Tak musim se pridat k ostatnim. Hodne slabe, az blbe. Ale pan marketingovy reditel by si mel clanek jeste jednou precist a zamyslet se: neni lepsi, kdyz se eshop snazi vratit na hledany vyraz alespon nejaky vysledek (odstranit z hledaneho vyrazu diakritiku, hledat podobna slova, sklonovani atd.), nez nevratit nic? Pokud nekdo do vyhledavani zada PÍČA (nevim, na co si hrajete s tou hvezdickou), tak budto je to idiot a nebo NECO hleda s tim, ze NECO chce koupit.
Vysledkem toho vaseho super hledani totiz je, ze kdyz zadam slovo KULMA, tak mi to na vasem webu nic nenajde, protoze v popiskach mate uvedeno pouze "kulmy". Fakt machri!
Ale nemáte to vychytané, jsem původem z Moravy a ono inkriminované slovo tam používáme bez dlouhého í. No a pokud hledám toto slovo, dostanu produktů na výběr hned několik. Tedy funguje to jenom pro české výrazy, na moravské jste zapomněli :)