Obávám se, že eshopy se musí potýkat s obrovzkým množstvím vráceného zboží. A když navíc musí vracet i poštovné, může to být prodělečné. Pokud prodají tričko za 500 a 100 poštovné a 5x se jim vrátí, tak i když ho napošesté prodají, budou v mínusu jen na poštovném.
Ale jako zákazníkovi mě to vyhovuje. Zrovna teď manželka chtěla nový svetr, objednali jsme 28 kusů (Ono to bylo vlastně jen 14 ale ve dvou velikostech, protože dneska se člověk nemůžeze řídit údajem o velikosti, protože každý výrobce sti to vykládá po svém), nechala si dva a 26 jich šlo zpět.
To velké množství vráceného zboží by šlo výrazně zredukovat uváděním rozměrů oblečení. Obecná tabulka velikostí nestačí, když stejné číslo neznamená stejnou velikost. Před časem jsem si objednal mikiny, přestože měli všechny stejnou velikost, rozdím mezi nejmenší a největší bylo 8 cm na šířku, to je 16 cm na obvodu!