Pavel Ungr: zaměřte se na ty, kteří vás ještě nenašli

Zaměřte se na to, aby vás na sociálních sítích šlo snadno nalézt. Máte viditelné odkazy na svém webu? Zjistěte si, pro koho píšete. Kterými slovy se ti lidé vyjadřují. Co hledají. Jak mluví o vás. Jsou to metody z analýzy klíčových slov… Často aktualizujte i svůj profil — podle toho, co lidé hledají.

Zaměřte se na to, aby vás na sociálních sítích šlo snadno nalézt. Máte viditelné odkazy na svém webu?

Zjistěte si, pro koho píšete. Kterými slovy se ti lidé vyjadřují. Co hledají. Jak mluví o vás. Jsou to metody z analýzy klíčových slov…

Často aktualizujte i svůj profil — podle toho, co lidé hledají.

Profil na Google+ je dobře optimalizovatelný. Je pak lákavější na kliknutí.

Vyhněte se však SEO textům a marketingovým frázím. Nedá se to číst. Tak lidi odradíte od toho, aby tam od vás něco četli. Přizpůsobte se cílové skupině. Musíte ji znát.

Na Pinterestu lidé tráví v průměru stejně času jako na Facebooku: 405 minut (týdně?)

Mějte připraveny i scénáře krizové. Co uděláte, když… Ponechte komunikaci tam, kde ji můžete ovlivnit. Nevytlačujte ji ze svého profilu.

Vyberte si pro sebe vhodnou síť. Kde je vaše cílová skupina?

Na sociálních sítích nikdy neusínejte na vavřínech. Nikdy to nekončí.

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »