PayU: Češi mají zkreslené představy o platbách na Internetu

Platební brána PayU zveřejnila výsledky svého výzkumu týkajícího se vnímání jednotlivých platebních metod uživateli Internetu. Zjištění výzkumu jsou oproti očekávání poměrně překvapivá, protože například 75 procent dotázaných za nejjednodušší a nejpohodlnější způsob platby považuje bankovní převod. Ten přitom obvykle zdržuje odeslání zboží, které je skladem. Obchodníci totiž čekají na připsání příslušné platby na svůj účet. Peníze mezi bankami mohou putovat až dva pracovní dny.

Platební brána PayU zveřejnila výsledky svého výzkumu týkajícího se vnímání jednotlivých platebních metod uživateli Internetu. Zjištění výzkumu jsou oproti očekávání poměrně překvapivá, protože například 75 procent dotázaných za nejjednodušší a nejpohodlnější způsob platby považuje bankovní převod. Ten přitom obvykle zdržuje odeslání zboží, které je skladem. Obchodníci totiž čekají na připsání příslušné platby na svůj účet. Peníze mezi bankami mohou putovat až dva pracovní dny.

MIF16

Účastníci výzkumu, který se uskutečnil na reprezentativním vzorku 1186 respondentů, uvádějí, že nejvíce důvěřují platbě převodem na účet, dobírce a platbě v hotovosti při osobním převzetí zboží. Jejich důvěře se naopak netěší platební tlačítka a online platby kartou. Paradoxně platby platebními tlačítky patří k nejbezpečnějším způsobům platby Platební brána, na kterou se klient dostane pomocí platebního tlačítka, je zabezpečena stejně jako internetové bankovnictví. Transakce dále probíhají v systému konkrétní banky a obchodníci se o nich dozvědí zpravidla nejrychleji, říká Vratislav Kříž, produktový specialista přímého bankovnictví z Raiffeisenbank

Zdroj: tisková zpráva

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 3. 2012 16:57

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »