Platební karty na vzestupu, bankovní převody na ústupu. Dobírka je stále král českého e-obchodování

Srovnávač cen Heureka.cz a aukční portál Aukro.cz zveřejnil výsledky průzkumu, v němž zjišťoval popularitu různých způsobů placení a odběru zboží mezi zákazníky. Odpovídalo necelých 7 000 uživatelů zmíněných webů. A výsledky? Vzrůstá obliba osobního odběru v kamenné pobočce internetového obchodu. Tento způsob využilo v loňském roce přibližně 52 % všech nakupujících, z toho přibližně 80 % zaplatilo v hotovosti. Může to být způsbeno například tím, že lidé nakupují na internetu také levnější zboží…

Srovnávač cen Heureka.cz a aukční portál Aukro.cz zveřejnil výsledky průzkumu, v němž zjišťoval popularitu různých způsobů placení a odběru zboží mezi zákazníky. Odpovídalo necelých 7 000 uživatelů zmíněných webů. A výsledky?

  • Vzrůstá obliba osobního odběru v kamenné pobočce internetového obchodu. Tento způsob využilo v loňském roce přibližně 52 % všech nakupujících, z toho přibližně 80 % zaplatilo v hotovosti. Může to být způsbeno například tím, že lidé nakupují na internetu také levnější zboží, u kterého může poštovné představovat poměrně velkou část výsledné ceny.
  • Pomalu se zvyšuje ochota českých zákazníků platit na internetu platební kartou. Během tří let vzrostla o 6 procentních bo­dů.
  • Bankovní převod je stále druhým nejoblíbenějším způsobem platby (loni ho využila nadpoloviční většina respondentů), jeho obliba však zvolna klesá.
Jaký způsob platby při nákupu na internetu jste využili? (lze uvést více možností)
2011 změna oproti roku 2009
Dobírku 84,21 % +2,93 %
Bankovní převod 59,41 % –5,81%
Platbu kartou 23,79 % +6,07 %
Platbu v kamenné pobočce v hotovosti 41,60 % údaj není k dispozici
Platbu kartou přes mikroplatební systémy (PayPal, PaySec ..) 9,66 % +2,36 %
Platbu na splátky 6,48 % –0,79 %
Platebními tlačítky 4,53 % údaj není k dispozici
Pomocí SMS 3,57 % + 0,09 %
6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 4. 2012 13:11

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »