Počet abonentů O2TV v poslední době stagnuje

Telefónica O2 spolu s oznámením svých finančních výsledků za první čtvrtletí roku 2010 uvedla, že celkový počet abonentů IPTV služby O2TV se meziročně zvýšil o 7,8 procenta na 138 000 abonentů. Nicméně při pohledu na počet abonentů v posledním čtvrtletí roku 2009 dospějeme také k číslo 138 000 a v třetím čtvrtletí roku 2009 měla O2TV jen o dva tisíce abonentů méně. Nárůst jejich celkového počtu se v poslední době tedy evidentně zpomalil až zastavil.

Telefónica O2 spolu s oznámením svých finančních výsledků za první čtvrtletí roku 2010 uvedla, že celkový počet abonentů IPTV služby O2TV se meziročně zvýšil o 7,8 procenta na 138 000 abonentů. Nicméně při pohledu na počet abonentů v posledním čtvrtletí roku 2009 dospějeme také k číslo 138 000 a v třetím čtvrtletí roku 2009 měla O2TV jen o dva tisíce abonentů méně. Nárůst jejich celkového počtu se v poslední době tedy evidentně zpomalil až zastavil.

Důvodů možno hledat více. Telefónica O2 sama přiznává, že klienti obecně více šetří. Navíc je tu širší nabídka bezplatných kanálů díky DVB-T a konkurence placených služeb také není malá. Faktem ale je, že O2TV neprodělává žádný viditelný rozvoj. Nabídka kanálů ve vysokém rozlišení je velmi úzká a její loni avizované budoucí rozšíření zatím nenastalo. Stejně tak zákazníci marně čekají na set-top-boxy s HDD pro nahrávání pořadů a ani nástup nějakých nových interaktivních služeb se nekoná.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 5. 2010 9:20

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»