*** Plánujete expanzi také na západ?
Ne, není kam. Jako česká firma v Německu neprorazíme ***
mam otazku: Jaky je problem zalozit v nemecku firmu, najmout nemecke zamestnance a rozjet business. Skopcaci ani nebudou mit tuseni ze handlujou s cehuny. Kapital je jen jeden.
Názory k článku
Peter Vidovič: chystáme věci, které Google ještě nemá
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 9:29
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
ja mam zas otazku, ze od kedy je eTarget ceska spolocnost?;)
stoural (neregistrovaný)
20. 4. 2007 9:54
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
Ano - je to problem. Nikoliv ve formalnim zalozenim spolecnosti, ale v tom najit ty spravne lidi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 12:02
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
V čem konkrétně se dle Tebe hledají vhodní lidé hůře v Německu u nás? Zajímalo by mne to...
stoural (neregistrovaný)
20. 4. 2007 14:43
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
Az si to zkusite, dejte vedet.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 17:17
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
nepochopil jsi... mne opravdu zajímá v čem, nemyslel jsme to tak, že by toneměla být pravda, zajímá mne "jádro pudla"..:-)
24. 4. 2007 17:48
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
Tohle je tedy opravdu odpověď... Nakousnete téma a když to ostatní zajímá, tak už jen úsečně odpovídáte. Můžete tedy říci, v čem je ten problém? Pokud ne, tak, prosím, už podobné komentáře radši vůbec nepište.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 10:55
Nový
Re: expanze na zapad
celé vlákno
No s takovouhle filosofii a pristupem tedy urcite neprorazite :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 9:15
Nový
pěkný rozhovor
celé vlákno
Pěkný rozhovor z obou stran. Myslím, že v případě malých a středních stránek si nechali ujet vlak a to ke své škodě. Dokud tu nebyl Google, tak na ně kašlali (týká se to i mě), teď ztracenou pozici už nedohoní.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 11:06
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
presne tak! jinak osobne si myslim ze casem v cechach eTarget uplne vysumi. Pro inzerenty je hrozbou vyssi podil click frauds nebot google ma jistou autoritu a podvodnicci si radeji sve scripty budou zkouset na eTargetu. Navic jim neverim a nedivil by jsem se kdyby podvadeli sami.
Radek (neregistrovaný)
20. 4. 2007 15:19
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
Jestli myslis, ze ETARGET podvadi, tak si bohuzel trochu vedle :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 23:43
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
noooo, a co CENT? Zoohoo?
Noem (neregistrovaný)
21. 4. 2007 13:26
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
Většinou platí pravidlo, že čím menší stránka, tím větší click fraud. Menší stránky používají Adsense, takže z téhle poučky by měl být na Googlu Click fraud vyšší než u Etargetu, kde úplně malé stránky nepřijímají. Autorita neautorita, majitel blogu s návštěvností 10 lidí za den si prostě jednou týdně klikne sám na reklamu ať chcete nebo nechcete. Majitel stránky co má návštěvnost 10 000 i kdyby si jednou týdně klikl, tak je to click fraud řekněme 0,001 procenta :).
21. 4. 2007 20:03
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
Majitel stránky s AdSense sina reklamu neklikne ani jednou, bo sa jak čert križa, bojí doživotního zrušení účtu...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 4. 2007 12:31
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
mohu potvrdit sam jsem si jiz 3x omyl kliknul a hned jsem poslal omluvny mail googlu :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2007 18:52
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
Naprostý souhlas. Když jsem se do jejich programu snažil přihlásit web s (tenkrát) cca 200000 zobrazenými stránkami za měsíc (což vyhovovalo jejich požadavkům), ani se neobtěžovali odpovědět. Pár týdnů nato pak přišel Google s českým AdSense, takže eTarget utřel nudli. Předpokládám, že takových lidí bylo víc a eTarget se tak sám připravil o velkou část trhu.
David (neregistrovaný)
20. 4. 2007 22:39
Nový
Re: pěkný rozhovor
celé vlákno
Tak to se týká i mě a předpokládám i spousty dalších středních webů.
Bug (neregistrovaný)
20. 4. 2007 10:13
Nový
Podpora
celé vlákno
Jsem vděčný za každý takový stabilnější reklamní systém. Konečně se dá provozem webu něco vydělat a mnohdy je potřeba více úsilí než v tradiční práci.
Važme si internetu :)
Važme si internetu :)
4rest (neregistrovaný)
21. 4. 2007 0:03
Nový
chystáme věci, které Google ještě nemá
celé vlákno
ROFuckin´L :)))))))))))))))))))))))))))
pepeee (neregistrovaný)
21. 4. 2007 0:37
Nový
ETARGET okrada inzerenty
celé vlákno
Proc ma etraget vyssi uspesnost nez GOOGLE? Proc partneri maji prumerne provizi za klik pre 3 Kc, kdyz inzerat stoji 1 Kc?
Etarger neni kontextovy system, ma to do kontextu stejne daleko jako kacer donald k prezidentovi ruska.
A jak Etarget okrada inzeretny - velmi jednoduse, stranky na kterych je etarget umisten maji moznost vybrat si klicove slova na ktere chteji zobrazovat inzeraty, navic vidi i ceny za klik. Chudak inzerent, je podveden - na strankach o pocasi tak muhou bezet inzeraty na pujcky a stavebnictvi tzn nejdrazsi slova. Kam se hrabe Google....
O necem svedci i to ze jen 20 lidi!!! pracuje v takove firme. Kdo dela vyvoj? Kdo dela obchod??
Etargetu tece velmi vyrazne do bot a snazi se chytit vlak, ktery jim v segmentu malych a strednich webu ujel, diky chybyne politice. Adieu Etarget - welcome in Hungaria, Bulgaria, Romania und Albania
Etarger neni kontextovy system, ma to do kontextu stejne daleko jako kacer donald k prezidentovi ruska.
A jak Etarget okrada inzeretny - velmi jednoduse, stranky na kterych je etarget umisten maji moznost vybrat si klicove slova na ktere chteji zobrazovat inzeraty, navic vidi i ceny za klik. Chudak inzerent, je podveden - na strankach o pocasi tak muhou bezet inzeraty na pujcky a stavebnictvi tzn nejdrazsi slova. Kam se hrabe Google....
O necem svedci i to ze jen 20 lidi!!! pracuje v takove firme. Kdo dela vyvoj? Kdo dela obchod??
Etargetu tece velmi vyrazne do bot a snazi se chytit vlak, ktery jim v segmentu malych a strednich webu ujel, diky chybyne politice. Adieu Etarget - welcome in Hungaria, Bulgaria, Romania und Albania
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 4. 2007 6:48
Nový
Re: ETARGET okrada inzerenty
celé vlákno
Nechci polemizovat o ETARGETU, ale opravdu bych se nyvysmíval Rumunsku a okolním zemím. Naše společnost zhruba před rokem expandovala tímto směrem a jsme s investicí hodně spokojeni. Rumunsko jde velkým tempem dopředu a díky tomu, že se jedná o mnohem větší trh než ČR, tak táhne hodně velkých zahraničních investorů a to dál podporuju rozvoj. Nemluvím teď o internetu, ale společnosti a hospodářství obecně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 4. 2007 9:16
Nový
Re: ETARGET okrada inzerenty
celé vlákno
v tom s Vami naprosto souhlasim. Ja se napriklad orientuji na Polsko z duvodu naseho maleho trhu.
Radek (neregistrovaný)
21. 4. 2007 11:40
Nový
Re: ETARGET okrada inzerenty
celé vlákno
Opravdu nevím, kde jsi sebral, že u ETARGETU vidí lidé ceny za klíčová slova.
Noem (neregistrovaný)
21. 4. 2007 13:37
Nový
Re: ETARGET okrada inzerenty
celé vlákno
Slova si sice sám můžete definovat, ale pokud vím tak jsou přece schvalovány. Takže silně pochybuji, že Vám někdo na počasí schválí odkazy na půjčky. Mimochodem na stránce o počasí mohou být odkazy z Google Adsense, stačí tam dát někde text o půjčkách aby to moc nevadilo a při tom oblblo robota Adsense :).
Urážet země typu Maďarsko, Bulharsko nebo Rumunsko může pouze naprostý ignorant. Ostatní tam raději podnikají, protože situace tam se rovná situaci u nás před pár lety (spousta příležitostí, menší konkurence).
Urážet země typu Maďarsko, Bulharsko nebo Rumunsko může pouze naprostý ignorant. Ostatní tam raději podnikají, protože situace tam se rovná situaci u nás před pár lety (spousta příležitostí, menší konkurence).
informatori.cz (neregistrovaný)
21. 4. 2007 15:16
Nový
Složitost nad složitost
celé vlákno
Největší nevýhody služeb jako je etarget jsou hlavně v jejich složitosti. U adsense se člověk o nic nestará a tak by to mělo být ale etagret potřebuje vystavovat faktury, složitě implementovat reklamy atd ...což dost lidí otráví. Hlavně při velikosti zisků které ze služby plynou je to dost komické abych vystavola faktury na několik stovek nebo tisíc Kč každý měsíc to se opravdu nevyplatí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 4. 2007 12:34
Nový
Re: Složitost nad složitost
celé vlákno
ano opravdu nevim kde se bere v cechach ta potreba vystavovat na kazdou hovadinu za 200 kc fakturu. Pritom klidne staci vystavit paragon na nakup za 10 000 000 Kc. Holt my cechacci mame radi socialismus, byrokracii, CSSD a podobne veci ztezujici zivot....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 4. 2007 13:42
Nový
Re: Složitost nad složitost
celé vlákno
Implementace reklamy je snad hračkou pro každého webmastera, vystavit fakturu je radost :)
Spíše bymě zajímalo - zisky z Google Adsence - jak je zanést do účetnictví?
Spíše bymě zajímalo - zisky z Google Adsence - jak je zanést do účetnictví?
Nevermind (neregistrovaný)
23. 4. 2007 15:42
Nový
Re: Složitost nad složitost
celé vlákno
Zanést do učetnictví? LAWL, to je přece PŔIJEM, tam není potřeba NIC dokazovat a dokladovat. Prostě ten příjem JE. A tím to hasne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 4. 2007 23:27
Nový
Re: Složitost nad složitost
celé vlákno
Takže si příjem nemám vést v evidenci a zdaňovat ho? Jak ho chcete zavést do účetnictví bez faktury či dokladu s vašimi fakturačními údaji, data zdanitelného plnění apod. ?
22. 4. 2007 20:55
Nový
Re: Složitost nad složitost
celé vlákno
Moje účetní (a jistě není jediná) má mnohem radši fakturu co jednou za měsíc vystavím Etargetu než nějaké "Mzdové listy" vytištené z AdSense učtu ...
Implementace etargetu je podle mě stejná hračka jako AdSense, pokud to pro tebe není tak pak prosím jdi dělat neco jiného než programování :-)
Velikost zisků je adekvátní k velikosti a kvalitě webu, pokud ti to nevynáší tak hold viz bod 2. - jdi dělat radši něco jiného :-)
Implementace etargetu je podle mě stejná hračka jako AdSense, pokud to pro tebe není tak pak prosím jdi dělat neco jiného než programování :-)
Velikost zisků je adekvátní k velikosti a kvalitě webu, pokud ti to nevynáší tak hold viz bod 2. - jdi dělat radši něco jiného :-)
Tiskni