Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Petr Weida: Soutěže mě baví

zajdee
zajdee (neregistrovaný)
4. 1. 2005 8:03 Nový

Maxthon (MyIE) a Gecko

celé vlákno
pokud se nepletu, tak minimalne v jedne verzi umel maxthon pouzivat jadro Gecko... pouzivam jej jako hlavni prohlizec, ale v posledni dobe jsem volbu renderovaciho jadra nikde v nastaveni nevidel... (mozna je to tim, ze mam v systemu nainstalovan jen Firefox a ne cistokrevnou Mozillu)
nadseny ctenar lupy
nadseny ctenar lupy (neregistrovaný)
4. 1. 2005 8:37 Nový

Re: Maxthon (MyIE) a Gecko

celé vlákno
funguje to i nyni. Ctrl+N a vybrat Use Gecko Engine.
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 1. 2005 15:21 Nový

Re: Maxthon (MyIE) a Gecko

celé vlákno
Ano, ale některé funkce odpadají.
Trtkal
Trtkal (neregistrovaný)
5. 7. 2006 20:16 Nový

Re: Maxthon (MyIE) a Gecko

celé vlákno
lupen
lupen (neregistrovaný)
4. 1. 2005 9:53 Nový

Maciku uz ne.

celé vlákno
Irenko proč ? Proč píšeš takový věci. Já ťa mám rád i bez peňazí. Ale už nepiš prosím Ťa
---
--- (neregistrovaný)
4. 1. 2005 11:15 Nový

Re: Maciku uz ne.

celé vlákno
Tak k tomu se pridavam...
Uhu
Uhu (neregistrovaný)
4. 1. 2005 12:40 Nový

Dost bylo Macika.

celé vlákno
Tohle je vazne vrchol. Co je to za 'clanek'? Koho zajima nejaky Weida, ktery vyhral nejakou soutez? At si Macik, klidne dal pise o svych kamaradech, ale at jsou to lide, kteri nejak ovlivnili (cesky) internet a kteri by mohli nekoho zajimat!
---
--- (neregistrovaný)
4. 1. 2005 12:49 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Macik potrebuje penizky...
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 1. 2005 15:35 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Vy si asi myslíte, že může přijít kde kdo a vydat na Lupě článek jen tak ... Vtip je ale v tom, že o vydání, podobě, namětu, tématu a formě článku rozhoduje řada lidí a nejen autor, který se nakonec pod článek podepíše. Jinými slovy, píšu to, co se po mě chce a když/jestli to vyjde, tak je to i vinou/zásluhou dalších lidí, kteří o osudu článku rozhodují. Striktní kritiku mé osoby vzhledem k vydání článku naprosto odmítám. Kritizujte ty, co rozhodují. Ne ty, co se rozhodnutími řídi ...

Hezký zbytek dne :-)
shrek
shrek (neregistrovaný)
4. 1. 2005 16:00 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Že se pod článek rovnou nepodepsali, syčáci...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
4. 1. 2005 16:14 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Zapominate na to, ze autor pise svuj clanek ze svobodne vule. Kdybych Vam rekl, ze mate napsat clanek, jak to jde v redakci s lupy (© Martin Kopta) spatne, napisete takovy clanek?

Na redakci si muzete zlobit maximalne v pripade zprzneneho nadpisu a perexu, pripadne na spatnou korekturu. Za zbytek nesete zodpovednost Vy.

Ze se clanek nepovede, se stane kazdemu, na druhou stranu by se nemel schovavat za redakci a bud uznat chybu nebo si stat za svym.

Michal Krsek (autor 147 clanku s lupy.cz)

Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 1. 2005 17:24 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Ale já to myslel trochu jinak ... Já přece nejsem ten, kdo nakonec článek vydá a kdo o jeho vhodnosti či nevhodnosti pro Lupu rozhodne. Já ho napíšu, o vydání rozhodne někdo jiný. Mohu napsat naprostou blbost, která nemá na Lupě co dělat, ale jestliže projde redakcí až k publikování a nikdo neřekne, že o takový článek nemá Lupa zájem, tak odmítám tvrzení, že jsem to já kdo przní Lupu ...

Pokud se v článku objeví specifický faktický omyl, beru vinu na sebe, protože editor, korektor (atd ...) nejsou vševědoucí a nemohou mne vést za ručičku a opravovat každý sek. To je samozřejmé. Ale vhodnost článku pro Lupu já neposuzuji a o jeho vydání nerozhoduji. Jestli je či není Petr Weida dostatečně zajímavá osoba pro rozhovor jsem se ptal před rozhovorem a bylo mi řečeno, že je zejm. kvůli běžešelemovacím řůčovičkám jí je. Udělal jsem tedy rozhovor, dal do redakčního systému, článek byl nakonec schválen a vydán ...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
4. 1. 2005 18:55 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Dobry den,
rozumim te argumentaci. Skutecne nemuzete za redakcni politiku. Nicmene obsahove za clanek muzete :-)

Ono je to jednoduche, vhodnost clanku pro konkretni medium musite jako autor posoudit. Prestoze mi oheda vysel nejaky mirne odpadkovy clanek v Redhotu, nemyslim, ze bych tam mel psat clanky o Internet2 (ostatne vzhledem ke ctenosti mam obavu, ze takove clanky nepatri ani na lupu). Nastesti mam kliku a nikdo mi to (zatim) nevycita.

V kazdem pripade je to tak, ze nepisu (a myslim, ze nejsem jediny) o cemkoliv, co redakci napadne. Treba Mirek Zeman by o hledani zajimavych/vyhovujicich temat moh' vykladat dlouhe hodiny :-)

Michal Krsek

Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 1. 2005 19:21 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
> Nicmene obsahove za clanek muzete :-)

No, v tomto konkrétním případě za něj nemohu tak úplně ani obsahově, protože byl celý předělán. Já ho dodal ve formě otázka - odpověď. Povídání s citacemi z něj udělal až Aleš Miklík. Ale to je zas jiné téma ...

> Ono je to jednoduche, vhodnost clanku pro konkretni medium
> musite jako autor posoudit.

Ano, jistě. Také bych se zde nepokoušel prorazit s recenzí digitálního fotoaparátu. Ale myslím, že je tu také otázka míry. Např. v tomto konkrétním případě z diskuze vyplývá otázka jestli je Petr Weida pro Lupu zajímavým pro rozhovor. Já si myslím, že zde mám svědomí čisté. Ptal jsem se před rozhovorem a bylo uznáno, že je. Rozhovor nakonec vyšel, takže zde dala redakce rozhovoru zelenou podruhé. Nevím, jak bych to řekl - možná takto: obecně odpovědnost za článek a jeho obsah je na mě, odpovědnost za vydání článku na Lupě je na tom, kdo mu 2x dal zelenou a nakonec ho tak vypustil do etéru. To je můj názor.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
4. 1. 2005 19:48 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
> Nicmene obsahove za clanek muzete :-)

No, v tomto konkrétním případě za něj nemohu tak úplně ani obsahově, protože byl celý předělán. Já ho dodal ve formě otázka - odpověď. Povídání s citacemi z něj udělal až Aleš Miklík. Ale to je zas jiné téma ...

V tom pripade Vas lituji. Tohle se mi jeste nestalo, predpokladam, ze si vyzadali Vasi autorizaci. Pokud ne, tak ... ehm ... mam dojem, ze se to neslucuje s obecnou novinarskou etikou.

Ja ten clanek radeji nehodnotim, myslim, ze skvele zapada do koncepce metablogu s lupy.cz (a na nej jsem jiz neprilis lichotivy nazor napsal) :-)

Uhu
Uhu (neregistrovaný)
4. 1. 2005 19:53 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
No jsem zvedavy, kdy ti tady vyjde dalsi clanek, kdyz se neustale tvrdosijne vymlouvas na redakci (a naznacujes tak jeji nekompetentnost k vyberu clanku vhodnych pro server typu Lupy).

Myslis si opravdu _TY SAM_, ze P. Weida je takova osobnost, aby o nem mohl vyjit clanek na jednom z nejctenejsich ceskych serveru o internetu?

Nebo chces v budoucnu napsat neco o sobe a testujes, co redakce a predevsim ctenari snesou? Kdyz Weida, proc ne Macich...
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 1. 2005 20:12 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
> a naznacujes tak jeji nekompetentnost k vyberu clanku
> vhodnych pro server typu Lupy).

To je překrucování ... nenaznačuji nekompetentnost, nýbrž odpovědnost za Lupu a rozhodnutí o tom, které články vydá a které hodí pod stůl ...

> Myslis si opravdu _TY SAM_, ze P. Weida je takova
> osobnost, aby o nem mohl vyjit clanek na jednom z
> nejctenejsich ceskych serveru o internetu?

Můj názor? Myslím si, že když se věnoval prostor soutěži běžešelemovací řůčovičky, tak není důvod neudělat rozhovor s úspěšným účastníkem, ovšem proti předchozím rozhovorům (Michal Illich aj.) je to zcela jiná váhová kategorie ... Se vší úctou k Petrovi ....

> Nebo chces v budoucnu napsat neco o sobe a testujes, co
> redakce a predevsim ctenari snesou? Kdyz Weida, proc ne
> Macich...

Ne, ne, ne ;-) O sobě píšu výhradně na svých stránkách ;-)
Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
4. 1. 2005 20:42 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Rad bych uvedl veci na pravou miru. S nabidkou rozhovoru se na Lupu obratil Jiri Macich sam, stejne tak navrhl jako prvniho kandidata Petra Weidu. Tomu jsem se nebranil. Bohuzel dodana podoba interview naprosto vylucovala jeho publikovani, nebot nesplnovala zakladni pozadavky na takovy material (mel extremni delku, minimum zajimavych informaci, vycpavkove elementy, otazky delsi nez odpovedi, atd.)

Navrhl jsem tedy jeho prepracovani, s cimz autor souhlasil. Podoba byla zvolena tak, aby se shodovala s rozhovory Markety Kaclove ze stejne rubriky. Redigovani clanku je myslim vec pomerne bezna a kazdy autor vi, ze s textem, ktery redakci doda, se dale pracuje a pocita s tim.

Rozhovor je v upravene podobe podle mne sice na urovni o neco nizsi, nez ve srovnani s temi od Markety Kaclove, ale leccos zajimaveho si v nem jiste leckdo muze najit a byla by skoda jej nevydat. Pevne verim, ze krome kritickych nazoru zde v diskusi se najde i nemaly pocet tech, kdo si v rozhovoru nasel sve. A pokud ne, Jiri Macich jiste udela vse, aby jeho dalsi rozhovor vypadal lepe :)
Martin Kuželka
Martin Kuželka (neregistrovaný)
4. 1. 2005 22:28 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Do dneška jsem měl rozhovory na Lupě docela v oblibě, ale tohle? Kdo to bude příště? Snad ne ten, jehož jméno se nevyslovuje nebo někdo jemu podobný...

Jan Angelovič
Jan Angelovič (neregistrovaný)
5. 1. 2005 7:46 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Dost by mě zajímalo, kolik článků dostane šéfredaktor denně k posouzení. Z kolika článků vybýráte ty dva nakonec zveřejněné ? A kolik jich naprosto odmítnete a nenecháte si je ani do zálohy ?
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
5. 1. 2005 12:08 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Rozumim tomu spravne tak, ze kdybych dodal clanek o hybridnich sitich, tak v redakci muze doznat zasadnich zmen? Je v redakci nekdo, kdo hybridnim sitim rozumi (ci o nich alespon slysel)?

Jedna vec je korektura, druha je redigovani.

Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
5. 1. 2005 18:03 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Rozhovor nedoznal zasadnich zmen v obsahu, ale ve forme. Tzn., nebylo do nej pridano jedine slovo, byly jen zkraceny otazky a nektere odpovedi a celek sestaven tak, aby odpovidal standardni forme rozhovoru na Lupe (po lopate: celky otazka-odpoved zhusteny do odstavcu). Je na tom jeste neco nejasneho? Nesrozumitelneho? Ci neprijatelneho pro Vase pojeti redakcni prace?

Jinak, clanek o hybridnich sitich muzete smele do redakce dodat - vite jiste dobre, ze s jeho zverejnenim by nebyly potize a to dokonce vcetne redigovani :)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
5. 1. 2005 18:12 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
No ja bych cekal, ze finalni zneni, doznalo-li zmen (jinych nez korektury) proti odevzdane praci, nechate autora odsouhlasit. Redakcni kraceni je hezke, nicmene v davnych dobach, kdy byl Mirek Zeman nove koste, ktere dobre metlo, takhle redakcne zkratil pasaz v mem clanku a vysledkem bylo, ze jsem se v diskusi omlouval, ze nejsem takovej blbec, jak ze clanku vypada (samozrejme se zmenil vyznam) :-) Nastesti se to vicekrat nestalo.

Pokud se tyce dalsiho clanku, jsem pripraven k renegociaci podminek :-) Ale to uz vite z e-mailu.

Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
5. 1. 2005 19:51 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Co se tyce redakcnich uprav, bylo to v tomto pripade poprve, kdy jsem neco takoveho provadel. Jinak napriklad v tistenych mediich je to praxe podstatne rozsirenejsi a z vlastni (autorske) zkusenosti vim, ze se navic s nejakou diskusi kolem toho ani v nejmensim neobtezuji. Cimz samozrejme nechci naznacovat, ze se ke kraceni clanku na Lupe chystam ve vetsi mire :)
OC
OC (neregistrovaný)
4. 1. 2005 17:52 Nový

Re: Dost bylo Macika.

celé vlákno
Velice pekne receno, nemam, co bych dodal :).
Starsky
Starsky (neregistrovaný)
4. 1. 2005 13:22 Nový

Re: Maciku uz ne.

celé vlákno
Clanek na kus reci by mel byt s nekym vyznamnym nebo s nekym, kdo neco udelal.. pri vsi ucte k panu Weidovi, jeho cas urcite nastane, ale ted tento clanek pusobi lehce komicky. Zviditelneni viteztvi v primitivni soutezi CEO SEO je jen posledni kapkou blbosti...

Svuj blog ma dneska kde kdo a prave tam patri podobne clanky.
Roman Pudil
Roman Pudil (neregistrovaný)
4. 1. 2005 14:36 Nový

Re: Maciku uz ne.

celé vlákno
Pripojuji se ke kritice tohoto clanku. Nemam ablosutne nic proti Petrovi Weidovi, ale tyto podprumerne clanky na lupa.cz opravdu nepatri.

Domnivam se, ze na Lupe si zaslouzi zviditelnit (kdyz uz) lide, kteri pro rozvoj internetu opravdu neco udelali.

Pokud bude lupa.cz pokracovat v nastavenem trendu kvality clanku, pak se velice brzy sama stane blogem, tedy archivem clanku o nicem.
Ondřej Čečák
Ondřej Čečák (neregistrovaný)
4. 1. 2005 17:57 Nový

Re: Maciku uz ne.

celé vlákno
vicemene souhlasim, myslim, ze by bylo vhodnejsi zvolit nekoho, kdo se muze smele pridat k predchozim dilum (i za cenu toho, ze serial "Na kus reci s ..." nebude pravidelny nebo tak casty).
Yenya
Yenya (neregistrovaný)
4. 1. 2005 12:23 Nový

Mobilky.cz nebrat

celé vlákno
mobilky.cz nebrat a utikat od nich co nejdale.
Honza
Honza (neregistrovaný)
21. 2. 2007 14:20 Nový

Re: Mobilky.cz nebrat

celé vlákno
Digero
Digero (neregistrovaný)
4. 1. 2005 16:36 Nový

serte

celé vlákno
Nemohli by jste zacit psat ponekud technictejsi veci? Clanky o bezselestvych zouzelickach, SEO a blogach dostavaji lupu nekam na uroven blesk.cz . Nerad bych ji vyradil ze sveho pravidelneho kolecka novin
Petr
Petr (neregistrovaný)
4. 1. 2005 23:42 Nový

Re: serte

celé vlákno
pokud dnes děláte weby bez SEO, nejsou to weby ale jen kupa html kodu uložená někde na webhostingu ;)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
5. 1. 2005 8:52 Nový

Re: serte

celé vlákno
Do kamene tesat - zacatek ledna a hned zhavy kandidat na blbost roku :-)
Petr
Petr (neregistrovaný)
5. 1. 2005 16:49 Nový

Re: serte

celé vlákno
Na toto nemá cenu odpovídat. Je vidět, že prostě vůbec nevíte která bije (k Vaší škodě ;))
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
5. 1. 2005 23:44 Nový

Re: serte

celé vlákno
Řekl bych, že to ví daleko lépe než vy... (bez smajlíku)
Tomáš Kocourek
Tomáš Kocourek (neregistrovaný)
4. 1. 2005 17:25 Nový

Můj názor

celé vlákno
ad mobilky.cz

zatím jsem se společností mobilky.cz (Satron) žádné problémy neměl. Spíše s Cybexem.

ad tento rozhovor

nevím co proti tomuto článku všichni máte. Já mám rozvory rád. Dovím se názory ap. jiných. Je však pravda, že kdyby se ten článek objevil na Jirkově blogu nic bych proti tomu neměl.

jo a pokud bych sám mohl psát pro Lupu, tak bych to určitě nedělal pro peníze.
Tom
Tom (neregistrovaný)
7. 1. 2005 20:22 Nový

Re: Můj názor

celé vlákno
Hm, podle popisu, ze puvodne chybela nabijecka a nemohl z nich dostat doklad na doplatek, mi to pripada, jakoby mu dali mobila, ktery nekdo od nich rok pouzival a prave si vybral novy.
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
5. 1. 2005 12:21 Nový

Mohu si napsat taky rozhovor?

celé vlákno
Ideálně se sebou? ;-)

A pak se zbytkem týmu. :-)
rony
rony (neregistrovaný)
5. 1. 2005 22:59 Nový

Re: Mohu si napsat taky rozhovor?

celé vlákno
ano, nie je problem.

nosny je nazor vlastnika sajtu.

nie je preto problem sa trebars aj samozhovadit ;-)
Pavel Bubeník
Pavel Bubeník (neregistrovaný)
5. 1. 2005 20:50 Nový

KDE TO JSEM??

celé vlákno
V adrese lupa.cz, v logu LUPA, server o českém internetu...


ALE KDE JE TA NORMÁLNÍ LUPA? Že by ji někam schoval nový šéfredaktor?

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem