Názory k článku
Plavec v barvách Bluetone boří hranice banneru
www (neregistrovaný)
24. 9. 2003 7:33
Nový
Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Tak jsem se chtel na www.najbrt.cz podivat, abych videl vsechna loga a mohl se zucastnit ankety. Nejdriv na mne jejich ceska stranka zacne blekotat neco anglicky a potom okno pres celou obrazovku, v nem flash a nic vic. Protoze flash nemam, povazuji Najbrty za bandu amateru a hlasovani se neucastnim. Docela zajimave zjisteni.
yakov (neregistrovaný)
24. 9. 2003 8:49
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Dobre rano,
jenom pro upresneni - studio Najbrt je jedno z prednich (ne-li nejprednejsich) designovych studii u nas. Podle meho nazoru delaji jako jedni z mala v CZ design na evropske urovni. A to ze par ortodoxnich staromilcu (promin) nema nainstalovany flash plug-in, nesnizuje uroven jejich prace. Nechci rypat, ale jestli by nemeli Najbrti povazovat tebe za amatera....
jenom pro upresneni - studio Najbrt je jedno z prednich (ne-li nejprednejsich) designovych studii u nas. Podle meho nazoru delaji jako jedni z mala v CZ design na evropske urovni. A to ze par ortodoxnich staromilcu (promin) nema nainstalovany flash plug-in, nesnizuje uroven jejich prace. Nechci rypat, ale jestli by nemeli Najbrti povazovat tebe za amatera....
miroslav.kucera (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:11
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Proc by uzivatel mel mit nainstalovany FLASH? Copak je to nejaka povinnost? Copak je takovy problem vytvorit alternativni HTML stranku?
- (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:13
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Web studia najbrt je provedeny opravdu amatersky - absence alternativy k flashi, temer vse je na webu provedeno s pomoci bitmap, otevirani a meneni velikosti okna pres JS...
Nikdo nepochybuje ze jsou to vynikajici graficti designeri, ale jak je videt, web asi moc nepochopili.
Nikdo nepochybuje ze jsou to vynikajici graficti designeri, ale jak je videt, web asi moc nepochopili.
pet (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:19
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Možná je to jedno z nejpřednějších designových studií u nás. Ale:
1. Rozhodili mi nastaveni Mozilly - změnili velikost a polohu okna a to tak, že ani jejich stránka tam nebyla celá.
2. Snažili se mne nějakým anglickým textem (proč zrovna anglickým, když jsme češi, mi není jasné) přesvědčit, že moje Mozilla nemá povolený Java script, a to jen proto, že to, co mají na stránce, zřejmě funguje pouze v jednom "správném" operačním systému, který já shodou okolností nemám rád a proto jej nemám.
Takže, možná jsou to designéři, ale potřebují také někoho, kdo umí s počítačem zacházet, aby ty jejich grafické nápady realizoval korektně, protože tahle amatérština v technické realizaci možná dobrého designu je staví opravdu do pozice amatérů.
1. Rozhodili mi nastaveni Mozilly - změnili velikost a polohu okna a to tak, že ani jejich stránka tam nebyla celá.
2. Snažili se mne nějakým anglickým textem (proč zrovna anglickým, když jsme češi, mi není jasné) přesvědčit, že moje Mozilla nemá povolený Java script, a to jen proto, že to, co mají na stránce, zřejmě funguje pouze v jednom "správném" operačním systému, který já shodou okolností nemám rád a proto jej nemám.
Takže, možná jsou to designéři, ale potřebují také někoho, kdo umí s počítačem zacházet, aby ty jejich grafické nápady realizoval korektně, protože tahle amatérština v technické realizaci možná dobrého designu je staví opravdu do pozice amatérů.
Dimmit (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:19
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
No to tedy potes koste, to nas cekaji veci. Flash mam, ale kdyz jsem na titulni strane rozlustil slogan "Na nasich www strankach najdete cestu k jasnym a citelnym sdelenim", napsany naprosto necitelnym tucnym blesim pismem, pres ktere navic prejizdi nejaky bily/zluty nesmysl, nebo na strance aktivit cerny text na tmavomodrem pozadi, tak souhlasim s 'www', ze je to humus. Ono udelat logotyp a solidni web je asi trochu rozdil.
www (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:29
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
A proc? Ze kvuli otravnym flashovym reklamam nemam nainstalovy flash jsem ortodoxni staromilec amater? Amater je ten, kdo si nedokaze udelat poradny web. Flashova prezentace neni web, to tam rovnou mohli dat soubor index.html s obsahem <a href="onas.ppt">Nase prezentace</a>. Byla tu o tom diskuze uz mnohokrat ze pouziti flashe bez alternativy je hodne bud velmi specialni aplikace nebo pubertaka co se nechal ponekud unest.
Pluto (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:47
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Asi jsem taky amater. Prestoze flash nainstalovany mam, FlashIt mi podobny bannery uspesne killuje ;-)
Jirka (neregistrovaný)
24. 9. 2003 10:51
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
ta Flash stranka je fakt desna, prohlíže mi to zmenšilo, párkrát poskavoval sem a tam než se usadil a nakonec vykočila nová obrazovka. Fakt děsný řešení !!! Fuj
Eso (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:18
Nový
Re: Co to je ten Najbrt?
celé vlákno
Ja flash mam a stranky se mi zdaji dost podivne. Vrcholem pro me byl cerny text na tmavomodrem pozadi.
Kazdopadne jsem se na tom webu moc neorientoval.
Kazdopadne jsem se na tom webu moc neorientoval.
MedvídekPů (neregistrovaný)
24. 9. 2003 7:45
Nový
Fakt boří...
celé vlákno
"Plavec v barvách Bluetone boří hranice"... ano, to boří. Hranice dobrého vkusu a netikety. Protože třeba na LUPA.CZ je ten plavec takový paskvil, že se díky němu nedá klikat na články. Jeho clickthrough je tak jistě vynikající, protože místo na článek lidé klikají na průhledného plavce.
Ale to přece nevadí. Že ano :)
Ale to přece nevadí. Že ano :)
Tibor (neregistrovaný)
24. 9. 2003 7:51
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Přesně. Poté, co jsem několikrát otevřel tuhle reklamu místo článku na lupě, jsem si nainstaloval AdMuncher. Bez podobných programů jsem vydržel hodně dlouho, ale tohle byla ona pověstná poslední kapka.
fandango (neregistrovaný)
24. 9. 2003 7:56
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
pridam se se stejnym nazorem, normalne me to nevadi,ale tady je to opravdu spatny,... misto na clanek se clovek dostane na bluetone
zoul (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:33
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Rikal jsem si "proc ten manik porad jen plave a kde nic tu nic", Mozilla zase jednou boduje :)
T.
T.
Ales (neregistrovaný)
24. 9. 2003 10:21
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Plavec plave a plave, pokud uz jste ho jednou videl borit :)
Roj (neregistrovaný)
24. 9. 2003 13:16
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Presne tak, nez jsem k tomu doscroloval, plavec si furt plaval a plaval a zadna reklama, to se mi libilo! Myslel jsem, ze na lupe zavedli trochu nekomercniho umeni :-)))
Ten clanek mi pak uplne zkazil dojem :-)
S mozillou je svet krasnejsi ;-)
Jak ze se menuje ta plavecka firma? ČPL? ;-)
Ten clanek mi pak uplne zkazil dojem :-)
S mozillou je svet krasnejsi ;-)
Jak ze se menuje ta plavecka firma? ČPL? ;-)
Martin (neregistrovaný)
24. 9. 2003 10:45
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Když už jsem na průhledného plavce kliknul asi pošesté, tak přetekl pohár trpělivosti a upravil jsem zobrazování reklamy v prohlížeči. Je mi líto inzerentů a majitelů serverů, ale tohle už bylo příliš.
Venkovan (neregistrovaný)
24. 9. 2003 15:25
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Medousi, mate mit na Workstation nainstalovany AIX, na notebooku Linux, a mate po problemu.
Ja naopak blahorecim vyrobci Flashe i jeho zakaznikum, jakou to seslali pohromu na Wohniwaci skupinu. Houst, jen houst! :-)
Ja naopak blahorecim vyrobci Flashe i jeho zakaznikum, jakou to seslali pohromu na Wohniwaci skupinu. Houst, jen houst! :-)
Vaclav Kabar (neregistrovaný)
25. 9. 2003 8:06
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
na workstatione, coz je notebook :-)), mam windows server 2003 a jeste si uzivam interaktivnich stranek, bez nejmensich problemu, a vidim stranky tak, jak byly naimplementovany pro 96% trhu, to vy asi ne ze.... vy zustavate v 4% mensine :-)
Venkovan (neregistrovaný)
25. 9. 2003 13:37
Nový
Re: Fakt boří...
celé vlákno
Pane Kabate, jak Vas pozoruji na lupe, tak Vam ten WS condro 2003 docela preju. Specialem Air Force One take neleta kazdy, plebs ma svoje "taky-hybadla".
Martin (neregistrovaný)
24. 9. 2003 7:58
Nový
slogan
celé vlákno
podobny slogan mal kedysi Madit - Kde ini koncia, my zaciname ;)
Jirka (neregistrovaný)
24. 9. 2003 8:32
Nový
Korunní - míra vkusu
celé vlákno
Hm, reklama na Korunní... právě dnes... ze židle mě zvedla ta, kde byl motiv princezny Diany.. zeď obalená kytkama, a do toho asi tenhle text: "právě dnes si připomínáme výročí smrti princezny Diany.. ale Korunní můžete pít každý den..". Síla, nevkus.. A na tom jsme se shodli s celou rodinou.
Jsem zvědavý, kdy tam půjde spot "Tento den si připomínáme vyvraždění Lidic, ale Korunní můžete pít každý den.. "
Jsem zvědavý, kdy tam půjde spot "Tento den si připomínáme vyvraždění Lidic, ale Korunní můžete pít každý den.. "
bobík (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:12
Nový
Re: Korunní - míra vkusu
celé vlákno
Napíšu výrobci Korunní, aby reklamu s Dianou už nikdy nevysílali, že potom může obživnout...
petr andrs (neregistrovaný)
24. 9. 2003 11:17
Nový
Re: Korunní - míra vkusu
celé vlákno
no oni ji uz asi vysilat nebudou, protoze to vyroci bylo opravdu asi jen v ten dany den, mozna zase za rok :-)
jarda (neregistrovaný)
24. 9. 2003 17:35
Nový
Re: Korunní - míra vkusu
celé vlákno
naopak ty reklamy jsou super na korunni . jedna zmala vcelku napaditych reklam u kterych se clovek zasmeje...
cc (neregistrovaný)
25. 9. 2003 13:35
Nový
Re: Korunní - míra vkusu
celé vlákno
A poučí - já na sposutu těch věcí zapoměl.:-))
Petr (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:14
Nový
Reklama
celé vlákno
K vuli takovym reklamam jsem pred nekolika tydny zacal blokovat vsechny na vsech pocitacich o ktere se staram. Jestli jste se chteli dostat sem, blahopreji. Petr
wolf (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:35
Nový
Re: Reklama
celé vlákno
Ja mam uz nejakou dobu MyIE2 - dobra hracka i pro BFUs. Reklamu jsem uz dost dlouho nevidel. A kdyz ji potkam, kliknu na ni pravym a volim 'Add to ad hunter' :) A jako bonus k filtraci reklam jsem ziskal moznost ukladat si skupiny stranek do favorites, tabbed browsing, mouse gestures atd.. Silne navykova zalezitost.
Roj (neregistrovaný)
24. 9. 2003 13:21
Nový
Re: Reklama
celé vlákno
Obavam se, ze na me mozille nebude MYIE moc fungovat :-)
Stejne by nic noveho neprinesl a zobrazovat stranky podle standardu asi MSIE taky nedonuti :-)
Stejne by nic noveho neprinesl a zobrazovat stranky podle standardu asi MSIE taky nedonuti :-)
PetrX (neregistrovaný)
24. 9. 2003 9:37
Nový
OT: nejede mi lupa.cz
celé vlákno
Asi posledních 14 dní mi hrozně blbne lupa. Většinou se to projevuje tak, že se mi zobrazí pouze půlka úvodní stránky což mě omezuje pouze na první článek. Zkoušel jsem to i v jiných verzích IE, ale blbne to všude.
Nešlo by s tím něco udělat ?
PetrX
Nešlo by s tím něco udělat ?
PetrX
admin vsech reklam (neregistrovaný)
24. 9. 2003 10:02
Nový
Re: OT: nejede mi lupa.cz
celé vlákno
Uz se tesim jak zas vyjdou grafy, ze tahle reklama s plavcem ma uzasny clickrate. No bodet by ne, kdyz se otevira i kdyz chci kliknout na clanek. Uz to skoro zavani spammem tohleto.
Lukas Suchanek (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:00
Nový
Re: OT: nejede mi lupa.cz
celé vlákno
Ave,
priznam se, ze mam take tento problem. U Lupy je to nejcastejsi, protoze ji ctu pravidelne, ale stavalo se mi to i u jinych serveru (nepamatuji si je presne, pac je navstevuji sporadicky .. ale tusim ze slo napr. o idnes).
Mam MSIE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633. Mam za to, ze jednou za cas se to spravi a vse je pak ok. Nevim jestli je to reklamou, ruznymi zakazanymi scripty, activex apod (vetsinu toho mam na dotazovani) ... ale fakt je, ze stranka se mi nacte jen napul a nedotahne se zbytek - proste jako kdyby ty data co maji prijit neprisly. Nepomaha ani CTRL+F5, vzdy to skonci stejne blbe.
Jo a neni to problem jen hlavni stranky Lupy, minuly tyden jsem mel problem i u Sealandu a jeste jednoho clanku z tehoz dne (to me dost nakrklo, protoze jsem si nemohl ten den precist svou oblibenou Lupu :-( )
Problem lupy nastesti resi odkaz na seznam clanku:
http://www.lupa.cz/rubrika.php3?rubrika=archiv
ktery jsem si dal do oblibenych a pouzivam ten. Ale neresi to ty ostatni weby, kde se to cas od casu objevi.
/ Lukas Suchanek
priznam se, ze mam take tento problem. U Lupy je to nejcastejsi, protoze ji ctu pravidelne, ale stavalo se mi to i u jinych serveru (nepamatuji si je presne, pac je navstevuji sporadicky .. ale tusim ze slo napr. o idnes).
Mam MSIE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633. Mam za to, ze jednou za cas se to spravi a vse je pak ok. Nevim jestli je to reklamou, ruznymi zakazanymi scripty, activex apod (vetsinu toho mam na dotazovani) ... ale fakt je, ze stranka se mi nacte jen napul a nedotahne se zbytek - proste jako kdyby ty data co maji prijit neprisly. Nepomaha ani CTRL+F5, vzdy to skonci stejne blbe.
Jo a neni to problem jen hlavni stranky Lupy, minuly tyden jsem mel problem i u Sealandu a jeste jednoho clanku z tehoz dne (to me dost nakrklo, protoze jsem si nemohl ten den precist svou oblibenou Lupu :-( )
Problem lupy nastesti resi odkaz na seznam clanku:
http://www.lupa.cz/rubrika.php3?rubrika=archiv
ktery jsem si dal do oblibenych a pouzivam ten. Ale neresi to ty ostatni weby, kde se to cas od casu objevi.
/ Lukas Suchanek
Petr Štěpánek (neregistrovaný)
24. 9. 2003 10:48
Nový
???
celé vlákno
K Najbrtovi - nevím kolik je u nás lidí schopných kvalifikovaně hodnotit Aleše Najbrta, ale těch pár učí na UMPRUM a asi tu nediskutují. AN je designér evropského formátu a věřte, že těm evropským studiím, které mu konkurují by vaše připomínky k jejich webům byly k smíchu.
Je to diskuse prvňáčků předstírajících mudrování o tom, zda profesor matematiky na tabuli dostatečně elegantně dokazuje matematickou větu... (a to bych měl být zaujatý, protože jsem v tom tendru na logo ČRa/BlueTone AN podlehl :)
Anketa je nesmyslná, logo ČRa a Blue Tone jsou dvojčata - pouze rozdílný text a barevnost - tak znělo i zadání - nechápu, jak je chcete porovnávat.
Je to diskuse prvňáčků předstírajících mudrování o tom, zda profesor matematiky na tabuli dostatečně elegantně dokazuje matematickou větu... (a to bych měl být zaujatý, protože jsem v tom tendru na logo ČRa/BlueTone AN podlehl :)
Anketa je nesmyslná, logo ČRa a Blue Tone jsou dvojčata - pouze rozdílný text a barevnost - tak znělo i zadání - nechápu, jak je chcete porovnávat.
www (neregistrovaný)
24. 9. 2003 10:56
Nový
Re: ???
celé vlákno
Tak to ma asi stejnou logiku jako tvrdit nasledujici:
Intel vyrabi spickove CPU a vase kritika, ze v jejich tiskovych zpravach jsou chyby typu "virobyly sme novi tip transystoru", je uplne o nicem, protoze jsou to frajeri svetoveho formatu a lepsi CPU nikdo nedela.
Ponekud polopaticky dodam ze nikdo nebere najbrtovi jaky je designer ale hodnoti se web, ktery je neuveritelne amatersky. Mate-li dojem ze kdo je super designer nemuze mit amatersky web, tak si dejte kafe a zamyslete se nad tim znovu.
Intel vyrabi spickove CPU a vase kritika, ze v jejich tiskovych zpravach jsou chyby typu "virobyly sme novi tip transystoru", je uplne o nicem, protoze jsou to frajeri svetoveho formatu a lepsi CPU nikdo nedela.
Ponekud polopaticky dodam ze nikdo nebere najbrtovi jaky je designer ale hodnoti se web, ktery je neuveritelne amatersky. Mate-li dojem ze kdo je super designer nemuze mit amatersky web, tak si dejte kafe a zamyslete se nad tim znovu.
pet (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:02
Nový
Re: ???
celé vlákno
Vážený pane Štěpánku
Nevím, kolik odborníků na počítače učí na UMPRUM, ani jestli tam znají něco jiného než M$ "OS", ani se jako umělecký antitalent nevyjadřuji (stejně jako většina přispěvovatelů v této diskusi) k designérským kvalitám pana Najbrta. Ale jako technik můžu s klidným svědomím říct, že web, který se nedá prohlížet, je nepoužitelný. Je to jako kdyby tento designér navrhl letadlo naprosto úžasných tvarů, ale ono by nelétalo, poněvadž tvůrce ve své umělecké kreativitě zapoměl na fyzikální zákony.
Nevím, kolik odborníků na počítače učí na UMPRUM, ani jestli tam znají něco jiného než M$ "OS", ani se jako umělecký antitalent nevyjadřuji (stejně jako většina přispěvovatelů v této diskusi) k designérským kvalitám pana Najbrta. Ale jako technik můžu s klidným svědomím říct, že web, který se nedá prohlížet, je nepoužitelný. Je to jako kdyby tento designér navrhl letadlo naprosto úžasných tvarů, ale ono by nelétalo, poněvadž tvůrce ve své umělecké kreativitě zapoměl na fyzikální zákony.
bobík (neregistrovaný)
24. 9. 2003 13:05
Nový
Re: ???
celé vlákno
Nikdo mu nebere, že skvělý grafik, ale web udělat neumí. To máte jako kdyby zpravodajské weby dělal designer nábytku.
Jiri Navratil (neregistrovaný)
24. 9. 2003 14:11
Nový
Re: ???
celé vlákno
Souhlasim s Vami. Po precteni diskuse jsem si sesumiroval, ze nekteri lide nedokazi videt nektere podle meho nazoru celkem jednoduche zalozitosti typu:
1) USPECH x KRASNY WEB
- poznamka: taky se mi libil web globopolisu :-))
2) DESIGN x WEB DESIGN
- poznamka: mam zkusenost, ze Ti nejlepsi designer NEUMI udelat web, protoze veci typu ASP nebo XML jdou mimo nej. Obcas je zabavne naslouchat "designerum" na NETu :-))
- jika -
1) USPECH x KRASNY WEB
- poznamka: taky se mi libil web globopolisu :-))
2) DESIGN x WEB DESIGN
- poznamka: mam zkusenost, ze Ti nejlepsi designer NEUMI udelat web, protoze veci typu ASP nebo XML jdou mimo nej. Obcas je zabavne naslouchat "designerum" na NETu :-))
- jika -
Venkovan (neregistrovaný)
24. 9. 2003 15:13
Nový
Re: ???
celé vlákno
Nejak nechapu co ma spolecneho ASP ci XML s provedenim webu. To jako kdo umi ASP nespacha spatny web? Myslim si pravy opak - staci se podivat po ceskych webech.
N.B. zkratky jako HTML nebo, dejme tomu, HTTP, bych pochopil. Vy jste designer?
N.B. zkratky jako HTML nebo, dejme tomu, HTTP, bych pochopil. Vy jste designer?
Jiri Navratil (neregistrovaný)
25. 9. 2003 9:42
Nový
Re: ???
celé vlákno
Mozna jsem se nevyjadril dobre ... Mam zkusenosti s vyberem lidi, kteri delaji "WEB design" a snazim se 3,5 ridit :-))
Nicmene z mych "vyberovych" zkusenosti, kdy jsem videl radove 100 lidicek, kteri se uchazeli na pozici "WEB design" mam zkusenosti:
a) Clovek, ktery NEJKRASNEJI MALUJE, ma perfektni graficke citeni, prostorovou orientaci a je schopen vyprodukovat jedinecne logo a graficky manual neni schopen strukturovaneho mysleni v jakemkoliv kodu ci premejsleni dokonce o optimalizaci kodu nebo velikosti gifu na strance.
b) Clovek, ktery umi technologie, jehoz bavi hrabat se v XML a JINYCH FORMACH kodu proste nejni predurcen pro to, aby namaloval obraz, pred kterym padnete na zadek.
Zkloubeni techto dvou vlastnosti je podle meho nazoru stejne tezke, jako donutit programatora prodavat vlastni aplikaci - tehle lidi je jako safranu (pokud vubec existuji)
- jika -
Nicmene z mych "vyberovych" zkusenosti, kdy jsem videl radove 100 lidicek, kteri se uchazeli na pozici "WEB design" mam zkusenosti:
a) Clovek, ktery NEJKRASNEJI MALUJE, ma perfektni graficke citeni, prostorovou orientaci a je schopen vyprodukovat jedinecne logo a graficky manual neni schopen strukturovaneho mysleni v jakemkoliv kodu ci premejsleni dokonce o optimalizaci kodu nebo velikosti gifu na strance.
b) Clovek, ktery umi technologie, jehoz bavi hrabat se v XML a JINYCH FORMACH kodu proste nejni predurcen pro to, aby namaloval obraz, pred kterym padnete na zadek.
Zkloubeni techto dvou vlastnosti je podle meho nazoru stejne tezke, jako donutit programatora prodavat vlastni aplikaci - tehle lidi je jako safranu (pokud vubec existuji)
- jika -
Venkovan (neregistrovaný)
25. 9. 2003 13:24
Nový
Re: ???
celé vlákno
Mam naopak zkusenosti s lidmi co moc mluvi a jejich odbornost je mala, ne-li zadna. Takovi by meli ohromovat lidi jim podobne a nechodit se ztrapnovat na verejnost nebo mezi profesionaly, kteri vedi o cem je rec.
Zkloubeni vlastnosti - vedomosti a pokory, je prave to, co vetsine "ridicich" pracovniku chybi, ze?
Zkloubeni vlastnosti - vedomosti a pokory, je prave to, co vetsine "ridicich" pracovniku chybi, ze?
cc (neregistrovaný)
25. 9. 2003 13:50
Nový
Re: ???
celé vlákno
To venkovan - ale ten člověk má naprostou pravdu. nevím proč ho napadáte.
Navíc ten web je možná dobrý pro uzavřenou skupinku těch kteří "tomu rozumí" nebo to aspoň předstírají. Ale já když po mě chce web abych si něco povolil (javu) a něco nainstaloval (flash), tak volím delete (to jest ten křížek vpravo nahoře).
Navíc ten web je možná dobrý pro uzavřenou skupinku těch kteří "tomu rozumí" nebo to aspoň předstírají. Ale já když po mě chce web abych si něco povolil (javu) a něco nainstaloval (flash), tak volím delete (to jest ten křížek vpravo nahoře).
Venkovan (neregistrovaný)
25. 9. 2003 17:04
Nový
Re: ???
celé vlákno
Mily cc, vadi mi, pokud se mixuje ASP a XML jen aby to dodalo vete technologickou podstatu. Bohuzel, meli jsme v tymu cloveka podobneho razeni - spousta zkratek, a mnohdy jsme dlouze premysleli co ta jeho MEGO (Mine Eyes Glaze Over) mluva znamena. Pak jsme pochopili, ze nic. Proto jsem mozna jeste ted alergicky na dalsiho MEGO "machra". Tento typ lidi vetsinou nic neumi poradne, ale "rad se posloucha". A bohuzel, jak to tak byva, vcera jsem nemel nejlepsi den, abych ho nechal povidat a neodpustil si komentar.
Pozn.: kdyby ten pan hovoril ve vztahu k delani webu o HTML, a ne o XML ci ASP, tak dam taky jen krizek vpravo nahore a necham ho byt.
Pozn.: kdyby ten pan hovoril ve vztahu k delani webu o HTML, a ne o XML ci ASP, tak dam taky jen krizek vpravo nahore a necham ho byt.
jika (neregistrovaný)
25. 9. 2003 22:19
Nový
Re: ???
celé vlákno
Zkuste si to precist jeste jednou a pochopit podstatu veci .... Chapu, ze premysleni je tezke a nekdy i boli ...
- jika -
- jika -
Venkovan (neregistrovaný)
26. 9. 2003 2:55
Nový
Re: ???
celé vlákno
Zkuste se nejdriv vzdelat ve znackach, ktere pouzivate. Pak muzete pouzit premysleni zase Vy, abyste pochopil podstatu veci, o ktere hovorim.
Tu samozrejmost, ze nikdo neumi vsechno jde rict i bez znacek, jak sam vidite. Me ale vadi sroubovitost, prazdnost znackovani, ... a bohuzel jsem si zrovna precetl Vas prispevek. Co vic dodat? Jen ze se IMHO ACDC chova jak H2O, a procez HW pada vzdy dolu.
Je tristni nakolik se nezamyslite naopak Vy, a to nad zpetnou vazbou.
Tu samozrejmost, ze nikdo neumi vsechno jde rict i bez znacek, jak sam vidite. Me ale vadi sroubovitost, prazdnost znackovani, ... a bohuzel jsem si zrovna precetl Vas prispevek. Co vic dodat? Jen ze se IMHO ACDC chova jak H2O, a procez HW pada vzdy dolu.
Je tristni nakolik se nezamyslite naopak Vy, a to nad zpetnou vazbou.
:-) (neregistrovaný)
26. 9. 2003 11:56
Nový
Re: ???
celé vlákno
Co takhle opakování z gramatiky, Venkovane .-)
Venkovan (neregistrovaný)
26. 9. 2003 15:28
Nový
Re: ???
celé vlákno
Dekuji, s/z mi uniklo. Nemluvil jsem delsi dobu cesky, tim mene jsem neco psal. Jsem rad, ze mi pomahate nachazet podobne hrubky.
miroslav.kucera (neregistrovaný)
25. 9. 2003 7:31
Nový
Re: ???
celé vlákno
To, ze nekdo umi delat skvelou grafiku absolutne vubec neznamena, ze umi take delat dobre weby a to je zrovna tento pripad.
cc (neregistrovaný)
25. 9. 2003 13:44
Nový
Re: ???
celé vlákno
No tak hlavně, že se to soudruhům z evropských studií líbí. Že to pro normálního usera je k ničemu, to nevadí.
Hanka S. (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:07
Nový
Tak vida
celé vlákno
A já pořád, co to ten jednonohý a jednoruký plavec dělá. Zřejmě i na Lupě se dozvěděli, že tato reklama se naprosto míjí účinkem, protože se z ní nijak nelze dozvědět, oč se jedná, tak napsali tenhle článek, aby se to i lidi jako já dozvěděli. ;-) Pro úplnost: mám Solaris, Mozillu, flash mám nainstalovaný, reklamy neblokuji, a přesto to nějak asi není to, co zadavatel žádal.
Eso (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:13
Nový
plavec
celé vlákno
No, k tomu jen tolik:
1. v moji Opere plavec zadne hranice nebori ;-)
2. chybi mi u clanku oznaceni PR
1. v moji Opere plavec zadne hranice nebori ;-)
2. chybi mi u clanku oznaceni PR
Michal Horák (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:23
Nový
Re: plavec
celé vlákno
Pravda, pouzivam Mozillu Firebird a plavec je stale v bazenku, takze ono "Kde ostatni konci, my pokracujeme" plati asi jen za urcitych podminek :-)
Eso (neregistrovaný)
24. 9. 2003 12:31
Nový
Re: plavec
celé vlákno
No, popravde, ted s nim chvili laboruju a nejen ze hranice nebori, ale neni mozne se ani dostat na web, ktery ma asi propagovat.
Ukazatel mysi se mi sice zmeni ze sipky na rucicku, ale at klikam, jak klikam - nic se nedeje.
Zajimava kampan... :-)))
Ukazatel mysi se mi sice zmeni ze sipky na rucicku, ale at klikam, jak klikam - nic se nedeje.
Zajimava kampan... :-)))
Jiri Chomat (neregistrovaný)
24. 9. 2003 17:55
Nový
Re: plavec
celé vlákno
Podepisuji se pod tento prispevek...
Pouzivam taktez MozilluFirebird a flash se proste nezmeni at jezdim a klikam jak chci, cili cela reklama je pro mne zcela nanic.
IE spoustim jen zcela vyjimecne, kdyz me "vyfakuje" nejaka spatne napsana stranka na kterou nutne potrebuji :o(
Stranky studia Najbrt mi chtely otevrit nove oknu, jelikoz mam pop-up blpkovan tak me aspon zmenili velikost okna prohlizece a napsali mi, anglicky, ze nemampovoleni javascript (coz je blbost) a at si nove (!!) okno otevru kliknutim.
Pro tyto weby ani tyto reklamy IE spoustet nebudu.
Pouzivam taktez MozilluFirebird a flash se proste nezmeni at jezdim a klikam jak chci, cili cela reklama je pro mne zcela nanic.
IE spoustim jen zcela vyjimecne, kdyz me "vyfakuje" nejaka spatne napsana stranka na kterou nutne potrebuji :o(
Stranky studia Najbrt mi chtely otevrit nove oknu, jelikoz mam pop-up blpkovan tak me aspon zmenili velikost okna prohlizece a napsali mi, anglicky, ze nemampovoleni javascript (coz je blbost) a at si nove (!!) okno otevru kliknutim.
Pro tyto weby ani tyto reklamy IE spoustet nebudu.
Jan Angelovič (neregistrovaný)
24. 9. 2003 15:31
Nový
Já taky
celé vlákno
Také přidám svou nesouhlasnou reakci:
1) Ten plavec mě otravoval a neskutečně štaval! To měl být účel, abych byl naštvanej na Lupu a Bluetone? Jen tak dál.
2) Ad stránky: text v gifu, flash, vše v pop-up!, mimo 800x600 naprosto nepoužitelné, černý text na modrém pozadí, malý text bez možnosti zvětšení (IE), atd. KOLIK TO STÁLO !?!
1) Ten plavec mě otravoval a neskutečně štaval! To měl být účel, abych byl naštvanej na Lupu a Bluetone? Jen tak dál.
2) Ad stránky: text v gifu, flash, vše v pop-up!, mimo 800x600 naprosto nepoužitelné, černý text na modrém pozadí, malý text bez možnosti zvětšení (IE), atd. KOLIK TO STÁLO !?!
Jenik (neregistrovaný)
24. 9. 2003 17:35
Nový
stvou me vsechny reklamy
celé vlákno
stvou me vsechny reklamy a klidne zaplatim za soft ktery mi je vsechny odfiltruje ....
Sekáč (neregistrovaný)
24. 9. 2003 17:53
Nový
To by mě fakt zajímalo,...
celé vlákno
jestli existují nějaké statistiky, kolik lidí tu reklamu skutečně vidělo. S nástupem agresivních formátů už si zcela jistě většina pořídila nejrůznější soft na její filtraci a ten zbytek o tom určitě vážně uvažuje. Já se o tom plavci dozvěděl až z tohoto článku... :-)))
posranej PR clanek (neregistrovaný)
24. 9. 2003 19:10
Nový
posranej PR clanek
celé vlákno
posranej PR clanek
laik (neregistrovaný)
24. 9. 2003 20:17
Nový
Ad Najbrt
celé vlákno
Veci co dela maji spickovou uroven a moc se mi libej ale ten jeho web to je opravdu sotek. To bych necekal. Trochu jako jit do tiskarny s necim v RGB a zapomenout na CMYK.
Michal Krsek (neregistrovaný)
24. 9. 2003 20:33
Nový
Re: Ad Najbrt
celé vlákno
Myslim, ze do te tiskarny sli s papirem vytistenym lejzrofkou :-)
cc (neregistrovaný)
25. 9. 2003 13:31
Nový
to jsou teda srandisti
celé vlákno
If you don't see a pop-up window above please enable javascript support in your browser and try it again by clicking here.
Ale možná se najde někdo, kdo na to má chuť a čas. :-)))
Ale možná se najde někdo, kdo na to má chuť a čas. :-)))