PaySec podporuje dobíjení přes aplikaci MasterCard Mobile

Virtuální účet platebního systému PaySec lze dobíjet aplikací MasterCard Mobile. Při jejím uvedení do ČR tomu tak překvapivě nebylo. Uplatnitelnost aplikace při online nákupech se tak rázem zvětšila.

Český platební systém PaySec podporuje dobíjení prostřednictvím mobilní aplikace MasterCard Mobile. Na novou možnost dobíjení virtuálního účtu pro rychlé bezhotovostní platby stovkám tuzemských internetových obchodníků nás nezávisle na sobě upozornilo několik čtenářů. Pro klienty, kteří nemají účet u ČSOB, resp. Poštovní spořitelny, je to nejrychlejší způsob dobíjení, jak jsme si sami ověřili.

Krátce po spuštění služby MasterCard Mobile na českém trhu však PaySec podporoval stále jen běžné dobití platební kartou s nutným opsáním údajů z karty. To bylo dosti zvláštní, protože PaySec provozuje již zmiňovaná ČSOB, která je partnerem služby MasterCard Mobile na českém trhu a tuto platební metodu nasazuje do své platební brány využívané obchodníky.

Aktuálně si už ovšem při dobíjení debetní či kreditní kartou uživatelé systému PaySec mohou vybrat mezi klasickým opisováním údajů ze své karty (číslo karty, datum exspirace, kontrolní kód) a jednoduchým nasnímáním QR kódu mobilním zařízením s aplikací MasterCard Mobile propojenou s alespoň jednou aktivní debetní či kreditní kartou.

CIF16

PaySec podporuje dobíjení přes MasterCard Mobile

Aplikace je dostupná pro zařízení se systémem Android nebo iOS. Výhledově přislíbená verze pro Windows Phone zatím uvolněna nebyla. MasterCard Mobile aktuálně podporuje 330 obchodníků. Původně se hovořilo o cca 2000 obchodníků, ale šlo o určitý informační šum. Podle našich informací toto číslo reprezentuje počet obchodníků využívajících platební bránu od ČSOB, kteří mohou MasterCard Mobile kdykoliv jednoduše zavést.

Reálně však novou platební metodu zavedly přibližně tři stovky obchodníků. Z tohoto hlediska si zatím nadnárodní služba vede obdobně jako české Mobito. Detailní srovnání obou služeb, které shodně slibují pohodlné placení z mobilu nejen na Internetu a lze je považovat do určité míry za přímé konkurenty, připravujeme.

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »