Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Paušál, ale jen minutový... od Franta - ČT, pokud tam mají takové odborníky jako je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 2. 2004 7:24

    Franta (neregistrovaný)
    ČT, pokud tam mají takové odborníky jako je autor tohoto článku, pan Peterka. Ono totiž v tržních podmínkách je předmětem podnikání dosahování zisku, a tudíž zadarmo nemůže být nikdy zadarmo. To nakonec pan Peterka, ve svém článku, obsáhlém článku, popisuje docela sáhodlouze, aniž by pro uživatele řekl jasné stanovisko. Ten si to nakonec musí stejně spočítat sám a čas na internetu si pěkně naplánovat. Připojení za paušál se bude asi týkat převážně domácností, studentů, starších spoluobčanů apod. Nechápu proč vůbec je uváděna cena bez DPH-je to matoucí ukazatel, který má vizuelně nalákat občany. Ti si DPH nemohou totiž odečíst jako páni podnikatelé a ty navíc nějaký paušál vůbec nezajímá, ti si to nahrají na nadměrných odpočtech a fiktivních dodávkách. Takže celý článek je poněkud zmatený, není cílený a jednoznačný. Hodnotím proto jako ve škole známkou 5.
  • 4. 2. 2004 8:44

    Joska (neregistrovaný)
    Mne spis z meho selskeho pohledu neni jasny marketingove mysleni telecomu a GTS. Preci pokud muj ucet za telefon (dial-up) nepresahuje 900,- kc mesicne, nebudu o tomto pausalu ani uvazovat.
    Pokud ucet presahuje 900,- v radek desitek procent (je mi jasny ze napr. o dovoleny je ucet za telefon mensi), budu mit o ten pausal zajem, ale budu pro GTS nebo telecom nevyhodnej.

    Takze kde je ten profit?

    Stejne - na hrani her to neni, stahovani velkych souboru taky ne. (docela by mne nasr.., kdyby mi po 4 hodinach utli stahovani souboru, ktery by byl nekde v 80%)

    Proste uz vidim, jak se vsichni hrnou, aby tento pausal meli doma.

    A stejne jsou podminky telecomu diskriminacni. To je stejne, jako kdyby MHD meli v podminkach, ze mohou nepustit do metra osobu, u ktery maji podezreni, ze jezdi moc casto.
    (na ukor tech ostatnich)

  • 4. 2. 2004 8:53

    Tom (neregistrovaný)
    Jestli je článek pana Peterky zmatený, pak nevím, jak hodnotit Váš příspěvek.

    První věta nedává smysl vůbec.

    Spekulace o cílové skupině "domácností, studentů a starších spoluobčanů" je výkřik do tmy (spíše ze tmy), protože není jasné, z čeho vychází ani proč jste se tím vůbec zabýval.
    Z názvu tarifu "NaDoma" snad jednoznačně vyplývá, komu je určen. Kde jste ale přišel k těm "starším spoluobčanům", to ví zřejmě pouze kávová sedlina ve vašem hrnku a tarotové karty ležící vedle něj. Stejně tak bste mohl tvrdit, že ADSL tarify s 3GB limitem jsou určeny "převážně důchodcům a sociálně slabým".

    Co se DPH týče, možná jste si nevšiml, ale již od začátku prosince minulého roku VŠICHNI operátoři (mobilní i fixní) uvádějí své ceny nejdříve bez DPH a až ve druhém sloupci s DPH. Důvod je zřejmý (téměř) každému - operátoři dávají najevo, že za zvýšení cen může JEN A POUZE VYŠŠÍ SAZBA DPH, protože jejich ceny zůstaly stejné.
  • 4. 2. 2004 10:15

    Franta (neregistrovaný)
    Opravdu divná protiargumentace. Asi patříte k těm mladším, co sedí na internetu od rána do rána a hrají nesmyslné hry. Bohužel pragmatik nemůže s Vámi souhlasit i kdyby chtěl. Cena je totiž jedna a to co vy zdůvodňujete je marketingový tah. Mě jako spotřebiteli je úplně jedno co může za zvýšení cen, když vím, že marže v telekomunikacích jsou jaké jsou a konkurence je jaká je. Prostě to nefunguje a fungovat ani nemůže.Ale to nevím jestli jste schopen při úrovni Vašeho příspěvku pochopit. Jinak pokud se podíváte na statistiky a věkovou strukturu, tak je zřejmá celá struktura uživatelů od mladých pionýrů po nejstarší řekněme věkovou kategorii sedmdesátníků ( ti používají internet většínou k získávání informací a vzdělávání). Prostě pubertu mají za sebou. Doufám, že Vám to takto stačí vysvětlit.
  • 4. 2. 2004 10:21

    Ladislav N. (neregistrovaný)
    že Franta píše zmatené příspěvky.

    Zřejmě netuší, že včera ÚOHS Českému Telecomu "udělil" pokutu 82 mil. Kč za zneužívání dominantního postavení na trhu.

    Tak se chová ČTc stále. Proto nabízí řadu "produktů", o které se skoro nikdo na trhu nezajímá právě kvůli nehorázným cenám a podmínkám.
  • 4. 2. 2004 11:11

    Tom (neregistrovaný)
    Já věděl, že jste věštec.

    Z mého předchozího příspěvku jste "vyvěštil", že jsem pubescent, na Internetu sedím od rána do rána a hraji nesmyslné hry.

    I mne však zajímají takové informace jako výše marží v našich telekomunikacích, jejich stav a důvody, proč nefungují a proč z principu fungovat nemohou.

    Vzhledem k tomu, že jste se přiznal, že ve všech uvedených oblastech se dokonale orientujete, snažně vás prosím: sdělte nám alespoň výše těch marží, pokud možno zvlášť pro inkumbenta a AO, mobilní operátory můžete vynechat.

    Předem děkuji.

    A za úroveň svých příspěvků se omlouvám.
  • 4. 2. 2004 18:41

    ST (neregistrovaný)
    Pravdou je to, že ne celý minutový poplatek jde do kapsy ČTc. Tomu jde jen malá část (zda pokrývá náklady či ne, není předmětné). Další část zůstává CS-operátorovi. Paušál zaručuje CS-operátorovi pravidelný příjem, který se může snížit pouze v případě, že služba bude využívána více. Navíc mu odpadá vyúčtování zákazníkovi. => Aby CS-operátor vydělal, může zákazník provolat více (nevím o kolik), než by provolal minutově.
    CS-operátor tedy vidělává tehdy, když zákazníci budou volat průměrně nebo o něco málo více...
  • 4. 2. 2004 18:44

    ST (neregistrovaný)
    Zajímavé je, za co tu pokutu dostal : )
    Nebyla za zneužívání dominantního postavení, ale za konkrétní prohřešek (zajímalo by mne, zda se ostatní nedopouští takvých prohřešků)
  • 5. 2. 2004 20:31

    Mr_Q (neregistrovaný)
    IMHO de jenom o to, už mít paušál. Výdělek to GTS moc velkej asi nepřinese, zato byli první. Asi jako když začínalo ADSL, to taky všichni alt. operátoři se skřípáním zubů dopláceli na uživatele (a možná doplácejí dodnes). Jinak uživatele si to určitě najde, furt je to nejhlehčí cesta, jak dostat domů inet. Wi-Fi a kabelovka RULEEEZ !!!

    Pro contactel, aliatel, tele2 atd. je stejně internet pro domácího uživatele spíš taková charita ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).