Počítač má 36 procent českých domácností

Počet českých domácností vybavených alespoň jedním počítačem s internetovým připojením stoupá. Oproti třetímu čtvrtletí roku 2003 byl počet domácností s počítačem ve druhém čtvrtletí roku 2006 o polovinu vyšší. Toto temto růstu však nestačí, abychom dohnali průměr všech zemí Evropské unie, za kterým stále zaostáváme. Vyplývá to ze zjištění Českého statistického úřadu.

Počet českých domácností vybavených alespoň jedním počítačem s internetovým připojením stoupá. Oproti třetímu čtvrtletí roku 2003 byl počet domácností s počítačem ve druhém čtvrtletí roku 2006 o polovinu vyšší. Toto temto růstu však nestačí, abychom dohnali průměr všech zemí Evropské unie, za kterým stále zaostáváme. Vyplývá to ze zjištění Českého statistického ú­řadu.

Počítač s přístupem na Internet má 36 procent českých domácností. Největší penetrace je v Praze, nejmenší naopak v Ústeckém kraji. Podíl domácností s alespoň jedním obyvatelem ve věku od 16 do 74 let, které jsou vybaveny počítačem s internetovým připojením aktuálně v České republice činí 29 procent. Průměr Evropské unie je však 48 procent. Hůře si vede už jen Slovensko, Maďarsko, Řecko a Litva. Žebříčku 22 zemí naopak vévodí Nizozemsko s téměř 80 procenty.

V Česku pracovalo ve druhém čtvrtletí letošního roku s počítačem 48 procent lidí starších 16 let. Internet využilo 41 procent obyvatel Česka. (Finanční noviny)

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »