Nástěnka „Pinterest“ je nově také v češtině a ve slovenštině

Firma tak před koncem roku rozšiřuje svou „přítomnost“ na dvacítku zemí. Letos patrně posbírala celkem 425 milionů dolarů financování, dílem právě na expanzi do světa.

Pinterest dnes oznámil, že počet jazyků, ve kterých slouží uživatelům, rozšířil na dvacet, a to o ruštinu, polštinu, češtinu, slovenštinu a turečtinu.

Pinterest je veřejná nástěnka, na kterou lze „připíchávat“ obrázky s komentářem a tak je sdílet.

Stávající uživatelé si mohou jazyk změnit v nastaveních (Settings). Nově podporované jazyky jsou již také obsaženy v nových verzích aplikací pro Androidpro iOS.

Před měsícem se Pinterest rozšířil na sever Evropy: do Dánska, Švédska, Norska a Finska. Týden předtím začal být dostupný v japonštině.

Společnost si tedy splnila cíl, o kterém napsal TNW v říjnu, že do konce roku se rozšíří do deseti nových zemí. Krátce předtím vyšlo najevo, že společnost získala dalších 225 milionů dolarů financování, které ji ocenilo už na 3,8 miliardy dolarů. Přitom teprve v únoru získala 200 milionů za celkového ocenění na 2,5 miliardy.

EBF6

Podle zdrojů All Things Digital jsou tyto investice dílem určeny právě na expanzi do světa. V září tohoto roku pracovalo pro firmu 150 lidí, uvádí dále AllThingsD.

V říjnu Pinterest sdělil, že od počátku roku 2013 vzrostla jeho návštěvnost o 125 %. V březnu 2013 měl údajně 50 milionů uživatelů celosvětově. V červenci se odhadovalo již 70 milionů. Novější podložený odhad jsme nenašli.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 12. 2013 12:35

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »