Podíl smartphonů je ve Spojených státech poprvé vyšší než podíl klasických mobilních telefonů

Podíl smartphonů ve Spojených státech neustále roste. Letos překročil podíl smartphonů na tamním trhu poprvé hranici padesáti procent. Američané tak používají více smartphonů než klasických mobilních telefonů. Vyplývá to z květnové zprávy agentury Nielsen, která vycházela z průzkumů veřejného mínění. Nyní tuto skutečnost potvrdila i zpráva Chetan Sharma Consulting. Ta vychází z čísel, která američtí operátoři zveřejňují každého čtvrt roku.

Podíl smartphonů ve Spojených státech neustále roste. Letos překročil podíl smartphonů na tamním trhu poprvé hranici padesáti procent. Američané tak používají více smartphonů než klasických mobilních telefonů. Vyplývá to z květnové zprávy agentury Nielsen, která vycházela z průzkumů veřejného mínění. Nyní tuto skutečnost potvrdila i zpráva Chetan Sharma Consulting. Ta vychází z čísel, která američtí operátoři zveřejňují každého čtvrt roku.

Zdroj: GigaOm

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »