Počet abonentů O2TV v poslední době stagnuje

Telefónica O2 spolu s oznámením svých finančních výsledků za první čtvrtletí roku 2010 uvedla, že celkový počet abonentů IPTV služby O2TV se meziročně zvýšil o 7,8 procenta na 138 000 abonentů. Nicméně při pohledu na počet abonentů v posledním čtvrtletí roku 2009 dospějeme také k číslo 138 000 a v třetím čtvrtletí roku 2009 měla O2TV jen o dva tisíce abonentů méně. Nárůst jejich celkového počtu se v poslední době tedy evidentně zpomalil až zastavil.

Telefónica O2 spolu s oznámením svých finančních výsledků za první čtvrtletí roku 2010 uvedla, že celkový počet abonentů IPTV služby O2TV se meziročně zvýšil o 7,8 procenta na 138 000 abonentů. Nicméně při pohledu na počet abonentů v posledním čtvrtletí roku 2009 dospějeme také k číslo 138 000 a v třetím čtvrtletí roku 2009 měla O2TV jen o dva tisíce abonentů méně. Nárůst jejich celkového počtu se v poslední době tedy evidentně zpomalil až zastavil.

Důvodů možno hledat více. Telefónica O2 sama přiznává, že klienti obecně více šetří. Navíc je tu širší nabídka bezplatných kanálů díky DVB-T a konkurence placených služeb také není malá. Faktem ale je, že O2TV neprodělává žádný viditelný rozvoj. Nabídka kanálů ve vysokém rozlišení je velmi úzká a její loni avizované budoucí rozšíření zatím nenastalo. Stejně tak zákazníci marně čekají na set-top-boxy s HDD pro nahrávání pořadů a ani nástup nějakých nových interaktivních služeb se nekoná.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 5. 2010 9:20

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »