Hlavní navigace

Petr Matoušek odchází z Mall.cz. V oboru chce zůstat

30. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Mall.cz
Necelé dva roky vydržel na horkém křesle marketingového šéfa Mall.cz manažer, který do světa e-commerce přišel z vydavatelského byznysu.

Šestiletý rekord Petra Krále zatím zůstane nepřekonán. Petr Matoušek končí na pozici marketingového ředitele po roce a devíti měsících. „Petr skončil v Mall.cz po vzájemné dohodě a my momentálně hledáme jeho nástupce,“ komentuje personální změny mluvčí obchodu Michala Gregorová

„Na konci roku jsme se domluvili a moje poslední práce byla příprava rozpočtů na letošní rok,“ vysvětluje Matoušek s tím, že si teď chce nějaký čas odpočinout a pak chce pokračovat opět na internetové scéně ve svém oboru, kterým je marketing. 

Matoušek střídal v dubnu roku 2013 Filipa Kahouna, který na pozici nevydržel ani dva měsíce. Jeho hlavní úkol byla podpora růstu a rozjezd loňské televizní kampaně ve třech zemích, v nichž skupina NR Holding působí. Kromě toho stál i za redesignem, který proběhl během minulého roku. 

BRAND24

Fiskální rok končí pro Mall až v březnu, ale loňské tržby v porovnání duben – prosinec rostly o 35 procent. Měly by tak prorazit hranici deseti miliard. Zisk skupiny za rok 2013 skončil při osmimiliardových tržbách na 9,5 milionech korun. 

Matoušek do Mallu nastupoval z pozice ředitele online divize Ringieru, šéfa produktů v Centrum Holdings a původně byl marketingový manažer ve vydavatelství Mafra. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).