Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Petr Svoboda (Shopsys): B2B e-commerce jede, firmy on-line prodávají šroubky i potraviny od honza - Jsem byvaly klient Shopsysu. Měli jsme u nich...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2017 18:37

    honza (neregistrovaný)

    Jsem byvaly klient Shopsysu. Měli jsme u nich 2 eshopy cca. 5 let. A musim za sebe rici, ze nikdy vice. V lonskem roce jsme uspesne odmigrovali na jiny systém, kde se muzeme konecne plne rozvijet. Mezi nejcastejsi problémy patrila neustale zmeny v systemu. Predstavte si, ze mate něco na eshopu udelano, ted mne třeba napada formular pro potvrzeni objednávky zakaznikum(ale bylo to i cokoliv jiného). Formular s individuelnimi upravami mate nasazen a najednou po nejake době zjistite, ze formular je zmenen. O to se opakovalo v podstate od zacatku tvorby eshopu s cimkoliv. Ja mel vždycky strach udelat nejakou upravu, aby nam neprestalo fungovat něco jiného. Pan Svoboda s panem Havlaskem hezky mluvi a vse Vam jako klientovi odkyvou, nekolikrat když jsem se vytocil tak i dali nejakou kompenzaci. Bohuzel skutek utek a za mesic dva se jede ve starych kolejích. Na novem reseni jsme ztratili cca. rok casu, kdy jsme mohli tvorit další eshopy, nicmene jsem nyní spokojen s novym systémem.
    Takových chyb v shopsysu bylo nespocetne, další na kterou si vzpomenu bylo naprijklad neustale odkryvani skrytych polozek. A vysvětlujte pak zakaznikum, ze něco nemate a uz nikdy mit nebudete. Nekolikrate pan Svoboda sliboval napravu a vždy to tak nejak nefungovalo. Nekdy v roce 2015 jsme měli i 10 takovýchto chyb zároveň. Jeden mesic něco vyresite a po pul roce zjistite, ze to v eshopu není. Jeden cas nam třeba někdo od nich z firmy premazal retargetingovy kod takze jsme inzerovali do zdi atd. Tot ma zkušenost s firmou Shopsys.
    Na mne Shopsys pusobi jako firma, která se snazi tvarit moderne bohužel dle mne mají vice zakazniku nez jsou schopni obsáhnout.
    Mne to stalo cca. rok ztraceneho casu a znovu zaplaceni celého systemu v radech statisicu korun. Nicmene z dlouhodobého hlediska jde jednoznacne o krok vpred.

  • 25. 1. 2017 12:20

    Standa (neregistrovaný)

    Zajímavý názor, můžete nám poradit a sdělit jaké máte aktuálně řešení (jaký e-shop), abychom se na něj zkusili podívat, protože budeme na jaře řešit nové e-shop. Díky.

  • 2. 2. 2017 8:25

    Petr Svoboda

    Dobrý den, pane Svatoši,

    máte naprostou pravdu, během naší šestileté spolupráce jsem měli vícekrát máslo na hlavě. Vždy jsme se ale ke každému jednomu případu stavěli čelem, vždy jsme byli absolutně transparentní a vždy se snažili maximálně vyhovět. Problémy, které popisujete, byly způsobeny starou verzí a značně komplikovanou implementací. Od té doby se toho mnoho změnilo, náš dnešní systém je o 4 roky vývoje dále a bez problémů na něm fungují i tak velké a komplikované e-shopy, jako je například OfficeDepot, Okay, B2Bpartner nebo Superzoo.

    Mrzí nás, že naše spolupráce nedopadla podle představ ani jedné strany. Přesto vám přejeme hodně úspěchů a bezstarostný rozvoj vašeho e-shopu.

    Petr Svoboda

  • 27. 1. 2017 7:57

    Mirek (neregistrovaný)

    Taky jsem u nich měl Shop. Dělal ho ještě pan Svoboda osobně. Už tam nejsem. Co mate teď?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).