Hlavní navigace

Pavel Matoušek kombinuje v Natalíři.cz balíčkovou službu s recepty

Jan Beránek

Recepty na rychlou večeři a rozvážka surovin. Nová služba dua Matoušek – Pechová zkouší dát dohromady dva koncepty.

Rozvoz jídla je letos tématem tuzemských startupů. Teď to Pavel MatoušekLucie Pechová zkouší trochu jinak. Nataliri.cz rozváží přesně odměřené suroviny na zvolený počet porcí spolu s receptem. Každý týden svým zákazníkům nabídne šest nových receptů, které sestavuje Patrik Bečvář, šéfkuchař restaurace Zlatá Praha. 

Matoušek projekt oznámil už v záříjovém rozhovoru, krátce poté, co prodal zbylých třicet procent ve službě AAApoptávka vydavatelství MAFRA. Spolu s Pechovou tak do jisté míry rozšiřují svůj koncept krabičkové diety (Dietavkrabicce.cz), kterému se loni obrat vyšplhal na 100 milionů korun. 

Nataliri.cz není originální myšlenka, což přiznává i autor služby."Vychází z konceptu zahraničních projektů jako Blue Apron, Plated nebo Hello Fresh

NMI17

Lidé milují jídlo a rádi si vaří, ale času mají bohužel čím dál méně,“ říká Matoušek s tím, že doufá v podobný úspěch jako s předchozím projektem. Novinka je zatím dostupná v Praze. Základní cena balíčku tří večeří pro dvě osoby je stanovena na 899 korun. 

Rozvoz jídla letos zaujal nejen Matouška. Potom, co trh opustil rozvážkový startup Foodpanda, se objevil expresní rozvoz Ordr jako bokovka vývojářského studia STRV. Dál se posunul i Tomáš Čupr, který předal otěže DámeJídlo.cz Lukášovi Uhlovi a odešel se věnovat své nové výzvě v podobě on-line supermarketu Rohlík.  

Našli jste v článku chybu?
24. 11. 2014 9:11
pp (neregistrovaný)

Líbí se mi, jak je to zjednodušené a omezen výběr: bude to snazší na přípravu pro expedici a zákazník s tím neztratí žádný čas.

Být v Praze a jíst maso, asi bych si to minimálně vyzkoušel a bral to jako školu vaření.

Což mi přidává jeden nápad pro autory: kromě obecné emailové avizace tam můžete udělat i nějakou specifickou podle surovin. Pokud mám rád hovězí, tak aby mi chodil jídelníček jen obsahující alespoň jeden den hovězí atd. A s tím i třeba pracovat. Ale zase aby to nebylo na úkor té j…

24. 11. 2014 1:45
XXX (neregistrovaný)

např. každý supermarket a každý přišel na to, že je to blbost, zaujalo to naprosto minimální počet lidí, takže se to pak vždycky potichu zrušilo. Tady by to teda úspěch mít mohlo a to ze dvou důvodů - je to předražený a cílí to na pražáky, kteří rádi vyhazují peníze za cool eko lepší svět...