Polovina Američanů hraje hry v prohlížeči, tvůrci ale mají co zlepšovat

Cena, dostupnost na různorodých zařízeních, možnost hrát hry v práci i snadné utajení, že nějakou hru hrajete. To jsou některé z výhod, které hráči her v prohlížeči oceňují.

Společnost Goo Technologies (tvůrce prostředí pro tvorbu her v HTML 5) zveřejnila výsledky studie s názvem 2013 State of Browser Gaming Index. Vyplývá z ní, že Američané mají stále více v oblibě hraní her v prohlížeči, ale zároveň také od těchto her očekávají více, než dostávají.

Studii realizovala společnost Harris Interactive a vychází ze vzorku více než dvou tisíc Američanů (věkové skupiny 18+).

  • 52 % respondentů uvedlo, že hraje hry v prohlížeči (nejde jen o čistě prohlížečové hry, ale také hry, které lidé hrají na Facebooku)
  • 49 % respondentů hry v prohlížeči považuje za levné
  • 43 % považuje za výhodu, že takové hry není nutné instalovat
  • 25 % oceňuje možnost hrát hry napříč různorodými zařízeními

Téměř třetina respondentů mezi klady prohlížečových her zmiňuje nezávislost na jedné herní konzoli či interakci s přáteli online (26 %). Necelá pětina dotazovaných označila za výhodu  možnost hrát tyto hry v práci. Deset procent z dotazovaných oceňuje, že u prohlížečových her mohou jednoduše skrýt, že nějakou hru hrají.

UX16

Tvůrci těchto her mají ale podle závěrů průzkumu co zlepšovat. Téměř 70 % mužů a polovina žen je nespokojena se současnou kvalitou prohlížečových her. Nejvíce by si podle nich zasloužily vylepšení strategie a střílečky.

Asi příliš nepřekvapí, že řada dotazovaných by uvítala možnost hrát prohlížečové hry i na mobilních zařízeních. 60 % dotazovaných by je pak nejraději hrálo na gauči, 50 % v letadle, 45 % v posteli, 34 % na záchodě či ve vlaku a 25 % v práci. Někteří respondenti (2 %) pak uvedli, že by chtěli hry na mobilních zařízeních hrát při sexu. 

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 10. 2013 10:11
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »