Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
PayPay má problémy. Jen se neví, který

Dave
Dave (neregistrovaný) ---.29.broadband11.iol.cz
31. 10. 2009 8:38 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Můj skromný názor je, že ten správný je na paypal.com
Jsem tam také registrován, prakticky jsem jej ale přestal používat již před časem, protože se tam začaly projevovat problémy se zpožďováním plateb a systém ztrácel na důvěryhodnosti.
Když už autor zmíňuje Paysec od ČSOB, tak také mohl zmínit systém Moneybookers který je důvěryhodný a již dlouhodobě provozován a oproti Paypalu má lepší cenové podmínky. Je dokonce i v české mutaci. To že je registrován v Anglii zaručuje plnění podmínek EU a určitou jistotu uživatelů.
karel
karel (neregistrovaný) ---.218.broadband4.iol.cz
31. 10. 2009 21:16 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Pleteš si PayPal a PayPay.
Dave
Dave (neregistrovaný) ---.29.broadband11.iol.cz
1. 11. 2009 8:24 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Ano, přepsal jsem se, chtěl jsem napsat opravdu paypay.com, jinak mají také doménu paypay.sk která je přesměrovaná na com.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
14. 6. 2010 9:29 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
PayPal bude asi větší.Tohle jsem našel http://paypal-registrace.blogspot.com/
Jiří Hrabovský aura:41
6. 6. 2010 19:14 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Tak jsem 17.5.2010 poslal z PayPay platbu na bankovní účet do Polska. Ty peníze na tom polském účtě dodnes (6.6.2010) nejsou . Poslal jsem na PayPay několik emailů s dotazem, kde ty peníze visí - reakce naprosto žádná.
Divné. Že by to úplně "rozkradli"?
Prozatím jsem za nějaké 2 roky používání PayPay žádný problém s platbami neměl a na dotazy odpovídali rychle.
Teď už mne ale fakt ser....
piti piti pa
piti piti pa (neregistrovaný) ---.174.broadband13.iol.cz
10. 6. 2010 23:01 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Vítejte v klubu :-(, moje zkušenost je stejná, bohužel mne to stálo 160,00 EUR. Platba je po měsící v nenávratnu.
Jiří Hrabovský aura:41
10. 6. 2010 23:59 Nový

Super nabídka

celé vlákno
Dobrá sranda. Ale abych pravdu řekl, tak od "modrého prdu" se můžeme dočkat čehokoliv - tedy i takovéhle super nabídky.
Jiří Hrabovský aura:41
11. 6. 2010 0:01 Nový

OMYL!

celé vlákno
Tenhle příspěvek se mi tu vložil nějak automaticky, i když patřil k úplně jinému tématu. Jsem z toho jelen.
Jiří Hrabovský aura:41
11. 6. 2010 0:04 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Tak mi dneska přišla odpověď na mé urgence.

-----------------------------------------------
Dobry den pan Hrabovsky,

vasa platba bola odoslana v poriadku, prosim hladajte platbu od Worldclearing.

S pozdravom

Lucia,
Sluzby zakaznikom
www.paypay.com
-----------------------------------------------

Čumím na to jak puk a nejsem z toho chytrý. Kde že mám tu platbu hledat? Říká to někomu něco?
Dík za rady.
Jirka
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
11. 6. 2010 15:17 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
aj ja.... zdravím do klubu... kuva... poslal som platbu do česka cca 2000 CZK ešte 27.5 a ešte stále nič... a zvyšné peniaze (80 EUR..) čo som mal na paypay som si chcel rýchlo poslať späť na môj bankový účet a z toho tiež nič... to snáď nie... :/ písal som im už 5x ale žiadna odpoveď...
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
11. 6. 2010 15:18 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
teda nie, zle som to napísal, poslal som to už 20.5.... :X
Jiří Hrabovský aura:41
14. 6. 2010 10:22 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Tak jsem zkusil napsat email přímo na centrálu PayPay do USA (info@paypay.com).
Na druhý email mi kupodivu přišla odpověď:

Dear Mr. Hrabovsky,
Thank you for contacting PayPay.
We apologize for delay since we experienced technical difficulties with sent payments. However, most of these payments have already been sent to recipients.
We are sorry for the inconvenience this may generate. Thank you for your patience and understanding.
Please feel free to contact us if you have any further question.
Sincerely,
PayPay Customer Support

Něco v tom smyslu, že měli technické problémy, že už ale většinu plateb odeslali adresátům a že mám ještě chvilku vydržet.
Tak jsem zvědav.

Ještě jsem včera zkusmo poslal z PayPay 10 Kč na svůj účet, uvidíme, jestli to dojde v pořádku.

Jirka
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
14. 6. 2010 15:41 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
ok diky, no snáď, mne ešte stále nič... :((
Jiří Hrabovský aura:41
14. 6. 2010 19:24 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Tak dnes mi poslal adresát peněz zprávu, že už mu konečně peníze z PayPay dorazily. Tak už to snad bude fungovat. NAČASE!
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
15. 6. 2010 15:53 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
dúfam že aj moju platbu zrealizujú... keď nie ? tak kde si písal ? na ten info@paypay.com ? čo tam mám napísať ? no ešte troška počkám a uvidíme.. ://
Jiří Hrabovský aura:41
15. 6. 2010 20:15 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Ten email info@paypay.com by měl být na jejich centrálu v USA (WorldClearing Holding Inc., 50 California st ste 1500, San Francisco, CA 94111 USA). Asi opravdu je - napsal jsem jim anglicky (anglicky neumím, překládal jsem to Googlem, asi tomu rozuměli) a odpověděli mi taky anglicky.
Napsal jsem jim, že jsem 5.5. odeslal peníze z PayPay a dodnes adresátovi nepřišly.
pkarpisek
pkarpisek (neregistrovaný) ---.110.broadband13.iol.cz
15. 6. 2010 22:10 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Děkuji za podnětné informace. Vzhledem ke svým předchozím velice pozitivním zkušenostem jsem jejich chováním zklamán. Vždy jsem se přihlašoval pod paypay.cz (přehodilo mě to pak na paypay.com). Posílal jsem 3 platby - první 16.5., pak tomu samému příjemci znovu 8.6., pak 8.6. ještě jinému příjemci, na několik zaslaných upomínek vůbec nereagují, telefonní kontakt není možné najít, Unicredit Bank se se mnou vůbec nebavila i přesti, že jsem jim řekl čísla transakcí. Jediné co mě trochu uklidnilo je, že peníze vám (ač po hodně dlouhé době) přeci jen dorazily. Tak doufám, že snad také dojdou. Pokud by někdo věděl telefonní kontakt, prosím poslat na prka1@seznam.cz.
Díky a pěkný večer.
Přemysl Karpíšek
Jiří Hrabovský aura:41
16. 6. 2010 0:04 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Našel jsem nějaká tel čísla na tu centrálu PayPay do USA.
Tohle by prý měl být fax: +1-925-974-3647
A nějaký telefon: 1-415-439-5200
Víc jsem nenašel.
Pozo
Pozo (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 6. 2010 9:51 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
Přesně před měsícem, 21.5., mi z Polska přišla na paypay účet částka přes 20 000 Kč, kterou jsem si obratem přeposlal na svůj ověřený bankovní účet. Ani po mnoha urgencích nepřišly ani peníze, ani žádná reakce.
A dnes to nejlepší - přihlásil jsem se na paypay účet a obě transakce (příjem i odeslání peněz) úplně zmizely z transakční historie, jako by k nim nikdy nedošlo a žádné peníze jsem na účtu neměl!
Tímto s paypay definitivně končím, je to banda podvodnických sviní.
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
22. 6. 2010 16:06 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
tak konečne dneska 22.6 dorazila platba do Česka... ktorú som poslal 20.5... som rád... a hneď ruším PAYPAY účet a už nikdy viac.... :/
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
22. 6. 2010 19:58 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
ale odpoveď na ten e-mail do USA mi neprišla... ale možná že to pomohlo ;)
amoretto
amoretto (neregistrovaný) 93.109.42.---
8. 7. 2010 23:29 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
ja poslala uz pred mesicem a pul penize a ty tedy stale nikomu nedosly, psala jsem na info@paypay.com, zadna odpoved a volala jsme jim do USA, kdy to zvedl nekdo v centrale a rekl ze me prepoji na worldclearing, ale ta klapka byla ihned po pripojeni jakoby odpojena.takze hadam nejsem tak LUCKY jako vy ostatni kterym penize prisly alespon po mesici. mela jsem tam 25 000kc, penize jsem si kazdy mesic preposilala ny ucet co mam v cizine protoze neziji v cr a jeste dva dny pred odeslanim tech penez se mnou paypay komunikovalo o predchozich platbach a pak po odeslanivsech mych penez jak na potvoru zacaly byt vsechny problemy.....no stale doufam ze penize dorazi, i kdyby to melo byt po 2 mesicich, budu stastna jako becha pokud ty penize vubec nekdy dorazi.....je to ale skoda. myslim ze paypay pouzivalo hodne lidi a ze z toho meli slusny business. takhle uz nikdy nikomu verit nebudu. v dnesni dobe je risk mit penize i v normalni bance,clovek nikdy nevi co se stane:-(
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.95-103-240.t-com.sk
26. 7. 2010 10:12 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
tak mi konečne odpísali, nejaká Lucia: "Platba nebola zrealizovana z technickych pricin. Peniaze by mali prist v najblizsich dnoch. Za vzniknute omeskanie sa ospravedlnujeme." dúfam že už všetko bude OK, ale aj tak ruším účet jak mi prídu peniaze... :/
https://www.paypay.com/paypay_explanation.php?&lang=sk
MISKA
MISKA (neregistrovaný) ---.213-181-128.pegonet.sk
19. 10. 2010 19:49 Nový

RE: PayPay má problémy. Jen se neví, který.

celé vlákno
DOBRY DEN, POROSIM VAS, KTO MI PORADI, UZ ASI MESIAC SE NEDA ZOBRAZIT WWW.PAYPAY.COM, TAK TO VYZERA ZE ZRUSILI WEB STRANKU A ASI SOM TEDA PRISLA O VSETKY PENIAZE KTORE SOM TAM MALA ???? VIETE MI NIEKTO PORADIT CO DALEJ?..DAKUJEM MOC , môj mail: 22misali@gmail.com
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
31. 10. 2009 9:19 Nový

nechápu

celé vlákno
Proč by adresa webu, na kterém se uživatel registroval a který je službou dlouhodobě používán, měla být majednou podvodná? Vidíte v tom někdo logiku?
navíc prohlížeč mi paypapyinc.com hned prohlásil za nedůvěryhodnou stránku :-)
Gootes
Gootes (neregistrovaný) 77.104.242.---
31. 10. 2009 12:20 Nový

Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Staci jednoduchy dotaz do whois a vysledek je podle me dostatecne jednoznacny:
paypay.com - created 22.4.2002
paypayinc.com - created 4.10.2009

Ze by se pravoplatny provozovatel rozhodl zakoupit domenu az po sedmi letech a jenom par dni pred rozesilanim mailu?
hans
hans (neregistrovaný) ---.217.broadband7.iol.cz
31. 10. 2009 12:53 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Pokud je pravda, ze ten novy paypay je investor, ktery koupil ale nezaplatil, tak pravoplatny provozovatel bude ten, koho za pravoplatneho urci pripadny soud.
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
31. 10. 2009 17:57 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Asi máte trochu zmatek mezi investorem a novým majitelem. Tím, že se stáváte investorem nějakého projektu, se nestáváte jeho majitelem.
hans
hans (neregistrovaný) ---.217.broadband7.iol.cz
31. 10. 2009 18:49 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Normalni investor by se nedostal k databazim. Pod slovo investor se vleze cokoliv.
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
31. 10. 2009 19:41 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
A kde berete jistotu, že se dostal k databazim? Zkoušel jste se na novém webu přihlásit s původním heslem? Já bych to neriskoval :-D
hans
hans (neregistrovaný) ---.217.broadband7.iol.cz
31. 10. 2009 20:08 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Cetl jsem clanek.
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
31. 10. 2009 20:53 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
To já taky, ale že bych věřil všemu co Zandl píše, to se říci nedá :-)
Je třeba zajímavé, že neoprávněně zkopíroval web a provozuje ho na adrese kde služba běží již asi 7let. A "oprávněný" majitel místo vypnutí nebo převedení webu spustí jiný, dost zvláštní chování, nemyslíte?
hans
hans (neregistrovaný) ---.217.broadband7.iol.cz
31. 10. 2009 20:56 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
To neresim, ja tam ucet nemam. Kdyby to byl nejaky piratsky web v Nigerii, tak je vec jasna, ale tady jde nejspis o pravni spor o kterem tu nevime vubec nic. Na me to pusobi dojmem zpackane akvizice, ale to je jen dojem.
sssa
sssa (neregistrovaný) ---.46.broadband7.iol.cz
27. 1. 2010 22:45 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
ano zkoušel, byla tam kompletní kopie databází

momentalne ale paypay.com asi tusi ze muze u soudu prijit o domenu a tak to odstavili a udelali transfers.com, kde teda je zase kopie databaze paypay.com a ten by mel vyplacet prachy

jinak paypayinc.com mi nikdy nic nevyplatil (i kdyz jsem tam zadal regulerni prevod), slo o pouhou kopii, nejako to zkopirovali a nahodili na web (coz neni tak tezke,

zda se, ze v tuto chvili bude platny jen transfers.com
zt
zt (neregistrovaný) 194.228.7.---
27. 5. 2010 12:22 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Dejte si pozor na oba Paypay, mám silné podezření, že brzy zmizí oba, a třeba i s vašimi účty. Transakce se protahují a zdražují! Téměř se nedá používat!
jk
jk (neregistrovaný) ---.rasovsky.cz
2. 6. 2010 13:17 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Dobrý den, co myslíte tím protahují. Cca kolik dní? Já jsem 20.5.2010 vyslal platbu a do dnešního dne nedošla, na maily nikdo neodpovídá.
kuzmajan
kuzmajan (neregistrovaný) ---.ck.opennet.cz
3. 6. 2010 8:48 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Zdravím, já si poslal 16.5. peníze do banky na účet a také nic, vlastně to samé jako vy. Jednu chvíli tech podpora fungovala slušně, teďka ani ťuk.
kuzmajan@razdva.cz
kuzmajan@razdva.cz (neregistrovaný) ---.ck.opennet.cz
3. 6. 2010 9:00 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Ještě dodatek - neví někdo co s tím, PayPay mi vyhovovalo třeba pro Aukro kvůli desktopu na kterým bylo hned vidět stav účtu. Nějaký ty varování jsem slyšel už dřív a nevěřil, teďka jsem na to dojel. Nedaří se mi najít ani telefon ani adresu na ně. Písnout můžete na na nick. Díky.
kuzmajan@razdva.cz
kuzmajan@razdva.cz (neregistrovaný) ---.ck.opennet.cz
3. 6. 2010 10:43 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Abych nebyl nespravedlivý, dneska dorazily peníze na účet v bance, skoro po třech týdnech.
jk
jk (neregistrovaný) ---.eduroam.muni.cz
3. 6. 2010 23:59 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
Oni prý zavedli novinku, že převod může trvat až 14 pracovních dní, což je nehoráně dlouhá doba a lidi, se kterými v zahraničí obchoduji už jsou samozřejmě naštvaní. Nakonec jsem to vyřešil založením bankovního účtu přímo v polsku a jednou za delší dobu tam prostě pošlu větší částku peněz a budu si spravovat platby přes net, jen doufám, že se mi peníze z paypay vrátí, nebo dojdou za nějakou rozumnou dobu na místo určení
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
11. 6. 2010 15:21 Nový

Re: Whois je imho dost jednoznacny

celé vlákno
to sa máte.. mne ešte stále nič.. ale dúfam že to príde/odošle sa...
ja som poslal platbu do česka cca 2000 CZK ešte 20.5 a ešte stále nič... a zvyšné peniaze (80 EUR..) čo som mal na paypay som si chcel rýchlo poslať späť na môj bankový účet a z toho tiež nič... to snáď nie... :/ písal som im už 5x ale žiadna odpoveď...
Alan Řepka aura:50
31. 10. 2009 14:43 Nový

paypay

celé vlákno
hmm tak tohle systému PayPay moc důvěry teda nedodá, právě naopak.. já byl kdysi na PayPay registrovaný.. ale pak sem si nechal účet zrušit..

PayPal v současnosti taky nemám, ale tam se znova regnu až bude potřeba .. ted mám akorát český PaySec, ten je celkem dost rozšířený.. eště mPeníze od mBank by se mohli víc rozšířit =)
Fido
Fido (neregistrovaný) 88.208.91.---
2. 11. 2009 16:59 Nový

Re: paypay

celé vlákno
PaySec je rozsireny jen v CR. Paypal a PayPay jsou systemy rozsirene hlavne v zahranici. Paypal je jasny a PayPay je nejvic vyuzivany k prevodum na zahranicni ucty. Pres nase banky se penize do zahranici prevadet opravdu nedaji (kvuli naprosto nehoraznym poplatkum).
Martin Chovanec
31. 10. 2009 20:47 Nový

PayPay.com

celé vlákno
Kdysi jsem se tam registroval, přidal si tam kreditní kartu a nějak mi strhli asi 2 dolary přímo přes číslo karty, když jsem si takto dobíjel "kredit" na účtě paypay. Tuhle částku jsem ale v ceníku nenašel a tak jsem ten systém přestal používat...
bobrnautus bobrovitý
1. 11. 2009 12:27 Nový

Pravý bude asi paypay.com

celé vlákno
Podařilo se mi dohledat starý výpis z účtu (říjen 2008), kde je platba od paypay.com, nechal jsem si poslat prachy z paypay účtu na běžný účet.

Totéž jsem provedl nyní (říjen 2009) a účet odesílatele je stejný u obou plateb. Dle tohoto usuzuji, že původním dlouhodobým provozovatelem služby je paypay.com. Ale jak se poštěkají u soudu a kdo to bude provozovat dál, to vědí jeleni...
Jelen
Jelen (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
1. 11. 2009 13:42 Nový

Re: Pravý bude asi paypay.com

celé vlákno
Obsahuje ten účet 3 dvojky, 3 nuly a po jedné jedničce, pětce, šestce a devítce a kód banky je 2700?
bobrnautus bobrovitý
1. 11. 2009 15:27 Nový

Re: Pravý bude asi paypay.com

celé vlákno
Jo, vypadá to, že to odpovídá. :-)
karel
karel (neregistrovaný) ---.218.broadband4.iol.cz
1. 11. 2009 15:27 Nový

Společnost provozující PayPay vyšetřována NBS

celé vlákno
a8n
a8n (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
2. 11. 2009 11:03 Nový

Re: Společnost provozující PayPay vyšetřována NBS

celé vlákno
jihr
jihr (neregistrovaný) ---.bosnet.cz
2. 11. 2009 4:21 Nový

falešný poplach

celé vlákno
Paypay(y) používám a jsem s ním velmi spokojen už mnoho let. Na malé platby do zahraničí naprosto ideální. Paypal (l) totiž mnoho lidí z Evropy neakceptuje (běžné u sběratelských položek na ebay), jiné platební systémy (Paysec, GoPay) zahraniční platby neumí a kromě Fio mají klasické banky v tuzemsku za zahraniční platbu vysoký poplatek. Přes nízké poplatky za zahraniční platby mohou konkurovat až tzv. SEPA platby do Eurozóny až se u nás zavede Euro.
Žádný email ohledně změny jsem nedostal, tudíž přijde mi, že falešný poplach je spíše způsoben napsáním tohoto článku. Myslím, že rozumného člověka ani nenapadne se přihlašovat na jiné stránce, než na té, na které to dělá celou dobu a název je výstižnější.
jc
jc (neregistrovaný) 85.239.255.---
2. 11. 2009 10:10 Nový

Re: falešný poplach

celé vlákno
Mne teda e-mail prisel, i kdyz jen jeden. To bude ale zpusobene tim, ze jsem si pred par mesici nechal zrusit ucet. Pote, co v PayPay byla ukradena databaze uzivatelu a pribyvali lide s ukradenym cislem karty. Ja byl mezi nimi, cislo karty jsem dal jen na par webu (PayPay, PayPal, Village Cinemas). E-mailem (od slovaku) jsem se dozvedel, ze chyba zcela jiste a urcite neni a ani nemuze byt na strane PayPay, pritom to byl jediny spolecny jmenovatel s dalsimi postizenymi (jeden dokonce platil jen u PayPay).

Absolutne neduveryhodna spolecnost uz pred touto posledni aferou. Takze hodne stesti. Ja jim preju, at krachnou co nejdrive.
grebec
grebec (neregistrovaný) ---.yegon.sk
2. 11. 2009 14:55 Nový

Riesenie

celé vlákno
Najlepsie riesenie ak tam mate ucet je:
1: Zmenit si heslo na paypay.com a popripade aj kontaktny mail a PIN.
2: Zmenit si heslo na paypayINC.com a popripade aj kontaktny mail a PIN.
3: Vybrat vsetky peniaze z oboch uctov. Podvodnik podla mna peniaze neposle takze sa to prejavi hned.
4: Po pripisani platby na ucet sa ukaze kto je podvodnik, lebo k uctom ma urcite pristup len jeden z nich.
Me
Me (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
2. 11. 2009 19:30 Nový

Re: Riesenie

celé vlákno
Třeba ti prachy přijdou dvakrát :D
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 11. 2009 0:35 Nový

Re: Riesenie

celé vlákno
Zkusil jsem se prihlasit na oba ucty. Udaje tam fungovaly stejne, cislo pro posilani penez na ucet u PayPay je take stejne (a totez, co bylo driv, takze asi penize chodi jen na paypay.com), jen na jednom (paypay.com) byl aktualni stav uctu a na tom druhem byl stav platny nekdy na prelomu cervna a cervence.
Zkusil jsem poslat z paypayinc.com platbu do Nemecka a jsem zvedavej, jestli doje. Z paypay.com jsem platil pred par dny a v pohode. Pokud by fungovaly oba ucty, tak na tom lze teoreticky vydelat, protoze jedny prachy (ty, co byly na uctu v lete) muzete utratit 2x. Skoda, ze jsem tam mel jen par korun :-(
Grebec
Grebec (neregistrovaný) ---.orange.sk
4. 11. 2009 17:32 Nový

Re: Riesenie

celé vlákno
Kolega vybral peniaze z oboch uctov, peniaze prisli z len z paypay.com .. .. takze INC by mali zavriet, horsie je ze maju data uzivatelov.
Zkušený
Zkušený (neregistrovaný) ---.102.broadband4.iol.cz
6. 11. 2009 22:04 Nový

Vlastní zkušenost - paypayinc je fake

celé vlákno
Vlastní zkušenost: databáze je zdvojená. Zažádal jsem předně ve své bance o výměnu platební karty - za této situace je to riziko, bůhví kdo s ní disponuje. Potom jsem zažádal u obou "pejpejů" o vrácení bezpečnostního depozitu. www.paypay.com zareagoval standartně, tj. funguje podpora a depozit mi uvolnili aniž by mne nutili zrušit obchodní účet, což je od nich pěkné. Z www.paypayinc.com nepřišla žádná odpověď. Změnil jsem si proto na originálním paypay heslo, nechal si tam účet (i když do budoucna budu velmi opatrný) a teď už jen doufám, že lidé z paypayinc půjdou brzo sedět.
sag
sag (neregistrovaný) ---.95-103-56.t-com.sk
7. 11. 2009 14:52 Nový

Co když je to takto?

celé vlákno
Podle mně databáze nemusí být nutně zdvojena. Když se podivujete nad tím, že vaše údaje fungovali na podvodné paypayinc, tato stránka mohla vaše správně zadané jméno a heslo online použít na legální paypay. Samozřejmě pak vám byli vráceny i správné údaje o vašem účtu. Co bude dál asi tušíme.
Zkušený
Zkušený (neregistrovaný) ---.102.broadband4.iol.cz
10. 11. 2009 9:36 Nový

Re: Co když je to takto?

celé vlákno
Myslím, že v tomto případě to tak není. Každopádně jsem se tam registroval až po výměně platební karty a ihned po registraci jsem si na legálním paypay změnil heslo. Za den jsem se registroval na paypayinc znovu a měli tam staré údaje, vše tedy nasvědčuje tomu, že databáze je zdvojená a že se nejedná o klasický phishing. Navíc mi - s několikadenním zpožděním - přišla zpráva z kontaktního centra ze stránky paypayinc, která mě odkazovala zpátky na stránky paypay, takže to vypadá, že se chlapci buď už dohodli, a nebo že všichni zaměstnanci podporují původní paypay. Z praktického hlediska je věc jasná, ignorujte paypayinc a buďte hodně opatrní u paypay.
xmian
xmian (neregistrovaný) ---.87.broadband6.iol.cz
11. 11. 2009 0:15 Nový

Čerstvá zkušenost

celé vlákno
Paypay.com funguje, ale trochu jinak nž dřív:

1. slovenské kontaktní centrum neodpovídá; dopídit se informací znamená psát do USA
2. převod peněz trval týden
3. peníze byly připsány jako "vklad" ("deposit"), nikoli převod ("wire transfer"), a to až po urgencích, kde platba vázne

Trochu mám podezření, že se snaží fungovat normálně, ale "vykolejení" je patrné. Osobně se zdržím větších plateb než se situace vyjasní.
robot
robot (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
19. 11. 2009 14:28 Nový

pozor paypay asi problem

celé vlákno
dne 11.11 jsem provedl pladbu do polska ktera do dnes neni pripsana pay pay zacina met asi problem
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.karneval.cz
10. 1. 2010 19:03 Nový

přihlášení

celé vlákno
Bez problémů jsem platila přes paypay.com , ale teď se nemůžu dostat ani na jejich stránky. Neví někdo, čím to může být? stránka hlásí: Při spojení s www.paypay.com nastala chyba.

Certifikát partnera byl zneplatněný.

(Kód chyby: sec_error_revoked_certificate)
jjj
jjj (neregistrovaný) ---.78-99-7.t-com.sk
10. 1. 2010 20:44 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
mne to tiež nejde ale kamarat sa prihlasil v pohode aj doobedu aj poobede, už raz sa mi to stalo a po 2 dnoch sa to upravilo, vtedy som sa vedel prihlasit z druheho PC, iba z mojho nie
Admin
Admin (neregistrovaný) ---.ktkurim.cz
10. 1. 2010 20:53 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Také se nemohu dostat na PayPay.com (ani .sk). Přesně stejná hláška o certifikátu. Můžete, prosím, někdo potvrdit, že vám jede? U mne už druhý den nic :(
jjj
jjj (neregistrovaný) ---.78-99-7.t-com.sk
10. 1. 2010 21:07 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
už som sa tam dostal, v prehliadači Expoler - Nástroje - Možnosti siete internet - Spresnenie - Zabezpečenie - som vypol - kontrolovať zrušenie certifikatov servera + kontrolovať zrušenie certifikatov vydavateľa a môžem sa prohlásiť v pohode. Asi majú novy certifikát a ak to je zapnute nepovolí lebo ho nepozná - ale to je iba môj laický názor, každopadne prihlasenie je potom OK.
Swjetluska
Swjetluska (neregistrovaný) ---.91-127-70.t-com.sk
11. 2. 2010 14:17 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Dobre, ale keď si otvorím spresnenie, potom zabezpečenie, ja tam nikde ďalej nevidím napísané kontrolovať zrušenie certifikátov, pod čím to presne je???
Včera mi napísali z PayPay, že môže byť problém aj taký:

V poslednej dobe sa objavil na internete virus, ktory napada rozne internetove stranky a zatazuje servre opakovanymi nacitaniami stranok v kratkom casovom rozpati.

V pripade tohoto vyrusu sa na nasich servroch automaticky blokuje IP uzivatela na 24 hodin a pocitac uzivatela sa viac nespoji s nasim servrom.

Prosime, skontrolujte si vas pocitac, ci neobsahuje virus pripadne nam zaslite vasu IP adresu a mozeme zistit, ci vasa IP nebola blokovana.

Vasu IP adresu zistite napr. Kliknutim na tento odkaz: http://en.utrace.de/

A vraj už mi to odblokovali, ale aj tak mi to nefunguje, a avast mi žiaden vírus nenašiel...
ivecka
ivecka (neregistrovaný) ---.184.broadband12.iol.cz
11. 1. 2010 10:58 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Dnes jsem se taky nedostala na stránky Paypay z důvodu, které udáváte. Napsala jsem dotaz na support@paypay.com a ihned mi přišla odpověď, že na problému pracují a web by měl být do odpoledních hodin zprovozněn. Dostala jsem ujištění, že vše je v pořádku. Tak uvidíme.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 62.240.181.---
13. 1. 2010 12:21 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Mně to funguje
Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.ktkurim.cz
15. 1. 2010 8:30 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Na Paypay se objevila velmi podezřelá aktivita :( Po přihlášení se objeví oznámení o změně služby a přesměrování na transfers.com, kde se člověk musí znovu přihlásit (už. jménem a heslem z paypay). I kdyby to bylo v pořádku, přijde mi to jako klasická pishingová aktivita a vyznívá to velmi nedůvěryhodně. Vůbec se mi to nelíbí. Děje se někomu to stejné? Nemáte reference o transfers.com? (i když, nameservery transfers.com jsou snad ok - ns.paypay.com a ns.worldclearning.com)
petr
petr (neregistrovaný) ---.sevmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
15. 1. 2010 23:23 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Chtěl jsem si vytvořit účet na paypay.com, ale všemožné snahy o registraci na paypay.com mě přesměrujou na web transfers.com, který moc důvěryhodný nepřijde (z achrivu googlu:

"""Transfers is file search engine, that allows you to search, store, sell or advertise files on the internet."""

- z meta tagu "description" → včera už tam bylo napsáno:

"""Send or receive money to any bank account, Transfers account or email worldwide. Sell and accept all other types of payments.""")

..takže zatím jen čekám, co se bude dít..
host
host (neregistrovaný) ---.kr-zlinsky.cz
18. 1. 2010 14:45 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Dělá mi to taky a vůbec se mi to nelíbí, proc neprisel upozornující mejl všem uživatelům a na jejich stránkách jsem o transfers.com taktéž nic nenašel??? V paypay novnky poslední záznam 2007...
ptr
ptr (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
22. 1. 2010 17:07 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
tak jsem dal příkaz jak paypayinc , tak i transfers a do týdne od příkazu se uskutečnil převod ....
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-5.t-com.sk
26. 1. 2010 16:09 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
práve som sa chcel prihlásiť a čítam to tiež... a hneď ma napadlo niečo také ako tebe (podvod, atď) tak som radšej išiel na google niečo hľadať o tej téme, a vyskočila mi táto stránka... takže neviem :( ale radšej som sa tam ešte neprihlásil a dúfam že mi nevybielia účet... :O nejaké info niekto nemá ?

našiel som ešte toto http://webtrh.cz/72488-paypay-com-presmeruje-transfers-com?s=af57a742028b4779ffb015f81b4f2bc7&
host
host (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 1. 2010 20:27 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Zkousel jsem provest 18.1. platbu z bankovniho uctu na puvodni ucet Paypay a platba byla na Transfers.com do 2 dnu pripsana. Stejne tak jsem veskere financi prostredky z Transfers poslat zpet na ucet a do 4 dnu platba dorazila. Zda se ze Transfers je funkcni, Paypayinc jsem radeji netestoval.
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-5.t-com.sk
27. 1. 2010 19:04 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
ok diky, a inak je to to isté ? sú tam rovnaké funkcie ako v paypay ? alebo sa niečo zmenilo ? pribudlo ? ubudlo ? diky
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
15. 2. 2010 19:36 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
Chtel bych vas upozornit na dalsi "malou" zradu u paypay.com. Od minuleho tydne neplati max limit pro platbu v ramci EU 40 kc ale vse se pocita procentualne. Takze at nedopadnete jako ja s poplatkem za transakci 500,-, to jsem mohl rovnou poslat platbu z CZ banky. Na zmenu ceniku samozrejme nikde zadne upozorneni nebylo. (samozrejme informativni a oslavne maily typu presunuli jsme tranfers.com zpet na paypay.com chodi:) )
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.customer.poda.cz
26. 10. 2010 15:46 Nový

Re: přihlášení

celé vlákno
nemůžu se dostat do svého účtu přihlásit se potřebuji si tam vybrat své peníze.
Pozo
Pozo (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
15. 6. 2010 13:04 Nový

Varování před podvodným paypay

celé vlákno
Musím všechny varovat - před víc než měsícem jsem si nechal převést značnou částku na ověřený účet v bance a peníze dodnes nepřišly. Ani na opakované urgence na kontaktním formuláři nikdo nereaguje. Podobné zkušenosti má i několik dalších lidí.

Takže se těmhle podvodnickým šmejdům vyhněte velkým obloukem!
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.78-99-195.t-com.sk
15. 6. 2010 15:52 Nový

Re: Varování před podvodným paypay

celé vlákno
asi tak... :(((
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
21. 6. 2010 7:49 Nový

Re: Varování před podvodným paypay

celé vlákno
Tak dnes jsem se přihlásil na účet paypay a celá transakce dokonce zmizela z historie účtu! Tudíž jsem podle paypay celou částku na účtu nikdy neměl a ani jsem jí nikdy neposlal!

Takže na účet paypay nevkládat žádné peníze. Prostě vám zmizí...
kostami
kostami (neregistrovaný) ---.clnet.cz
23. 6. 2010 12:31 Nový

Re: Varování před podvodným paypay

celé vlákno
Přišel jsem taky o pár tisic korun, už měsic měla být platba na účtu v německu ale asi si PayPay penize nechal:-(

Taky bych radil všem uživatelum, kteři si tam registrovali internetovou platební kartu, ať si ji vymažou s účtu PayPay a možná i stornuji v bance, někdo se mi pokusil účet vykrást a viděl bych to na PAYPAY!!!!!!!!!!!!!
Lubomir
Lubomir (neregistrovaný) ---.95-103-30.t-com.sk
21. 7. 2010 20:48 Nový

Prehlásenie PayPay Managementu

celé vlákno
Precitajte si aj vysvetlenie a ospravedlnenie od PayPay:
https://www.paypay.com/paypay_explanation.php?&lang=sk
Roli
Roli (neregistrovaný) ---.95-103-240.t-com.sk
23. 7. 2010 11:18 Nový

Re: Prehlásenie PayPay Managementu

celé vlákno
hm... :/ :( ale moje peniaze mi ešte stále neprišli... :X :(( ako to bude ďalej ? viete niekto niečo ? :/
oxi
oxi (neregistrovaný) ---.orange.sk
30. 7. 2010 0:46 Nový

Re: Prehlásenie PayPay Managementu

celé vlákno
Ked si tak radi chcu prečítať komentáre zaslané na email, tak som im jeden poslal, snad ich povzbudí k čo najrýchlejšej odpovedi.
Smiricky
Smiricky (neregistrovaný) ---.hsd1.il.comcast.net
29. 7. 2010 1:03 Nový

Stale zpozdeni, nebo kradez je treba odejit

celé vlákno
Pay Pay jsem pouzival nekolik let a fungoval rychle a spolehlive, byl jsem s nim spokojen. Pouzival jsem jej na prevod pnez mezi CR a USA a poslal jsem pres nej nekolik tisic dolaru. Vse fungovalo dobre.

Nicmene se pridavam k ostatnim co zde pisi negativni zkusenosti. Zadal jsem prikaz prevod penez na muj ucet a tentokrat nedorazilo nic. Nastesti se jedna jen o mensi castku cca 3000 Kc.

Ted je to tri tydny a penize stale nedorazily a na me dva dotazy nikdo neodpovedel.

V podminkach maji tedy uvedeno, ze prevod muze trvat as 14 business days, takze doufam ze jeste dorazi.

Zkusim to zaurogovat po mesici, emailem v Anglictine.

Nicmene, durazne doporucuji - nepouzivat. Fungovalo to, ale ted uz to nefunguje.

Zajimave rovnez je ze mi prisla zprava od CSOB asi pred rokem a pul ze zablokovali kartu, protoze byla napojena na PayPay. Spiolu s ni zablokovakli i dalsich asi 5000 karet.

Ja uz jsem tu kartu nemel, ztratil jsem ji nebo ji vyprsela platnost, tak me to nerapilo. Ale nasel jsem ted na internetu pripad, mozn nekolik, kdy popisovali ze po te co zaregistrovali kartu do Pay Pay, tak posleze byla zneuzita na jine nakupyv Sephore, Wamartu a jinde.

Takze pozor na PayPay.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.customer.poda.cz
22. 8. 2010 7:57 Nový

Re: Stale zpozdeni, nebo kradez je treba odejit

celé vlákno
Přesně stejná zkušenost, platba do Anglie cca 3000 a nedorazila. Jsou to už asi dva měsíce, na urgence žádná reakce. PAYPAY JSOU PODVODNÍCI. V žádném případě tyto zloděje nepodporujte.
oxi
oxi (neregistrovaný) ---.orange.sk
30. 7. 2010 0:32 Nový

POZOR!

celé vlákno
Pridávám sa bohužial k negatívným hodnoteniam. Asi pred 2 mesiacmi som si dal poslať na PayPay učet viac ako €700... Doteraz nedorazili, emaily ignorované.
Bataj
Bataj (neregistrovaný) ---.imafex.sk
28. 8. 2010 10:48 Nový

PayPay ma problemy

celé vlákno
Asi patrim k par stastnym, ktori si nestihli v PayPay ani overit ucet a zrealizovat akukolvek transakciu. Nech uz to s ich spormi dopadne akokolvek, pravda je taka, ze ide o peniaze a nedovera v tejto oblasti znamena koniec. Rad by som ale vedel, ako je mozne u nich vytvoreny ucet zrusit. Nejde o PayPauInc, ale o PayPay. Desim sa tiez toho, co sa da spravit s tak obrovskou databazou plnou cisiel uctov, dokladov s fotkami ci cislami kreditnych a debetnych kariet. Hladam preto sposom ako co najrychlesjie ukoncit akekolvek spojenie s touto sluzbou. Poradte.
bobik
bobik (neregistrovaný) 82.100.31.---
5. 7. 2011 21:30 Nový

Re: PayPay má problémy. Jen se neví, který

celé vlákno

nevíte jak je to tedy nakones s PayPay??Kdysi jsem ho používal,ale pak asi 2 roky ne....vím že tam zbylo asi 50kč,od té doby stránky nefungují a nevím jak to vlastně je .....abych pak někomu nedlužil nehoráznou sumu za účet...

asasa
asasa (neregistrovaný) 93.99.49.---
29. 7. 2011 16:23 Nový

Re: PayPay má problémy. Jen se neví, který

celé vlákno

Taky jsem asi po 2 letech si chtěl něco zaplatit ... a nejde to ... a měl jsem tam asi okolo 100. Takže zvažuju trestní oznámení.

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
22. 12. 2011 0:16 Nový

Re: PayPay má problémy. Jen se neví, který

celé vlákno

A na koho podáš to trestní oznámení? Na neznámého pachatele? Hodně štěstí! Za měsíc neúspěšného hledání to policie odloží, takže marná snaha. (Vlastní zkušenost s podobným případem)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem