Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Podle čeho vybírají ženy počítač?

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.aginet.cz
27. 3. 2010 7:55 Nový

Zeny vs. pubertacky

celé vlákno
Vtipne a v podstatne vystizne, ale neprecenil autor trochu vazbu mezi pubertackou a zenou? Podle mne maji tyhle dve kategorie k sobe snad jeste dal nez "kluk" a "muz".
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.airweb.cz
27. 3. 2010 8:41 Nový

Re: Zeny vs. pubertacky

celé vlákno
Bohužel to takhle funguje i u dospělých žen. Jedna moje kamarádka si nechala dlouho vysvětlovat, jaký počítač by si měla pořídit. Poslouchala proč je ten lepší a v čem je lepší ten druhý... Pak se několik dní neukázala, aby si k mému překvapení přinesla růžový značkový krám, který od té doby už několikrát reklamovala. Ale i přes to je hrozně spokojená...
Mi. Chal. aura:51
27. 3. 2010 13:59 Nový

Re: Zeny vs. pubertacky

celé vlákno
Spokojená je určitě protože si to vybrala sama. Kdybys jí to vybral ty, tak by ta spokojenost asi vypadala jinak :-).
purq
purq (neregistrovaný) 212.96.172.---
27. 3. 2010 15:10 Nový

Re: Zeny vs. pubertacky

celé vlákno
:DDD jojo... :)
Lukas nevosad
Lukas nevosad (neregistrovaný) ---.karneval.cz
27. 3. 2010 8:18 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
Z tohoto mohl byt opravdu hezky clanek, ale jak jste již v úvodu napsal, založit jej na jednom odposlechnutem rozhovoru nemá zadnou informační hodnotu, snad kromě toho, ze jsem se dozvěděl, ze autor jezdí metrem.

Mimochodem si nemyslím, ze ve vyberu je nejaký "pohlavní" rozdíl. Muzi si taky vybírají podle vzhledu. Obe pohlaví pak svůj predvyber s někým konzultuji, v tom horším případe třeba jen s prodavačem. Lide od IT postupují obdobné například při vyberu obleku. Zjisti, jestli je někde netlaci, a pak se radši zeptají nekoho ciziho, jestli to Na nich nevypadá blbě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.karneval.cz
27. 3. 2010 9:44 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
Tak to silne nesouhlasim. Nekolikrat jsem byl pritomen pri vyberu PC a tiskaren tam, kdy zenske slovo melo urcitou vahu. Bohuzel. Lepsi vzdy zmizet.
Logika napr. levnejsiho tisku, kvalitnejsi tiskarny a provoznich nakladu byla vzdy zcela nerozumne prevalcovana subjektivnimi dojmy o vzhledu stroje.
NICK
NICK (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
28. 3. 2010 7:44 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
není nad zrcadlovy lesk nového výrobku. co na tom, že špína a otisky jdou videt mnohem víc.
M
M (neregistrovaný) 82.113.46.---
28. 3. 2010 10:56 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
Pracovník (známý) v jednom obchodě s počítači mi povídal, jak tam byl nějaký pán kupovat tiskárnu, ale za 30 minut po koupi byl zpátky, jestli by ji nemohl vyměnit za tiskárnu černé barvy. Po dotazu proč jen řekl, že ji doma vybalil, žena se na ní podívala a důrazně řekla: "To myslíš vážně? Šedá? Ne!"
Lenka
Lenka (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 3. 2010 20:32 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
Za to chlapi nikdy nevybírají podle povrchních kritérií. Třeba životní partnerku podle velikosti prsou. To by žádný neudělal. :-))))
davro
davro (neregistrovaný) ---.ics.muni.cz
28. 3. 2010 21:25 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
To je důležitý parametr ovlivňující život potomků :-)
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
28. 3. 2010 22:19 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
Stejně jako výběr naditosti šrajtofle na druhé straně. A pak že ženy dají na vzhled :-)
Miloslav Ponkrác aura:65
29. 3. 2010 1:19 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
„Za to chlapi nikdy nevybírají podle povrchních kritérií. Třeba životní partnerku podle velikosti prsou. To by žádný neudělal. :-))))“

Problém vybírání životní partnerky je v tom, že v zásadě neexistují kritéria, jak zaručit aby vztah výběru partnerky dopadl dobře. S tímto problémem si dodnes nikdo neví rady, jak sestavit algoritmus správného výběru partnera a podle jakých kritérií ho zvolit.

Tudíž jakékoli hodnocení, který výběr je správný stojí důkazně dost na vodě. Pokud vím, tak nejstabilnější partnerství dosti koreluje se souběžným omezením svobody ženy až jejím podřízením.

Zato u výběru počítače existují poměrně jasná kritéria, jak ho vybrat tak, aby pracoval tak jak má a podle mých představ. Určitě když budete vybírat podle parametrů, tak máte takových 80% šanci, že toho nebudete litovat a budete si pískat radostí.

Až mi předvedete jaká kritéria mi zaručí 80% šanci na spokojený a dlouhodobý vztah při výběru partnera – uznám Váš argument. Do té doby je to na vodě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.197.broadband10.iol.cz
28. 3. 2010 21:36 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
Při psaní komentáře by neměla být přítomna žena, protože pak to dopadne takhle.
Richard Fridrich aura:100
27. 3. 2010 8:19 Nový

zrkadielko

celé vlákno
Maľovanie sa v odraze monitoru je blbosť. Od toho predsa notebooky majú webcam.
davro
davro (neregistrovaný) ---.ics.muni.cz
27. 3. 2010 10:21 Nový

Re: zrkadielko

celé vlákno
Ale musíš si ten obraz zrcadlově obrátit, aby to vypadalo jako zrcadlo.
Mezok
27. 3. 2010 9:03 Nový

vývoj

celé vlákno
Podle mě je to stejné jako u mobilů. Na začátku byl kufr se sluchátkem a byznysmeni předváděli, jak se pracuje při chůzi. Pak jsme měli mobil už všichni a začali objevovat smsky a pak další funkce. Šlo o funkce všeho možného, pak výdrž baterie, pak přišel vestavěný "foťák" atd atd..

a pak přišly vyměnitelné kryty....personalizace malého stroje, který byl už okoukaný v tom stále stejném šedém provedení (kolik asi tak bylo vyrobeno šedých nokií 5110 na světě :)

Z mobilu se stává módní doplněk, pro ženy v podstatě pochopitelná samozřejmost a pro výrobce a obchodníky přeci žádná novinka, čili na trh přichází výrobky přímo určené pro tuto cílovou skupinu.

No a není žádný objev, že to samé platí i pro notebooky. Jakmile se objevily netbooky, které se defacto vejdou do kabelky, tak to je už krůček k tomu, aby se celý přístroj vypadal spíš jako skříňka na šminky.

Tuhle jsme šli s mojí ženou v nějakém megahyperkrámu kolem regálu s nb a celou dobu sledovala ceny (uvažuje o koupi nb) až se najednou zastavila u růžového sony vaio a řekla "tohohle chcu". U všech předchozích se jí nezdála cena, protože dle jejích slov "nepotřebuju nějakýho nadupanýho, jako máš ty, mě stačí nějaký obyčejný, ale aby to nebyla vyložená šunka", takže cenově tak do 13k.

Ale že růžovej stojí 23k, to nevadilo, toho si prostě vybrala..toho si nakonec koupí.
Já
(neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
27. 3. 2010 9:40 Nový

Re: vývoj

celé vlákno
Vaše žena má dobrý vkus.
ennui32
ennui32 (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 3. 2010 10:08 Nový

ach jo

celé vlákno
presne tyhle "ruzovoucke" a "vystajlovane" osubky zpusobuji to, ze se na zeny vs. pocitace chlapi divaji touhle optikou. ne ze by me to primo urazelo, protoze sama jsem dost jinde, ale je to smutny. nehticky a designova flashka, kdo by to nechtel, o to prece jde v prvni rade, ze...
Milka
Milka (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 3. 2010 11:05 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Přesně tak si taky připadám, že mě všichni hází s ostatními do jednoho pytle. Navíc jsem přírodní blondýna, tak si o to asi koleduju sama - a že mám vystudovanou informatiku na VŠ už je druhořadá informace, asi tak stejně hodnotná, jako pro tyhle dívky a ženy výkon počítače.
Když jsem loni kupovala ntb, zajímalo mě, co to umí. Logicky. Jinak z ženského pohledu pak taky hmotnost a, světe div se, barva. Protože všechny růžové (růžovou nesnáším), kytičkované a kdo ví jaké jsem rovnou vyřadila. :)
Totéž ovšem, když jsem před dvěma týdny kupovala lyže. Chtěla jsem dámský model, protože vážím 52 kilo, tak abych s nimi zbytečně nezápasila. No co, nakonec mám "unisex", protože na ty ozdůbky, které přece dneska ženy vyžadují, se celý den fakt dívat nehodlám.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
27. 3. 2010 11:53 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Podle psychologických testů byste asi byla chlap :-)
janinaj
janinaj (neregistrovaný) 81.0.204.---
27. 3. 2010 17:51 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Taky si vybírám spíš podle funkcí a to nejen počítač nebo mobil, ale třeba i troubu, pračku, myčku.. Jinak moje 9 letá dcera by dala přednost růžovému notebooku nebo s kytičkama...
Turtle
Turtle (neregistrovaný) ---.153.broadband3.iol.cz
28. 3. 2010 10:45 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Panebože, kde jsou ženy/dívky jako vy když je člověk hledá?!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.197.broadband10.iol.cz
28. 3. 2010 21:39 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Tak informatika na VŠ? A co takhle dělat něco pořádného?
uživatel si přál zůstat v anonymitě 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
29. 3. 2010 9:35 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Vyjimky potvrzuji pravidlo, tragedie je, kdyz se pravidlo potvrzuje na pozici "sefa IT". Jako resit jestli se T60 dela v ruzovy nebo aspon ve stribrny, aby se hodila k autu ....
Milan
Milan (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
29. 3. 2010 20:47 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
Ja bych koupil T60 a pokud zena chce neco hezke, at pouzije tapetu. Treba zde http://www.forbook.cz/samolepky-na-notebooky/priroda/
R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
29. 3. 2010 21:02 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
holčička
holčička (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
28. 3. 2010 17:35 Nový

Re: ach jo

celé vlákno
No, osobně si většinu věcí vybírám podle poměru cena/výkon - a pokud je to i pěkné, tak jedině dobře. Spíš mne tak trochu štve, že co je dělané pro ženy, bývá dost často děláno právě do "laděnosti" a "tuněnosti" - takže pro člověka, který má doma psy a není zcela uklízecí maniak, to není úplně ideální..obzvláště když to znamená světlé barvy.
Na lesklém růžovém nebo bílém notebooku je špína vidět daleko víc ... a týká se to třeba i funkčního oblečení.
A když už jsem u toho ladění - tak černá a odstíny šedi jsou klasika - sladíte to prakticky se vším ;-)
davro
davro (neregistrovaný) ---.ics.muni.cz
27. 3. 2010 10:26 Nový

Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Já si taky vybírám notebook podle toho, jestli se mi líbí, nebo ne. Dnes už je tolik dobrých notebooků, že si nemusíme vybírat mezi výkonem, ergonomií a vzhledem.
MoB
MoB (neregistrovaný) ---.warnet.cz
27. 3. 2010 10:39 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Souhlasím - doby, kdy se vybíralo především podle Disku, Procesoru a Grafárny, jsou už dávno pryč. Vyjma specifických aplikací (vždycky si musím opakovat, že jako developer NEJSEM typický uživatel) už na všechno víceméně s přehledem stačí libovolný noťas. Dokonce plno lidí používá i osekaný a nepříliš výkonný Atom a jsou v pohodě. Takže je jenom logické, že se na řadu dostala jiná kritéria, jako je barva, design obecně, provedení klávesnice, a tak dále.

Je to logické a normální a rozhodně ne urážející.
Je to prostě tak!
Petr
Petr (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
27. 3. 2010 17:31 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Záleží na kategorii. Já vybíral před více než rokem, potřeboval jsem něco malýho, lehkýho, pevnýho a výkonnýho, a ten výběr byl opravdu minimální. Tak jsem se nakonec musel smířit se šeredným, zato ale fachá a když jsem ho neopatrně vytahoval ze zásuvky, tak zavadil o hranu a kus se odštípl (zásuvky, na počítači ani šrábanec).
Miloslav Ponkrác aura:65
28. 3. 2010 3:44 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
„Dnes už je tolik dobrých notebooků, že si nemusíme vybírat mezi výkonem, ergonomií a vzhledem.“

Pokud vezmu pryč modely s lesklým displejem (ani za zlaté prase), a s klávesnicemi, jejiž ergnometrii bych doporučil jen svým nepřátelům, vyselektuji dále modely s nevyváženou konfigurací typu nadupaná grafická karta a nejslabší procesr, a dále modely s neuvěřitelně mizerným poměrem cena/výkon, či cena/kvalita, tak na výběr moc není.

Zvláště počet notebooků s lesklými displeji je takový, že už téměř není moc co vybrat.
Didi
Didi (neregistrovaný) 213.195.242.---
28. 3. 2010 9:43 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Přesně tak, modelů jsou stovky, akorát všechny jsou stejně nepoužitelné.
A co teprve, když máte nějaký naprosto ujetý požadavek, jako je například klasická klávesnice k stolnímu kompu bez multimediálních šíleností, s normálně umístěnými kursory, velkým eter a backspace a v bílé barvě. Typicky v nabídce obchodů je padesát klávesnic, ale jen jedna splňující výše uvedené požadavky. Shodou okolností ta njlevnější :-) A to ji ještě musíte rozebrat a vytrhat ty nesmyslné klávesy pro usínání a hybernaci umístěné nesmyslně hned nad kursory.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.home.99maxprogres.cz
28. 3. 2010 14:35 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
ROFL.

Toto by bylo aktualni tak pred 3 lety, ale dne? Najit klavesnici dne vasich pozadavku? Bez problemu.
Miloslav Ponkrác aura:65
28. 3. 2010 14:56 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Vybrat dobrou klávesnici je čím dál většěí problém. Výrobci se předhánějí v multimediálních funkcích a v inovacích.

ALe zase tak zlé to není. Je třeba vybírat buď v nejlevnějších, které jsou často mnohem použitelnější, než dražší. A nebo najít jehlu v kupce sena. Já jsem koupil italskou od Norteku – Sphere, a je to snad nejlepší normální klávesnice, na kterou jsem psal. Stála asi 300 Kč a má dokonce nahoře kolečko na ovládání hlasitosti – a několik málo nepřekážejících tlačítek – ale jinak je to klávesnice s nízkým zdvihem, velmi příjemnými tlačítko, bez extravantního uspořádání kláves. A jako bonus je velmi pěkná, líbí se i ženám a závidí mi jí.

Ale při výběru klávesnice jsem obešel asi 20 počítačových krámů a nechal si vyzkoušet všechny modely co mají abych skoro vždy zkonstatoval, že ani na jedné bych nechtěl psát.

Je to stejně jako sehnat dnes obyčejný mobil na telefonování, který nemá sloužit jako centrální mozek lidstva a prodlužovat nízkého sebevědomí a penisu pro svého majitele a který zvládá vše až na telefonování. Stejně tak sehnat dobrou normální klávesnici je těžší, ale u klávesnic není situace tak špatná.

Zato v noteboocích je dnes situace katastrofální. Kvalita notebooků byla málokdy tak špatná jako je u dnešních prodávaných modelů.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
28. 3. 2010 17:43 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Kvalita odpovídá ceně ;-)
Miloslav Ponkrác aura:65
29. 3. 2010 1:26 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Dneska už kvalita a cena ztratily mezi sebou jakýkoli vztah.

Příliš levné věci jsou šunty, ostatní jsou jen o maličko menší šunty, cena necena.

Nedělejte si iluze, dneska se na kvalitu nehraje. Jen na zisk a růst firmy.

Najdete relativně kvalitní levné věci a obrovsky drahé šunty. A jinak většinou hromadu šuntů zcela nezávisle na ceně, za kterou to koupíte. A mezitím sem tam něco použitelného náhodně v různých cenových kategoriích.

Věřit, že za vyšší cenu dostanete vyšší kvalitu – to je nesmyslné dogma, které už v praxi bylo na všech frontách a ve všech oborech lidské činnosti prakticky překonáno.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
29. 3. 2010 1:54 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Samozřejmě, máte určité trhy kde jsou parametry málo zřetelné (např. oblečení), případně válcuje reklama která prodává stejně kvalitní, ale dražší zboží (Duracel). Případně lidé kupují horší zboží díky značce či okecávačce (elektronika). Ale máte trhy kde to neokecáte. Můžete si koupit vrtačku "značku" OBI a nebo profi vrtačku Bosch. Jasně uvidíte rozdíl. Stejně tak i vrtáky, čínské utavíte za chviličku. Vezmeme-li si třeba párky, jasně vidíte korelaci mezi cenou a obsahem masa. To samé u džusů, cena odráží technologii výroby. U mnohých výrobků se prostě podle ceny pozná nakolik byl materiál ošizen. Ne u všech, ale ... . Tj. cena a kvalita stále ještě silně korelují, ale najde se jako vždy dostatek vychcánků kteří se toho budou snažit využít
Miloslav Ponkrác aura:65
29. 3. 2010 17:59 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
To jsou poslední mohykáni. V totálně drtivé většině případů je cena jen o drzosti obchodníka, nikoli o kvalitě.

Jediné co je jasné, že u příliš levných výrobků kvalitu nenajdete, protože se za tu cenu nedá vyrobit.

U dražších jí také téměř nikdy nenajdete – protože zkrátka kvalita a cena nemá už k sobě žádný vztah. I u drahých věcí je ošizeno kde co.

Jediná stopka pro obchodníky je dvouletá záruka, kterou to musí přežít, ale i tam slušně bojují. „Používal jste to v neosuladu s návodem“, „Vy jste v botách chodil, proto nemůže me reklamu na boty uznat“, „Mobil jste měl ve vodě, proto nemůžeme reklamu uznat“, „Závada se při testech neprojevila“.

Problém je, že vychcanost se stává čím dál více normou. S požehnáním nás všech – protože zisk ospravedlňuje vše. Naprosto vše.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
29. 3. 2010 20:33 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Situace není až tak černá jak jí líčíte. Pokud kupujete šmejdy tak samozřejmě, ale jinak to může dost poškodit značku. Např. já si kupuji boty jen značky Reebok. Jsou kvalitní a sednou na mou atypickou nohu. Pokud by se zhoršili v kvalitě, budu hledat jinou značku.
Co se reklamací týče, já vždy ztratím účtenku :-)
Miloslav Ponkrác aura:65
29. 3. 2010 22:50 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Situace je tak černá s jedinou jistotou, že bude hůř.

Největší sranda je, že už nelze pořádně věřit ani recenzím. Třeba při výběru svého počítače jsem se už řídil podle techncických výrobních detailů.

Dám příklad. Například jsem před časem kupoval stolní počítač. Poměrně rychle jsem přišel na to, že ač 15 let jsem preferoval Intel procesory, každý, kdo dnes koupí Intel procesor ne AMD a nepotřebuje superpočítač na max. je korunovanej vůl, případně naletěl marketinku, případně obojí.

Poměrně rychle jsem přišel na to, že v rychlostních recenzích po celém světě ve srovnáních AMD versus Intel něco nesedí. Po čase mi to došlo, všechny rychlostní testy jsou přeloženy Intel kompilátorem se zapnutými optimalizacemi pro Intel, ale ne pro AMD! Tudíž recenze ukazují AMD pomalejší, než v praxi jsou.

Další co se mi nezdálo je po skouknutí architektury AMD (jsem bývalý elektronik) byla naměřená spotřeba AMD procesoru v recenzích. Prostě architektura k tomu neseděla.

Tak jsem si vyextrahoval parametry odhadem podle architektur procesorů a koupil AMD Phenom II X4 955 BE. Podle technických parametrů spotřeba max. 125W, podle recenzí plus mínus odpovídá. Podle mého měření v mém stolním počítači se zapnutým Quiet žere 20W průměrně zcela dle architektury a specifikací. Přestože to byl druhý nejvýkonnější a nejžravější procesor AMD v době mé koupě.

Recenzím nevěřím od té doby, co jsme se kdysi podle recenzí řídili při vývoji sw a zvolili jeden vývojový nástroj, který měl vynikající recenze. Málem jsme zkrachovali, protože větší hnůj na vývoj už vybrat nešel a překonalo to všechny naše nejpesimističtější fantazie.

Dnes buď máte znalosti – a dokážete si zkorigovat i recenze, které jsou dnes napůl špatně udělány kam se kouknete – a troufám si říci, že leckdy i zaplaceny – a nebo si stejně napůl vybíráte podle barvy a doufáte, že nekoupíte až takovej šmejd.

Pár posledních značek ještě funguje, ale je čím dál těžší pořídit někde kvalitu, i když nešetříte. Na ceně tak moc nezáleží – šmejdy jsou dnes většinově zastoupeny ve všech cenových kategorií.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
30. 3. 2010 0:29 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Co se HW recenzí týče, docela jsem si oblíbil http://www.ddworld.cz/. Kupuji si jen sem tam něco nadoma na upgrade PC takže to nějak zvlášť nesleduji, ale získal jsem dojem že tenhle člověk se snaží být nezávislý a skutečně to žere. Tak či tak, kupuji zásadně AMD a ATI. Prostě podpora konkurence. Kdyby byl intel ten slabší, kupuji Intely.
Ale jinak, já jsem jen uživatel který se nehrabe do podrobností a není náročný. Takže mluvím o svém segmentu a pohledu :-)
Co se HW týče, říkal mi kámoš co v tom dělá notebooky jedině Dell, HDD Western Digital. Od té doby co HDD zlevnili (díky šizení materiálu), snad jedině tahle značka si udržela úroveň. tj. kvalitu lze stále najít, ale stojí více
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný) ---.mk-sys.cz
30. 3. 2010 1:10 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Vybrat dobrou klávesnici je čím dál většěí problém. Výrobci se předhánějí v multimediálních funkcích a v inovacích.

S tím naštěstí problém nemám. Genius za 99 Kč (v Alze, v normálních obchodech 149 Kč) mi naprosto dokonale vyhovuje, jak rozložením, tak odezvou kláves. Teď jsem zkusil Chicony za podobnou cenu, taky výborná. Jinak čím dražší, tím hůř se na tom píše, vůbec nejhorší jsou ty "ergonomické" prohnuté do oblouku. Výdrž mne netrápí, hry nehraju, takže nejmíň tři roky vydrží a po těch třech letech mi ji s ohledem na cenu nebude líto vyhodit, protože je to praktičtější, než se ji snažit vyčistit.

Větší problém mám s myší - stará dobrá Genius NetScroll začala po sedmi letech věrné služby zlobit. Levné Geniusky kolem stovky jsou v pohodě, ale sehnat myš příčetného tvaru s bočním tlačítkem na palec (které by se dalo přemapovat na prostřední, abych nemusel mačkat kolečko) není zdaleka tak triviální, jak jsem si myslel.

trixiana
trixiana (neregistrovaný) ---.168.broadband6.iol.cz
7. 11. 2010 23:15 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Dobrý večer, pokoušela jsem se Vám napsat na mail, ale vrátila se mi automatická odpověď, že kvůli spamu nebude mail přijatý. Jen bych byla ráda, kdybyste mi mohl říci přesný typ, příp. kde jste ji sehnal. Potýkám se s podobným problémem. A sehnat dobrou a přitom jednoduchou klávesnici je opravdu umění. Díky za případnou odpověď. Kontakt na mě: trixiana@seznam.cz
davro
davro (neregistrovaný) ---.ics.muni.cz
28. 3. 2010 19:11 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
A to zas jo, dnes už se většina klávesnic vyrábí s tím novým formátem, kdy jsou kurzorové šipky posunuté ke klávese CTRL a INS/DEL blok je místo 2x3 opačně 3x2, což dost nesnáším. Ale stále se dají najít, osobně mám jednu Microsoftí bezdrátovou a spokojenost (Wireless 1000, dělají i drátovou 600). Někdy mne mrzí, že Microsoft není výhradně hardwarová firma, protože jejich hardware je výborný :-)
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
28. 3. 2010 19:25 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Také mám bezdrátovou klávesnici od MS (možná tu samou) a také plná spokojenost. Ale někdo, nevzpomínám si už kdo, mi říkal, že jí MS jednoduše vzal od Logitechu a jen tam plácnul své logo. Tak či tak, funguje bezvadně (jen by mohl někdo vynaleznou snadno čistitelnou klávesnici. Je v ní šílený bordel a čištění je práce na dvě hodiny ... )
Pavel D. aura:86
29. 3. 2010 10:34 Nový

Re: Asi jsem ženská :-)

celé vlákno
Obyčejná drátová klávesnice se čistí snadno -- rozšroubuješ, vezmeš horní díl (samotné plastové klávesy) a z obou stran osprchuješ teplou vodou silným proudem. Necháš vyschnout a znovu sešroubuješ. Případně lze před samotným sprchováním ještě nad klávesnicí přejet vysavačem.

Průšvih je právě s bezdrátovkami a různými multimediálními sračičkami, které mívají kontakty "přikurtované" ke klávesám, a nejde tedy postupovat tímto způsobem :-(
NN
NN (neregistrovaný) ---.248.freebone.cz
27. 3. 2010 10:51 Nový

a ake boli tie dve znacky?

celé vlákno
som si isty ze jedna bola Apple, druha bola Sony Vaio?
nemōōō
nemōōō (neregistrovaný) ---.dip.t-dialin.net
27. 3. 2010 11:00 Nový

aneb podle čeho si vybírat ženskou :-)

celé vlákno
pochopitelně, pokud ženská má počítač s dobrým poměrem cena / výkon, nebo rovnou nějaky velmi úsporný, ergonomickou klávesnici a myš atd, tak má u rozumných chlapů větší šanci, že ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.11.broadband4.iol.cz
27. 3. 2010 12:29 Nový

Re: aneb podle čeho si vybírat ženskou :-)

celé vlákno
Něco na tom bude...

můj první "notebook" byl bílý asus eee 701... rozumná hmotnost, rozumná (tehdy) cena, výkon na hraně snesitelnosti a to i vymazleným Xandrosem... ALE!!! přiznejme si naprosto upřímě že u žen které si financují nákup výpočetní techniky z vlastní (nikoliv z partnerovy či maželovy či podnikové) kapsy je rozhodujícím faktorem cena!
a následně možná hmotnost - ne každá z žen je ochotná tahat věc která i s příslušenstvím váží 4 kila...k vzhledu asi tolik že kdybych sehnala notebook pod tři kila s výkonem na úrovni svého desktopu a zarozumnou cenu (pro mne do 14000 vč DPH) tak by mi u jeho vzhledu nevadilo ani to pokud by byl v zářivě oranžové doplněné drobnými podobiznami Jiřího Paroubka (nebo třeba Kalouska z TOP09) ...a že ani jednoho z pánů nijak nemusím...

Zrovna jsem bez notebooku a uvažuji o některém z následujících strojů...
1) Lenovo ThinkPa​d SL510 -s Ubuntu na windows mi nezbydou peníze - a to není zrovna ženská stylovka ale festovní stroj...(říkal kamarád co mi ho doporučil)
2) Lenovo IdeaPa​d G550L - taky s Ubuntu - není tak hezký jako ten první ale má lepší (celou) klávesnici
3) Lenovo G555 - sice AMD ale ten design a ta cena a ta grafika a klávesnice - žúžo strojek...
4) Lenovo IdeaPad U350 ideální stroj pro mě hezkej lehkej "lacinej"(jen ten výkon asi bude krapítko slabší)

samozřejmě kdybych měla tiskárnu na prachy nebo boháče co by mi plnil všechna přání tak volím Sony Vaio CW1S1E v červené barvě i s brašnou a stejně barevnou myškou nebo o nějaké jiné větší vaio s velkou klávesnicí...
Muž
Muž (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 3. 2010 19:23 Nový

Re: aneb podle čeho si vybírat ženskou :-)

celé vlákno
Mám Lenovo x200 a neměnil bych. Jen mi u lenova vadí WWAN slot (tedy vlastně BIOS) nekompatibilní s mým starým modemem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
29. 3. 2010 9:40 Nový

Re: aneb podle čeho si vybírat ženskou :-)

celé vlákno
Jo, ale to nebude do 14k :D. Zrovna sme kupovali a vcetne dokiny a dalsi bizuterie to vyslo na 50k. Ale je fakt, ze i s rozumnou baterkou je to +- 1,5kg.
Gianluca
27. 3. 2010 11:12 Nový

Fólie na NTB

celé vlákno
K tomu mě napadá, že existují takové ty vinylové (snad) fólie, které se dají nalepit na víko notebooku a vtisknout mu tak jedinečnou image. Pro některé notebooky se dá fólie sehnat i na tělo ntb (kolem klávesnice). Lze tak mít nadupaný stroj a přesto takový, který nebude mít nikdo jiný. A ty fólie se dají i měnit! (k barvě laku :) )
petr
petr (neregistrovaný) 193.19.179.---
28. 3. 2010 8:05 Nový

Re: Fólie na NTB

celé vlákno
taky jsem to zahlidl. obcas i pekne motivy. ale cena od 400 nahoru ...
MMN
MMN (neregistrovaný) ---.kolej.mff.cuni.cz
27. 3. 2010 13:07 Nový

Muhehe

celé vlákno
Moje žena má ode mne klasický černý krabicoidní thinkpad x61s, ať se jí to líbí nebo ne. A jí se to líbí.
Popravdě řečeno, ženu, které by se to nelíbilo, bych nechtěl.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.11.broadband4.iol.cz
27. 3. 2010 13:24 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
"kolej.mff.cuni.cz" - Oni maj matfyzáci ženy? samozřejmě to chválím pro národní genofond je to jednoznačně plus, ale mělo by se to nějak zpropagovat. Veřejnost (tedy i já) žije v domnění, že se množíte pučením...

A thinkpady jsou samozřejmě hezké... téměř všechny...
Jaa (c)
27. 3. 2010 19:38 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
ThinkPad není "krabicoidní", ale geniálně jednoduchý :-P Já za to nemůžu, ale mně se na mojí R400ce i ten design líbí :-)
Honza Ebr
Honza Ebr (neregistrovaný) ---.kolej.mff.cuni.cz
27. 3. 2010 20:26 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
Tu hrůzu hranatou má moje žena (viz moje IP :) ) taky! Ale nemůže za to, zdědila ho po svym vedoucim - hlavně je to obstarožní R51 a už se konečn finálně rozbil, tak dostane novej.

Nedváno jsme si kupoval notebook na ústav, podle klasického zadání "do 40 tisíc" a musím říct, že jsem se taky řídil podle designu, když na ten notebook koukam půl života, tak se mi musí líbit. Ale za tyhle peníze už si člověk může docela kvalitně vybírat.(HP 6930p)
NN
NN (neregistrovaný) ---.248.freebone.cz
28. 3. 2010 8:18 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
R51 sa rozbil? co s nim preboha robila?
-----
----- (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 3. 2010 18:21 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
Ale jestli se rozbil a uz fungovat nebude, tak bych prosil vyzkouset jeden experiment. U thinkpadu me vrta hlavou, jestli na stavbe, kdyz si potrebuju na neco stoupnout, abych dosahnul vyse, tak jestli proste jenom nestaci rozevrit thinkpad, postavit na bok a stoupnout si na nej. Zatim jsem to nerisknul, preci jenom ten notebook stal dost penez. :)
lobo
lobo (neregistrovaný) 88.141.107.---
28. 3. 2010 16:57 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
moja ma thinkpad x40 , 1.2GHz
a neda na neho dopustit , ked sme minule pozerali nejaky dalsi , tak tie hnusne postriebrene zazraky rovno odmietla
Gorbačov
Gorbačov (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
29. 3. 2010 23:17 Nový

Re: Muhehe

celé vlákno
Ano já mám taky X40 ale 1.4GHz, byl super ale bohužel jsem tam místo toho pomalého disku dal Čínské SSD určené speciálně pro X40 a během 3měsíců odešlo... Budu ho reklamovat. Jiank notebook je naprosto nezničitelný, ideál bych si ale představoval takto:
- HW X40 více energysave ARM procesor, vyhodit modem (je k ničemu), možnost ještě lehčí baterky, tak aby homotnost byla pod 1Kg

- Vyhodit možnost dokiny a HW s tím spojený (je k ničemu jen CD, které nepoužívám)

- Daleko jasnější display, aby byl lépe čitelný na slunci.

- Vestavět GPS.

- Open source BIOS.

- Vylazené Linux distro
Honza
Honza (neregistrovaný) 212.24.137.---
27. 3. 2010 16:13 Nový

Proč to tak je

celé vlákno
V tomhle se opravdu chovají ženy často hodně hloupě, ale jen proto, že jsme si je my muži takto vyšlechtili svým pohlavním výběrem. Kdyby si milionáři nevybírali modelky, ale matfyzačky, tak by si ženy vybírali počítač podle jiných kritérií. (Samozřejmě až po delším působení evoluce.) Platí to i naopak. Muži například často touží po nejnadupanějším počítači, i když je jim vlastně na nic. Ještě nápadnější je to u aut. Kolik chlapů touží mít nejsilnější, nejrychlejší, nejterénější vůz, i když pro typické praktické využití je úplně stejný, ne-li horší (víc žere, víc láká zloděje, dražší náhradní díly...) než běžné lidové vozítko. Prostě musí ukázat, že je jelen s nejsilnějším parožím, protože ho k tomu tlačí ženský pohlavní výběr.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
27. 3. 2010 21:09 Nový

Re: Proč to tak je

celé vlákno
No vidíte, a já když jsem si vybíral auto, hledal jsem malou nákupní tašku. Dokud nemám rodinu, chci něco s čím mohu v pohodě parkovat :-)
Zrovna tak notebook. Potřeboval jsem něco přenosného pro internet a další nenáročné věci, tak jsem koupil to úplně nejlevnější co na trhu bylo. A jsem s ním spokojen. Když ho viděl můj spolubydla, prohlásil že něco takhle malého a skladného chce také :-)
vaginator
vaginator (neregistrovaný) 78.136.185.---
29. 3. 2010 23:18 Nový

Re: Proč to tak je

celé vlákno
pro pomaly posuv prevazne po meste a v mensim provozu i s viceclennou rodinou doporucuji subaru libero. ovsem nabere li vas kravasice v hummeru protoze si plete pedaly tak mate velkou smulu....
toma.baza
toma.baza (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 3. 2010 18:01 Nový

Co je lepší?

celé vlákno
Strávit několik týdnů výběr toho nejnadupanějšího stroje, který má ty nejlepší parametry (a člověk to ani nevyužije), nebo prostě přijít a vybrat si.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.home.99maxprogres.cz
27. 3. 2010 20:15 Nový

Re: Co je lepší?

celé vlákno
"nejnadupanějšího stroje, který má ty nejlepší parametry "

Ne. Nejlepsiho stroje s pomerem cena/vykon. Za par hodin nemas co delat.

Na nejnadupanějším stroji neni co vybirat, proste zvolis to nejrychleji.
Miloslav Ponkrác aura:65
28. 3. 2010 3:48 Nový

Re: Co je lepší?

celé vlákno
Když jsem vybíral notebook před několika lety, nevěděl jsem, který vybrat. Dnes je to rychlé – většina notebooků jsou šmejdy, takže výběr je hotový velmi rychle. Před rokem jsou notebook vybral během hodiny z více, než stovky modelů – stačilo jen vyřazovat šmejdy a ve výsledku zbyl jeden, nebo dva použitelné notebooky.
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.net.optinet.cz
27. 3. 2010 20:07 Nový

Ženy v IT!

celé vlákno
Osobně si myslím, že žena v IT je něco jako invalidní vozík. Jistě, na vozíku se "taky" dostanete do obchodu, do kina, do práce, domů... Dokonce se dnes dělají běžně úpravy na ruční řízení, sporty pro vozíčkáře, celé paraolympiády... Ale stejně všichni nějak tak tušíme, že pokud někdo říká, že mu invalidní vozík absolutně nevadí, tak si akorát lže do kapsy :-))
claudie nováková
claudie nováková (neregistrovaný) ---.gepro.cz
1. 4. 2010 10:49 Nový

Re: Ženy v IT!

celé vlákno
takže pokud vám dobře rozumím, programátorky vám vadí? :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.226.214.---
27. 3. 2010 21:08 Nový

RE: Podle čeho vybírají ženy počítač?

celé vlákno
"Cítíte-li se uraženy, tak se vás tento komentář netýká, jste normální. Pokud ale souhlasíte s tím, že barva je pro vás ten nejdůležitější parametr při výběru nového počítače, tak se neurážejte, prostě patříte k velké většině."

Aha, tak autor se domnívá, že velká většina žen není normální. Ale to si protiřečí. Tu normu totiž odjakživa tvoří většina... Jo, a jsem chlap.
V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný) ---.zlin.angel.static.bluetone.cz
27. 3. 2010 21:21 Nový

Flashka k nehtum

celé vlákno
Moje znama ucetni chtela po mne doporuceni pred nakupem flashky pro zalohovani dat. Tak jsem ji poradil, ze na kapacite nezalezi, hlavne aby se ji libila. Protoze tech 8 mega ulozi vsude. Akorat jsem ji upozornil, at je co nejmensi, protoze USB sloty byvaju blizko sebe a vedle macate flesky nic dalsiho nevleze.
Pyriel
Pyriel (neregistrovaný) ---.kk-net.cz
28. 3. 2010 9:50 Nový

a proč ne?

celé vlákno
A co je vlastně špatného na tom, že se ty dívky rozhodovaly podle vzhledu? Já osobně jsem si počítač nechala sestavit, protože se v tom trochu vyznám. A na netbook jsem prošla diskuze a pročetla recenze. Ale ty dvě? A spousta dalších? Jistě, můžou se zeptat někoho na názor, ale nakonec s tím počítačem budou pracovat ony, tak je pro ně ten vzhled důležitý. A že se nezajímají o technické parametry? Na to, co s ním budou dělat (psát maily, ukládat fotky, pouštět filmy apod.) jim stačí kterýkoliv model.
pepak
pepak (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 3. 2010 12:42 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
Nic na tom není špatného. To jenom někteří z nás si stále ještě odmítají připustit, že pro běžného uživatele vyhovuje svými parametry každý počítač vyrobený v posledních pěti letech a že debata o tom, jestli počítač A překoná požadavky o 238% nebo o 236%, je úplně absurdní.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.home.99maxprogres.cz
28. 3. 2010 14:39 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
Divil byste se, jake pozadavky maji "bezni uzivatele"...
registered
registered (neregistrovaný) ---.197.broadband10.iol.cz
28. 3. 2010 21:43 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
Joudo, hlavně že máš jasno, co potřebuje běžný uživatel. Máš asi taky jen půl mozku, jako ty slepice z článku.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
28. 3. 2010 22:15 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
Běžný domácí uživatel chce často hrát hry. Hry jsou jedny z nejnáročnějších počítačových aplikací.
Ano, pro běžnou kancelářskou krysu je skutečně důležitější kvalita monitoru než počítače samotného, ale běžný uživatel je v prvním odstavci ...
Pyriel
Pyriel (neregistrovaný) ---.kk-net.cz
31. 3. 2010 7:49 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
běžné domácí uživatelky hrajou většinou hry na úrovni Solitairu ve Windows, rozhodně ne nějaké nové pecky, které vyžadují nadupaný počítač
uživatel si přál zůstat v anonymitě 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
29. 3. 2010 13:28 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
Teoretickymi technickymi parametry jiste, ale existuji i jine a v pripade pocitacu daleko podstatnejsi parametry. Napr kde se to bude servisovat, jak je to spolehlive, kolik to vydrzi (specielne v pripade NTB kriticky parametr) ...

No a jelikoz si damy z 90% pripadu vyberou tu plastovou ruzovou hruzu, tak se taky pak v 90% pripadu divej "jejda, ono nam tady neco odpadlo", "jejda, ono se na tuhle neco ulomilo" ...

Debata o vykonu je debata ohovne, lepsi stroje (predevsim ntb, ale o desktopech to plati taktez) vydrzi po dobu sve moralni zivotnosti, smejdy nikoli. Napriklad rozdil mezi solidnim zpracovanim a smejdskym plastem muze na cene udelat klido 200%.
Miloslav Ponkrác aura:65
28. 3. 2010 15:05 Nový

Re: a proč ne?

celé vlákno
Na rozhodování podle vzhledu není nic špatného. I já se rozhoduji částečně podle vzhledu.

Počítač už není technický zázrak, ale tak nějak více součástí života. Nevadí mi, když někdo vybírá podle vzhledu, ale nemělo by to být něco jako navrch huj a vespod fuj. Měly by být vyvážené jak technické parametry, tak by se komp měl podobat něčemu estetičtějšímu.

Nicméně já to vyřešil tak, že nikomu neřeším jeho počítačové problémy, to jsem odmítnul, protože to je naprosto nevděčná práce.

Nechť si kdokoli s počítačem dělá co chce – ukládá si fotky na kterýkoli model. Má to tu výhodu, že čas od času o všechny fotky přijde, takže nepotřebuje tak velký disk. Předchozí ironickou větou jsem chtěl říct, že ani krásný vzhled neokecá fyzikální zákony, tedy technické parametry pod tím. Pokud bude mít nespolehlivý disk, či počítač, pokud si ze systému udělá bránu pro viry a spyware, atd.
iq
iq (neregistrovaný) 94.142.236.---
28. 3. 2010 12:55 Nový

Pánové:))))))))

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
28. 3. 2010 21:24 Nový

Je to tak :)

celé vlákno
Osobně mám podobné zkušenosti.

A věta "Ženy podle mého názoru berou počítač hlavně jako módní doplněk, ostatně stejně jako mnohé další věci (často do této kategorie věcí spadá i manžel)." je mi taky hodně povědomá. Pěkně čtení.
Jen tak
Jen tak (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 2:01 Nový

No

celé vlákno
No .. nevím... kdyz jsem pred par mesici vybiral notebook, tak vyber byl dvoustupnovy.. v prvnim stupni jsem vybral hromadu notebooku, ktere mely parametry vicemene shodne a lisily se jen znackou a obcas nepatrnymi odchylkami, a v druhym kole z nich vybral ten, co se mi "libil".. ne tedy tak, ze mel kyticky, ale .. proste ze se mi libil.

a ted babo rad - jsem chlap, nebo baba?
Queras
Queras (neregistrovaný) ---.fss.muni.cz
29. 3. 2010 10:34 Nový

(ne)normální žena

celé vlákno
I když autor píše, že se článek nemá dotknout žen, které nevybírají podle vzhledu a jsou tudíž normální, tak právě tato věta se mě dotkla. co je normální? Já, pokud vybírám nějaký spotřebič, tak si předně ujasním, k čemu jej potřebuji, tudíž jaké má mít parametry, pak spotřebu, případně rozměry, cena taky hraje určitou roli a pokud mám v závěru možnost vybrat si ještě barvu, samozřejmě, že si vyberu tu, která se mi líbí nebo pasuje do interiéru (a věřte, že růžová by to nebyla). Svůj výběr ještě většinou konzultuji s někým, kdo tomu rozumí víc než já, a pak hurá na nákup. Ale pokud normální znamená normu, čili většinovou množinu, ptám se, je to normální? :-)

Jinak se přidávám k některým ženám, co zde psaly - taky mě štve, že spousta věcí je buď účelná a pro muže, nebo přefintěná a pro ženy.
maro
maro (neregistrovaný) ---.tvtrinec.cz
29. 3. 2010 11:06 Nový

žena a technika

celé vlákno
Někteři diskutující se tady diví,podle čeho si žena vybírá počítač,auto atd...atd...Žena prostě nemá k technice žadný vztah,nerozumí tomu a rozumět nikdy nebude!Je to jako ve všem,prostě ten ženský mozek to nebere.Ale co mi není jasné,to je,proč na různých výstavach se cpou do předu hostesky,které jsou z předváděných výrobku naprosto paf.Anebo když čtou různé recenze a rozumí tomu kulové.
Radka
Radka (neregistrovaný) ---.grepnet.cz
31. 3. 2010 12:59 Nový

Re: žena a technika

celé vlákno
To snad ne. Divhttp://i.iinfo.cz/l3/cs-b-send.gifte se, že existují feministky, když existují muži jako Vy.
Pavel aura:95
29. 3. 2010 11:24 Nový

Je to jedno

celé vlákno
Před měsícem se mě takhle ptal soused, jaký notebook bych mu doporučil. Po otázkách co na něm bude dělat (mail, web, skype), jestli ho bude tahat s sebou (ne, výjimečně na chalupu) a kolik za něj chce dát (co nejmíň); jsem mu poradil, ať jde do krámu, vybere si, kterej se mu líbí vzhledově, na kterej má peníze a pokud mu na to dají třeba 3 roky záruku tím lépe. Dneska jsou prostě lidi zblbí tím, že notebook je nejlepší volba a většina ho pak nakonec použije jako náhradu stolního. Kdo potřebuje výkon, odolnost nebo speciální výbavu, vybírá si podle potřebných parametrů, jinak je to spotřebka.
Já třeba doma používám stolní PC se 2 monitory a k tomu jsem si koupil na cesty netbook (Acer, 9", s 160 GB HDD a XP) kvůli rozměrům. Doma ho používá žena a to i když já na velkým nepracuju, já si toho prcka pořídil jako nouzovku + velkou flashku se síťovou kartou a diagnostickým softem, ale normálně na tom déle dělat je kvůli malému rozlišení displeje na výšku utrpení, ona je schopná u toho sedět 3 hodiny denně.
Radka
Radka (neregistrovaný) ---.grepnet.cz
31. 3. 2010 12:55 Nový

Generalizování podle dvou puberťaček?

celé vlákno
Zrovna včera jsem potkala dva kluky v pubertě, kteří měli rozkrok u kolen, masivní zlaté řetězy na krku, a sprostě pokřikovali na dvě asi dvacetileté slečny, které kolem nich procházely.
Z tohoto zážitku usuzuji, že takto vypadá a takto se chová naprostá většina mužů. Není to podobná dedukce jako ta Vaše?
Eliška
Eliška (neregistrovaný) ---.hennlich.cz
31. 3. 2010 13:10 Nový

Naštvaná aneb už zase nemáte o čem psát?

celé vlákno
Je mi jedno, že se na konci omlouváte všem ženám.

Zrovna v létě si potřebuju vybrat nový notebook, protože 4 roky starý už dosluhuje. Jeho fyzická podstata se prostě trochu rozpadá, jelikož ho používám k práci několik denně.
Nový můj notebook? Paramatry, výkon, fyzická odolnost je to, co mně zajímá. Barva? Si děláte prdel? Teda dobře, že nebude zrovna růžovej..
A když si nevím rady, mám kolem sebe dost šikovných kamarádů prodejců, co se přetrhnou, aby mi prodali to nejvhodnější.
Daki
Daki (neregistrovaný) ---.221.broadband15.iol.cz
2. 4. 2010 16:20 Nový

Ženy nebo náctiletky?

celé vlákno
To je asi rozdíl. Navíc někdy to způsobují sami muži. Nedávno jsem si sama vybírala nový hw, opravdu jsem kladla důraz na parametry a samotný design mne nezajímal. Ale bohužel ten, kdo notebook kupoval přemýšlel nějak jinak. Tudíž nyní vlastním barevného krasavce, dokonce i funkčního ... No a vlastně díky jeho domněnce se mohu klidně "jednou z nich". Tak mi asi nezbývá, něž-li si zajít koupit nějaké vhodné barevné doplňky...
Homer
Homer (neregistrovaný) 81.91.216.---
4. 4. 2010 22:43 Nový

IBM / Lenovo

celé vlákno
Hihihi. Mohu hrdě prohlásit že jsem již cca 3 desítky lidí přesvědčil na IBM / Lenovo a vždy je tlačil do vyšších řad a kupodivu jsou všichni spokojení a to i všechny ženské. Dokonce i manželka mi nedávnou řekla ať jí seženu starší NTB s DVD čtečkou ať může koukat na filmy a rovnou řekla že chce IBM. No a nyní si svou "novou" 4 roky starou T42 si nemůže vynachválit.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem