People StyleWatch proměnil vlastní Twitter v reklamní plochu

@StyleWatchMag využívá pozadí profilu na Twitteru jako reklamní plochu – reklama na Jergens je tak možná jedním z prvních využití Twitteru k tomuto účelu v médiích. People StyleWatch patří do rodiny magazínů společnosti Time Inc. Kampaň pro The Jergens zahrnovala tisk, web i sociální média. Pozadí profilu na Twitteru je samozřejmě pouze statický obrázek, na „inzerát“ tak není možné klikat a je nutné se spoléhat pouze na to, co lze sdělit bez klikání. Pokud už je pozadí na Twitteru nějak…

@StyleWatchMag využívá pozadí profilu na Twitteru jako reklamní plochu – reklama na Jergens je tak možná jedním z prvních využití Twitteru k tomuto účelu v médiích. People StyleWatch patří do rodiny magazínů společnosti Time Inc. Kampaň pro The Jergens zahrnovala tisk, web i sociální média.

Pozadí profilu na Twitteru je samozřejmě pouze statický obrázek, na „inzerát“ tak není možné klikat a je nutné se spoléhat pouze na to, co lze sdělit bez klikání. Pokud už je pozadí na Twitteru nějak využíváno, tak tam firmy i lidé většinou umisťují nějaké informace o sobě. 

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »