a okamžitě napsal mail. Na ten nikdo 15 minut nereagoval a tak jsem zvedl telefon. Milá administrátorka mi sdělila, že "pokud nebrouzdá na stránkách klientů, tak nemůže vědět, že něco nefunguje".
A to nemluvím o výstřelcích pana Grilla typu mailu "Dobry vecer, Vy jste prispival nekde do diskuse?" po jednom mém (anonymním) komentáři na Namodro. Nebo humor administrátor pana Vacka, který do odpovědi na můj dotaz, proč zas nejede mail server, (mimo informace o dělším restartu) napsal také "PS : Telefon je opet obsazeny o:)". Pár dní předtím jsem si totiž dovolil stěžovat, že server hezky dlouho nejel, na maily nikdo nereagoval a telefon byl neustále obsazený.
Neprovozoval jsem nic životně důležitého. Ale pokud vám lidé volají a posílají maily, že web už zase nejede, pak je někde "zakopán pes". Restarty u psa trvaly pravidelně několik minut (čtvrt hodinky) a bylo to i víckrát za den. Z nepochopitelných důvodů nikdy nešlo o několikavteřinové restarty pouze IIS, ale vždy tvrdé restarty celé mašiny ...
Chtělo by to pořádnou kampaň na velkých webech informující o jejich chování. Určitě by se líbila všem ostatním hostingovým společnostem :o)) a zákazníkům také pomohla ...
AD jen ještě k úrovní techniků. Na Psu probíhalo stěhování databází na nový SQL server několik dní, během kterých jsem nemohl začít to SQLko používat. Docela by mne zajímalo, jak vlastně udržovali aktuálnost dat. Mám v poště několik nářků (reakcí na mé stížnosti), jak náročná operace to je. A stále jen prosby o strpení, že to SQLko už brzy pojede.
Takže: pokud nejelo (nemohl jsem ho používat), co těch několik GB databází co přesouvali? Na kterém serveru jely? Na tom novém (proč jsem nemohl já?) nebo na původním (a pak se data stěhovala asi znova) ?
U Ignumu byl přesun na nové SQLko otázkou minut a včera jsem "stěhoval" jednu databázi u Czechie. Tam stačilo kliknout na tlačítko v administračním centru a za chvilku jen dorazil mail s novou IP adresou ...
Omluvte můj trošku delší výlev. Ale když si vzpomenu na zážitky se psem, začínám skoro nenávidět i ta nebohá zvířata. A při cestách z Prahy mám neodolatelné nutkání na jednom místě zastavit a udělat něco s jistým billboardem (IMHO mimo jiné dost ošklivým).
Re: "pokud nebrouzdá na stránkách klientů, tak nemůže vědět, že něco nefunguje"
celé vláknopro zajimavost...
celé vláknoNe snad, ze by rychlost pri FTP uploadu byla nejak zavratna, ale v porovnani s nekterymi servery byla rychlost celkem v norme hojne vyuzivaneho serveru, setkal jsem se mnohem horsimi...
Obcas jsem ale dle meho nazoru proste musel nechte umazat kus prezentace nekomu cizimu, casto se mi po pripojeni FTPckem stalo, ze jsem se dostal o uroven vys nez byl muj ROOT (coz by samozrejme nemelo byt mozne) a videl jsem pak X adresaru a souboru, ktere jsem zkusebne promazal a na mem webu se absolutne nic nezmenilo. Technickou porporu jsem neinformoval, me vsechno slapalo a o diry se ma postarat sam Admin.
Kdyz ale k webu zadal o zavedeni FrontPage extenzi, bylo mi doporuceno abych je nepouzival. Nikdo z administratoru mi vsak nebyl schopen jediny duvod proc bych nemel, asi proste jen tak nebo kvuli zavaznemu problemu, o kterem mi nechteli nic rict, jinak to nechapu...
Jelikoz jsem si ale web vytvoril na serveru ktery si sam spravuji, pripojeny k pateri GTS, rozhodl jsem sluzby u PSA zrusit a domenu prevest. Zruseni hostingu probehlo v poradku, konecnou fakturu jsem uhradil vcetne vypovedni doby a web byl zrusen. Domenu .COM jsem si sam pravedl na vlastni DNS jelikoz PES byl uveden jen jako TECH-C takze jsem vse mohl udelat uplne bez nich.
Celkove jsem byl jako tehdejsi zacatecnik ve webhostingu spokojen a myslm ze prave teto cilene skupine (zacatecnici) PES vyhovovat asi bude.
Aby nedoslo k nedorozumeni tak pripominam, ze se spolecnosti PES nemam jiz nic spolecneho a nehajim jeji zajmy, proste jen nemam tak spatne zkusenosti jako ostatni, ale nerikam ze je PES svetovy (ale naopak ani ten nejhorsi)
Re: pro zajimavost...
celé vláknorad pripomenu ze registrace trvala tyden, rekl bych ze to neni normalni. no coz, po uspesnem nauploadovani php skriptu s pouzitim mysql databaze (takovy rozsahlejsi komunikacni system) jsem behem plneho provozu zjistil, ze server proste nestiha, mysql server byl bud stale totalne pretizeny a nezpracovaval zadne dotazy a nebo byl v takove mire zahlcen ze zpracovani dotazu trvalo neumerne dlouho. kdyz uz cirou nahodou mysql server bezel jak ma, tak zase vyhlasilo stavku php a cely server se odporoucel tusim tak na 4-5 hodin. jelikoz na moje dotazy ohledne presunuti databaze na jiny mysql server nikdo nereagoval, rozhodl jsem se napsat do diskusniho fora psa, kde byly okamzite me prispevky zcenzurovany a vymazany. asi se jim nelibi tvrda kritika, ktera je bohuzel realitou, coz dokazuje smesne ustanoveni pravidel:
"Zákazník se nemůže vyjadřovat o kvalitě poskytovaných služeb provozovatelem a není zároveň oprávněn tyto informace žádným způsobem sdělovat třetím osobám. Jedinou výjimkou je sdělování kladných referencí a doporučení ohledně dobré kvality služeb provozovatele třetím osobám."
ale to nejdulezitejsi - moji radne zaplacenou domenu .com jsem se rozhodl prevest na pritelovo server a tak jsem se nejdriv slusne informoval jestli je takova zmena mozna u vedeni PSA. tam mi bylo sdeleno, ze musim zaplatit vypovedni lhutu (2mesice - 400kc, web byl pri tom stale ve zkusebnim provozu) a za prevod domeny zaplatim dalsich 500kc, prestoze jsem jejim vlastnikem. zaroven me bylo sdeleno, ze s domenou nemuzu nakladat, jelikoz je pes technickym spravcem a musi pripadne zmeny dns zaznamu potvrdit.
inu co se dalo delat, zkusim jsem tedy bez souhlasu psa zmenit dns zaznamy u me domeny. uz je to asi 3 mesice a domena je stale zapsana na servery psa a odmitaji se se mnou bavit.
byvaly zakaznik
Re: pro zajimavost...
celé vláknoJosef
Možnost vidět a mazat cizí soubory u PSA ..
celé vláknoJaké bylo mé překvapení, že jsem v klidu mohl pracovat se všemi soubory na hostingu, ne jen se svými. A tím pracovat myslím vše - od čtení po mazání. Kolega hostoval na stejném stroji a po domluvě jsem to u něj otestoval.
Napsal jsem vše adminovi a jako důkaz poslal exportní soubor se seznamem všech souborů na celém serveru (rootem c: počínaje). Odepsal mi něco vy smyslu, že je to problém oné komponenty FileSystemObject a tohle mají všichni ...
Pokud vím, tak třeba Czechia má svůj vlastní zabezpečený ZonerFileSystemObject a jiní to mají také ošetřené. Prostě mu to bylo úplně jedno ...
POZOR
celé vlákno"P.E.S. consulting, s.r.o. může změnit tyto shora uvedené podmínky kdykoliv a to s platností od příštího měsíce."
Takže Vám zbývají dva dny na podání výpovědi s dvouměsíční lhůtou. Od pondělí 6 měsíců.
Poraďte jiný hosting
celé vláknoPředem díky
Re: Poraďte jiný hosting
celé vláknoRe: Poraďte jiný hosting
celé vláknoU Serverů CZ mám variantu Superpakatel za asi 42 korun měsíčně a u Web4U mam totéž co u H.A.F. kampeny, jen v lepší kvalitě a o 30 Kč měsíčně levněji..
Jen bych chtěl případným HAFálkům vzkázat, že nepracuji ani v jedné z těchto firem, jen jsem měl 5 domén u Š.T.Ě.K a tuto zkušenost nepřeji nikomu zažít...
Re: Poraďte jiný hosting
celé vláknoRe: Poraďte jiný hosting
celé vláknoRekl bych ze ma podobnou ale samozrejme kvalitnejsi nabidku nez hafan. Mam u nej taky nejakou tu domenu ;)
Re: Poraďte jiný hosting
celé vláknoPred tremi dny jim spadli stroje a pres 2 hodiny (co jsem to skousel) nesel jedinej web (ani jejich)....
Re: Poraďte jiný hosting
celé vláknospokojeny zakaznik
celé vláknoTrosku si pripadam, ze do tohoto fora nepatrim, ale musim konstatovat, ze jsem spokojenym zakaznikem PES.cz.
Re: spokojeny zakaznik
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik
celé vláknoPavel
Re: spokojeny zakaznik
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik
celé vláknoUprimne, at Vas ochranuje buh.
Re: spokojeny zakaznik
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik
celé vláknoPavel
Re: spokojeny zakaznik
celé vláknoTaky jsem byl zdejší diskusí vyděšen, po korespondenci se PSEM mi nabídli možnost dohodnout individuální, třeba stávající podmínky. Nové podmínky zdůvodňovali potřebou ochrany slušných zákazníků před spamery apod.
Re: spokojeny zakaznik - CENZURA
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik - CENZURA
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik - CENZURA
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik - CENZURA
celé vláknoJe samozrejme mozne, ze zde to pusobi az tendencne, ale najde se tu mnoho vyjadreni byvalych zakazniku a lze overit, ze u sa skutecne byli a odstehovali se jinam.. Ve svetle takovych informaci je zvlastni, ze na psim diskusnim foru jsou prakticky jen same kladne ladene prispevky..
Re: spokojeny zakaznik - CENZURA
celé vláknojak nekteri "vyuzivaji" tohoto clanku ke komercnim ucelum
celé vláknoOd:
ditrich@hosting.cz
Komu:
info@habrreal.com, webmaster@habr.cz
Datum:
15 Jul 2002 02:04:12 -0000Uzivateli internetoveho serveru WWW.HABR.CZ
Dobry den,
jako zakaznika spolecnosti P.E.S. Consulting, s.r.o. bych Vas rad upo-
zornil na obsah Smluvnich podminek hostovani, ktere tento provozovatel
jednostranne aplikoval na Vas vzajemny smluvni vztah od 1.7.2002.
Dle nazoru odborne verejnosti, ktere byly publikovany na serveru
LUPA.CZ (viz. tento link: http://lupa.cz/clanek.php3?show=2374), jsou
v ramci novych Smluvnich podminek uzivatelum sluzeb spol. P.E.S.
Consulting stanovovany neakceptovatelne a pravnimu radu CR odporujici
zavazky, vyplyvajici z tohto smluvniho vztahu.
Je mozne, ze pro Vas nebudou tyto Smluvni podminky rovnez akceptovatel-
ne a proto bych Vam rad navrhl reseni provozu Vasi WWW prezentace od
spolecnosti HOSTING.CZ.
Nabizim Vam:
- Kompenzaci jiz uhrazenych prostredku - prodlouzeni provozu serveru
o dobu (pocet mesicu) po kterou byl Vami predplacen u P.E.S.
Consulting.
- Vyhodnejsi cenu a zaroven lepsi parametry modelu serveru
(PidiHosting, PidiHosting + Mail, NormalHosting).
- Zazemi stabilni spolecnosti provozujici hostingove sluzby od roku
1998.
- Cestne a srozumitelne smluvni podminky.
* V pripade prevodu Vasi domeny a internetove prezentace ke spolec-
nosti HOSTING.CZ budou zavazky spolecnosti P.E.S. - predplacene obdobi
provozu serveru - poskytnuto bezplatne prostrednictvim HOSTING CZ.
(Tato nabidka se tyka objednavky podobneho modelu HOSTING CZ jako vyu-
ziva Vas soucasny server u P.E.S. Consulting - viz. srovnavaci tabul-
ka). Po objednavce prevodu serveru a jeho rocniho provozu u HOSTING CZ
a po predlozeni (zaslani faxem) puvodni faktury P.E.S. Consulting vcet-
ne dokladu o jejim uhrazeni, bude zakaznikovi prodlouzen provoz serveru
na jeho domene o takovou dobu - pocet mesicu - po kterou jej mel pred-
placen u P.E.S. Consulting.
* Srovnani modelu PidiHosting (P.E.S. Consulting) a modelu
SuperPakatel (HOSTING CZ):
----------------------------------------------------------------------
P.E.S. Consulting HOSTING.CZ
----------------------------------------------------------------------
Cena za mesic: 55,- Kc + 22% DPH 41,50 Kc vc. DPH
Datovy prostor: 1 MB 2 MB
E-mail: neni 1 + 1 alias
Zalohovani dat: 1x tydne denne
* Srovnani modelu PidiHosting + Mail (P.E.S. Consulting) a modelu
Pakatel (HOSTING CZ):
----------------------------------------------------------------------
P.E.S. Consulting HOSTING.CZ
----------------------------------------------------------------------
Cena za mesic: 100,- Kc + 22% DPH 83,- Kc vc. DPH
Datovy prostor: 1 MB 5 MB
E-mail: 1 1 + 3 aliasy
Zalohovani dat: 1x tydne denne
Operacni system: Linux Linux / Windows 2000
Skriptovani: Ne ASP / PHP4
* Srovnani modelu NormalHosting (P.E.S. Consulting) a modelu Hosting
(HOSTING CZ):
----------------------------------------------------------------------
P.E.S. Consulting HOSTING.CZ
----------------------------------------------------------------------
Cena za mesic: 200,- Kc + 22% DPH 180,- Kc vc. DPH
Datovy prostor: 300 MB 300 MB
E-mail: 30 30
Zalohovani dat: 1x tydne denne
Operacni system: Linux / Windows 2000 Linux / Windows 2000
Skriptovani: ASP / PHP4 ASP / PHP4
* Datove centrum spolecnosti HOSTING CZ je umisteno na paterni siti
GTS Czech v Praze se zalohovanou konektivitou na vymenny uzel NIX-CZ
2 x 1 Gbps. Zahranicni konektivita centra je resena datovym spojem
British Telecom - Ignite o kapacite 2 x STM4 (1244 Mbps) a zalohova-
na datovym spojem spol. Sprint o kapacite STM4 (622 Mbps). Provoz
vsech serveru je neustale monitorovan a dohledove pracoviste pracuje
v rezimu 24x7.
Prevod Vasi domeny je mozne uskutecnit prave ted online na adrese
http://www.hosting.cz.
Zde si muzete zvolit takovy model serveru, ktery nejlepe odpovida
Vasim potrebam a v dalsim kroku jednoduse zadate nazev Vasi domeny.
Prevod domeny u CZ.NIC pak probehne az pote, co nahrajete Vase data
na novy server u HOSTING CZ. Zrizeni serveru a prevod Vasi domeny je
pochopitelne zdarma.
Verim, ze Vas tato alternativa provozu Vasich WWW stranek zaujala.
V pripade jakycholi dotazu prosim piste na email adresu
info@hosting.cz (nebo odpovedi na tuto zpravu), nebo volejte na
telefon 02 / 3536 4860.
S pratelskym pozdravem
Mgr. Jakub Ditrich
jednatel HOSTING CZ
-------------------------------------
Hosting CZ s.r.o.
http://hosting.cz
Planickova 1/442
162 00 Praha 6
Ceská republika
IC: 25705334
Spolecnost zapsana u Mestského soudu v Praze,
oddil C, vlozka 62815.
-----------------------------------------------
O teto zprave: Tento e-mail byl rozeslan
jednorazove na adresu, ktera je uvedena jako
kontaktni u majitele domenoveho jmena.
-----------------------------------------------
Re: jak nekteri "vyuzivaji" tohoto clanku ke komercnim ucelum
celé vláknoTakze hosting.cz, aby nas presvedcil, ze je serioznejsi, nez pes, rozesle vsem soucasnym zakaznikum vysoce neeticky SPAM. No vyborne.
PES x HYENA
celé vláknoRe: PES x HYENA
celé vláknoZde je:
Vazeni klienti,
dnes rano byl rozeslan vsem nasim zakaznikum neprijemny a nevyzadany e-mail od spolecnosti HOSTING.CZ, kterou v nedavne dobe koupila nase konkurencni spolecnost GLOBE. Timto se nas nase konkurence snazi vazne poskodit a odkazem na clanek i zdiskreditovat pred ocima verejnosti. Tato konkurencni spolecnost byla nekolik let jednickou na cesko-slovenskem webhostingovem trhu, ale poslednich nekolik mesicu je jednickou na tomto trhu nase spolecnost. Jiste chapete, ze tento upadek slavy je pro nasi konkurenci znacne neprijemny a jiste tuto situaci velice tezko snaseji. Navic tydne k nam od nich prechazi mnoho klientu, kteri jiste vedi proc odchazeji a proc si voli jako sveho poskytovatele nas.
Navic se spolecnost Hosting.cz, podle dostupnych informaci, dlouhodobe potykala s vaznymi financnimi problemy, snad i toto muze byt duvod tohoto zoufaleho (a zrejme jednoho z poslednich) pokusu o toto nekale ziskani novych zakazniku.
Podobnych utoku (a to i v ruznych internetovych mediich vesmes velice spriznenych s vyse uvedenou konkurenci), ktere maji za cil nas zdiskreditovat, probehlo jiz nekolik.
Ohledne srovnavaci tabulky vam muzeme nabidnout variantu DOHODAhosting, kde si lze domluvit jeste vyhodnejsi podminky hostovani na nasich server nez nabizi nase konkurence. U teto varianty si kazdy zakaznik muze vybrat presne sluzby, ktere potrebuje, a neni nutne kupovat cely balicek sluzeb.
Nase spolecnost nabizi hostingove sluzby jiz od roku 1997 a po celou dobu se snazime poskytovat kvalitni sluzby za rozumne ceny. Diky neustalemu zlepsovani kvality poskytovanych sluzeb jsme se stali na pocatku letosniho roku nejvetsi webhostingovou firmou na uzemi byvaleho Ceskoslovenska. Konkurencni spolecnost poskytuje svoje sluzby za neprimerene ceny a jeji technicka podpora pro hosting je pouze v pracovnich dnech, a to jen po kratkou dobu v prubehu dne. U nas je skutecna technicka podpora NONSTOP po cely rok.
NONSTOP technickou podporu nabizime od pocatku nasi existence, a to jako prvni webhostingova spolecnost v CR. Jako prvni spolecnost v CR jsme nabidli bezplatny zkusebni provoz pro nove zakazniky. Dale jsme jako prvni nabidli skutecnou ON-LINE registraci domen s koncovkou .cz. Dlouhodobe jsme nejrychleji rostouci webhostingovou spolecnosti v CR a SR.Jako jedina webhostingova spolecnost nabizime garance svych sluzeb. I to je jiste vyznamny ukazatel kvality nasich sluzeb.
Pokud jde o uvadene smluvni podminky, tak jsme nakloneni jakymkoliv individualnim dohodam (coz je uvedeno i ve smluvnich podminkach). Smluvni podminky jsou zamereny proti zakaznikum, kteri zneuzivaji nase servery k nekalym praktikam (napriklad rozesilani nevyzadanych e-mailu). Nejsou zamereny proti beznym zakaznikum. Podminky jsou zprisnene i vuci nam, jsou v zajmu slusnych zakazniku, protoze jakekoliv praktiky zakazane ve smluvnich podminkach nezpusobuji potize jenom nam, ale poskozuji i slusne zakazniky (tedy i Vas).
Kritici smluvnich podminek ze strany \"bulvarnich internetovych platku\" (ktere zamerne kritizuji v pripade, ze si u nich neobjednate reklamu) si jiste vyberou jen pasaze, ktere se jim hodi \"do mlyna\". Podobne kritiky neuvadeji zadne zminky o tom, ze pes.cz je jedina spolecnost, ktera skutecne garantuje dostupnost svych sluzeb, ale take neuvadeji informace o tom, ze se zavazujeme poskytovat nepretrzity servis a dohled (coz vetsina jinych firem jen slibuje na sve titulni strance, ale ve skutecnosti zadny nepretrzity dohled nemaji). Na podobnych zpravodajskych serverech se nedoctete ani o tom, ze garantujeme levnejsi ci dokonce bezplatny provoz v pripade problemu...
Server Lupa.cz, na nemz je zverejnen clanek proti nasim podminkam, si vybral smluvni podminky, ktere jeste nebyly v platnosti a nebyly dokoncene. Samozrejme si z nich vybrali jen ty body, ktere vyhovovaly tomu, aby nas mohli pomluvit, ovsem vubec se nezmini o tom, k cemu se zavazujeme my vuci zakaznikum. Mnozstvi z uvadenych spornych bodu jiz v podminkach neni nebo byly prepracovany.
Platne zneni podminek naleznete zde: http://podpora.pes.cz/?page=podminky.html
Verime, ze date vetsi vahu na Vase osobni dosavadni zkusenosti s nasi spolecnosti a neuverite podobne diskreditacni kampani, kterou vede proti nasi spolecnosti konkurence. Pokud se podivate pod ruzne \"zarucene\" zpravy a informace, ktere uvadeji informace proti nasi spolecnosti, tak si jiste vsimnete, ze podobne prispevky nejsou ve vetsine pripadu podepsane, anebo je tam pouze vymyslene jmeno a prijmeni. Vetsinou tam nejsou zadna podlozena fakta a skutecne udaje. Naopak prispevky ve prospech nasi spolecnosti jsou podepsane skutecnymi zakazniky, kteri se neboji priznat, ze hostuji u nas...
Podobne utoky proti nam jsou projevem konkurencniho boje. V ramci tohoto boje male firmy pospinuju jine firmy. My jsme jako nejvetsi firma v CR a SR samozrejme nejvice \"napadna\" a tim take nejcasteji \"napadana\". I diky tomu, ze nase sluzby poskytujeme kvalitne, jsme si zaslouzili prizen tak velkeho mnozstvi zakazniku a i diky Vam jsme nejvetsi firmou ve svem oboru. Jsme firma, ktera neustale a dlouhodobe roste nejrychleji nez ostatni firmy v CR a SR. Tyto uspechy nas nenechaji \"usnout na vavrinech\", ale naopak nas nuti k neustalemu zdokonalovani nasich sluzeb a tim i zkvalitnovani nasi pece o nase zakazniky, tedy i o Vas!
Uvedomujeme si, ze naprosto kvalitni a dokonale sluzby neni mozne poskytovat naprosto levne ci dokonce zadarmo. I proto mame v nasich variantach ruzne moznosti vyberu, a to od freehosting az po varianty s garantovanou dostupnosti 99,989% (v pripade vypadku na vice nez 5 minut za mesic je poplatek za hosting nulovy).
Vsechny podobne utoky proti nasi spolecnosti nas neustale nuti zlepsovat kvalitu poskytovanych sluzeb.
Oficialni vyjadreni zverejnime jeste behem dnesniho dne.
V pripade zajmu nas kontaktujte na telefonich cislech: 0338/323677-8 a radi Vam poskytneme vice informaci.
Dekujeme za pozornost a verime, ze nam zachovate i nadale prizen.
P.E.S. consulting s.r.o.
Re: PES x HYENA
celé vláknoRe: spokojeny zakaznik
celé vláknoNemyslim si, ze jakakoli webhostingova firma ma jen spokojene zakazniky, a ze pokud by byl clanek o kterekoli jine firme, jiste by se objevili lide, kteri by velmi barvite popisovali, jak priserne duvody je vedli k tomu, ze presli jinam - napriklad treba prave k Psovi, kde se maji naopak bajecne.
Nebudu psat, ze se nesnazim nikoho hajit, naopak rad bych trochu vyvazil nazorove zamereni tohoto fora.
Prasátka
celé vláknonejlepsi hosting?
celé vláknoRe: nejlepsi hosting?
celé vláknoRe: nejlepsi hosting?
celé vláknoDalší "spokojený zákazník" :-((
celé vláknoNejprve jsme si nechali zaregistrovat doménu pojisteni.com, která byla podle ujistení pejska uplně volná. Jako na potvoru nám za týden oznámili, že zrovna těsně před námi si ji zaregistrovala jedna pojistovna. No dobře, třeba to byla náhoda......
Pak jsme zvolili uvedené pojisteni.net. Registrace proběhla a přišla nám faktura, kterou jsme pejskovi zaplatili (na dva roky) - tuším něco kolem 7 tis. Za dva měsíce nám přišla výzva od amerického registrátora přišla výzva k platbě. Začaly tahanice - PES nám tvrdil,že do USA platil, oni tvrdili, že ne. Tak jsme raději zaplatili znovu - přímo, abychom o doménu nepřišli. Chvíli jsme pak zkoušeli vymámit z hafana peníze zpět, ale vzdali jsme to - soudit se by zřejmě byla ztráta času.
Tolik, z historie, ale podle těch nových smluvních podmínek se zdá, že chlapcům "s jídlem roste chuť"
Info
celé vláknoS pozdravem Kubát
Že by to byl takový démon?
celé vláknoA taky k zachování objektivnosti - spam od firmy hosting.cz, který dostali všichni klienti Psa (tedy i já), určitě taky nebyl moc košér. Myslím, že hosting.cz nemá Psovi určitě co vyčítat.
P.S.: Doufám, že jsem to nezakřikl a že budu i nadále přesvědčen, že na Psovi je dobrý hosting...
Re: Že by to byl takový démon?
celé vláknono, vlastne se Vam ani nedivim, ze pri tech silenych smluvnich podminkach zminovane spolecnosti onu spolechnost chvalite, ono nikdo z nas by tu pokutu asi dostat nechtel.
SPAM spolecnosti hosting cz jsem sice taktez obdrzel a nijak zvlast mne nenadchnul, nicmene jsem se alespon nejak dozvedel o upravach podminek vyse zminovane spolecnosti a nesouhlasiv s nimi samozrejme odchazim! A proc ne treba zrovna k hostingu ... proc je nevyzkouset, kdyz zklamou, pujdu zas o dum dal.
S pozdravem
RB.
Re: Že by to byl takový démon?
celé vláknoRe: Že by to byl takový démon?
celé vláknoVyse vlozeny email od spolecnosti Pes je hromadou zblitku a lzi vyplozenych zrejme panem Grillem, i se spoustou cestinarskych chyb. Jestli ten clovek studoval vysokou, tak potes panbuh.
Jeste, ze nemuzu dostat smluvni pokutu. Jo s tim poskytovanim webhostingu u Psa. Zkuste se jich zeptat, u ktereho z konkurencnich provideru zacinali hosting sluzeb. Jestli si to jeste pamatuji.
Žádná bouda
celé vláknoTakže, podle mne sice snaha o změnu všeobecných podmínek proběhla trochu chaoticky, ale rozhodně bylo na každém, zda je přijme, či nikoliv.
