Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Petr Liesner (Bibloo): Móda je jednou z nejrychleji rostoucích částí e-commerce od Bubla - Obávám se, že eshopy se musí potýkat s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 12. 2015 11:19

    Bubla (neregistrovaný)

    Obávám se, že eshopy se musí potýkat s obrovzkým množstvím vráceného zboží. A když navíc musí vracet i poštovné, může to být prodělečné. Pokud prodají tričko za 500 a 100 poštovné a 5x se jim vrátí, tak i když ho napošesté prodají, budou v mínusu jen na poštovném.

    Ale jako zákazníkovi mě to vyhovuje. Zrovna teď manželka chtěla nový svetr, objednali jsme 28 kusů (Ono to bylo vlastně jen 14 ale ve dvou velikostech, protože dneska se člověk nemůžeze řídit údajem o velikosti, protože každý výrobce sti to vykládá po svém), nechala si dva a 26 jich šlo zpět.

    To velké množství vráceného zboží by šlo výrazně zredukovat uváděním rozměrů oblečení. Obecná tabulka velikostí nestačí, když stejné číslo neznamená stejnou velikost. Před časem jsem si objednal mikiny, přestože měli všechny stejnou velikost, rozdím mezi nejmenší a největší bylo 8 cm na šířku, to je 16 cm na obvodu!

  • 11. 12. 2015 12:07

    P2010 (neregistrovaný)

    Obleceni je typicky nevhodne pro tento typ prodeje. Jenze kdyz je v kamennych obchodech tak absurdne predrazene, je to vlastne na uzemi CR jedina trochu slusna moznost. Nebo si zajet do zahranici.

  • 12. 12. 2015 13:51

    Haha (neregistrovaný)

    Typická Čechovina...před­pokládám, že jste se svetry i párkrát prošli a pak vrátili cedulky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).