Hlavní navigace

Po selhání Beaconu připravuje Facebook Engagement Advertising

Karel Wolf

V současnosti pravděpodobně největší světové online komunitě se první pokusy se sociální reklamou příliš nepovedly, přesto se zatím rozhodně nevzdává. Na blogu Web Strategy se včera objevila zpráva o tom, že Facebook spouští novou inzertní platformu nazvanou Engagement Advertising. Nový reklamní kanál sází na virální šíření. Reklamu v rámci tohoto systému bude možné komentovat a hodnotit a členové komunity se také budou moci stávat fanoušky propagovaného produktu a obdarovávat se virtuálními…

V současnosti pravděpodobně největší světové online komunitě se první pokusy se sociální reklamou příliš nepovedly, přesto se zatím rozhodně nevzdává. Na blogu Web Strategy se včera objevila zpráva o tom, že Facebook spouští novou inzertní platformu nazvanou Engagement Advertising. Nový reklamní kanál sází na virální šíření. Reklamu v rámci tohoto systému bude možné komentovat a hodnotit a členové komunity se také budou moci stávat fanoušky propagovaného produktu a obdarovávat se virtuálními brandovými dary. Jako první se do projektu zapojí společnosti jako Adidas nebo Paramount Pictures. Facebook momentálně není v úplně jednoduché situaci. Přestože jeho předcházející Social Ads experiment skončil soudní dohrou, je jeho provozovatelům jasné, že všechny investorské prostředky se jednou vyčerpají a reklama je jeho jediným zdrojem příjmů. Mark Zuckerberg, který stál u zrodu služby, se přitom stále drží teze, že by měl být uživatel aktivní součástí inzertní kampaně.

Našli jste v článku chybu?